ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

Οι  Σχολικοί Σύμβουλοι της 1ης Περιφέρειας Ν. Καστοριάς, κ. Έλενα Ζυγούρη και κ. Αλίκη Καζταρίδου, κάλεσαν τους εκπαιδευτικούς  της Δ΄ τάξης σε επιμορφωτική συνάντηση με θέμα « Οι εννοιολογικοί χάρτες στην εκπαιδευτική διαδικασία – Θεωρία και πράξη», που έγινε την Πέμπτη 14 Απριλίου και ώρα 12:00 – 14:00 στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Καστοριάς.

Εισηγήτρια ήταν η κ. Βασιλική Πανάτσα, μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο Π.Τ.Δ.Ε Φλώρινας, την οποία συγχαίρουμε ιδιαιτέρως, καθώς ήταν μαθήτρια του Σχολείου μας αλλά και κόρη φίλης και συναδέλφου.

 

Η Δ/ντρια του Σχολείου

Δώρα Τελλίδου-Τζηκαλάγια

DSCN1270 DSCN1274 DSCN1277

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ 2.4.2016

2 april Book DSCN1239 DSCN1248 DSCN1257 DSCN1261

2ο ΔΗΜ. ΣΧ. ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ…. ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

Οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης του 2ου Δημοτικού σχολείου Καστοριάς επισκέφθηκαν το Αεροδρόμιο Καστοριάς στο Άργος Ορεστικό. Οι μαθητές συνοδεύονταν από την Δ/ντρια του Σχολείου, κ. Δώρα Τελλίδου, τους εκπ/κούς κ. Χρήστο Καράτζιο και Κων/να Παναγιωτοπούλου.

Στο αεροδρόμιο μας υποδέχθηκε με χαρά ο Αερολιμενάρχης κ. Γεώργιος Δαρλαγιάννης, τον οποίο όλοι μας ευχαριστούμε θερμά. Ο κ. Δαρλαγιάννης μας ξενάγησε στους χώρους αναχώρησης και ελέγχου, αφίξεων και παραλαβής αποσκευών, στο χώρο εναέριου ελέγχου και επικοινωνιών, όπου ο υπεύθυνος εξήγησε στα παιδιά τον τρόπο εναέριας επικοινωνίας. Η Μετεωρολόγος κ. Ελένη Ζώη μας μίλησε για τον ρόλο των μετεωρολογικών οργάνων, τον βροχογράφο, το πρίσμα ή ηλιογράφο και τον μετεωρολογικό κλωβό.

Ο πιλότος κ. Παντελής Παντελίου μας έδωσε την άδεια να μπούμε στο αεροσκάφος της εταιρείας “Astra Airlines”, που πετάει στην Καστοριά και τον ευχαριστούμε θερμά, διότι οι μαθητές πραγματικά ενθουσιάστηκαν. Επίσης, είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε και την απογείωση του αεροπλάνου, γεγονός που εντυπωσίασε και ενθουσίασε τους μαθητές ακόμα παραπάνω.

Η υποδοχή και η ξενάγηση στο αεροδρόμιο έγινε με μεγάλη χαρά από όλους, με πρόσχαρη διάθεση και προθυμία για παροχή σχετικών πληροφοριών στους μαθητές μας!   Σας Ευχαριστούμε όλους πολύ!!!

DSCN1208 DSCN1221 DSCN1224 DSCN12033 DSCN12155 DSCN12166 DSCN119777

«Γνωρίζω τους παραδοσιακούς οικισμούς του τόπου μου».

Εκπαιδευτική εκδρομή στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Φιλιατών Ν. Θεσπρωτίας πραγματοποιήθηκε για δεύτερη χρονιά με την Ε’ τάξη του Σχολείου μας για το πρόγραμμα «γνωρίζω τους παραδοσιακούς οικισμούς του τόπου μου».

Η πρώτη στάση ήταν στην Ηγουμενίτσα, όπου μας υποδέχθηκε ο υπεύθυνος του Κ.Π.Ε. κ Μ. Νικολάου και τον ευχαριστούμε θερμά για την φιλοξενία. Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε το Αρχαιολογικό Μουσείο Ηγουμενίτσας, όπου μας περίμενε ο Αρχαιολόγος, κ. Σ. Βασιλειάδης, ο οποίος μας μίλησε για τα ευρήματα στη Θεσπρωτία, για τους Θεσπρωτείς και την ιστορία του τόπου.

Αργότερα επισκεφτήκαμε την Ιερά Μονή Γηρομερίου, τον παραδοσιακό οικισμό Φοινίκι, την παλιά εκκλησία των Ταξιαρχών, το παλιό ελαιοτριβείο και το λαογραφικό μουσείο. Τα παιδιά περπάτησαν στα σοκάκια του οικισμού και ξεναγήθηκαν από ηλικιωμένους κατοίκους του χωριού.

Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν με την αρχαία πρωτεύουσα της Θεσπρωτίας τα  Γίτανα. Αυτό που επισήμανε ο αρχαιολόγος ήταν τα κοινά σημεία των Θεσπρωτών με τους Μακεδόνες, και επισφραγίστηκε με τον 16ακτινο  ψηφιδωτό ήλιο «της Βεργίνας» που βρίσκεται στο κέντρο του χώρου των αρχαίων Γιτάνων.

Οι μαθητές συνοδεύονταν και από τους γονείς τους. Τους ευχαριστούμε πολύ για την πρόθυμη συμμετοχή και την συνεργασία τους!

DSC00863 DSC00866 DSC00872 DSCN1130 DSCN1155 DSCN1163 DSCN1169 DSCN1172 DSCN1188 DSCN1192

ΣΧΟΛΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ – 25Η ΜΑΡΤΙΟΥ 1821 & ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ

Την απελευθέρωση του Έθνους από τους Τούρκους γιορτάσαμε σήμερα στο Σχολείο μας. Οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης παρουσίασαν με ποιήματα, τραγούδια και θεατρικό τα γεγονότα της εποχής εκείνης. Η γιορτή έκλεισε με τον Εθνικό Ύμνο και την παράδοση της Σημαίας στην σημαιοφόρο του β’ εξαμήνου Μαρίνα- Ιφιγένεια Χαλιβίδου.

Συγχαρητήρια στους μαθητές και στον δάσκαλο της τάξης κ. Νίκο Ηλιάδη.

DSCN11092 DSCN11112 DSCN11262

«Χ Α Σ Κ Α Ρ Η» Σ Τ Ο Σ Χ Ο Λ Ε Ι Ο

Το παραδοσιακό έθιμο «χάσκαρη» αναβιώσαμε στο Σχολείο μας την Παρασκευή πριν την Καθαρά Δευτέρα. Η Πρόεδρος και μέλη του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων ανέλαβαν την προετοιμασία και πρόσφεραν στα παιδιά και στους εκπαιδευτικούς λαγάνες, λουκούμια και χαλβά.

DSCN1091 DSCN1094 DSCN1096 DSCN1097 DSCN1098

«έχω αυτισμό σημαίνει….»

Στο πλαίσιο της συνεργασίας του Σχολείου μας με το Κέντρο Ημέρας Ν. Καστοριάς για παιδιά, εφήβους και νεαρούς ενήλικες με διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού, έχουμε εντάξει στον σχολικό προγραμματισμό την εκπαιδευτική δράση δημιουργία αφίσας με θέμα: «έχω αυτισμό σημαίνει….». Στόχος μας είναι η «γνωριμία» των μαθητών με τον αυτισμό και ο εμπλουτισμός των συναισθημάτων της αποδοχής και κατανόησης της διαφορετικότητας.
Το θέμα το προσεγγίσαμε με ενημέρωση και συζήτηση, με εικόνες, βίντεο και σχετικά λογοτεχνικά βιβλία, αλλά και βιωματικά με επίσκεψη στο Ειδικό Σχολείο Καστοριάς.
Η Δ/ντρια του Ειδικού Σχολείου Καστοριάς κ. Σοφία Καμπούρη, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές υποδέχθηκαν τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Καστοριάς με πολύ φιλόξενη και χαρούμενη διάθεση. Συζητήσαμε τους λόγους της επίσκεψης, ανταλλάξαμε απόψεις και ξεναγηθήκαμε στους όμορφους και πλήρως εξοπλισμένους χώρους του Ειδικού Σχολείου. Οι εκπαιδευτικοί έδειξαν τις τάξεις τους, το εκπαιδευτικό υλικό και εξήγησαν στα παιδιά τον τρόπο λειτουργίας και μεθοδολογίας των Ειδικών αυτών τάξεων.
Οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης εξέφρασαν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους, μερικά από τα οποία παραθέτουμε και αφιερώνουμε στους εκπαιδευτικούς του Ειδικού Σχολείου: «τα παιδιά εκείνα προσπαθούσαν να επικοινωνήσουν και να φερθούν όπως εμείς…», «τα παιδιά αυτά μπορούν να πηγαίνουν σε ένα σχολείο όπου μπορούν να τους προσφέρουν σύμφωνα με τις ανάγκες τους…», «οι δάσκαλοι καταβάλλουν μεγάλες προσπάθειες για να βοηθήσουν τα παιδιά, με εικόνες και ειδικά προγράμματα», «…μου έκανε εντύπωση ο τρόπος που γίνεται το μάθημα, καθώς και η αφοσίωση των δασκάλων τους», «….οι εγκαταστάσεις, οι τάξεις, το γυμναστήριο», «μου έκανε μεγάλη εντύπωση πως τα παιδιά αυτά προσπαθούν να καταλάβουν απ’ τις εικόνες… το σχολείο σας ήταν πολύ όμορφο και οι δάσκαλοί σας πολύ καλοί, είστε πολύ τυχεροί», «μου έκανε εντύπωση το πώς συμπεριφέρονται οι δάσκαλοι στα παιδιά και πως είναι διαμορφωμένος ο χώρος που περνούν την ώρα τους», «μου έκανε εντύπωση ο τρόπος που κάνουνε μάθημα, η γυμναστική και η αγάπη που δίνουν σε αυτά τα παιδιά, η φροντίδα και ποτέ δεν δείχνουν την κούραση που έχουν… μπορώ να πω ότι συγκινήθηκα»

Σας ευχαριστούμε πολύ όλους για την όμορφη υποδοχή και την πρόθυμη ανταπόκρισή σας, η Δ/ντρια του 2ου Σχολείου Καστοριάς,
οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές!

DSCN0955 DSCN0962 DSCN0965 DSCN0968 DSCN0971

2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ «Τρεφόμαστε υγιεινά… αγοράζουμε σωστά»

Προσπαθώντας να δώσουμε ένα σωστό διατροφικό προσανατολισμό στους μαθητές μας, σχεδιάσαμε δράσεις που σχετίζονται με την υγιεινή διατροφή. Αρχικά έγινε μια γενική ενημέρωση προς όλους τους μαθητές του σχολείου, με ομιλία από την Δ/ντρια και προβολή σχετικά με το θέμα του υγιεινού σχολικού δεκατιανού. Στη συνέχεια έγινε διάλογος με τα παιδιά από κάθε δάσκαλο/α στις τάξεις και προτείναμε λίστα με υγιεινές τροφές που μπορούν να τρώνε στο σχολείο.
Μετά τη θεωρία ήρθε η ώρα σήμερα για πράξεις. Οργανώσαμε τον «σχολικό μπουφέ» στήσαμε όμορφα τα υγιεινά τρόφιμα που έφεραν οι ίδιοι οι μαθητές και αγοράσαμε όλοι, μαθητές και εκπαιδευτικοί, το δεκατιανό μας, υλοποιώντας την δράση «τρεφόμαστε υγιεινά, αγοράζουμε σωστά».
Την προσπάθεια αυτή στήριξαν οι γονείς των μαθητών με τα υπέροχα πράγματα που ετοίμασαν και συσκεύασαν εντυπωσιακά για τον μπουφέ μας. Τους ευχαριστούμε θερμά.
Η Δ/ντρια του Σχολείου
Δώρα Τελλίδου – Τζηκαλάγια

1 2 3 DSCN1035 DSCN1039 DSCN1045 DSCN1051 DSCN1056 DSCN1077

Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ

Η μνήμη των Τριών Ιεραρχών γιορτάστηκε με τον εκκλησιασμό του Σχολείου στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου. Ακολούθησε ομιλία από την Διευθύντρια του Σχολείου σχετικά με τη ζωή των τριών Φωστήρων αλλά και προβολή του τόπου καταγωγής τους, την Καππαδοκία.
Με την ευκαιρία της σχολικής γιορτής, ο Αιδεσιμότατος της ενορίας ευλόγησε τους μαθητές για τη νέα χρονιά, ενώ οι κυρίες του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων μοίρασαν στα παιδιά βασιλόπιτες και δώρα.
Η Δ/ντρια του Σχολείου
Δώρα Τελλίδου – Τζηκαλάγια

DSCN0898 DSCN0899 DSCN0900

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ»

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2 & 3 (MIS 520707, 485613, 485614) ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ως έργα υποψήφια για ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014-2020

Οι Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, (MIS 520707, 485613, 485614) του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» ως έργα υποψήφια για ένταξη στο ΕΠΑΝΑΔ του ΕΣΠΑ 2014-2020, που συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορούν στην στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για έξι σχολικά έτη (2010-2011, 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014, 2014-2015 και 2015-2016). Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 (MIS 520707, 485613, 485614) «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης» στις 8 περιφέρειες Σύγκλισης, στις 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου και στις 2 περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου, αντίστοιχα.
Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης».
Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας − λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες.
Στόχος της Πράξης είναι η υλοποίηση της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στα σχολεία γενικής αγωγής προκειμένου να υποστηρίζονται οι μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό της τάξης. Για το σκοπό αυτό προσλαμβάνεται το αναγκαίο προσωπικό.
Επίσης, στόχος των πράξεων είναι η υποστήριξη των μαθητών με το αναγκαίο προσωπικό (ΕΕΠ/Σχολικοί Νοσηλευτές και ΕΒΠ) ώστε να καταστούν λειτουργικοί κατά το χρόνο παραμονής τους στις σχολικές μονάδες σε Περιφέρειες όπου δεν καλύπτουν τα ΠΕΠ.
Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της κοινωνικής ενσωμάτωσης τους στη σχολική κοινότητα με αποτέλεσμα τη βελτίωση της προσβασιμότητας των μαθητών στο κοινωνικό γίγνεσθαι και την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού.

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ – ΑΠ1» (MIS 520704), «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ – ΑΠ6» (MIS 5000044), «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ – ΑΠ3» (MIS 453706)
ΤΟΥ ΕΠ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ», ΤΟΥ ΕΣΠΑ 2007-2013 ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΠΑΝΑΔ ΤΟΥ ΕΣΠΑ 2014-2020

Οι Πράξεις αφορούν στον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, την αναδιάρθρωση του ρόλου των ειδικών σχολείων και των τμημάτων ένταξης με τη χρήση υπάρχοντος προσβάσιμου εκπαιδευτικού υλικού σε ψηφιακή μορφή, ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις.
Έχοντας υπόψη τα νέα πρότυπα που επιτάσσει η Διεθνής Σύμβαση για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρίες, η Πράξη εστιάζεται σε κρίσιμους παράγοντες – προϋποθέσεις ποιότητας και αποτελεσματικότητας στην εκπαίδευση και έχε ως βασικό στόχο να αναδιαρθρώσει την παρεχόμενη Ειδική Εκπαίδευση στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και στα Τμήματα Ένταξης.
Επιπλέον, στοχεύει στην εφαρμογή νέων διδακτικών προσεγγίσεων για την εξατομικευμένη υποστήριξη μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού.
Στο πλαίσιο της Πράξης απασχολούνται Εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, ώστε να εφαρμόσουν καινοτόμα προγράμματα διδασκαλίας με τη χρήση εκπαιδευτικού υλικού που έχει αναπτυχθεί στο πλαίσιο άλλων δράσεων του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, καθώς και των εποπτευόμενων φορέων του. Επίσης, απασχολείται Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ).