ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σας ενημερώνουμε ότι την ΠΕΜΠΤΗ 3 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2024,δεν θα πραγματοποιηθούν μαθήματα, λόγω του εορτασμού του πολιούχου της πόλης, Αγίου Διονυσίου Αρεοπαγίτου. Την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 4 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2024 και ώρα 12.30 μμ θα πραγματοποιηθεί συνάντηση γονέων, προκειμένου να συζητηθούν θέματα λειτουργίας του Νηπιαγωγείου.

Καλωσορίσατε στον μαγικό κόσμο του Νηπιαγωγείου.

Μικρά μυστικά για μία ομαλή προσαρμογή

✔Εξασφαλίστε ένα τακτικό ωράριο ύπνου για το παιδί.

✔Εμπιστευτείτε τις νηπιαγωγούς και μοιραστείτε μαζί τους ενδεχόμενους προβληματισμούς και ανησυχίες σας.

✔Δώστε στο παιδί σας τον χρόνο που χρειάζεται, για να προσαρμοστεί στο νέο περιβάλλον του νηπιαγωγείου.

✔Επιβραβεύετε συχνά κάθε μικρή μα σημαντική του κατάκτηση.

 Τι περιέχει η σχολική τσάντα;

  • φαγητοδοχείο με το δεκατιανό γεύμα.
  • παγουρίνο με νερό
  • μια μικρή πετσέτα
  • μια δεύτερη αλλαξιά ρούχα

Προτείνουμε το δεκατιανό να είναι υγιεινό (φρούτο, γιαούρτι, τοστ, σπιτικό κέικ, σπιτική τυρόπιτα). Αποφύγετε τα τυποποιημένα σκευάσματα και τα σοκολατοειδή.

Ενδυμασία

Επιλέξτε ρούχα απλά και άνετα, με φερμουάρ. Αποφύγετε τα ρούχα με κουμπιά, τις ζώνες και τα παπούτσια με κορδόνια. Προτιμήστε παπούτσια με βέλκρο [χριτς-χρατς].

Συνέπεια

Είναι πολύ σημαντικό να είστε συνεπείς στην ώρα που φέρνετε και παίρνετε το παιδί από το Νηπιαγωγείο. Το παιδί μπορεί να το παραλάβει από το σχολείο ΜΟΝΟ όποιος έχει δηλωθεί επίσημα πως μπορεί να το παίρνει, και σε καμία περίπτωση ανήλικο άτομο. Η αποχώρηση των νηπίων γίνεται σε συγκεκριμένες και μόνο ώρες. Έκτακτη αποχώρηση μπορεί να συμβεί μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις και κατόπιν υπεύθυνης δήλωσης του γονέα.

Ψείρες

Ενημερώστε τις νηπιαγωγούς, αν διαπιστώσετε στο σπίτι σχετικό κρούσμα. Το Νηπιαγωγείο θα ενημερώσει άμεσα τις οικογένειες των παιδιών σχετικά. Σε κάθε περίπτωση ο συχνός έλεγχος των παιδιών είναι πολύ σημαντικός.

Ιώσεις

Σε περίπτωση ίωσης κρατήστε το παιδί στο σπίτι μέχρι να γίνει εντελώς καλά.  Για οποιονδήποτε λόγο απουσιάσει το παιδί σας παρακαλούμε πάντα να ενημερώνετε το σχολείο τηλεφωνικά ή με email.

ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:

Αν αλλάξετε αριθμό τηλεφώνου ή email, ενημερώστε άμεσα το σχολείο. Παρακολουθείτε καθημερινά τα emails σας και διαβάζετε τις ενημερώσεις του σχολείου.

ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ……

IMG 5309

Καλή & δημιουργική χρονιά !!!

Αγιασμός για το σχολικό έτος 2024-2025

Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός του 55ου Νηπιαγωγείου Αθηνών

για το σχολικό έτος 2024-2025

θα γίνει την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 και ώρα 10.15 π.μ.

στον προαύλιο χώρο του Δημοτικού Σχολείου.

Στη συνέχεια θα ακολουθήσει σύντομη ενημέρωση των γονέων

από τις νηπιαγωγούς του τμήματος

και οι μαθητές/τριες θα αποχωρήσουν.

Καλή σχολική χρονιά!

4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ-STEM/ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

«STEM και η ΓΗ γυρίζει …….»

Η τάξη μας είχε γεμίσει πολλά μικρά καρτελάκια. Στο ρυθμό της μουσικής, το κάθε παιδί διαλέγει ένα καρτελάκι και το κρατάει κρυφό. Τι είναι άραγε αυτές οι κάρτες; Έχει κανείς το ίδιο;

Τις φανερώνουμε και ξεκινάει η συζήτησή μας για το ηλιακό μας σύστημα. Τι γνωρίζουμε ήδη; Τι θα θέλαμε να μάθουμε;

ΑΦΟΡΜΗΣΗ3 ΑΦΟΡΜΗΣΗ4 ΑΦΟΡΜΗΣΗ1 ΑΦΟΡΜΗΣΗ 2

Μετράω και σημειώνω τον αριθμό

ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΡΙΘΜΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΑΡΙΘΜΗΣΗ2

Με ψηφιακά εργαλεία παρατηρούμε τους πλανήτες και συζητάμε γι’ αυτούς.

ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

Προσπαθούμε να αντιστοιχίσουμε την εικόνα των πλανητών με την αντίστοιχη τρισδιάστατη φιγούρα

ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ ΕΙΚΟΝΑς ΜΕ ΦΙΓΟΥΡΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ ΦΙΓΟΥΡΑΣ ΕΙΚΟΝΑΣ2 ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ ΦΙΓΟΥΡΑΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑΣ

και προσπαθούμε να τους βάλουμε στη σωστή σειρά.

ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ1 ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 2

Στη συνέχεια επιχειρούμε με βιωματικό τρόπο να αναπαραστήσουμε την κίνηση και την τροχιά των πλανητών.

ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ1 ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ2 ΠΛΑΝΗΤΕς ΣΕ ΤΡΟΧΙΑ1 ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΣΕ ΤΡΟΧΙΑ2 ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΣΕ ΤΡΟΧΙΑ3

Ζωγραφίσαμε τους πλανήτες και τους τοποθετήσαμε σε σωστή σειρά.

ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΡΟΧΙΑ εργασια σειρα πλανητες

Παρακολουθήσαμε βίντεο της NASA και ακολουθώντας βήμα- βήμα τις οδηγίες φτιάξαμε το δικό μας πύραυλο.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΝΑΣΑ

Στη συνέχεια, εστιάσαμε στον Ήλιο.

Ο ΗΛΙΟΣ ΛΕΞΗ ΗΛΙΟΣ

Αφού παρακολουθήσαμε βίντεο προσομοίωσης της NASA, διαβάσαμε τον μύθο του Φαέθωντα. Βάλαμε στις σειρά τις εικόνες

ΜΥΘΟς ΦΑΕΘΩΝΤΑς ΕΤΟΙΜΟς ΦΑΕΘΩΝΤΑς ΕΤΟΙΜΟς

και φυσικά, αποτυπώσαμε τον μύθο σε ζωγραφιά.

ΦΑΕΘΩΝΤΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ

Έπειτα συζητήσαμε για τι φως, τη θερμότητα, τα οφέλη και τις συνέπειες του ήλιου

ΙΔΕΟΘΥΕΛΛΑ ΒΛΑΒΕΡΕς ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΗΛΙΟΥ

αλλά και για τα μέτρα προστασίας από τον ήλιο

φορέσαμε αντηλιακό σωστά,

ΑΝΤΗΛΙΑΚΟ ΧΕΡΙΑ

καταγράψαμε τις ιδέες μας

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟς1 ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟς

και το αποτυπώσαμε στις ζωγραφιές μας.

ΕΡΓ ΠΩς ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΙς ΥΠΕΙΩΔΕΙς ΑΚΤΙΝΕς

Ασχοληθήκαμε με την κίνηση της Γης γύρω από τον άξονά της και γύρω από τον Ήλιο και κάναμε ένα πείραμα με την υδρόγειο και ένα φακό για να κατανοήσουμε την εναλλαγή της μέρας και της νύχτας.

ΗΛΙΟΣ ΓΗ μΕΡΑ ΝΥΧΤΑ

Συζητήσαμε για τις διαφορετικές δραστηριότητες της μέρας και της νύχτας και είδαμε πώς οι άνθρωποι ρυθμίζουμε τη ζωή μας ανάλογα με την περιστροφή της Γης.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕς ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ2

Παίξαμε με τις σκιές των παιχνιδιών στον Ήλιο

ΣΚΙΕΣ1 ΣΚΙΕΣ2

και θέατρο σκιών με τις αγαπημένες μας φιγούρες

ΣΚΙΕΣ3 ΣΚΙΕΣ4 ΣΚΙΕΣ5

Από την περιστροφή της Γης εξαρτώνται και οι εποχές του χρόνου. Τι γνωρίζουμε για τις εποχές; (ιδεοθύελλα)

ΕΠΟΧΕΣ ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ

Ζωγραφίσαμε την αγαπημένη μας εποχή.

Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΕΠΟΧΗ

Με κακάο, αλεύρι και φασόλια δημιουργήσαμε το δικό μας σεληνιακό τοπίο. Ποιος θα βρει άραγε τα περισσότερα φασόλια;

ΣΕΛΗΝΙΑΚΟ ΤΟΠΙΟ1 ΣΕΛΗΝΙΑΚΟ ΤΟΠΙΟ2 ΣΕΛΗΝΙΑΚΟ ΤΟΠΙΟ3 ΣΕΛΗΝΙΑΚΟ ΤΟΠΙΟ4

Κατασκευάσαμε τον Ήλιο τη Γη και τη Σελήνη ώστε να φαίνεται η κάθε περιστροφή.

κατασκευη ηλιος γη φεγγαρι κατασκευη ηλιος γη φεγγαρι2

Με μπισκότα σοκολάτας φτιάξαμε και βάλαμε στη σειρά τις φάσεις της Σελήνης.

ΦΑΣΕΙς ΣΕΛΗΝΗς ΟΡΕΟ

Διαβάσαμε το παραμύθι “ο Φεγγαροσκεπαστής” και αποτυπώσαμε ό,τι μας έκανε εντύπωση.

ΦΕΓΓΑΡΟΣΚΕΠΑΣΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ

Δημιουργήσαμε έναν εννοιολογικό χάρτη με πράγματα που μάθαμε και δεν γνωρίζαμε για το ηλιακό μας σύστημα.

ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Μάθαμε για τη ζωή των αστροναυτών.

ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ ΖΩΗ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ

και φυσικά παίξαμε πολλά παιχνίδια:

με τα γράμματα

ΑΡΧΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ ΠΛΑΝΗΤΩΝ ΤΑΙΡΙΑΖΩ ΠΛΑΝΗΤΕς ΟΝΟΜΑΣΊΕς

με παζλ

ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΖΛ ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΖΛ2 ΤΥΠΟΥ ΤΟΜΠΟΛΑ

με τους πλανήτες που μπερδεύτηκαν (ταχύτητας)

ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΗΚΑΝ5 ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΑΝ4 ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑΝ 1 ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑΝ2 ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑΝ3

μνήμης και μοτίβων.

ΜΕΜΟ1 ΜΕΜΟ2 ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΤΟ ΜΟΤΙΒΟ

Τέλος, ολοκληρώσαμε τη θεματική με μία ομαδική εργασία

Δημιουργήσαμε το διάστημα με την τεχνική του τινάγματος πινέλων

ομαδικη τιναγμα πινελου 2 ομαδικη τιναγμα πινελου

Φτιάξαμε τον Ήλιο

ΗΛΙΟς ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΟΜΑΔΙΚΗ

Φτιάξαμε τους πλανήτες με πλαστελίνη συνδυάζοντας διάφορα χρώματα

ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΛΑΣΤΕΛΙΝΗ ΓΗ ΠΛΑΣΤΕΛΙΝΗ

και ζωγραφίσαμε πυραύλους και αστροναύτες

ΠΥΡΑΥΛΟΣ ΓΙΑ ΟΜΑΔΙΚΗ

και τα συνθέσαμε όλα μαζί.

ομαδικη διαστημα τελικη

Η θεματική φάνηκε να μας άρεσε τόσο που την επιλέγαμε και για τα ελεύθερα σχέδια μας.

ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Σήμερα οι μαθητές/τριες των Νηπιαγωγείων μας  πραγματοποίησαν επίσκεψη γνωριμίας με τους χώρους και τα πρόσωπα καθώς και με τις εκπαιδευτικές μεθόδους και τις δραστηριότητες του Δημοτικού Σχολείου, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή μετάβαση των νηπίων στην επόμενη βαθμίδα εκπαίδευσης.

Ευχαριστούμε θερμά τις Διευθύντριες των συστεγαζόμενων 57ο και 61ο  Δημοτικών Σχολείων Αθηνών, καθώς και τους δασκάλους για την όμορφη αυτή φιλοξενία!!!

Stickers Photo Editor 20240611173839654 Stickers Photo Editor 20240611174830260 Stickers Photo Editor 20240611175235070

Καλοκαιρινή γιορτή-Πρόσκληση

Σας περιμένουμε με χαρά στην καλοκαιρινή μας γιορτή με τίτλο “Ο Κήπος των Θαυμάτων”

που θα πραγματοποιηθεί

την Τετάρτη 12 Ιουνίου 2024 στις 12:00μμ  χώρο του Νηπιαγωγείου μας.



Λήψη αρχείου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε ότι την Παρασκευή 7 Ιουνίου και τη Δευτέρα 10 Ιουνίου το Νηπιαγωγείο δε θα λειτουργήσει λόγω της διενέργειας των εκλογών.

Την Τετάρτη 12 Ιουνίου και ώρα 12.00μμ θα πραγματοποιηθεί η καλοκαιρινή γιορτή των Νηπιαγωγείων. Η ώρα προσέλευσης των γονέων/κηδεμόνων προκειμένου να παρακολουθήσουν την γιορτή είναι 11.45πμ.

Την Παρασκευή 14 Ιουνίου και ώρα 10.00πμ θα δοθούν στους μαθητές/τριες οι φάκελοι εργασιών και τα αναμνηστικά για το τέλος της σχολικής χρονιάς και οι μαθητές/τριες θα αποχωρήσουν μαζί με τους γονείς τους.

Πάσχα

Λίγο πριν το Πάσχα η τάξη μας μετατράπηκε σε ένα πασχαλινό εργαστήρι

Διαβάσαμε την ιστορία του Πάσχα και τη ζωηγραφίσαμε

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ 1 1

Κατασκευάσαμε τον βράχο της Ανάστασης

Ο ΒΡΑΧΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ Ο ΒΡΑΧΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ2Ο ΒΡΑΧΟΣ ΤΗς ΑΝΑΣΤΑΣΗς3

Και διακοσμήσαμε βαζάκια με κεράκια

ΑΜΜΟ ΣΕ ΒΑΖΑΚΙΑ ΚΟΛΛΑ ΑΜΜΟΣ ΣΕ ΒΑΖΑΚΙ

Μάθαμε για τα έθιμα του Πάσχα.

Διαβάσαμε το παραμύθι “Δεν θέλω να βγω από το αυγό”

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΓΩ ΑΠΟ Τ ΑΒΓΟ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΒΓΟ 2

Και βάψαμε τα δικά μας πασχαλινά αυγά

ΒΑΦΗ3 ΒΑΦΗ2 ΒΑΦΗ1 ΑΒΓΑ ΒΑΜΜΕΝΑ

Γυαλίσαμε τα αυγά με λάδι

ΓΥΑΛΙΣΜΑ ΑΒΓΟΥ ΓΥΑΛΙΣΜΑ ΑΒΓΟΥ2

Και φτιάξαμε καλαθάκια πασχαλίτσες για να τα  μεταφέρουμε και να τα στολίσουμε

ΓΕΜΙΣΜΑ ΚΑΛΑΘΙ 2 ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ ΓΕΜΙΣΜΑ ΧΟΡΤΑΡΙ ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ

Φτιάξαμε με τα χεράκια μας κάρτες και γράψαμε ευχές  τόσο στα Ελληνικά

ΚΑΡΤΕΣ

όσο και στα Αγγλικά

ΚΑΡΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ2 ΚΑΡΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ1

Τέλος, διασκεδάσαμε πολύ με το κυνήγι πασχαλινών αυγών

ΚΥΝΗΓΙ ΑΒΓΩΝΚΥΝΗΓΙ ΑΒΓΩΝ2

Και του χρόνου!

 

3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ – ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ

«Το πλαστικό μου αποτύπωμα: Μαθαίνω – Δρω – Αλλάζω»

Ο Πίπης μας έφερε μία μυστική αφίσα και την έδειξε σε κάθε παιδί ξεχωριστά.

ΓΚΡΙΜΑΤΣΑ ΕΙΚΟΝΑ

Ο κανόνα ήταν ένας! Τα παιδιά δεν έπρεπε να φανερώσουν το περιεχόμενο της εικόνας με λέξεις, αλλά να κάνουν μία γκριμάτσα ώστε οι φίλοι τους να προσπαθήσουν να μαντέψουν τι κρύβεται στην εικόνα.

ΓΚΡΙΜΑΤΣΑ ΓΚΡΙΜΑΤΣΑ2

Με αυτόν τον τρόπο λοιπόν ξεκίνησε μία συζήτηση για τα σκουπίδια.

Τι είναι τα σκουπίδια;

Τι γίνονται όταν φεύγουν απ’ το σπίτι μας;

Για πόσα χρόνια μπορούν να να μολύνουν τον πλανήτη μας;

Συγκεντρώσαμε σε έναν εννοιολογικό χάρτη ό,τι προέκυψε από την ιδεοθύελλα της ομάδας.

αφισα για ανακυκλωση ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΙΔΕΟΘΥΕΛΛΑ ΙΔΕΟΘΥΕΛΛΑ ΕΤΟΙΜΟ

Αναρωτηθήκαμε σχετικά με το ποιες πράξεις κάνουν χαρούμενη τη γη μας και ποιες όχι

ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ Η ΓΗ ΜΑΣ

και αποτυπώσαμε τον κόσμο όπως μπορεί να είναι με σωστή και με λάθος διαχείριση απορριμμάτωνΠΏς ΜΟΙΑΖΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΕ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ

Στη συνέχεια, βγήκαμε στην αυλή και κάναμε ένα πείραμα. Φυτέψαμε στον κήπο μία σακούλα και μία φλούδα μπανάνας για να δούμε μετά από 40 μέρες που θα τα βγάλουμε από το χώμα τι θα αντικρύσουμε.

ΠΕΙΡΑΜΑ 5 ΠΕΙΡΑΜΑ2 ΠΕΙΡΑΜΑ4 ΠΕΙΡΑΜΑ1 ΠΕΙΡΑΜΑ3

Και τελικά, τι κάνουμε με όλα αυτά τα σκουπίδια;

ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ

Ο Πίπης μας είπε τη λέξη ανακύκλωση

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΛΕΞΗ

Και εμείς ψάξαμε στο διαδίκτυο για το τι είναι η ανακύκλωση και πώς μοιάζουν οι κάδοι της

ΚΑΔΟΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΓΚΟΥΚΛ ΚΑΔΟΣ ΜΠΛΕ

Σαν αποστολή είχαμε να μετρήσουμε πόσους κάδους ανακύκλωσης θα δούμε από το σχολείο μέχρι το σπίτι μας

ΠΟΣΟΙ ΚΑΔΟΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ

Και πώς ξέρουμε τι να βάλουμε στους μπλε κάδους; Μάθαμε το σήμα της ανακύκλωσης

σημα ανακυκλωσης

και επιχειρήσαμε να το βρούμε στα διάφορα προϊόντα

ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ 1 ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ 5 ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ2 ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ3 ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ4

και αφού τα βρήκαμε επιχειρήσαμε να κάνουμε διαχωρισμό σε γυαλί- χαρτί -πλαστικό και αλουμίνιο ή λευκοσίδηρο

ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΑΠΟΡΡΙΜΑΤΩΝ 2 ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΑΠΟΡΡΙΜΑΤΩΝ 4 ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΑΠΟΡΡΙΜΑΤΩΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΑΠΟΡΡΙΜΑΤΩΝ3

Καταφέραμε λοιπόν να αναγνωρίζουμε τι ανακυκλώνεται και τι όχι;

ΤΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΕΤΑΙ ΤΙ ΟΧΙ

Το σύμβολο της ανακύκλωσης μας απασχόλησε ιδιαίτερα και έτσι αποφασίσαμε να το αναπαράγουμε

ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ 2 ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ

ενώ αρχίσαμε να το αναγνωρίζουμε σε αντικείμενα καθημερινής χρήσης

ΕΥΡΕΣΗ ΣΥΜΒΟΛΟΥ1 ΕΥΡΕΣΗ ΣΥΜΒΟΛΟΥ2 ΕΥΡΕΣΗ ΣΥΜΒΟΛΟΥ3

Παίξαμε παζλ με λέξεις σχετικές με την ανακύκλωση

ΑΛΟΥΜΙΜΙΟ ΠΑΖΛ ΠΑΖΛ ΛΕΞΕΙΣ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΠΑΖΛ ΧΑΡΤΙ ΓΥΑΛΙ ΠΑΖΛ

και ψηφιακά παιχνίδια

ΨΗΦΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

Διαβάσαμε το παραμύθι “Ο κύριος Μπεν, η Μου και τα σκουπίδια” και μάθαμε για την κομποστοποίηση.

αρχείο λήψης 1

Την επόμενη μέρα ήρθαν από τον Δήμο και μας τοποθέτησαν στην αυλή μας έναν κομποστοποιητή

ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΤΗΣ1 ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΤΗΣ2 ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΤΗΣ4

Μας εξήγησαν πως λειτουργεί και μας μοίρασαν ενημερωτικά φυλλάδια

ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΤΗΣ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΤΗΣ3

Τέλος δημιουργήσαμε μία ομαδική εργασία για τον μπλε κάδο.

ΟΜΑΔΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΟΜΑΔΙΚΗ