H Θεματική εβδομάδα ήταν μια καινούργια εμπειρία για μας τα τριτάκια στο γυμνάσιο.
Είχε τα καλά της , είχε τα αρνητικά της , αλλά σίγουρα κατάφεραν καθηγητές
και παιδιά να μεταδώσουν και να λάβουν αντίστοιχα τη γνώση ,
με έναν πιο διαδραστικό τρόπο, που σίγουρα είναι πιο ενδιαφέρων!!!!
Μιλήσαμε για την εκμετάλλευση των παιδιών κυρίως στις υποανάπτυκτες
χώρες καθώς πωλούνται ως σκλάβοι και λαμβάνουν μετά από σκληρή δουλειά
ημερησίως ελάχιστο ή χαμηλό μισθό.
Ακόμα αναφερθήκαμε σε γυναίκες της αρχαιότητας που ξεχώρισαν
όπως η Υπατία,
στα δικαιώματα των γυναικών ,
στις αλλαγές στη συμπεριφορά και το σώμα των εφήβων,
αλλά και στη διατροφή (πρόσθετα,συντηρητικά)
Κ.Λαμπρινίδη συμφωνώ μαζί σας στο θέμα ότι οι αρμόδιοι θα ήταν καλύτεροι, καθώς η πλειοψηφία των καθηγητών ίσως δεν είναι “μαθημένοι” σε τέτοιου είδους δράσης.Όμως θεωρώ πως τους δίνεται η ευκαιρία να γνωρίσουν έναν διαφορετικό τρόπο διδασκαλίας πέρα από τον “κλασσικό”.Κατά τη γνώμη μου ένας πιο διαδραστικός τρόπος είναι και πιο ελκυστικός στα παιδιά , εφόσον τους δίνεται η δυνατότητά να λάβουν δράση και αυτοί και να μην είναι απλώς δέκτες και περιορισμένοι σε έναν χώρο για αρκετή ώρα χωρίς κάποιο διάλειμμα. Ίσως αυτό έκανε και κάποιους να αντιδράσουν και μην θέλουν να παρακολουθούν τις ομιλίες.
Θα απαντήσω πάλι για μένα, δεν μπορώ για άλλους…
Νομίζω ότι έχουμε “ξεφύγει” έστω και λίγο από τον “κλασσικό τρόπο διδασκαλίας” στα Μαθηματικά, που με ενδιαφέρουν…
Και αν έδειχναν κάποια παιδιά ενδιαφέρον, θα “ξεφεύγαμε” περισσότερο…
Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας…
Για τα άλλα θέματα αισθάνομαι αναρμόδιος, και δεν δεν ήταν μαθήματα, δεν είχαν να κάνουν με διδασκαλία…
Γενικά καλά τα λες Μαριάννα, αλλά…
Κάποιοι όπως εγώ δεν “ταιριάξαμε” στην ιδέα…
Αισθανόμουνα εκτός κλίματος, δεν νομίζω ότι είχα να προσφέρω κάτι πέρα από ας πούμε την οικιακή οικονομία, άρα γιατί εγώ και όχι οι αρμόδιοι…;
Κάποιοι άλλοι συνάδελφοι σίγουρα έκαναν περισσότερα…
Και κάποιοι που επισκέφτηκαν το σχολείο μας και ενημέρωσαν, σίγουρα πρόσφεραν…
Και βέβαια κάποια παιδιά ίσως είδαν την διαδικασία “ελαφρά”, και χάλασαν την ηρεμία και την σοβαρότητα της διαδικασίας…
Εύχομαι, αν επαναληφθεί, να γίνει αλλιώς, και καλύτερα από άλλους…
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή
Κ.Λαμπρινίδη συμφωνώ μαζί σας στο θέμα ότι οι αρμόδιοι θα ήταν καλύτεροι, καθώς η πλειοψηφία των καθηγητών ίσως δεν είναι “μαθημένοι” σε τέτοιου είδους δράσης.Όμως θεωρώ πως τους δίνεται η ευκαιρία να γνωρίσουν έναν διαφορετικό τρόπο διδασκαλίας πέρα από τον “κλασσικό”.Κατά τη γνώμη μου ένας πιο διαδραστικός τρόπος είναι και πιο ελκυστικός στα παιδιά , εφόσον τους δίνεται η δυνατότητά να λάβουν δράση και αυτοί και να μην είναι απλώς δέκτες και περιορισμένοι σε έναν χώρο για αρκετή ώρα χωρίς κάποιο διάλειμμα. Ίσως αυτό έκανε και κάποιους να αντιδράσουν και μην θέλουν να παρακολουθούν τις ομιλίες.
Θα απαντήσω πάλι για μένα, δεν μπορώ για άλλους…
Νομίζω ότι έχουμε “ξεφύγει” έστω και λίγο από τον “κλασσικό τρόπο διδασκαλίας” στα Μαθηματικά, που με ενδιαφέρουν…
Και αν έδειχναν κάποια παιδιά ενδιαφέρον, θα “ξεφεύγαμε” περισσότερο…
Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας…
Για τα άλλα θέματα αισθάνομαι αναρμόδιος, και δεν δεν ήταν μαθήματα, δεν είχαν να κάνουν με διδασκαλία…
Γενικά καλά τα λες Μαριάννα, αλλά…
Κάποιοι όπως εγώ δεν “ταιριάξαμε” στην ιδέα…
Αισθανόμουνα εκτός κλίματος, δεν νομίζω ότι είχα να προσφέρω κάτι πέρα από ας πούμε την οικιακή οικονομία, άρα γιατί εγώ και όχι οι αρμόδιοι…;
Κάποιοι άλλοι συνάδελφοι σίγουρα έκαναν περισσότερα…
Και κάποιοι που επισκέφτηκαν το σχολείο μας και ενημέρωσαν, σίγουρα πρόσφεραν…
Και βέβαια κάποια παιδιά ίσως είδαν την διαδικασία “ελαφρά”, και χάλασαν την ηρεμία και την σοβαρότητα της διαδικασίας…
Εύχομαι, αν επαναληφθεί, να γίνει αλλιώς, και καλύτερα από άλλους…