E-twinning έργο “mystery box”,Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος

Στην τέταρτη και τελευταία υποενότητα του e-twinning έργου «mystery box» ανέλαβε να οργανώσει  δραστηριότητες STEAM το Δημοτικό σχολείο Tollegno της Ιταλίας. Η ενασχόληση με την υποενότητα αυτή διήρκησε δύο μήνες τον Απρίλιο και τον Μάιο.

SCIENCE : Κατασκευάσαμε μια ταΐστρα για πεταλούδες και τη βάλαμε στην αυλή του σχολείου μας και παρατηρούσαμε κάθε μέρα αν θα εμφανιστούν όμορφες και χρωματιστές πεταλούδες.Χωρίς τίτλο

TECHNOLOGY :  Οι μαθητές θα ακολουθήσουν ένα πρόγραμμα ώστε το Bee-Bot να ακολουθήσουμε μια διαδρομή ώστε να βάλουμε τα απόβλητα στον σωστό κάδο για να καθαρίσουμε τη Γη.Χωρίς τίτλο

ENGINNERING : Μάθαμε πως μπορούμε να βοηθήσουμε τη Γη χρησιμοποιώντας διαφορετικούς τύπους ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και φτιάξαμε έναν ανεμόμυλο από χαρτί.image 9φ

ART: Φτιάξαμε μια ομαδική αφίσα για την παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος και το κάθε σχολείο την παρουσίασε στη συνάντηση που είχαμε.

unnamed file

MATHEMATICS: Κάναμε ένα φύλλο εργασίας για το πώς είναι μέσα η γη. Αντιστοιχίσαμε τα στρώματα της γης όπως τα βλέπαμε σε μια εικόνα με τα αντίστοιχα ον

image 10σσ
Ολοκλήρωση του έργου

IMG 1034 IMG 1035Μετά την πέρας των δραστηριοτήτων δόθηκαν ερωτηματολόγια αξιολόγησης σε όλους τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν, στα παιδιά και στους γονείς. Επίσης έγινε παρουσίαση του έργου στην ημεράδα που οργάνωσε η Σύμβουλος  προσχολικής αγωγής πρώτης θέσης νηπιαγωγών στη Δυτική Θεσσαλονίκη κα. Αναστασία Τσαβδαρη.

 

Κατηγορίες: ETWINNING ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, Mystery Box | Γράψτε σχόλιο

e-twinning έργο “mystery box”, Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου

Στην τρίτη υποενότητα του e-twinning έργου «mystery box» ανέλαβε να οργανώσει  δραστηριότητες STEAM το Νηπιαγωγείο μας, 8ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου. Η ενασχόληση με την υποενότητα αυτή διήρκησε δύο μήνες τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο.

SCIENCE : Τα παιδιά ανακάλυψαν  ποια αντικείμενα διαλύονται και ποια δεν διαλύονται στο νερό. Από τις 2/12/2024 έως τις 19/2/2024 παρακολούθησαν  το βίντεο με τον μύθο του Αισώπου «Ο γάιδαρος φορτωμένος με αλάτι» https://www.youtube.com/watch?v=BCgJs7ne8qI&t=734s Έπειτα συναντηθήκαμε διαδικτυακά με όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία και κάναμε τα πειράματα ζωντανά. Μέσα στο mystery box, σε κάθε τάξη τοποθετήσαμε τα 6 αντικείμενα με τα οποία πειραματιστήκαμε για τη διαλυτότητά τους (ξύλο, πλαστικό, ζάχαρη, λάδι, χαρτί, μέταλλο), καθώς είχαμε στην τάξη και μια λεκάνη με νερό. Ένας τροχός της τύχης καθόρισε  το υλικό με το οποίο πειραματίστηκε το κάθε σχολείο. Και κάθε σχολείο καταχώρησε το αποτέλεσμα σε έναν κοινό πίνακα.  Η συνάντησή μας ολοκληρώθηκε όταν όλα τα σχολεία δημοσίευσαν τα αποτελέσματα της επιστημονικής τους έρευνας στον κοινό πίνακα.image 6

TECHNOLOGY : Σε αυτήν την εργασία, οι μαθητές ακολούθησαν ένα πρόγραμμα για το Bee-Bot για να φτιάξουν μια διαδρομή από τον επιλεγμένο ήρωα του βιβλίου Hans Christian Andersen στο αντίστοιχο εξώφυλλο του βιβλίου. Κάθε σχολείο ακολούθησε το δρόμο ενός διαφορετικού ήρωα που επιλέχθηκε με κλήρωση. Αφετηρία ήταν ο ήρωας του βιβλίου και τέλος το εξώφυλλο.

ENGINNEERING : Τα παιδιά δημιούργησαν ένα είδος χαρτιού ανακυκλώνοντας ανακυκλώσιμα χαρτιά που δεν τα χρειαζόμασταν. Αφού ανακάλυψαν ότι το χαρτί διαλύεται στο νερό, χρησιμοποίησαν  τα χαρτιά που έριχναν  στο καλάθι της τάξης κάθε μέρα, για να φτιάξουν νέο χαρτί. Έκαναν το πείραμά τους και έδειξαν στα υπόλοιπα μέλη του προγράμματος  πώς να φτιάξουν το δικό τους ανακυκλωμένο χαρτί.

20240226 0808498th kindergarten of evosmos

ART: Οι μαθητές διακόσμησαν το δικό τους ανακυκλωμένο χαρτί που έφτιαξαν στον τομέα του Engineering. Έβαψαν  με τέμπερες, μαρκαδόρους και το διακόσμησαν με κολάζ, με στένσιλ ή ότι υλικά είχαν. Κάποιοι εργάστηκαν μόνοι τους και κάποιοι σε ομάδες. Έτσι, δημιουργήθηκε ένα λεύκωμα με τους πίνακες όλων των συνεργαζόμενων σχολείων.20240226 080849

MATHEMATICS: Από ποια επαγγέλματα περνάει ένα βιβλίο για να φτάσει στον αναγνώστη; Στον τομέα των μαθηματικών κάναμε ένα φύλλο εργασίας όπου βάλαμε τις εικόνες που έδειχναν τη διαδικασία παραγωγής ενός βιβλίου στη σωστή σειράmathematics book 1

Κατηγορίες: ETWINNING ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, Mystery Box | Γράψτε σχόλιο

e-twinning έργο “mystery box”, Παγκόσμια ημέρα ανθρώπινης αλληλεγγύης

Στη δεύτερη υποενότητα του e-twinning έργου «mystery box» ανέλαβε να οργανώσει  δραστηριότητες STEAM το Νηπιαγωγείο Α΄ Κολοσσίου Κύπρου. Η ενασχόληση με την υποενότητα αυτή διήρκησε δύο μήνες τον Δεκέμβριο και τον Ιανουάριο.

SCIENCE : Ο Άγιος Βασίλης ξεκίνησε το ταξίδι του από τον Βόρειο Πόλο για να δώσει δώρα στα παιδιά.  Όμως υπάρχει πρόβλημα…όλα έχουν παγώσει.  Μέσω ενός πειράματος θα βοηθήσουμε τον Άγιο Βασίλη να λιώσει τον πάγο.

science1

Φτιάξαμε δεντράκια από σόδα και νερό, τα βάλαμε στην κατάψυξη και αφού πάγωσαν,  τα στήσαμε σ έναν δίσκο και αφήσαμε δίπλα ξύδι, μπολ, κουταλάκια, σταγονόμετρα και τα παιδιά ανακάλυψαν τι συμβαίνει όταν ρίξουν πάνω τους ξύδι.

TECHNOLOGY :  Δραστηριότητες τεχνολογίας με τη βοήθεια του ρομπότ beebot με χρήση κώδικα ώστε να ακολουθήσει το μονοπάτι της αγάπης για να βρει τον Άγιο Βασίλη.20231213 125101

ENGINNEERING : Φτιάξαμε στολίδια για το Χριστουγεννιάτικο δέντρο σε σχήμα καρδιάς και κολλήσαμε την εικόνα κάθε μαθητή στο μπροστινό μέρος της καρδιάς.

engineering love

ART: Χρωματίσαμε χριστουγεννιάτικη Μάνταλα, ζωγραφίσαμε σχέδια Αγάπης και μάθαμε τη λέξη Αγάπη στα αγγλικά(LOVE). Γράψαμε τη λέξη αγάπη στη γλώσσα μας και τραγουδήσαμε ένα τραγούδι για την αγάπη στη γλώσσα μας.

christmas mandala

MATHEMATICS: Χρωματίσαμε τις χριστουγεννιάτικες μπάλες στο χριστουγεννιάτικο δέντρο, μετρήσαμε τις χριστουγεννιάτικες μπάλες στο δέντρο και γράψαμε τον σωστό αριθμό.

incollage 20240110 091918884

 

Κατηγορίες: ETWINNING ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, Mystery Box | Γράψτε σχόλιο

E- twinning πρόγραμμα «mystery box”, Παγκόσμια ημέρα ζώων

Παγκόσμια ημέρα ζώων

Στην πρώτη υποενότητα του e-twinning έργου «mystery box» ανέλαβε να οργανώσει  δραστηριότητες STEAM το 10ο Δημοτικό σχολείο Ευόσμου. Η ενασχόληση με την υποενότητα αυτή διήρκησε δύο μήνες τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο.

SCIENCE : Για τις δραστηριότητες επιστήμης μαθητές νηπιαγωγείων από την Ελλάδα και την Κύπρο ζωγράφισαν ζώα, έδωσαν τη φωνή τους στα ζώα που ζωγραφίσανε και παράλληλα  οι μαθητές των δημοτικών έκαναν έρευνα για τα ζώα αυτά στο διαδίκτυο και σε άλλες πηγές και δημιούργησαν ένα βιβλίο με τις πληροφορίες τους. Το συνεργατικό έργο που προέκυψε είναι ένα διαδικτυακό βιβλίο που υπάρχει στον ακόλουθο σύνδεσμο.

2

https://read.bookcreator.com/D66Lz1Ehy6YS1wX2J4PlMizMFhg1/c4UV4ICTReSeVZaKVFpCAg/IboJ0pKkQPmDeDYwD9I9Jg

TECHNOLOGY :  Δραστηριότητες τεχνολογίας με τη βοήθεια του ρομπότ beebot με χρήση κώδικα .

image 5image

ENGINNEERING : Τα παιδιά κατασκευάζουν φωλιές για πουλιά.image 1 image 2 image 3 image 4

ART: Δημιουργία ψηφιακού μουσείου-πινακοθήκης με τα εικαστικά έργα των παιδιών που σχετίζονται με τα ζώα.1

MATHEMATICS: Σε αυτήν την εργασία, οι μαθητές ομαδοποιούν  τα ζώα σύμφωνα με τις κατοικίες τους: ζώα φάρμας, ζώα που ζουν στο δάσος, ζώα που ζουν σε ζούγκλα και κατοικίδια και δημιουργούν μια αφίσα.

world animal

Κατηγορίες: ETWINNING ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, Mystery Box, Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα “mystery box”

Φέτος το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα e-twinning  με τίτλο “MYSTERY BOX”.

Λίγα λόγια για το έργο  : Ένα κουτί μυστηρίου εμφανίζεται και μας φέρνει αποστολές  S.T.E.A.M. και υλικά που σχετίζονται με τέσσερις παγκόσμιες ημέρες .Συμμετέχουν 4 συνεργαζόμενα Ευρωπαϊκά σχολεία  και 9 εκπαιδευτικοί . Κάθε σχολείο είναι υπεύθυνο για μία υποενότητα, μία παγκόσμια ημέρα δηλαδή, και οργανώνει δραστηριότητες επιστήμης, τεχνολογίας, ενέργειας, τέχνης και μαθηματικών. Κατά την διάρκεια του έργου οργανώνονται διαδικτυακές συναντήσεις εκπαιδευτικών αλλά και όλης της μαθητικής κοινότητας. Στο τέλος της κάθε υποενότητας δημιουργούνται συνεργατικά έργα από όλα τα σχολεία.

Οι παγκόσμιες ημέρες που επιλέχθηκαν από την ομάδα των εκπαιδευτικών είναι :

  • «Παγκόσμια ημέρα των ζώων», 4 Οκτώβρη, υπεύθυνο σχολείο 10ο Δημοτικό σχολείο Ευόσμου
  • « Παγκόσμια ημέρα ανθρώπινης αλληλεγγύης», 20 Δεκεμβρίου, υπεύθυνο σχολείο Νηπιαγωγείο Α΄ Κολοσσίου Κύπρου
  • «Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου», 4 Απριλίου, υπεύθυνο σχολείο 8ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου Ελλάδας
  • «Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος» , 5 Ιουνίου , υπεύθυνο σχολείο Δημοτικό σχολείο Tollegno, Ιταλία

Εκπαιδευτικοί του 8ου  Νηπιαγωγείο Ευόσμου που συμμετέχουν στο έργο : Χατζουρίδου Θεοδώρα, Πουρουτζίδου Όλγα, Τσαγαλά Αλεξάνδρα

Κατηγορίες: ETWINNING ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, Mystery Box, Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

2ο Βραβείο στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό της Action Αid!

2ο ΒΡΑΒΕΙΟ

2ο Βραβείο στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό της Action Αid στην κατηγορία “Βίντεο”! Mία υπέροχη ομάδα συνεργατών από το πρόγραμμα etwinning “Artmissions#skillslabs” συνεργάστηκε και δημιούργησε το εκπαιδευτικό βίντεο για την δράση της Action Aid “H δύναμη στο πιάτο σου!”. Είναι τιμή μας να ανήκει και το Νηπιαγωγείο μας σ’ αυτή την υπέροχη ομάδα!!!❤️

Κατηγορίες: Art missions#skillslabs, ΔΡΑΣΕΙΣ | Γράψτε σχόλιο

BRAVO SCHOOLS

BRAVO SCHOOLS

Το Νηπιαγωγείο μας για άλλη μία χρονιά συμμετείχε στον Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό του Bravo schools για τους 17 Παγκόσμιους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης και τιμήθηκε με τον έπαινο συμμετοχής!

Στο εξής το Νηπιαγωγείο μας εντάσσεται στο:

ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΕΣΒΕΥΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Κατηγορίες: Art missions#skillslabs, ΔΡΑΣΕΙΣ | Γράψτε σχόλιο

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΜΑΛΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Κατηγορίες: ΔΡΑΣΕΙΣ | Γράψτε σχόλιο

Η συμμετοχή μας στο Διαπεριφειακό Δίκτυο “Ασφάλεια στο Διαδίκτυο”

Το Νηπιαγωγείο μας από το 2020 συμμετέχει στο “Διαπεριφερειακό Δίκτυο “Ασφάλεια στο Διαδίκτυο” ως ενεργό μέλος, με δράσεις που σκοπό έχουν να ενημερώσουν και να ευαισθητοποιήσουν τους μαθητές/τριες στην πρόληψη από τους κινδύνους του κυβερνοχώρου.

Είναι  μεγάλη μας τιμή που για άλλη μία χρονιά η δράση μας αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του Διαπεριφερειακού Δικτύου από την Υπεύθυνη Πρέσβειρα και Σύμβουλο Εκπαίδευσης κ. Τσαβδάρη Αναστασία.

Φέτος η δράση μας αφορά την συμμετοχή μας στον διαγωνισμό του Safer Internet4Kids με θέμα: ¨Η Ευγένεια στο διαδίκτυο- Δικαιώματα και υποχρεώσεις παιδιών και νέων στον ψηφιακό κόσμο”.

Αρχικά συζητήθηκε στην ολομέλεια τι είναι το διαδίκτυο και τι μας προσφέρει, τι πρέπει να προσέξουμε για να μπορούμε να το χαιρόμαστε με ασφάλεια. Επίσης συζητήθηκε  η σωστή συμπεριφορά που πρέπει να έχουμε κατά τη χρήση του διαδικτύου. Μέσα από παιχνίδια αντιλήφθηκαν τι είναι σωστό και τι λάθος και τι είναι αυτό που μπορεί να πληγώσει στον συνομιλητή μας. Παίζοντας με τα γράμματα της λέξης ΕΥΓΕΝΕΙΑ αυθόρμητα προέκυψε ένα παιχνίδι ερωτήσεων  το οποίο θελήσαμε να το στείλουμε στον διαγωνισμό. Τα παιδιά ζωγράφισαν τους ήρωες του παιχνιδιού και διατύπωσαν τις ερωτήσεις. Μαγνητοφωνήθηκε το παιχνίδι τους και αυτό ήταν το αποτέλεσμα. Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να παρακολουθήσετε την συμμετοχής μας στον διαγωνισμό.

 Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ

Η συμμετοχή μας στο Διαπεριφειακό Δίκτυο “Ασφάλεια στο Διαδίκτυο”

https://isecurenet.sch.gr/portal/?p=9460

Κατηγορίες: ΔΡΑΣΕΙΣ | Γράψτε σχόλιο

BRAVO SCHOOLS και ETWINNING “Art missions#skillslabs”

Μέσα από τις δράσεις που υλοποιήσαμε  στο υπέροχο   eTwinning έργο μας   το   “Art missions#skillslabs” συμμετέχουμε  στον πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό Bravo Schools που έχει  την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας (Φ.14/ΠΨ/140756/148419/Δ1/)

bravo schools

Η πρωτοβουλία «Bravo Schools» στοχεύει στην ανάδειξη των πιο ολοκληρωμένων εκπαιδευτικών προσεγγίσεων σε θέματα κοινωνικής υπευθυνότητας που σχετίζονται με τους 17 Παγκόσμιους Στόχους των Ηνωμένων Εθνών για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη..

bravo 1

Στόχος του Bravo Schools είναι να συμβάλλει στη διαμόρφωση των Ενεργών Πολιτών του αύριο, οι οποίοι θα αναλάβουν δράση απέναντι στις μεγάλες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο πλανήτης μας μέχρι το 2030.
Θεωρώντας λοιπόν ότι αποτελούμε αναπόσπαστο κομμάτι της παγκόσμιας προσπάθειας για να κάνουμε τον κόσμο μας καλύτερομια και το σχολείο λειτουργεί ως ζωντανός πυρήνας ενημέρωσης, αφύπνισης και ενεργοποίησης των οικογενειών & των τοπικών κοινωνιών  συμμετέχουμε και εμείς καταθέτοντας το πρόγραμμα που έχουμε υλοποιήσει σε συνεργασία με τα σχολεία – εταίρους  στο 
“Art missions#skillslabs”

bravo 2 bravo 3

Σας παρουσιάζουμε την συμμετοχή μας  στην κατηγορία:

  Συνεργατικά Προγράμματα

Όλες οι συμμετοχές θα αξιολογηθούν από την Κριτική Επιτροπή του Διαγωνισμού.
Η ενεργή  όμως συμμετοχή της σχολικής κοινότητας και της τοπικής κοινωνίας μέσω της online ψηφοφορίας  θα λάβει ένα επιπλέον 20%.
Γι’ αυτό ζητάμε και πάλι την εμπλοκή σας!! 
Ζητάμε την  ψήφο σας!!

bravo 4

Πατήστε στο παρακάτω λινκ και βρείτε εκεί το έργο μας , που έχει καταθέσει το 4ο Νηπιαγωγείο Μεταμόρφωσης ως  ιδρυτής του έργου μας  και ψηφίστε μας!!!
 

 

Κατηγορίες: Art missions#skillslabs, ΔΡΑΣΕΙΣ | Γράψτε σχόλιο