Πληροφορίες για εγγραφές 2024-2025

Λήψη αρχείου

Περισσότερες συλλογές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πληροφορίες για εγγραφές 2024-2025

Εγγραφές για τη σχολική χρονιά 2024-2025

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025»                                                                     ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Αγαπητοί γονείς, οι αιτήσεις εγγραφών Νηπίων-Προνηπίων για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές  μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του  Διευθυντή  Πρωτοβάθμιας … Συνέχεια

Περισσότερες συλλογές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εγγραφές για τη σχολική χρονιά 2024-2025

Εγγραφές για τη σχολική χρονιά 2024-2025

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025»

 

                                                                  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Αγαπητοί γονείς, οι αιτήσεις εγγραφών Νηπίων-Προνηπίων για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές  μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του  Διευθυντή  Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Συγκεκριμένα:

  1. Oι αιτήσεις εγγραφών γίνονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση:https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ , την οποία υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου (κλικ στον σύνδεσμο)
  2. Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024- 2025 , θα φοιτήσουν ως ΝΗΠΙΑ, τα παιδιά γεννημένα το 2019 και ως ΠΡΟΝΗΠΙΑ τα παιδιά του 2020. Η φοίτηση των νηπίων και προνηπίων είναι υποχρεωτική.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ – ΑΙΤΗΣΗ – ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

1.Είσοδος στη σελίδα https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ και επιλογή του Νηπιαγωγείου, σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

  1. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) Τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου

β) Τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.

γ) Το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) Εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου. (δίνεται αίτηση στο νηπιαγωγείο)

ε) Τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) Επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Στα παραστατικά που θα προσκομίσουν οι γονείς στη σχολική μονάδα, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχουν αιτηθεί, περιλαμβάνονται και τα:

  1. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή https://grafis.sch.gr/index.php/s/cRC93FOaQQHgXFc
  2. Βιβλιάριο Εμβολίων, του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.(παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α 25). 5
  3. Βεβαίωση από ΚΕΔΑΣΥ, ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
  4. Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.(Δίνεται από το νηπιαγωγείο)

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο/η Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ /Ι ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ/ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις (αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020), στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής:

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν ΜΟΝΟ νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
  3. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Σύμφωνα με την παρ. 9, του αρ. 6, του Π.Δ 79/2017 (Α 109), οι αλλοδαποί μαθητές/τριες που δε δύνανται να προσκομίσουν το Πιστοποιητικό Γέννησης,  μπορούν να εγγραφούν με Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης. Όλα τα δικαιολογητικά εγγραφής των αλλοδαπών μαθητών/τριών πρέπει να είναι επίσημα μεταφρασμένα είτε από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών, είτε από πιστοποιημένο δικηγόρο για το σκοπό αυτό.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ με το 3ο Νηπιαγωγείο Κερατσινίου και για το διάστημα των εγγραφών:     Τηλ:2104326519  και ώρες 11:30-12:30

email:mail@3nip-kerats.att.sch.gr

 

Κατηγορίες: Ανακοινώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εγγραφές για τη σχολική χρονιά 2024-2025

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ

Αγαπητοί γονείς και παιδιά, σάς ευχόμαστε καλή χρονιά με υγεία.

Στην προσπάθειά μας να εξασφαλίσουμε τις καλύτερες συνθήκες για την ασφαλή επιστροφή μας στο σχολείο, ενημερωνόμαστε για την τήρηση βασικών μέτρων υγιεινής, ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος μετάδοσης των λοιμώξεων του αναπνευστικού στο σχολικό περιβάλλον.

Από τον ΕΟΔΥ, συστήνεται στα σχολεία η τήρηση βασικών μέτρων από εκπαιδευτικούς, μαθητές και λοιπό προσωπικό:

  1. Τακτικό πλύσιμο των χεριών
    – Όταν τα χέρια είναι εμφανώς λερωμένα (σαπούνι και νερό)

– Πριν και μετά: ▪Την προετοιμασία ή χορήγηση γεύματος ▪ Το γεύμα ▪ Τη χρήση της τουαλέτας

– Το πλύσιμο των χεριών με υγρό σαπούνι και νερό, για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, θα ακολουθείται από προσεκτικό στέγνωμα με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης και απόρριψή τους στους κάδους απορριμμάτων.
– Εναλλακτικά, συστήνεται η εφαρμογή αλκοολούχου αντισηπτικού διαλύματος.

  1. Καλός αερισμός των εσωτερικών χώρων διδασκαλίας. Συστήνεται να ανοίγονται τα παράθυρα τακτικά για τη βελτίωση του αερισμού.
  2. Αποφυγή ανεπαρκώς αεριζόμενων χώρων με συνωστισμό ατόμων (π.χ. διάδρομοι, σκάλες, χρήση ασανσέρ)
  3. Αποφυγή συγκεντρώσεων πολλών ατόμων – τήρηση φυσικών αποστάσεων
  4. Αποφυγή αγγίγματος προσώπου, μύτης, ματιών και στόματος και πλύσιμο των χεριών καλά πριν και μετά από αυτό
  5. Βήχας ή φτέρνισμα στον αγκώνα ή σε χαρτομάντιλο:

– Αν χρησιμοποιηθεί χαρτομάντιλο, θα πρέπει να πεταχτεί προσεκτικά μετά από μία μόνο χρήση και να ακολουθήσει πλύσιμο των χεριών.

  1. Εάν κάποιος/α μαθητής/τρια παρουσιάζει συμπτώματα λοίμωξης του αναπνευστικού (πονόλαιμο, βήχα, καταρροή) συστήνεται να παραμένει στο σπίτι. Η παραμονή στο σπίτι, συστήνεται μέχρι την υποχώρηση ή βελτίωση των συμπτωμάτων και την ολοκλήρωση τουλάχιστον 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών σκευασμάτων).
  2. Εάν κάποιος/α μαθητής/τρια έχει θετικό αποτέλεσμα εργαστηριακού ελέγχου για αναπνευστικό παθογόνο όπως SARS-CoV-2, ιό γρίπης ή RSV, συστήνεται να παραμένει στο σπίτι και να περιορίσει τις επαφές του με άλλα άτομα.

Αν το παιδί διαγνωστεί με SARS-CoV-2, δεν προσμετρώνται οι απουσίες του για 5 ημέρες, αν προσκομίσετε στο σχολείο βεβαίωση θετικού rapid test.

Παρακαλούμε πολύ να είστε ιδιαίτερα προσεχτικοί με τις υπ’ αριθμό 7 και 8 συστάσεις. Δεν στέλνουμε παιδί στο σχολείο αν δεν έχει αναρρώσει από οποιαδήποτε ίωση, ή λοίμωξη σεβόμενοι τόσο το ίδιο το παιδί , όσο και τα υπόλοιπα.

 

Καλή αρχή με υγεία

Η Προϊσταμένη

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ

AΓΙΑΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2023-2024

Περιμένουμε, παλιούς και νέους μαθητές, στην αυλή του σχολείου μας  για τον καθιερωμένο Αγιασμό, τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου στις 9:30 το πρωί. Θα ακολουθήσει ενημέρωση στις τάξεις για τις πρώτες μέρες προσαρμογής των παιδιών στο νηπιαγωγείο. 

Σας περιμένουμε!

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ/ΑΓΙΑΣΜΟΣ - 1o Νηπιαγωγείο Βραχναιίκων

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο AΓΙΑΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2023-2024

Βράβευση του Νηπιαγωγείου μας στη 17η Γιορτή Παιδικού Παραμυθιού

Για τη σχολική χρονιά 2022-2023, το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στη 17η Γιορτή Παιδικού Παραμυθιού που διοργάνωσε ο Δήμος Κερατσινίου- Δραπετσώνας, με το παραμύθι << Ένα σκυλάκι μοναχό ψάχνει την αγάπη >>.

Το παραμύθι δημιούργησαν τα παιδιά και οι Νηπιαγωγοί του 2ου τμήματος, Κα Αλέκα Πραγματοπούλου, Προϊσταμένη του Σχολείου μας, και η κα Ραλλού Πετειναρά, στην ολοκλήρωση του προγράμματος «Ομάδα Δράσης Μαθητών για την Προστασία των Ζώων Συντροφιάς», του Συλλόγου Δίκτυο Τέχνης και Δράσης, το οποίο εκπονήθηκε από το Νηπιαγωγείο μας στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.

Το παραμύθι απέσπασε 2 βραβεία, το 1ο Βραβείο της κατηγορίας του και το Βραβείο Καλύτερης Εικονογράφησης, κάνοντας παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου μας υπερήφανους!!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βράβευση του Νηπιαγωγείου μας στη 17η Γιορτή Παιδικού Παραμυθιού

Joyful Coding Steps: Mαθαίνοντας βασικές δεξιότητες κωδικοποίησης (eTwinning project 2022-2023)

Κατά το σχολικό έτος 2022-2023 οι μαθητές και  οι  μαθήτριες του 2ου τμήματος του 3ου Νηπιαγωγείου Κερατσινίου συμμετείχαν στο ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ETWINNING ΄΄JOYFUL CODING STEPS ΄΄

logo jpg

Logo to represent our project – Το logo παρουσίασης του έργου μας

Για το διάστημα Οκτώβριο 2022 με Μάιο 2023, στο συγκεκριμένο έργο έλαβαν μέρος μαθητές από Ελλάδα, Ρουμανία και Τουρκία. Πιο συγκεκριμένα, συνεργάστηκαν μαθητές από τα σχολεία :

  1. Νηπιαγωγείο Βαγίων, Θήβα, Ελλάδα
  2. 1ο Νηπιαγωγείο Αλίαρτου, Αλίαρτος, Ελλάδα
  3. 1ο Νηπιαγωγείο Λιβαδιάς, Λιβαδιά, Ελλάδα
  4. Νηπιαγωγείο Λεπετύμνου, Λέσβος, Ελλάδα
  5. 3ο Νηπιαγωγείο Κερατσινίου, Πειραιάς, Ελλάδα
  6. Şehit Sevda Güngör Kindergarten, Adana, Türkiye
  7. Kindergarten Çukurova, Adana, Türkiye
  8. ‘‘The little prince’’ Kindergarten, Cluj-Napoca, Romania

The map

Link video presentation of the program :

Στο πλαίσιο του φετινού προγράμματος eTwinning που υλοποιούμε, ολοκληρώσαμε ένα σύνολο από δραστηριότητες για να αυξήσουμε τις βασικές δεξιότητες κωδικοποίησης σε μικρά παιδιά. Οι δραστηριότητες είχαν ως στόχο τα παιδιά να συνειδητοποιήσουν τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν στη διαδικασία επίλυσης προβλημάτων, να κατευθύνουν τη ροή σύμφωνα με τις εντολές που τους δίνονται, να αναπτυχθούν σε αυτά δεξιότητες αλγορίθμου ώστε να κατανοήσουν την έννοια της κωδικοποίησης και τη λογική της εργασίας στον υπολογιστή. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήσαμε τόσο μη υπολογιστική κωδικοποίηση όσο και εργασίες στον υπολογιστή.

Μιλήσαμε για τα μέρη που αποτελείται ένας υπολογιστής, την ασφαλή χρήση του διαδικτύου με τη συμμετοχή και βοήθεια πάντα ενός ενήλικα, την προστασία των προσωπικών δεδομένων και κατασκευάσαμε με χαρτόνι τον δικό μας υπολογιστή. Το υλικό παρουσιάστηκε συνεργατικά από όλα τα σχολεία που συμμετείχαν σε παρουσίαση prezi.

eSafety collage

Τα παιδιά απάντησαν στο ειδικά διαμορφωμένο ερωτηματολόγιο για την διερεύνηση της υπάρχουσας γνώσης όσων αφορά τις δεξιότητες κωδικοποίησης.

https://docs.google.com/forms/d/1wzbFhPP2BUzVJbY7Ic67TgW32X5W6qS40j1xurwoNYE/edit

Children survey

Οι δραστηριότητες είχαν πάντα στόχο την ανάπτυξη των βασικών δεξιοτήτων της κωδικοποιήσης. Για να το πετύχουμε αυτό, τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και προσπάθησαν να δημιούργησουν ένα κωδικό για να εκφράσουν αυτό που νιώθουν μέσα από τα χρώματα, την μουσική, τα εικαστικά είτε ακόμη και το ίδιο τους το σώμα.

Κάθε σχολείο πρότεινε ένα παραμύθι όπου με τη βοήθεια της Beebot έπρεπε να σπάσουμε τον κωδικό και να το απολαύσουμε. Το δικό μας σχολείο πρότεινε τον μύθο του Αισώπου «Το παγώνι και ο γερανός».

Μπορείτε να δείτε τη συμμετοχή μας, καθώς και τις προτάσεις των υπόλοιπων σχολείων στο παρακάτω link:

Μετάβαση στο padlet.com

Αυτό που τα παιδιά απόλαυσαν περισσότερο ήταν οι συνεργατικές δράσεις όπου σε πραγματικό χρόνο ήρθαν σε επαφή με παιδιά ίδιας ηλικίας σε άλλες περιοχές της Ελλάδας, της Τουρκίας και της Ρουμανίας.

Ζωγραφίσαμε όλοι μαζί χρησιμοποιώντας το colorillo, χορέψαμε και με στόχο να ενώσουμε τα κομμάτια και να φτιάξουμε ομαδικές αφίσες, ebook και video παρουσιάσεις.


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

Μια δραστηριότητα που κέρδισε αμέσως το ενδιαφέρον των παιδιών είναι η σχεδίαση και κατασκευή ενός ρομπότ που λειτουργεί με μπαταρία κατασκευασμένο από ανακυκλώσιμα υλικά.

Στο παρακάτω link μπορείτε να δείτε τις προσπάθειες όλων των παιδιών που συμμετείχαν:

Στο πλαίσιο των δράσεων για το πρόγραμμα eTwinning, μιλήσαμε για την ύπαρξη και την εξέλιξη της κωδικοποίησης από τους αρχαίους χρόνους έως σήμερα.

 Αυτό μας οδήγησε στη δημιουργία ενός ψηφιακού μουσείου, στο οποίο μπορείτε να δείτε τα έργα όλων των μαθητών που συμμετείχαν στο παρακάτω link:

 

Στολίσαμε με χαρά την γωνιά eTwinning στο σχολείο μας όπου οι γονείς είχαν την δυνατοτήτα να θαυμάσουν τα έργα των παιδιών την ημέρα διεξαγωγής της καλοκαιρινής γιορτής μας!

354542047 270505789123593 6588871793745578693 n 354649281 1300116670863597 2137639022772669828 n

 

 

 

Ένα υπέροχο συνεργατικό πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με ωραίες δράσεις και πολλά χαμόγελα!! Ευχαριστούμε θερμά όλα τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν!!

our certificates

Κατηγορίες: eTwinning project 2022-2023 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Joyful Coding Steps: Mαθαίνοντας βασικές δεξιότητες κωδικοποίησης (eTwinning project 2022-2023)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2023-2024

Εγγραφή στo Νηπιαγωγείο 2023-2024

Περισσότερες συλλογές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2023-2024

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2022-2023

Ο Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά θα τελεστεί τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022 και ώρα 9:30 π.μ., στον προαύλιο χώρο του 3ου Νηπιαγωγείου. ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ Οι Νηπιαγωγοί

Περισσότερες συλλογές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2022-2023

OΡΙΑ 3ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ

ΟΡΙΑ 3ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ ΟΔΟΙ ΜΟΝΑ ΖΥΓΑ ΑΓΙΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ Ο Λ Η ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΔΙΑΚΟΥ Ο Λ Η ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ 99+ 98+ ΑΚΤΗ ΙΩΝΙΑΣ Ο Λ Η ΑΝΔΡΙΑΝΟΥΠΟΛΕΩΣ 1-13 2-14 ΑΥΞΕΝΤΙΟΥ ΠΑΛΛΙΚΑΡΙΔΗ 7+ 2+ ΒΥΡΩΝΟΣ 1-15 2-24 ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΒΟΤΣΗ Ο Λ Η … Συνέχεια

Περισσότερες συλλογές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο OΡΙΑ 3ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ