Ανοιξιάτικες και πασχαλινές δημιουργίες: φτάνοντας στις διακοπές του Πάσχα

Ένας μήνας δημιουργίας μόλις έφτασε στο τέλος του. Οι δράσεις μας πολλές και διαφορετικές. Αρχικά, επεξεργαστήκαμε τα εργαστήρια του 2ου θεματικού κύκλου των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων (με θέμα την Ανακύκλωση) [αναλυτικά τα Σχέδια Δράσης του Νηπιαγωγείου μας για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων εδώ]. Ακολουθούν ενδεικτικά φωτογραφικά στιγμιότυπα από τις δράσεις μας.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Μάθαμε το τραγούδι του Απρίλη και μιλήσαμε για τα βασικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα της άνοιξης και τι μας φέρνει ο Απρίλης.

10 11 12 13

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου (2 Απριλίου).

Ενδεικτικά στιγμιότυπα από την κατασκευή του Μικρού Αναγνώστη:

43 44

Τον Απρίλη ολοκλήρωσαν τις διδακτικές παρεμβάσεις τους στο Νηπιαγωγείο μας οι φοιτητές του Πανεπιστημίου Αθηνών. Οι μαθητές μας ήρθαν σε επαφή με νέα πολύ ενδιαφέροντα λογισμικά, ενώ αξιοποιήθηκε διδακτικά η Τεχνολογία της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) και της Ρομποτικής. Ακολουθούν ενδεικτικά φωτογραφικά στιγμιότυπα από τις δράσεις των φοιτητών.

14 15 16 17 18 19 20 21 22

Εξαιρετική διδακτική εμπειρία για τους μικρούς μας μαθητές ήταν και η παρακολούθηση του εκπαιδευτικού προγράμματος “Η νεράιδα των Πρώτων Βοηθειών”: τα παιδιά μας έμαθαν για τις βασικές έννοιες των Πρώτων Βοηθειών, ενώ στις ζωγραφιές τους αποτύπωσαν τις εντυπώσεις τους. Ενδεικτικά στιγμιότυπα από τη δράση:

23 24 25 31 32 33 34 35

Τα παιδιά του Διευρυμένου Προγράμματος του Νηπιαγωγείου μας έκαναν ένα μικρό αφιέρωμα στα μουσικά όργανα και συνδυάζοντας το θέμα με το εργαστήριο σχετικά με την Ανακύκλωση, δημιούργησαν τις δικές τους μοναδικές μαράκες με ανακυκλώσιμα υλικά.

70

Ένα σύνολο από υπέροχες ανοιξιάτικες και πασχαλινές δημιουργίες πλαισίωσαν τον μήνα αυτό,

δίνοντας ανοιξιάτικο και γιορτινό χρώμα στην τάξη μας.

40 41 42 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64

 

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 66ου Νηπιαγωγείου Αθηνών εύχεται ολόψυχα στις οικογένειες των μαθητών και μαθητριών μας “Καλές Γιορτές” με υγεία και χαρούμενες στιγμές.

Βαδίζοντας προς το τέλος του Μάρτη

Συνεχίζοντας τις δραστηριότητές μας σχετικά με τη θεματική ενότητα “Απόκριες”, είχαμε την ευκαιρία να φτιάξουμε μια ατομική μάσκα με πηλό στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής επίσκεψης του Εργαστηρίου Πηλού στο Νηπιαγωγείο μας. Ακολουθούν ενδεικτικά στιγμιότυπα από τη δράση μας.

1 1 2 1 3 1 433906284 970437891092029 1115074331602962718 n 433952932 355800950785715 3510725975691915109 n 433964557 3608489076069542 1438849061788975402 n 433978918 414625384550363 4864034380236999062 n

Στο πλαίσιο της συνεργασίας του Νηπιαγωγείου μας με το ΤΕΑΠΗ του Πανεπιστημίου Αθηνών, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να απαντήσουν ερωτήσεις σχετικά με τις Νέες Τεχνολογίες και τα ψηφιακά παιχνίδια, με τα οποία τους αρέσει να ασχολούνται. Οι 2 φοιτητές του Πανεπιστημίου που θα υλοποιήσουν την Πρακτική τους Άσκηση στο Νηπιαγωγείο μας, γνώρισαν τα παιδιά, συνομίλησαν μαζί τους και έπαιξαν στην αυλή διάφορα ομαδικά παιχνίδια.

434073404 1363316991006159 2669007471539637244 n

Το αποκριάτικο πάρτι του Νηπιαγωγείου μας έγινε στις 15 Μαρτίου. Τα παιδιά φόρεσαν τις αγαπημένες τους στολές, χόρεψαν, έπαιξαν και διασκέδασαν. Ακολουθούν ενδεικτικά στιγμιότυπα με τους μικρούς μας μασκαράδες.

α αα ααα δ δδ δδδ δδδδ φ φφ φφφ

Με το κλείσιμο της εορταστικής περιόδου των Αποκριών, ολοκληρώσαμε τις αποκριάτικες κατασκευές μας (δείτε και προηγούμενη ανάρτηση εδώ) και φτιάξαμε τον χαρταετό μας για την Καθαρά Δευτέρα.

433952933 4619991434893349 6755355888392388312 n 433960716 1228206684807219 2812038885717138320 n 433980100 1474765623251909 2883976075382499648 n 433998216 379293558266347 3459555480772430935 n

Βαδίζοντας προς την τελευταία εβδομάδα του Μάρτη, φτιάξαμε τις ατομικές μας Σαρακοστές και κάθε Παρασκευή θα “κόβουμε” ένα πόδι μέχρι τις διακοπές του Πάσχα.

433999427 1703882266806936 1421677839718338530 n 433982100 789581836376369 5093894981737744512 n

Επίσης, ασχοληθήκαμε (τόσο η κυρία Χριστίνα (κοινωνική λειτουργός του Νηπιαγωγείου) όσο και εκπαιδευτικός αγγλικών κυρία Δώρα) με τη θεματική ενότητα “Συναισθήματα” και φτιάξαμε τα δικά μας προσωπάκια με το συναίσθημα που μας αρέσει περισσότερο.

434002766 793764565929422 3469496354561988286 n 433920411 234991792969119 3310325226899111216 n

Τέλος, εν όψει της Εθνικής μας Εορτής της 25ης Μαρτίου, μιλήσαμε για τους ήρωες της Ελληνικής Επανάστασης, παίξαμε διάφορα ψηφιακά παιχνίδια και κάναμε ένα σύνολο από ατομικές κατασκευές. Ακολουθούν ενδεικτικά στιγμιότυπα από τις δράσεις μας.

433910439 1147880206565124 2514259754257715242 n 433938794 431197389434632 3191338377165236203 n 433952932 390706980417921 8717299679855089879 n 433962904 787730963249085 1361393636488318954 n 433969653 431184756039936 6517883981459929481 n 433988904 936755448083321 1165843147738261686 n 433993448 928900895361813 1859741995050656256 n 433997424 1324406291562949 6266455419633957615 n αδ

 

Σε ρυθμούς Αποκριάς…

Βαδίζοντας προς το τέλος του Φλεβάρη και καλωσορίζοντας τον Μάρτη, την άνοιξη και ασφαλώς την αποκριά, ασχοληθήκαμε με τη θεματική ενότητα “Αμυγδαλιά”, φιλοτεχνώντας ατομικά και ομαδικά τις αμυγδαλιές μας.

5 6 7 8 9

Ο Φλεβάρης ολοκληρώθηκε με την επεξεργασία της ευρύτερης θεματικής ενότητας “Σχήματα”, την οποία προσεγγίσαμε με διάφορες ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες.

15 σχ1 1 σχ2 1 σχ3 1 σχ4 1

Λίγο πριν το τέλος του Φλεβάρη, επισκέφτηκε το Νηπιαγωγείο μας το “Μικρό Πλανητάριο”,

προσφέροντας στους μικρούς μας μαθητές/μαθήτριες ενθουσιασμό και ψυχαγωγία με την παρακολούθηση των περιπετειών του μικρού τυφλοπόντικα

στον κόσμο των πλανητών.

1 2 3

Καλωσορίσαμε τον Μάρτη, υλοποιώντας διάφορες γλωσσικές, μαθηματικές και λαογραφικές δραστηριότητες.

28 29 31 32

Και ξεκινήσαμε την ενασχόλησή μας με τη θεματική ενότητα “Απόκριες”.

24 25 26 27 30 33 34 

Ακολουθούν ενδεικτικά στιγμιότυπα από τις ελεύθερες δραστηριότητές μας.

σχ1 2 σχ2 2 σχ3 2 σχ4 2

 

Καλό Σαββατοκύριακο!

Εγκύκλιος Εγγραφών μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2024-2025

Στο αρχείο που ακολουθεί, θα βρείτε την εγκύκλιο που αφορά τις εγγραφές των μαθητών και μαθητριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025.

Σχολική Μονάδα: 66ο Νηπιαγωγείο Αθηνών, Υγείας 11Α (εντός του 99ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών), περιοχή: Άγιος Παντελεήμονας Αχαρνών

Περίοδος Εγγραφών: 1 έως 27 Μαρτίου [ύστερα από την παράταση που δόθηκε]

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210. 8210958   mail επικοινωνίας: mail@66nip-athin.att.sch.gr

Ώρες τηλεφωνικής επικοινωνίας για τις εγγραφές:

Δευτέρα έως Παρασκευή 13.15 μ.μ. έως 14.00 μ.μ.

Προϊσταμένη σχολικής μονάδας: Τάνια Μάνεση

Οδοί που υπάγονται στη σχολική μονάδα:

Αχαρνών:  91 – 109 μόνο

Αλκιβιάδου: 65 – 97 και 64 – 94

Μιχαήλ Βόδα: 67 – 103 και 76 – 114

Αλκαμένους: 57 – 97 και 62 – 100

Αριστομένους: 35 -71 και 26 – 70

Αδμήτου: 2 – 30 και μονοί αριθμοί μέχρι την πλατεία Αττικής

Λιοσίων:  108 – 128 μόνο

Πιπίνου: 85 – 119 μόνο

Υγείας: Όλοι οι αριθμοί μονοί και ζυγοί

Αγίου Παντελεήμονος:  Όλοι οι αριθμοί μονοί και ζυγοί

Λυσσάνδρου: Όλοι οι αριθμοί μονοί και ζυγοί

Αγορακρίτου: Όλοι οι αριθμοί μονοί και ζυγοί

Γοβίου: Όλοι οι αριθμοί μονοί και ζυγοί

Παρασίου:  Όλοι οι αριθμοί μονοί και ζυγοί

Κνίδου: Όλοι οι αριθμοί μονοί και ζυγοί

Κλαζομενών: Όλοι οι αριθμοί μονοί και ζυγοί

Σελεύκου: Όλοι οι αριθμοί μονοί και ζυγοί

Σεβαλιέ: Όλοι οι αριθμοί μονοί και ζυγοί

Κυζίκου: Όλοι οι αριθμοί μονοί και ζυγοί

Εϋνάρδου: Όλοι οι αριθμοί μονοί και ζυγοί



Λήψη αρχείου

Καλωσορίζοντας τον Φλεβάρη, τον τρίτο μήνα του χειμώνα

Τις τελευταίες μέρες του Γενάρη ολοκληρώσαμε ένα σύνολο από ενδιαφέρουσες δραστηριότητες με θέμα την Υγιεινή Διατροφή, με αφορμή τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων. Φτιάξαμε επιδαπέδια Μεσογειακή Πυραμίδα, ατομικό φύλλο εργασίας, μιλήσαμε για τις τροφές που κάνουν καλό στην υγεία και εκείνες που την επιβαρύνουν, αξιοποιώντας online εφαρμογή ρομποτικής, καθοδηγήσαμε το ρομποτάκι-μελισσούλα σε διάφορες τροφές, φτιάξαμε τα δικά μας φρούτα και λαχανικά με πηλό, τον οποίο εν συνεχεία βάψαμε, φιλοτεχνήσαμε τα αγαπημένα μας λαχανικά και παρακολουθήσαμε με ενθουσιασμό εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε σχέση με τη Διατροφή.

Ενδεικτικές φωτογραφίες από τις δράσεις μας ακολουθούν στη συνέχεια:

φ1 φ2 φ3 φ4 φ5 φ6 φ7 φ14 φ23φ28

Επεξεργαστήκαμε το Ι του Ιανουάριου και παίξαμε ένα σύνολο από γλωσσικά παιχνίδια, ατομικά και ομαδικά.

φ9 φ10φ8

Κάναμε το πείραμα με τα χρωματιστά γάντια, μιλήσαμε για τη συμμετρία και φτιάξαμε στον διαδραστικό πίνακα της τάξης (πρόσφατη χορηγία/δωρεά της εταιρείας Motor Oil) αλλά και σε ατομικό φύλλο εργασίας το συμμετρικό του χιονάνθρωπου.

φ11 φ12

φ15 φ16 φ17 φ18

Ασχοληθήκαμε εκτενώς με τους τοπικούς προσδιορισμούς, παίξαμε σχετικά ψηφιακά παιχνίδια και τους αποτυπώσαμε στο χαρτί.

φ19 φ20 φ21

Φιλοτεχνήσαμε το δικό μας φεγγάρι του Γενάρη που λάμπει σαν μαργαριτάρι (με αφορμή τη γνωστή παροιμία)

και παίξαμε παιχνίδια εύρεσης αντικειμένων σχετικών με τον χειμώνα.

φ22 φ24 φ25 φ26

Κάναμε πειράματα με παγάκια και παρατηρήσαμε πώς ένα παγάκι λιώνει πιο γρήγορα (βάζοντας αλάτι ή ζάχαρη πάνω του;), καταγράφοντας στη συνέχεια τις παρατηρήσεις μας σε φύλλο εργασίας. Αφού επεξεργαστήκαμε το παραμύθι “Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει”, μιλήσαμε για την ιστορία της μικρής σταγόνας, εικονογραφήσαμε τον Σταγονούλη και κάναμε συνοδευτικό πείραμα για το φαινόμενο της εξάτμισης και της “βροχής”. Ολοκληρώσαμε την ενασχόλησή μας με τον κύκλο του νερού, κάνοντας ένα σύνολο από ομαδικές εργασίες.

φ27 φ29 φ30 φ31φ34

Συζητήσαμε για τον αριθμό 5, παίζοντας ένα σύνολο από παιχνίδια. Διαβάσαμε τον μύθο του Φλεβάρη που έχασε τις μέρες του και στη συνέχεια δουλέψαμε σε ομάδες, κάνοντας μαθηματικές και γλωσσικές δραστηριότητες με αφορμή τον μύθο.

φ32 φ33 φ35

Μιλήσαμε για την αλκυόνα και τις αλκυονίδες μέρες και μία από αυτές που ο καιρός ήταν εξαιρετικός, φάγαμε όλοι μαζί έξω από την τάξη το μεσημεριανό μας.

φ36

Στο πλαίσιο της “δανειστικής βιβλιοθήκης”, κάθε παιδί φέρνει κάθε εβδομάδα το αγαπημένο του βιβλίο και το παρουσιάζει στην τάξη.

Ενδεικτικές φωτογραφίες από αυτήν τη δράση ακολουθούν στη συνέχεια.

φ37 φ38 φ39 φ40

Στις ελεύθερες δραστηριότητες συνεργαζόμαστε και φτιάχνουμε επίσης υπέροχα πράγματα, αποδεικνύοντας πόσο εξαιρετική ομάδα είμαστε.

φ41 φ42φ13 2

 

Καλωσορίζοντας τον χειμώνα και τη νέα χρονιά

Με την επιστροφή μας στο Νηπιαγωγείο, μιλήσαμε για το πώς περάσαμε τις γιορτές των Χριστουγέννων, δώσαμε ευχές για τη νέα χρονιά και  ασχοληθήκαμε με τους αριθμούς της νέας χρονιάς (2024), υλοποιώντας ένα σύνολο από δραστηριότητες.

χρ1 χρ2 χρ3 χρ4 χρ5 χρ6 χρ7 χρ8

Αφού επεξεργαστήκαμε και μάθαμε διάφορα τραγούδια για τον Ιανουάριο και τον χειμώνα, κάναμε διάφορες χειμερινές κατασκευές (πιγκουίνους, χιονάνθρωπους, χιονονιφάδες, παιδιά στο χιόνι, σκούφους).

χρ9 χρ11 χρ12 χρ13 χρ14 χρ15 χρ16 χρ18

Επεξεργαστήκαμε ένα σύνολο από παραμύθια με θέμα τον χειμώνα και κάναμε διάφορες δραστηριότητες για την εξοικείωσή μας με το γράμμα Χ,χ.

χρ17 χρ10

Αξιοποιώντας ψηφιακούς τροχούς κίνησης, κινηθήκαμε στον χώρο κάνοντας διάφορες κινητικές δραστηριότητες.

χρ19

Εξηγήσαμε δύο τεχνικές ζωγραφικής στο πλαίσιο ομαδικής δραστηριότητας: μία με ανάμειξη τέμπερας με νερό σε επιφάνεια αλουμινόχαρτου και μία ακόμα με ανάμειξη ατλακόλας και αλατιού και ζωγραφική με τέμπερα.

χρ20 χρ21 χρ22 χρ23 χρ24 χρ25 χρ26

Υλοποιήσαμε μαθηματικές δραστηριότητες για τον αριθμό 4, ενώ στις ελεύθερες δραστηριότητες φτιάξαμε όμορφες δημιουργίες με πλαστελίνη και ζωγραφίζοντας στο δάπεδο της αυλής με κιμωλία.

χρ27 χρ28

χρ29 χρ30 χρ31 χρ32 χρ33

 

Δεκέμβριος στο Νηπιαγωγείο μας

Πολλές και ευχάριστες δραστηριότητες, κατασκευές, τραγούδια και φυσικά η χριστουγεννιάτικη γιορτή μας

με τίτλο “Χριστούγεννα σημαίνει Αγάπη” γέμισαν όμορφα τις ημέρες του τελευταίου μήνα του χρόνου, του αγαπημένου όλων,

μικρών και μεγάλων.

Διασκεδάσαμε φτιάχνοντας χριστουγεννιάτικες κάρτες και κατασκευές με ξωτικά, ταρανδάκια, χριστουγεννιάτικα δέντρα, χιονονιφάδες, ζαχαρωτά και φυσικά τον Άγιο Βασίλη.

Ενδεικτικές φωτογραφίες από τις κατασκευές μας:

ΧΡ2 χρ3 χρ4 χρ5 χρ6 χρ7 χρ8 χρ9 χρ10 χρ11 χρ12 χρ13 χρ14 χρ16 χρ17 χρ18

Οι τσάντες που γέμισαν με τις όμορφες κατασκευές μας την τελευταία μέρα πριν αποχαιρετιστούμε για τις γιορτές.

χρ15

Το σκηνικό της χριστουγεννιάτικης γιορτής μας που έγινε την Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου, στις 5 το απόγευμα.

χρ19 χρ20 χρ21 χρ22 χρ23 χρ24 χρ25 χρ26 χρ27 χρ28 χρ29 χρ30

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 66ου Νηπιαγωγείου Αθηνών σας εύχεται

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ & ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!

 

 

Αποχαιρετώντας τον Νοέμβριο

Στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Νοέμβρη ολοκληρώσαμε τη θεματική ενότητα “φθινόπωρο” φτιάχνοντας με τέμπερες και λαδοπαστέλ φθινοπωρινά τοπία.

25

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και τον θεματικό κύκλο “Γνωρίζω τα Δικαιώματά μου” φτιάξαμε σημαιάκια με τα δικαιώματά μας. 

16 17 18

 

Επεξεργαστήκαμε την ιστορία του Έλμερ, του παρδαλού ελέφαντα, και μιλήσαμε για τη σημασία της αποδοχής του διαφορετικού.

7

Τονίσαμε ότι ένα από τα βασικότερα δικαιώματα των παιδιών είναι το παιχνίδι. Στις φωτογραφίες που ακολουθούν, θα βρείτε ενδεικτικά στιγμιότυπα από τις ελεύθερες δραστηριότητές μας.

4 8 9 10 11 13 14 15

Στολίσαμε την τάξη μας και προετοιμαζόμαστε σιγά σιγά για τον ερχομό των Χριστουγέννων και τη χριστουγεννιάτικη γιορτή μας.

19 20 21 22

Φτιάξαμε τον αγαπημένο μας Ρούντολφ το ελαφάκι και φιλοτεχνήσαμε ένα ατομικό ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης.

1 1 2 1 12 1

 

Επεξεργαστήκαμε το γράμμα Ν του Νοέμβρη και τον αριθμό 3.

5 6 26

Τέλος, στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών μας επισκέψεων, παρακολουθήσαμε στο θεατράκι του Δημοτικού την παράσταση “Η κυρία Σιωπή και ο κύριος Ήχος” από την ομάδα Τικ Τακ Ντο.

23 24

 

Δραστηριότητες Νοεμβρίου στο Νηπιαγωγείο μας

Πολλές ήταν οι δράσεις που υλοποιήσαμε το πρώτο δεκαπενθήμερο του Νοέμβρη. Συνεχίζοντας την ενασχόληση μας με την ευρύτερη θεματική “φθινόπωρο”, φτιάξαμε φθινοπωρινά τοπία και τρισδιάστατες κατασκευές με παιδιά που παίζουν με τα φθινοπωρινά φύλλα.

1 2 3

16 17

Υλοποιήσαμε ένα σύνολο από δραστηριότητες για το γράμμα Φ του φθινοπώρου (ψηφιακές, έντυπες και βιωματικές)

και φτιάξαμε το γράμμα με πλαστελίνη.

4 5

Ασχοληθήκαμε με το θέμα “φθινοπωρινά φρούτα” και φτιάξαμε μήλα χρησιμοποιώντας μπαλάκια από γκοφρέ χαρτί, ενώ φτιάξαμε επίσης φθινοπωρινά φρούτα με την τεχνική ζωγραφικής του Andy Warhol.

6 7

Με αφορμή την Ημέρα Αεροπορίας (8 Νοέμβρη), επεξεργαστήκαμε το Α του αεροπλάνου, επεξεργαστήκαμε τον Μύθο του Ίκαρου και του Δαίδαλου, δραματοποιήσαμε τον μύθο, συμπληρώσαμε σχετικό φύλλο εργασίας και κάναμε πείραμα, προκειμένου να μελετήσουμε πώς λιώνει το κερί και μπορεί να κολλήσει φτερά (όπως έγινε με τα φτερά του Ίκαρου και του Δαίδαλου). Επίσης, με την τεχνική του βιτρό, φιλοτεχνήσαμε τα δικά μας αεροπλάνα.

8 9 10

Με αφορμή το γράμμα φ όπως φίλος και προκειμένου να ξεκινήσουμε την επεξεργασία του πρώτου  θεματικού κύκλου των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, μιλήσαμε για τη σημασία της φιλίας και είπαμε πόσα πράγματα μπορούμε να κάνουμε με τους φίλους μας. Φτιάξαμε 2 φίλους σε χαρτί του μέτρου και συμπληρώσαμε τον μεταξύ τους διάλογο με μπαλόνια διαλόγου. Στη συνέχεια φτιάξαμε με τα χέρια μας τη σκάλα της φιλίας (ομαδική εργασία) και την καρδιά της φιλίας (ατομική εργασία).

11 12 13 14 15

Με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου (17 Νοέμβρη), μιλήσαμε για τις έννοιες “Δημοκρατία-Δικτατορία”, διαβάζοντας το παραμύθι “Η κυρά-Δημοκρατία”, μιλήσαμε για όσα πράγματα κάνουμε, όταν υπάρχει δημοκρατία και είδαμε σχετικό ψηφιακό και έντυπο υλικό. Φιλοτεχνήσαμε με την τεχνική του κολάζ τα δύο κεντρικά πρόσωπα της ιστορίας (Δημοκρατία και Δικτατορία) και φτιάξαμε το δικό μας πλακάτ για την Ελευθερία. Επεξεργαστήκαμε την Ντενεκεδούπολη και το τραγούδι της και φιλοτεχνήσαμε σε ομαδική εργασία το τραγούδι “Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο”.

24 25 26

1819202122 23

Τέλος, επιχειρήσαμε μια εισαγωγή στην έννοια του κώδικα, συμπληρώνοντας ένα φθινοπωρινό τοπίο με την τεχνική του pixel art.

27

Οι φωτογραφίες από τις δράσεις μας είναι ενδεικτικές.

Σχέδια Δράσης για τους θεματικούς κύκλους των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων

Ακολουθούν τα επιμέρους Σχέδια Δράσης για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων

(με μικρές τροποποιήσεις ως προς τον χρόνο υλοποίησής τους σε σχέση με το Σχέδιο Δράσης Σχολικής Μονάδας).

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε το Σχέδιο Δράσης για την εφαρμογή του τρίτου θεματικού κύκλου των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.

Τίτλος Σχεδίου Δράσης: «Ταξιδεύοντας στον πλανήτη των δικαιωμάτων»

Περίοδος Υλοποίησης: Οκτώβριος – Νοέμβριος 2023 

ΚΛΙΚ ΕΔΩ για το Σχέδιο Δράσης του 3ου θεματικού κύκλου

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε το Σχέδιο Δράσης για την εφαρμογή του πρώτου θεματικού κύκλου των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.

Τίτλος Σχεδίου Δράσης: «Ο Τροφούλης, η Διατροφούλα & το  μυστήριο της  Μεσογειακής Πυραμίδας»

Περίοδος Υλοποίησης: Ιανουάριος – Φεβρουάριος 2024 

ΚΛΙΚ ΕΔΩ για το Σχέδιο Δράσης του 1ου θεματικού κύκλου

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε το Σχέδιο Δράσης για την εφαρμογή του δεύτερου θεματικού κύκλου των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.

Τίτλος Σχεδίου Δράσης: «Φύλαξέ το! Μην το πετάς! Ανακύκλωσε με εμάς!»

Περίοδος Υλοποίησης: Μάρτιος – Απρίλιος 2024 

ΚΛΙΚ ΕΔΩ για το Σχέδιο Δράσης του 2ου θεματικού κύκλου

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε το Σχέδιο Δράσης για την εφαρμογή του τέταρτου θεματικού κύκλου των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.

Τίτλος Σχεδίου Δράσης: «Ste(a)m και εκπαιδευτική ρομποτική μέσα από τον κύκλο νερού και την υδροδυναμική»

Περίοδος Υλοποίησης: Απρίλιος – Μάιος 2024 

ΚΛΙΚ ΕΔΩ για το Σχέδιο Δράσης του 4ου θεματικού κύκλου