ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !!!! ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!!!
1.STEM\ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
ΤΑ ΡΟΜΠΟΤ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΤΟΠΙΖΟΥΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗ ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΤΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ
ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΝΤΑΙ Η ΟΧΙ
3οΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΡΟΜΠΟΤ Βeebot KAI TH ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ
ΜΕΤΡΑΜΕ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ
ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΔΙΝΕΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΤΟ Beebot ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ
4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Ο ΠΡΩΤΟΣ ΜΑΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ-ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΡΟΜΠΟΤ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣΜΕΝΑ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΧΑΡΑΣΟΥΝ
ΜΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΕ ΜΙΑ ΠΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ,ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ
ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΝΑ ΔΙΑΝΥΣΕΙ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ
5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΓΝΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΑΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ
ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΒΑΖΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΥΝ ΤΟ ΡΟΜΠΟΤ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ
6ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ, ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΛΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΑΜΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ . ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΑΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥΣ,
ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΤΡΑΔΙΑ ΤΟΥΣ ,ΕΙΔΑΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΤΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ,ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ, ΤΟΝ ΠΡΟΑΥΛΕΙΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΦΥΓΑΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ!!
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ
ΕΤΟΙΜΑΣΑΜΕ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΕ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ,
ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΤΟ ΛΑΖΑΡΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΑΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΑΖΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ
ΠΡΩΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ.
ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΑΣΚΑΛΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΖΥΜΩΝΟΥΝ ΤΑ ΛΑΖΑΡΑΚΙΑ!!
ΕΙΠΑΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ 54ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ κ.ΜΑΝΩΛΗ
ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΞΑΜΕ ΕΥΧΕΣ.
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!! ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!
3ο ΠΡΩΙΝΟ ΤΜΗΜΑ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
ΘΕMΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ
ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΑΛΩΤΗΤΑΣ
ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ!!!
1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ
Μιλάμε για την ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ.Τα παιδιά περιγράφουν τον εαυτό τους εσωτερικά και εξωτερικά,παρατηρούν τους
άλλους, βλέπουν εικόνες με παιδιά με ειδικές ανάγκες και ζωγραφίζουν τον εαυτό τους.
2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
ΤΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ ΜΟΥ
ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ
Ζωγραφίζουν το χέρι τους σε χρωματιστά χαρτόνια και καταχωρούμε τα θετικά στοιχεία του καθενώς στο πίσω μέρος
Σχηματίζουμε μια γλάστρα με λουλούδια τις παλάμες των παιδιών.
Παρατηρούμε πως αν είχαν όλες οι παλάμες το ίδιο χρώμα η τάξη μας δεν θα ήταν το ίδιο όμορφη !!
3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
ΕΓΩ ΚΙ ΕΣΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
Διαβάζουμε το παραμύθι ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ
Πώς νιώθουν όσοι αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα;
Τα παιδιά σε ομάδες χρησιμοποιούν μόνο το ‘ενα τους πόδι για να φτάσουν σε συγκακριμένο σημείο.
Γράφουν το όνομα τους χρησιμοποιώντας το άλλο χέρι απο αυτό που γράφουν συνήθως.
Προβληματιζόμαστε για το τι πρεπει να αλλάξει στην τάξη μας ,ώστε να μπορέσουν να φοιτήσουν στο
νηπιαγωγείο μας και παιδιά μα ειδικές ικανότητες.
Καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι όλοι χρειαζόμαστε φίλους στη ζωή μας.
4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΩ
Βλέπουμε video με παραολυμπιακούς αγώνες .τα παιδιά περιγράφουν τις εικόνες και τα συναισθήματά τους.
Παίζουμε παιχνίδια με κλειστά μάτια.Πώς νιώθουν όσοι δεν έχουν την όρασή τους;
Ζωγραφίζουν με κλειστά μάτια. Εκθέτουν τις ζωγραφιές τους με τίτλο ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΛΕΙΣΤΑ και μιλούν
για τα συναισθήματα που ένιωσαν.
5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
ΜΑΖΙ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
Συζητάμε για τη δύναμη της συμβίωσης στη φύση και τον όρο ΣΥΝ-ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ.
Βρίσκουμε στο internet πίνακες συν-καλλιέργειας.
Ο άνθρωπος που είναι κι αυτός φύση δίνει δύναμη σε άλλους να μεγαλώσουν όμορφα και με ασφάλεια μαζί του.
Μαζευουμε από την αυλή μας απο ένα μονο είδος φυτών.Στην τάξη τα σχεδιάζουμε σε ένα φύλλο χαρτί.
Φτιάχνουμε σύνθετες λέξεις με τη πρόθεση ΣΥΝ και το υλικό που μαζέψαμε απο τη φύση.
6ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
ΒΑΖΩ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΩ
Συζητάμε για τα άτομα που είναι αναγκασμένα να μετακινούνται με καροτσακι .Τι γίνεται όταν θέλουν να κατέβουν
το πεζοδρόμιο;Υπάρχει ειδική μπάρα στο σχολειο μας για αυτό;Τι μπορούμε να κάνουμε;
Σκεφτόμαστε ένα σλόγκαν για τα δικαιώματα των παιδιών με ιδικές ικανότητες ΙΔΙΟΙ ΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ
Φτιάχνουμε ένα μικρό βιβλίο με την ιστορία του μικρού Νικόλα ,ενός φίλου μας ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ και τα παιδιά μπορουν
να το πάρουν στο σπίτι να το διαβάσουν με τους δικούς τους.
Συζητήσαμε για τα αποτελέσματα του σχεδίου δράσης .Πώς σκεφτόμαστε στην αρχή και πώς τώρα;
Τι άλλαξε στη σκέψη μας;Τι άλλο μπορούμε να κάνουμε;
Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén