Εργαστήρια δεξιοτήτων

«Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν το μυστικό για σώμα γερό και μυαλό δυνατό»

Θεματική            Ζω καλύτερα – Ευ ζην

Υποθεματική     Διατροφή και άσκηση

Δεξιότητες   Δεξιότητες μάθησης: επικοινωνία, κριτική σκέψη, συνεργασία, δημιουργικότητα /  δεξιότητες της τεχνολογίας και της επιστήμης: ψηφιακός γραμματισμός, δημιουργία ψηφιακών δημιουργημάτων / δεξιότητες του νου: επίλυση προβλημάτων, κατασκευές, παιχνίδια

1ο εργαστήριο «Οι ντετέκτιβ της διατροφής και άσκησης γνωρίζονται και προετοιμάζονται»

Στην 1η δραστηριότητα ενημερώνουμε τα παιδιά ότι στο e-mail του σχολείου ήρθε ένα μήνυμα από το ντετέκτιβ Βανς, ο οποίος ζητάει τη βοήθειά τους στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει. Για να τον βοηθήσουν θα γίνουν ντετέκτιβ και θα αναζητήσουν στοιχεία. Για κάθε αποστολή/γρίφο που επιλύουν, θα κερδίζουν ένα γράμμα, προκειμένου να ανακαλύψουν τι προσφέρουν η διατροφή και άσκηση στον άνθρωπο. Στη συνέχεια τα παιδιά κινούνται στο χώρο με τη συνοδεία μουσικής μυστηρίου. Εναλλαγή αργών/γρήγορων ρυθμών με παραγγέλματα που παραπέμπουν στη φυσική δραστηριότητα και στην ενέργεια που μας δίνει το φαγητό. Π.χ. «περπατάμε αργά, είμαστε κουρασμένοι από την αναζήτηση στοιχείων», «έχουμε φάει καλό πρωινό, περπατάμε με μικρά και γρήγορα βήματα», «είμαστε νηστικοί, περπατάμε με  γυρτούς ώμους σαν άρρωστοι» κλπ. Στον κύκλο γίνεται συζήτηση, εστιάζοντας στο γεγονός ότι η σωστή διατροφή παρέχει «καύσιμα», για να λειτουργήσουμε

Στην 2η  δραστηριότητα τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες. Κάθε ομάδα επιλέγει ένα φρούτο, για να το περιγράψει στις υπόλοιπες, συζητά και συμφωνεί ως προς τα στοιχεία που θα δώσει. Στην ολομέλεια κάθε ομάδα δίνει το πρώτο στοιχείο για το φρούτο που επέλεξε π.χ είναι στρογγυλό, μετά το δεύτερο κλπ. και οι υπόλοιπες προσπαθούν να μαντέψουν.

Στην 3η  δραστηριότητα τα παιδιά, θέλοντας να βοηθήσουν το ντεντέκτιβ Βανς, αναφέρουν τι γνωρίζουν για τη διατροφή και την άσκηση και προτείνουν ιδέες (καταιγισμός ιδεών) σχετικά με το που μπορούν να αναζητήσουν στοιχεία για τη σωστή διατροφή και άσκηση.

Στην 4η  δραστηριότητα τα παιδιά ζωγραφίζουν σε σχετικό φύλλο εργασίας τις τροφές που τρώνε το μεσημέρι. Παρουσιάζουν το πιάτο τους στην ολομέλεια.

2ο εργαστήριο «Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν την πυραμίδα της άσκησης»

Στην 1η δραστηριότητα oι ντετέκτιβ χωρίζονται σε ομάδες διαφορετικού χρώματος. Αναζητούν κομμάτια από 4 πυραμίδες άσκησης σε διάφορα σημεία μέσα στην τάξη. Τα συγκεντρώνουν και προσπαθούν να συνθέσουν την πυραμίδα. Προβολή βίντεο με πληροφορίες για την πυραμίδα φυσικής δραστηριότητας, προκειμένου να επιλυθούν απορίες και να ενημερωθούν για τη συχνότητα των δραστηριοτήτων που απεικονίζονται σε αυτήν

Στην 2η δραστηριότητα τα παιδιά σε ομάδες καλούνται να δημιουργήσουν 2 αφίσες με τις δραστηριότητες που αυξάνουν τη φυσική δραστηριότητα και αυτές που έχουν αρνητικό αντίκτυπο σε αυτήν.

Στην 3η δραστηριότητα τα παιδιά αναφέρουν με ποιά δραστηριότητα ασχολούνται στον ελεύθερο χρόνο τους και στη συνέχεια, σε φύλλο εργασίας ζωγραφίζουν ασκήσεις που γυμνάζουν και ασκήσεις που δε γυμνάζουν το σώμα.

3ο εργαστήριο  «Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν την πυραμίδα της διατροφής»

Στην 1η δραστηριότητα τα παιδιά μέσα από βίντεο ενημερώνονται για την πυραμίδα της διατροφής και ακολουθεί συζήτηση γύρω από τις ομάδες των τροφών και τη χρησιμότητά τους.

Στην 2η δραστηριότητα τα παιδιά συνθέτουν την πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής σε μεγάλο χαρτόνι, με τρόφιμα από το μανάβικο της τάξης μας.

Στην 3η δραστηριότητα προτρέπουμε τα παιδιά να ζωγραφίσουν σε ατομικό φύλλο εργασίας ένα χρωματιστό πιάτο, με όλα αυτά που κάνουν καλό στην υγεία μας.

4ο εργαστήριο   «Oι ντετέκτιβ μαγειρεύουν υγιεινά»

Στην 1η δραστηριότητα  τα παιδιά παρατηρούν τέσσερις πίνακες του Giuseppe Arcimboldo για τις εποχές, προκειμένου να ανακαλύψουν τα φρούτα και λαχανικά κάθε εποχής.

Στην 2η δραστηριότητα τα παιδιά έχουν φέρει από το σπίτι φρούτα της εποχής, κάνουν ασκήσεις γευσιγνωσίας με κλειστά μάτια και φτιάχνουμε όλοι μαζί φρουτοσαλάτα. Τέλος, σε ατομικό φύλλο εργασίας καταγράφουν τη συνταγή.

Στην 3η δραστηριότητα τα παιδιά εμπνέονται από τους παραπάνω πίνακες και φτιάχνουν σε ατομικό φύλλο εργασίας πρόσωπα από φρούτα και λαχανικά.

collagekk

5ο εργαστήριο «Οι ντετέκτιβ επιλύουν προβλήματα διατροφής»

Στην 1η δραστηριότητα ο ντετέκτιβ Βανς στέλνει μήνυμα στα παιδιά, όπου τους μεταφέρει κάποιες ερωτήσεις των παιδιών του, ζητά απαντήσεις και τους προτρέπει να επισκεφτούν μια ιστοσελίδα. Χωρίζονται σε ομάδες. Κάθε ομάδα αναλαμβάνει να διερευνήσει ένα σενάριο, με βάση σχετικό φύλλο εργασίας στην προσομοίωση.  Στην ολομέλεια κάθε ομάδα αναφέρει το σενάριο της και το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξε.

Στην 2η δραστηριότητα τα παιδιά σε ομάδες επιλέγουν να δραματοποιήσουν ένα σενάριο από την προηγούμενη δραστηριότητα και να το παρουσιάσουν στην ολομέλεια.

Στην 3η δραστηριότητα τα παιδιά σε φύλλο εργασίας ζωγραφίζουν σε κάθε ομάδα τροφών την αντίστοιχη τροφή. Τέλος, αφού έχουν μαζέψει όλα τα γράμματα από τις διάφορες αποστολές, επιλύουν και τον γρίφο.

 

Καλό Πάσχα

Στις ψυχές όλων μας ας γεννήσει το Άγιο Φως, ελπίδα κι αγάπη!

Ας γιορτάσουμε αυτές τις μέρες με γαλήνη και κατάνυξη, τιμώντας τα έθιμα και τις παραδόσεις μας!

Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!

 

Η όμορφη αυλή μας!

Έφτασε η στιγμή αυτή που περιμέναμε και η αυλή μας άλλαξε όψη, γέμισε με καινούρια παιχνίδια πιο ασφαλή και όμορφα, φέρνοντας το χαμόγελο στα πρόσωπα των παιδιών μας.

Το παιχνίδι αποτελεί ένα είδος «παγκόσμιας γλώσσας» των παιδιών. Το παιδί και το παιχνίδι είναι έννοιες αλληλένδετες και δεν μπορεί να υπάρξει το ένα χωρίς το άλλο. Η παιδαγωγική και λειτουργική αξία του παιχνιδιού για την ολόπλευρη και ισόρροπη
ανάπτυξη του νηπίου είναι αδιαμφισβήτητη. Τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας παίζουν και μέσα από το παιχνίδι αναπτύσσονται, μαθαίνουν, δημιουργούν σχέσεις και
κοινωνικοποιούνται. Η σπουδαιότητα του παιχνιδιού σε χώρους εκτός τάξης είναι μεγάλη, καθώς έχει διαπιστωθεί ότι ο χρόνος που τα παιδιά παίζουν
σε εξωτερικό περιβάλλον είναι μειωμένος,

Η παιδαγωγική και λειτουργική αξία του παιχνιδιού για την
ολόπλευρη και ισόρροπη ανάπτυξη του νηπίου είναι αδιαμφισβήτητη. Αποτελεί ανεξάντλητη πηγή μάθησης και το όχημα για να φτάσει το παιδί προοδευτικά στην ωρίμανση και η κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή καθίσταται αναγκαία για τη
διεξαγωγή παιχνιδιών και την απόκτηση εμπειριών.

Παγκόσμιες Ημέρες Παιδικού Βιβλίου και Αδέσποτων Ζώων

2 Απριλίου-Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου  και είναι μία ευκαιρία να ξεφυλλίσουμε, να διαβάσουμε ή να ακούσουμε παραμύθια, γιατί μας προσφέρουν γνώση και η γνώση είναι δύναμη.

Επισκεφθήκαμε λοιπόν την δανειστική βιβλιοθήκη της περιοχής μας, διαβάσαμε βιβλία και φτιάξαμε τους δικούς μας σελιδοδείκτες.

Η Παγκόσμια Ημέρα Αδεσπότων Ζώων καθιερώθηκε με πρωτοβουλία των ολλανδικών φιλοζωικών οργανώσεων το 2010 για την ευαισθητοποίηση της διεθνούς κοινότητας σχετικά με την τύχη των 600 εκατομμυρίων αδέσποτων ζώων που υπολογίζεται ότι διαβιούν υπό άθλιες συνθήκες στον πλανήτη μας.
Πηγή: https://www.sansimera.gr/worldays/221

Υιοθετήσαμε τρία μικρά ψαράκια ώστε να νιώσουν τα παιδιά πόσο σημαντικό είναι το συναίσθημα της προσφοράς.

Απόκριες

Αποχαιρετήσαμε την αποκριά με χορό, φαγητό, κατασκευές και πολλά παιχνίδια.

Καλή Σαρακοστή!!

Σχολικός Εκφοβισμός

6  Μαρτίου- Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας.
Είναι ένα σοβαρό κοινωνικό πρόβλημα της εποχής μας, πολλά τα κρούσματά του, με θύματα κυρίως μικρά παιδιά. Οι θύτες είναι συνήθως συνομήλικοι ή λίγο μεγαλύτεροι και οι συνέπειες σοβαρές αφού διαταράσσουν την ψυχοσωματική υγεία των παιδιών.
Συζητήσαμε, είδαμε διάφορα βίντεο, προβληματιστήκαμε κι ετοιμάσαμε τα δικά μας μηνύματα.

Τα χέρια δεν είναι για να χτυπάνε, τα χέρια είναι για να  αγκαλιάζουν και να χαιρετάνε.

https://issuu.com/mizdome1/docs/____________________________________da91bd90271829

4e661b70a2116271f140048c051e32b3

Η δύναμη και η φαντασία των χεριών από την καλλιτέχνη Ilana Yahav.
Ζωγραφική στην άμμο.
“You’ve got a friend”
hqdefault

Εργαστήρια Δεξιοτήτων

«Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα στο νηπιαγωγείο»

Θεματική            Ζω καλύτερα – Ευ ζην

Υποθεματική     Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα

Δεξιότητες   Δεξιότητες μάθησης: επικοινωνία, δεξιότητες ζωής: κοινωνικές δεξιότητες, ενσυναίσθηση, προσαρμοστικότητα, υπευθυνότητα, πρωτοβουλία, δεξιότητες του νου: στρατηγική σκέψη, επίλυση προβλημάτων, μελέτη περιπτώσεων.

1ο εργαστήριο «Ας γνωριστούμε – ποιοι είμαστε; »

Στην 1η δραστηριότητα με τη συνοδεία μουσικής, τα παιδιά κινούνται ελεύθερα στο χώρο και με κάθε παύση κάνουν όποια κίνηση τους εκφράζει.

 Στην 2η  δραστηριότητα κινούνται πάλι ελεύθερα στο χώρο αλλά τώρα με την παύση της μουσικής, η νηπ/γος αγγίζει ένα παιδί, που πρέπει να πει το όνομά του και να κάνει μία κίνηση. Έπειτα όλη η ομάδα το επαναλαμβάνει.

Στην 3η  δραστηριότητα τα παιδιά κάθονται σε κύκλο, ένα στέκεται στη μέση και προτρέπει να σηκωθούν όρθια εκείνα τα παιδιά που έχουν κάποια κοινά χαρακτηριστικά(π.χ. άσπρη μπλούζα, μακριά μαλλιά κτλ.)

Στην 4η  δραστηριότητα τα παιδιά σχεδιάζουν το περίγραμμα του χεριού τους και μέσα ζωγραφίζουν κάτι που τους αρέσει να κάνουν. Στο τέλος, δημιουργούν με αυτά το δέντρο της ομάδας.

8

 2ο εργαστήριο «Φτιάχνουμε τους κανόνες της ομάδας μας»

Στην 1η δραστηριότητα κάνουμε με τα παιδιά μία συζήτηση με τη μορφή ιδεοθύελλας και ζητάμε να προτείνουν κανόνες σωστής λειτουργίας της ομάδας.

Στην 2η δραστηριότητα τα παιδιά κινούνται με τη μουσική και στην παύση ακολουθούν τις οδηγίες (πχ χαϊδέψτε το κεφάλι κάποιου, ακουμπήστε πλάτες κτλ.). Στη συνέχεια, συναντούν κάποιον και λένε κάτι θετικό για τον εαυτό τους, κάτι που κάνουν καλά, χαιρετούν το διπλανό τους και του χαρίζουν μια φιλοφρόνηση.

Στην 3η δραστηριότητα μιλάμε για τη σημασία της συνεργασίας και στη συνέχεια σε ένα κύβο ζωγραφίζουν τί σημαίνει για αυτά συνεργασία. Στο τέλος, φτιάχνουν με τους κύβους ένα ομαδικό κολάζ.

8ιι

3ο εργαστήριο  «Είναι όλα γύρω μου ίδια ή διαφορετικά;»

Στην 1η δραστηριότητα τα παιδιά ζωγραφίζουν σε ένα φύλλο χαρτί ό,τι τους έρχεται στο μυαλό όταν ακούνε τη λέξη διαφορετικότητα.

Στην 2η δραστηριότητα εντοπίζουν ομοιότητες και διαφορές σε εικόνες ζώων, φυτών αλλά και σε αντικείμενα που συναντάμε γύρω μας, καθώς και μέσα στην τάξη.

8ιιοο

4ο εργαστήριο   «O Picasso και η Margaret – Πρόσωπα και συναισθήματα»

Στην 1η δραστηριότητα κινούνται ελεύθερα στο χώρο ανάμεσα σε εικόνες του Πικάσο και με την παύση της μουσικής, επιλέγουν μια εικόνα και της δίνουν ένα τίτλο. Στη συνέχεια, κάθονται στην ολομέλεια και παρατηρούν τα πρόσωπα, εντοπίζουν ομοιότητες και διαφορές.

Στην 2η δραστηριότητα επαναλαμβάνεται η παραπάνω δραστηριότητα, αλλά με εικόνες της Μάργκαρετ. Αυτή τη φορά εστιάζουμε στα συναισθήματα και καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως όλοι οι άνθρωποι, ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας, μπορούν να νιώσουν τα ίδια συναισθήματα.

collageαε

5ο εργαστήριο «Η αξία της Διαφορετικότητας»

 Στην 1η δραστηριότητα διαβάζουμε το παραμύθι ¨το κάτι άλλο¨ , ένα παραμύθι που διαπραγματεύεται την διαφορετικότητα και το συζητάμε στην ολομέλεια.

Στην 2η δραστηριότητα τα παιδιά κινούνται ελεύθερα στο χώρο με τη συνοδεία μουσικής και με κάθε παύση πρέπει να κάνουν την αντίστοιχη κίνηση που τους υπαγορεύει η νηπ/γός. Στη συνέχεια, με κάθε παύση της μουσικής ενθαρρύνονται να εκφραστούν ελεύθερα με όποια κίνηση θέλουν. Στην ολομέλεια συζητάμε σε ποιες από τις δύο περιπτώσεις αισθάνθηκαν καλύτερα και γιατί.

Στην 3η δραστηριότητα τα παιδιά ζωγραφίζουν σε ένα φύλλο χωρισμένο στη μέση την ίδια ακριβώς ζωγραφιά, με τη διαφορά ότι από τη μια μεριά θα χρησιμοποιήσουν μόνο ένα χρώμα, ενώ από την άλλη όλα τα χρώματα. Στην ολομέλεια συζητάμε ποια ζωγραφιά από τις δύο επιλέγουν και για ποιο λόγο.

collageαεμν

Εργαστήρια Δεξιοτήτων

«Το παράπονο των ζώων»

Θεματική            Φροντίζω το περιβάλλον

Υποθεματική     Οικολογική συνείδηση

Δεξιότητες   Δεξιότητες μάθησης (κριτική σκέψη, δημιουργικότητα, συνεργασία, επικοινωνία), δεξιότητες αλφαβητισμού, δεξιότητες ζωής (ευελιξία, ηγεσία, ανάληψη πρωτοβουλίας, παραγωγικότητα), κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες.

1ο εργαστήριο «Πρώτη γνωριμία με τα ζώα που απειλούνται με εξαφάνιση»

Στην 1η δραστηριότητα γίνεται εισαγωγή του θέματος, κατά την οποία τα παιδιά με τη στρατηγική του καταιγισμού ιδεών (ιδεοθύελλας) ενθαρρύνονται να μαντέψουν από τον τίτλο του προγράμματος τα θέματα και τα υποθέματα, με τα οποία θα ασχοληθούμε.

Στην 2η  δραστηριότητα μέσα από κατάλληλα βίντεο, παρουσιάζουμε τα πιο γνωστά ζώα στην Ελλάδα, που απειλούνται με εξαφάνιση.

Στην 3η  δραστηριότητα διαμορφώνονται σε συνεργασία και συμφωνία με τους μαθητές/μαθήτριες οι κανόνες, με στόχο τη γονιμότερη και αποδοτικότερη συνεργασία τους στη διάρκεια της υλοποίησης των εργαστηρίων.

 2ο εργαστήριο «Ποιός και τί με απειλεί»

Στην 1η δραστηριότητα  καλούμε τα παιδιά να παρακολουθήσουν διαφάνειες και συνοδευτικά βίντεο και στη συνέχεια να διατυπώσουν εντυπώσεις και ερωτήματα.

Στην 2η δραστηριότητα τα παιδιά ακούν μερικούς αντιπροσωπευτικούς ήχους ζώων και παίζουμε σχετικά παιχνίδια δραματοποίησης. Επιπλέον, παίζουμε ένα παιχνίδι, όπου προσπαθούμε να ενώσουμε το κάθε ζώο με την πατούσα του.

Στην 3η δραστηριότητα τα παιδιά καλούνται να ζωγραφίσουν σε ατομικό φύλλο εργασίας το αγαπημένο τους άγριο ζώο και να διατυπώσουν το παράπονό του.

collage2

3ο εργαστήριο  «Απειλή και Κλιματική αλλαγή»

Στην 1η δραστηριότητα παρουσιάζουμε στα παιδιά διάφορα βίντεο σχετικά με την κλιματική αλλαγή και πώς η υπερθέρμανση του πλανήτη επηρεάζει τη ζωή ορισμένων ζώων.

Στην 2η δραστηριότητα παρουσιάζουμε μια ιστορία που, μέσα από τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος και την κλιματική αλλαγή, μεταδίδει τις αξίες της αλληλοβοήθειας και της ατομικής ευθύνης. Στη συνέχεια, τα παρακινούμε να ζωγραφίσουν τους κινδύνους που προκαλούνται από την κλιματική αλλαγή και απειλούν τη ζωή πολλών ζώων.

Στην 3η δραστηριότητα προτρέπουμε τα παιδιά να μπούνε στη θέση των ζώων και μέσα από τη φαντασία τους, να χρησιμοποιήσουν τις πληροφορίες που ήδη γνωρίζουν και να νιώσουν βιωματικά τους κινδύνους που διατρέχουν κάποια ζώα υπό εξαφάνιση.

collage2υρτ

4ο εργαστήριο   «Το δίχτυ της ζωής»

Στην 1η δραστηριότητα παρουσιάζουμε βίντεο στα παιδιά, μέσα από το οποίο ενημερώνονται για τις διάφορες οργανώσεις που προστατεύουν πολλά απειλούμενα είδη ζώων.

Στην 2η δραστηριότητα μοιράζουμε φύλλο εργασίας, στο οποίο καλούνται τα παιδιά να αντιστοιχίσουν το κάθε απειλούμενο ζώο με την οργάνωση που το φροντίζει.

Στην 3η δραστηριότητα κάθε παιδί επιλέγει να είναι και ένα ζώο υπό εξαφάνιση και σχηματίζουν κύκλο. Έχουν ένα κουβάρι το οποίο δίνεται στο πρώτο παιδί. Το παιδί λέει ποιο ζώο είναι, πού ζει και πετάει το κουβάρι σε ένα άλλο παιδί-ζώο (όχι διπλανό του), λέγοντας κάποιο κοινό τους στοιχείο. Στο τέλος έχει σχηματιστεί ένα δίχτυ. Έχουν μια κούκλα ανθρώπου, την οποία πετάνε πάνω στο δίχτυ. Παίζουν λίγο κουνώντας τα χέρια, χωρίς όμως να καταστραφεί το δίχτυ ή να πέσει η κούκλα κάτω. Μετά, αρχίζουν τα προβλήματα. Περιγράφουμε με λυπημένο ύφος τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ένα ζώο από τον κύκλο και αυτό το ζώο πρέπει να φύγει από τον κύκλο. Τεντώνουν ώστε να μη χαλάσει το δίχτυ. Μετά, αναφέρονται τα προβλήματα ενός άλλου ζώου, το οποίο επίσης πρέπει να αποχωρήσει. Το παιχνίδι συνεχίζεται και κατά τη διάρκεια παρατηρούν ότι δεν είναι τόσο εύκολο να μείνει ο άνθρωπος πάνω στο δίχτυ. Στο τέλος ο άνθρωπος πέφτει κάτω, που σημαίνει ότι για την διατήρηση της ζωής όλοι είμαστε απαραίτητοι.

collage2υρτλ

5ο εργαστήριο «Η φωνή των ζώων υπό εξαφάνιση»

 Στην 1η δραστηριότητα ενθαρρύνουμε τα παιδιά να σκεφτούν τρόπους, με τους οποίους μπορεί ο κάθε άνθρωπος να βοηθήσει τον πλανήτη και επομένως και τα ζώα που κατοικούν σε αυτόν. Στη συνέχεια, τα καλούμε να ζωγραφίσουν τους τρόπους αυτούς σε ατομικό φύλλο εργασίας.

Στην 2η δραστηριότητα προτρέπουμε τα παιδιά να κατασκευάσουν μάσκες με το ζώο της αρεσκείας τους.

Στην 3η δραστηριότητα τα παιδιά χρησιμοποιώντας τις μάσκες του προηγούμενου εργαστηρίου, μεταμφιέζονται σε διάφορα ζώα, όπως λύκος, αλεπού, τίγρης κτλ. Κάποια παιδιά κάνουν τους κυνηγούς και κάποια τις οργανώσεις που τα προστατεύουν.

collage2υρτλεω

Παγκόσμια Ημέρα Ελεύθερου Παιχνιδιού

Στις 4 Φεβρουαρίου 2015, καθιερώθηκε η  Παγκόσμια Ημέρα Παιχνιδιού για μαθητές σχολείων όλου του κόσμου. Από τότε και κάθε χρόνο, η μέρα αυτή είναι αφιερωμένη στο ελεύθερο, μη δομημένο παιχνίδι και έρχεται να μας θυμίσει τη  σημασία που έχει ο ελεύθερος ανοργάνωτος χρόνος, που δίνει την ευκαιρία στο παιδί να παίξει  χωρίς πρόγραμμα, αυθόρμητα.

Οι μαθητές μας έφεραν αγαπημένα τους παιχνίδια από το σπίτι, έπαιξαν ελεύθερα, χρησιμοποίησαν τη φαντασία τους, συνεργάστηκαν και απόλαυσαν ιδιαίτερα το παιχνίδι τους!

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 02 12 202614

Μαθητικοί διαγωνισμοί

4ος Διεθνής Μαθητικός Διαγωνισμός Δημιουργίας ψηφιακού παιχνιδιού.

“Το μάθημα… παιχνίδι”

Διοργάνωση: Ελληνική Δημοκρατία  Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας, Πανελλήνια Ένωση Πτυχιούχων  Τεχνολογίας Γραφικών Τεχνών.

Το παιχνίδι μπορεί να περιγραφεί ως μία δομημένη ή ημιδομημένη δραστηριότητα συνεργατικού ή ανταγωνιστικού χαρακτήρα, ατομική ή ομαδική. Η στοχευμένη αξιοποίηση παιγνιωδών
δραστηριοτήτων στην εκπαιδευτική διαδικασία αξιοποιεί τη ψυχολογική προδιάθεση των μαθητών για παιχνίδι, μετατρέποντας συγκεκριμένες μαθησιακές δραστηριότητες σε ευχάριστες εμπειρίες. Με τον τρόπο αυτόν, το παιχνίδι ως εκπαιδευτικό εργαλείο, ενισχύει όχι μόνο την υποστήριξη συγκεκριμένων μαθησιακών στόχων, αλλά και την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, της συνεργατικής επίλυσης προβλημάτων
και της δημιουργικότητας.

Εμείς συμμετέχουμε με ένα ψηφιακό επιτραπέζιο παιχνίδι με τίτλο: ¨Ζώα σε χειμερία νάρκη”

Τελικά η ιδέα μας, άρεσε και πήραμε την 1η θέση, μπράβο στα παιδιά μας!!

ID052 ΒραβείοΣχολείου 3οΝηπιαγωγείοΦερώνΈβρου page 0001

https://view.genial.ly/65a57f23cf59410014789647/interactive-content-zwa-se-xeimeria-narkh

collageξξ

Δημιουργώντας τα δικά μας παιχνίδια: Από το χθες στο σήμερα

11ος Διεθνής Μαθητικός Διαγωνισμός που συνδιοργανώνουν το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και
Διάσωσης Σχολικού Υλικού (ΕΚΕΔΙΣΥ) και το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης
και Ψηφιακών Μέσων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Συμμετέχουμε με ένα μηχανικό επιτραπέζιο παιχνίδι, φιδάκι με την Beebot, το οποίο συνδέσαμε με το πρόγραμμα Helmepa :”Η φίλη μας η θάλασσα”

collageξξsg

Διαγωνισμός φιλοζωίας 2023-2024

1 ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Φιλοζωίας με θέμα: «Συμβιώνοντας με τα ζώα»

Σκοπός της δράσης είναι να βελτιώσει τα πρότυπα της καλής συμβίωσης των ανθρώπων με τα ζώα και να προαγάγει τη Φιλοζωία και την καλή συμπεριφορά απέναντι στα ζώα ως μια αξιακή διάσταση του πολιτισμού μας. Ο δεσμός μεταξύ ανθρώπου και ζώου είναι μια αμφίδρομα ωφέλιμη και δυναμική σχέση, που επηρεάζεται από συμπεριφορές απαραίτητες για την υγεία και την ευεξία και των δύο.

Ετοιμάσαμε λοιπόν ένα σποτάκι για να συμμετέχουμε και πήραμε την 3η θέση!!!

ΦΙΛΟΖΩΙΑ

Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός της Παιδικής Helmepa με θέμα: “Μην ψαρώνεις! Μπορούμε να σώσουμε τις θάλασσες”

DSCN9665

Καλή μας επιτυχία!!!