Δελτίο Τύπου – Εrasmus+ Εκπαιδευτική Εκδρομή μαθητών στο σχολείο “IES Puerta de la Serena”στην Ισπανία



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Διαπίστευση Erasmus 2023-2027 | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δελτίο Τύπου – Εrasmus+ Εκπαιδευτική Εκδρομή μαθητών στο σχολείο “IES Puerta de la Serena”στην Ισπανία

Αμοιβαίες μεταθέσεις εκπαιδευτικών από περιοχή σε περιοχή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έτους 2025

Οι αιτήσεις για αμοιβαία μετάθεση υποβάλλονται εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την ανακοίνωση των μεταθέσεων, δηλ. μέχρι και 4/4/2025. Ως προς τις προϋποθέσεις των αμοιβαίων ισχύουν τα αναγραφόμενα στο κεφάλαιο Β΄, μέρος τρίτο της υπ’ αριθμ. πρωτ. 121294/Ε2/15-10-2024 (ΑΔΑ: 9H4X46ΝΚΠΔ-ΥΛΣ) εγκυκλίου μεταθέσεων εκπαιδευτικών Δ.Ε.. Οι συμπληρωμένες αιτήσεις θα πρέπει να αποσταλούν στο πρωτόκολλο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στην ηλεκτρονική διεύθυνση protocol@minedu.gov.gr με θέμα: «ΑΙΤΗΣΗ ΑΜΟΙΒΑΙΑΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ Δ.Ε. ΕΤΟΥΣ 2025», μέχρι και τις 9/4/2025.

 

Μπορείτε να βρείτε την ΑΙΤΗΣΗ εδώ.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αμοιβαίες μεταθέσεις εκπαιδευτικών από περιοχή σε περιοχή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έτους 2025

Δελτίο Τύπου – Διαπίστευση Erasmus+ 3η Ροή Εξερχόμενης Κινητικότητας στην Ισπανία



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Διαπίστευση Erasmus 2023-2027 | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δελτίο Τύπου – Διαπίστευση Erasmus+ 3η Ροή Εξερχόμενης Κινητικότητας στην Ισπανία

Διαπίστευση Erasmus+ 2η Ροή Μαθησιακής Κινητικότητας Εκπαιδευτικών



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Διαπίστευση Erasmus 2023-2027 | Ετικέτες: , , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διαπίστευση Erasmus+ 2η Ροή Μαθησιακής Κινητικότητας Εκπαιδευτικών

Επιλογή τουριστικού γραφείου για την εκπαιδευτική επίσκεψη Α’ και Β’ τάξεων στην Κέρκυρα



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Ανακοινώσεις | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επιλογή τουριστικού γραφείου για την εκπαιδευτική επίσκεψη Α’ και Β’ τάξεων στην Κέρκυρα

Πρόγραμμα μαθησιακής κινητικότητας εκπαιδευτικών του 3ου ΓΕ.Λ. Σπάρτης στο πλαίσιο Erasmus+



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Διαπίστευση Erasmus 2023-2027 | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόγραμμα μαθησιακής κινητικότητας εκπαιδευτικών του 3ου ΓΕ.Λ. Σπάρτης στο πλαίσιο Erasmus+

Διαγωνισμός Ρομποτικής και Καινοτομίας FIRST® CHAMPIONSHIP GREECE 2024-25

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά και στο πλαίσιο του Ομίλου Ρομποτικής με υπεύθυνο τον εκπαιδευτικό κ. Μπόμπα Κωνσταντίνο, το σχολείο μας συμμετέχει στον μαθητικό διαγωνισμό με τίτλο: «Διαγωνισμός Ρομποτικής & Καινοτομίας FIRST® CHAMPIONSHIP GREECE 2024-25».

Η ομάδα ρομποτικής NORTHSIDE του 3ου Γενικού Λυκείου Σπάρτης, αποτελείται από τους μαθητές/τριες:

1          ΓΚΟΥΜΑ                      ΜΑΡΙΑ

2          ΚΑΛΚΑΝΗ                    ΕΛΕΝΗ

3          ΚΑΨΑΛΗ                      ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ-ΧΡΥΣΟΥΛΑ

4          ΚΟΥΡΑΝΤΗ                  ΖΩΗ

5          ΠΟΡΦΥΡΗΣ                  ΙΩΑΝΝΗΣ-ΘΕΟΔΩΡΟΣ

6          ΡΑΟΥΣΑΝΟΥ                ΜΠΙΑΝΚΑ – ΕΛΕΝΑ

7          ΤΣΕΡΩΤΑ                     ΣΕΒΑΣΤΗ – ΣΤΑΥΡΙΝΑ

8          ΦΙΛΙΠΠΟΠΟΥΛΟΥ       ΓΕΩΡΓΙΑ

9          ΦΩΣΤΕΡΗΣ                  ΚΟΣΜΑΣ

10        ΨΥΧΟΓΙΟΥ                   ΦΑΙΗ

H αρχή γίνεται το Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2025 με τη συμμετοχή στον Περιφερειακό Διαγωνισμό Αττικής FIRST® LEGO® League Challenge που θα πραγματοποιηθεί στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (Συνεδριακό κέντρο Αρχαίου Ελαιώνα, Π. Ράλλη & Θηβών 250, Αιγάλεω, 122 44).

Οι ώρες διεξαγωγής του διαγωνισμού και των αγώνων της ομάδας NORTHSIDE είναι:

Προσέλευση ομάδων:        09:00-09:45

Τελετή Έναρξης:                  10:00-10:30

Practice Round                         11:00

Robot game-Round 1              11:15

Robot game-Round 2              12:15

Robot game-Round 3              15:45

Παρουσίαση                             15:00

Τελετή Λήξης                       17:00-18:30

Αναλυτικό Πρόγραμμα ανά ομάδα: δείτε εδώ!

LIVERobot Game

Ώρα: 11:00 – 16:30

Για περισσότερες πληροφορίες και ζωντανή μετάδοση των αγώνων Robot Game επισκεφθείτε:

https://www.youtube.com/eduact και

https://firstlegoleague.gr/challenge/

Ευχόμαστε κάθε επιτυχία και σε αυτή την καινούρια προσπάθεια!

Κατηγορίες: Διαγωνισμοί | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διαγωνισμός Ρομποτικής και Καινοτομίας FIRST® CHAMPIONSHIP GREECE 2024-25

Υλοποίηση Δράσης Οικολογικής Ευαισθητοποίησης

Το σχολείο μας συμμετείχε στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για την Ανακύκλωση της Περιφέρειας Πελοποννήσου που πραγματοποιείται από τον Περιφερειακό Σύνδεσμο Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (Φο.Δ.Σ.Α.).  Σκοπός της δράσης είναι η υιοθέτηση αξιών και η ανάπτυξη συναισθημάτων οικολογικής ευαισθητοποίησης, μετατρέποντας σταδιακά το μαθητή σε έναν μελλοντικό περιβαλλοντικά ευσυνείδητο πολίτη.

Στην ειδικά διαμορφωμένη και εξοπλισμένη κινητή μονάδα που επισκέφθηκε το σχολείο, οι μαθητές με την καθοδήγηση εκπροσώπου του φορέα και συνοδεία καθηγητών μας παρακολούθησαν ενημερωτικά βίντεο για την αναγκαιότητα της ανακύκλωσης,  τα διάφορα στάδια επεξεργασίας και  τις μονάδες διαχείρισης  απορριμμάτων. Συμπλήρωσαν σύντομο ερωτηματολόγιο διερεύνησης περιβαλλοντικών γνώσεων και συνηθειών και την υιοθέτηση  ενός περιβαλλοντικά φιλικότερου τρόπου ζωής. Μετά την ολοκλήρωση της δράσης, τους απονεμήθηκε ατομική βεβαίωση συμμετοχής και αναμνηστικό δώρο.

Ευχαριστούμε θερμά τον υπεύθυνο φορέα για την ενθάρρυνση  κοινωνικής υπευθυνότητας στους μαθητές μας.

Κατηγορίες: Κοινωνικές Δράσεις | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Υλοποίηση Δράσης Οικολογικής Ευαισθητοποίησης

Δελτίο Τύπου – Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στο πλαίσιο Διαπίστευσης Erasmus+



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Διαπίστευση Erasmus 2023-2027 | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δελτίο Τύπου – Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στο πλαίσιο Διαπίστευσης Erasmus+

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Πρόγραμμα Erasmus+, Τομέας Σχολικής εκπαίδευσης KA121-SCH – Erasmus Accreditation in School Education



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Διαπίστευση Erasmus 2023-2027 | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Πρόγραμμα Erasmus+, Τομέας Σχολικής εκπαίδευσης KA121-SCH – Erasmus Accreditation in School Education