Ερευνητικές εργασίες Α΄Λυκείου

3ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ                                                                       ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : 2016-2017

 

Στην Α΄ τάξη Λυκείου εκπονήθηκαν τέσσερις ερευνητικές εργασίες από τα αντίστοιχα τμήματα:

  • Η Ερευνητική εργασία του 1ου τμήματος με θέμα: «Γνωρίζω τον εαυτό μου – Αυτογνωσία» και υπεύθυνη την κ. Καββούρη Γεωργία, κλάδου ΠΕ09. Περισσότερα στοιχεία στην Ηλεκτρονική παρουσίαση με θέμα Αυτογνωσία
  • Η Ερευνητική εργασία του 2ου τμήματος με θέμα: «3 ημέρες στην Σπάρτη- Αναφορά στην ιστορία και στα αξιοθέατα της πόλης» με υπεύθυνο τον κ. Φουντά Δημήτριο, κλάδου ΠΕ19. Περισσότερα στοιχεία :  Παρουσίαση για τα Αξιοθέατα της ΣπάρτηςΠρόταση τριήμερης εκδρομής στη Σπάρτη και άλλες πληροφρίες στο Υλικό Α΄ Λυκείου
  • Η Ερευνητική εργασία του 3ου τμήματος στο Α΄ τετράμηνο είχε θέμα: «Ένα σύντομο χειμωνιάτικο ταξίδι στο Λονδίνο – On a short winter holiday in London». Μετά την ολοκλήρωση της εργασίας στο Α΄ τετράμηνο, στο Β΄ τετράμηνο υλοποιήθηκε η εργασία με θέμα «Γκράφιτι: τέχνη του δρόμου ή βανδαλισμός;». Τις εργασίες εποπτεύει η κ. Μπουρίκου Αιμιλία, κλάδου ΠΕ06. Περισσότερα στοιχεία για τις εργασίες μπορείτε να δείτε στο Ηλεκτρονικό περιοδικό του σχολείου μας που δημιουργήθηκε από τους μαθητές του τμήματος.
  • Η Ερευνητική εργασία του 4ου τμήματος με θέμα: «Μοτό ή Ποτό – Αλκοόλ και οδήγηση» και υπεύθυνη την  κ. Διακουμάκου Ελένη, κλάδου ΠΕ11. Περισσότερα στοιχεία στην  Παρουσίαση “Γυμνάζομαι και Δεν καπνίζω”

ΣΤΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Οι ερευνητικές εργασίες που πραγματοποιήθηκαν και ολοκληρώθηκαν κατά το σχολικό έτος 2016-2017 οργανώθηκαν ως εξής:

  • Επιλογή μαθητών και σχηματισμός ομάδων
  • Ανάπτυξη δυναμικής της ομάδας (παιχνίδια συνεργασίας, εμπιστοσύνης, δημιουργίας θετικού κλίματος)
  • Μεθοδολογία έρευνας
  • Χωρισμός ομάδων σε υποομάδες, προσδοκίες υποομάδων, συμβόλαιο ομάδας
  • Καταιγισμός ιδεών (brainstorming), καθορισμός υποθεμάτων
  • Ενημέρωση (παρουσιάσεις-προβολές), ευαισθητοποίηση, διερεύνηση θεματολογίας, επεξεργασία και αποδελτίωση της πληροφορίας, δημιουργία εργασιών σε σχέση με τη θεματολογία
  • Παρουσίαση του πρώτου τμήματος των εργασιών και της ολοκληρωμένης εργασίας του 3ου τμήματος   με τη λήξη του Α΄ τετραμήνου
  • Αξιολόγηση, επανεκτίμηση της εκπαιδευτικής πορείας.
  • Παρακολούθηση οπτικοακουστικού υλικού, επισκέψεις και βιωματικές δραστηριότητες για εμπέδωση της πληροφορίας και απόκτηση της γνώσης.
  • Προετοιμασία και παρουσίαση σε επίπεδο τάξης των τελικών παραγόμενων εργασιών. Ακολούθησε αξιολόγηση των στοιχείων και συζήτηση σε επίπεδο ολομέλειας.
  • Την τελική παρουσίαση παρακολούθησαν μαθητές/τριες και εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας σε εθελοντική βάση.
Κατηγορίες: Σχολική ζωή. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.