ΣΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

Την Παρασκευή 8-05-2015 επισκεφθήκαμε τις εγκαταστάσεις του Ν.Ο.Κ. μετά από πρόσκληση του έφορου κ. Θεόδωρου Γουρδομιχάλη, με σκοπό τη γνωριμία των παιδιών με το άθλημα της κωπηλασίας.
Τους μαθητές υποδέχθηκε η προπονήτρια του Ομίλου κ. Ιωάννα Φιλιοπούλου, η οποία τους ξενάγησε στο χώρο του κλειστού κωπηλατηρίου, τους μίλησε για το άθλημα και τους έβαλε να δοκιμάσουν τα κωπηλατικά όργανα και εργόμετρα. Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν και εκδήλωσαν ζωηρό ενδιαφέρον για την κωπηλασία.
Στο τέλος, προσφέρθηκε χυμός στους μαθητές και στις συνοδούς τους κ. Καραμάνου Πόλυ, Μπαμπάκου Ελένη και Σακουφάκη Βάσω.
Ευχαριστούμε θερμά για την υποδοχή και την ενημέρωση

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Τη Βουλή των Ελλήνων επισκέφτηκαν οι μαθητές της Ε’ και Στ’ τάξης του Σχολείου μας κατά τη διάρκεια τριήμερης εκδρομής στην Αθήνα από την Παρασκευή 3 Απριλίου μέχρι την Κυριακή 5 Απριλίου.
Η πρώτη στάση ήταν στο Μουσείο Θερμοπυλών. Οι μαθητές ενημερώθηκαν για την ιστορική μάχη παρακολουθώντας ένα βίντεο. Στη συνέχεια, αφού τους δόθηκαν γυαλιά τριών διαστάσεων, παρακολούθησαν αναπαράσταση της μάχης των Θερμοπυλών.
Επόμενη στάση ήταν το θέατρο Badminton. Οι μαθητές συμμετείχαν σε ένα πρωτοποριακό δρώμενο «Dialogue in the dark», στο οποίο ξεναγοί με μειωμένη ή καθόλου όραση συνόδευαν τις ομάδες μαθητών σε μια βόλτα στο αστικό περιβάλλον μέσα στο απόλυτο σκοτάδι. Η ξενάγηση διήρκησε 50 λεπτά. Οι μαθητές μετά το τέλος της δραστηριότητας ενθουσιάστηκαν από τη συναρπαστική εμπειρία.
Το Σάββατο πρωί επισκεφθήκαμε την Ακρόπολη. Στο λεωφορείο μας συνόδευσε η ξεναγός, η οποία μιλούσε καθοδόν για το κέντρο της Αθήνας (δρόμους, κτίρια, πλατείες). Μετά τον έλεγχο εισιτηρίων στην είσοδο του ιερού βράχου, ξεκίνησε η ξενάγηση. Η ξεναγός ανέφερε τα 4 διαφορετικά μνημεία που απαρτίζουν την Ακρόπολη και περιληπτικά τα παρουσίασε. Επόμενος προορισμός το μουσείο της Ακρόπολης. Οι μαθητές είδαν από κοντά αγάλματα και αντικείμενα της αρχαίας εποχής.
Μετά από μια δίωρη βόλτα στο Μοναστηράκι, συγκεντρωθήκαμε στην πλατεία Συντάγματος για την επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων. Οι μαθητές μαζί με τις συνοδούς (δασκάλες τους) οδηγήθηκαν σε μια αίθουσα, όπου ενημερώθηκαν για την ιστορία του κτιρίου. Στη συνέχεια κατευθύνθηκαν στην αίθουσα της έκθεσης με θέμα «40 χρόνια μετά την εγκαθίδρυση της δημοκρατίας». Τέλος, οδηγήθηκαν στην αίθουσα Κοινοβουλίου, όπου οι μαθητές κάθισαν στα έδρανα και έβγαλαν αναμνηστικές φωτογραφίες.
Την Κυριακή το πρωί προορισμός ήταν το αττικό ζωολογικό πάρκο. Οι μαθητές απόλαυσαν ένα θέαμα με την εκπαίδευση των δελφινιών και τέλος διέσχισαν όλο το πάρκο ανακαλύπτοντας τα είδη των ζώων από όλο τον κόσμο.
Επιστρέψαμε στην Καστοριά γεμάτοι όμορφες εικόνες, εμπειρίες και νέες γνώσεις, όλα μαζί μια υπέροχη ανάμνηση από το τελείωμα της πρωτοβάθμιας μαθητικής μας ζωής.

P1030305 P1030307 P1030321 P1030323 P1030343 P1030347 P1030349 P1030357

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΑΤΩΝ

Το Σχολείο μας πραγματοποίησε διήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη στο Περιβαλλοντικό Κέντρο Φιλιατών την Τρίτη 28/04/2015 & Τετάρτη 29/04/2015. Οι μαθητές της Δ’ τάξης παρακολούθησαν το περιβαλλοντικό πρόγραμμα «Καλαμάς – Αχέροντας στο ρου του χρόνου και της φύσης».
Το πρόγραμμα ξεκίνησε με ενημέρωση από τον υπεύθυνο του Κ.Π.Ε. Φιλιατών κ. Μάρκο Νικολάου και ξενάγηση στο φυσικό περιβάλλον του ποταμού Αχέροντα, τις πηγές αλλά και τις εκβολές του, επίσκεψη στο Νεκρομαντείο και στο χωριό Παραμυθιά, όπου περιηγηθήκαμε στα σοκάκια, παρατηρήσαμε τη δόμηση, επισκεφθήκαμε το παλιό σχολείο.
Την επόμενη μέρα, επισκεφθήκαμε το Κ.Π.Ε. στο χωριό Βρυσέλλα, όπου έγινε ενημέρωση στους μαθητές, σχετικά με τη χλωρίδα και πανίδα της περιοχής, από τους εκπαιδευτικούς του Κέντρου κ. Βαγγέλη Στράτο και κ. Δημήτρη Χατζησταμάτη. Στη συνέχεια, ξεναγηθήκαμε στη διαδρομή του ποταμού, σταματήσαμε στο τοξωτό γεφύρι της Μενίνας, είδαμε την αρχαία πόλη Φανοτή και το Νερόμυλο του Μπαλαούρα. Τέλος, καταλήξαμε στο Δ.Δ. Δάφνης, περιοχή «Τζούμα», για γεύμα μέσα στα πλατάνια δίπλα στο ρέμα Μπογαζιώτικο.
Η Δ/ντρια του Σχολείου, οι συνοδοί εκπαιδευτικοί, οι μαθητές μας και οι συνοδοί γονείς ευχαριστούμε θερμά τον υπεύθυνο του Κ.Π.Ε. για την οργάνωση, το συντονισμό και γενικά για την όμορφη φιλοξενία, καθώς επίσης και τους υπόλοιπους εκπ/κούς του Κέντρου.
Η Δ/ντρια του Σχολείου
Δώρα Τελλίδου

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ΤΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΜΑΣ ΠΑΖΑΡΙ

Δασκάλες και γονείς δημιούργησαν υπέροχες γιορτινές λαμπάδες και όλοι οι μαθητές έφεραν πασαχαλινά είδη και παιχνίδια για το Πασχαλινό μας Παζάρι, που είχε πολύ μεγάλη επιτυχία και φέτος!!!

Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Καστοριάς – Η Διευθύντρια, το Διδακτικό Προσωπικό, οι Μαθητές μας και ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων –
Σας ευχόμαστε ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ & ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

1 2

ΔΕΝΔΡΟΦΥΤΕΥΣΗ

Πρόθυμα ανταποκριθήκαμε στην πρόσκληση του κ. Μπάκαρη, Προέδρου του Συλλόγου των Φίλων του Περιβάλλοντος, για δενδροφύτευση στο χώρου του Θεάτρου Δάσους.
Οι μαθητές έδειξαν ενδιαφέρον και ενθουσιασμό για την δραστηριότητα και για την όλη διαδικασία. Ο καθένας φύτεψε το δικό του δενδράκι ή θάμνο και επίσης κρεμάσαμε καρτελάκια με ημερομηνία και όνομα. Τα μέλη του Συλλόγου μας υποδέχθηκαν, βοήθησαν τους μαθητές με το χώμα, με το ξέπλυμα των χεριών, ενώ στο τέλος πρόσφεραν χυμούς.
Τέτοιες πρωτοβουλίες συμβάλλουν στην ανάδειξη της αναγκαιότητας για προστασία των δασών και κατ’ επέκταση του περιβάλλοντος και ευαισθητοποιούν τα παιδιά όχι μόνο στο θέμα το περιβαλλοντικό αλλά και στον εθελοντισμό.

1 DSC00371 DSC00374 DSC00379 DSC00383 DSC00385 DSC00387 DSC00389 DSC00393 DSC00395

ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ

Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Ηλιακών και Πλανητικών Παρατηρητών Καστοριάς, κ. Γιώργος Τάτσης, ανταποκρίθηκε πρόθυμα στην πρόσκληση του Σχολείου μας, για την παρατήρηση του ήλιου με τηλεσκόπια. Ο κ. Τάτσης έστησε στον προαύλιο χώρο δύο Ηλιακά Τηλεσκόπια, ώστε να παρατηρήσουν οι μαθητές κάποια ιδιαίτερα φαινόμενα στην επιφάνεια του πλανήτη. Αφού μίλησε στα παιδιά για τον ρόλο και τη χρησιμότητα των τηλεσκοπίων, τους εξήγησε τι ακριβώς θα παρατηρήσουν μέσα από τα δύο τηλεσκόπια. Οι μαθητές είδαν τον πλανήτη Ήλιο και συγκεκριμένα: τις κηλίδες που σχηματίζονται στην επιφάνειά του, αλλά και την χρωμόσφαιρα με τις προεξοχές και τις εκρήξεις.
Ευχαριστούμε όλοι μας θερμά τον Πρόεδρο του Συλλόγου, κ. Γιώργο Τάτση

Η Δ/ντρια του Σχολείου
Δώρα Τελλίδου – Τζηκαλάγια

IMG_31032015_114942 IMG_31032015_122642 IMG_31032015_122904 THL

25η ΜΑΡΤΙΟΥ – ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΤΕΦΑΝΩΝ

Οι μαθητές της Στ” τάξης, Δέσπας Πέτρος και Κατερίνα Σιμιτσή, κατέθεσαν το Στεφάνι  μαζί με τον Δ/ντή Α/θμιας εκπαίδευσης κ. Γ. Μασλάρη
για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821.Τους μαθητές συνόδευαν, η κ. Ελένη Κομπάνη και η Δ/ντρια του Σχολείου, κ. Δώρα Τελλίδου.

 

ΚΑΤΑΘΕΣΗ 2 ΚΑΤΑΘΕΣΗ 2015

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Την Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015, οι μαθητές όλου του Σχολείου παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση  ο «Κύκλος με την Κούκλα» .

Ήταν μία πολύ πρωτότυπη παράσταση που συνδύαζε το κουκλοθέατρο με το θέατρο, με γιγαντόκουκλες σε ανθρώπινο μέγεθος έως 2 μέτρα ύψος, οι οποίες αλληλεπιδρούσαν με τους ηθοποιούς και τα παιδιά.

Το κείμενο ήταν βασισμένο στην «Ιστορία μιας εγκαταλελειμμένης κούκλας» του Ισπανού συγγραφέα Αλφόνσο Σάστρε, ένα έργο για παιδιά εμπνευσμένο από τον «Κύκλο με την κιμωλία». Με αμεσότητα και χιούμορ, με ζωντανή μουσική και με τη μαγεία που μόνο οι κούκλες μπορούν να δημιουργήσουν, η παράσταση είχε στόχο να ψυχαγωγήσει τους μικρούς θεατές, προσφέροντάς τους ταυτόχρονα ένα πολύτιμο μάθημα δικαιοσύνης.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

«ΑΣ ΦΑΝΤΑΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΑΣ»

Το Σχολείο μας συμμετέχει στον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό δημιουργικής έκφρασης μαθητών δημοτικών σχολείων με θέμα: «Ας φανταστούμε το σχολείο των ονείρων μας» που οργανώνει
Το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης.
Το Σχολείο των ονείρων μας, σύμφωνα με τους μαθητές, λέγεται «Χαρούλης». Το σχολείο αυτό το φανταζόμαστε γεμάτο χαρά, αγάπη, φιλία, ομαδικότητα, σεβασμό.
Φανταζόμαστε ένα σχολείο με τη φωτεινή του πλευρά, με όλα τα καλά συναισθήματα μέσα, όχι ένα σχολείο που κρύβει σκοτεινές πλευρές, με άσχημα συναισθήματα, όπως φόβο, λύπη, στεναχώρια.
Οι μαθητές της ΣΤ΄τάξης του Σχολείου μας με την επίβλεψη της δασκάλας τους κ. Ελένης Μπαμπάκου ζωγράφισαν το σχολείο που φαντάζονται και εκφράστηκαν γι αυτό.
Η πρόταση των μαθητών μετατράπηκε σε βίντεο και υποβλήθηκε στον ιστότοπο του Πανεπιστημίου http://creativity.edu.gr.

 

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

Στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Σχολικού Εκφοβισμού, αποφασίστηκε να πραγματοποιηθούν, μετά από εισήγηση της υπεύθυνης συντονίστριας κ. Ελένης Μπαμπάκου, οι παρακάτω δραστηριότητες κατά τάξη: Α” ΤΑΞΗ: Το παραμύθι «Τα Μπαλόνια της Φιλίας» : Ζωγραφική και δραματοποίηση- παντομίμα. Β” ΤΑΞΗ: Το παραμύθι «Η Μόνα σε καινούργιο σχολείο». Ζωγραφική και δραματοποίηση του παραμυθιού. Γ” ΤΑΞΗ: Ιστορία εκφοβισμού: «Τρέχει-τρέχει ο Ορφέας. Διάβασμα, ζωγραφική μέρους της ιστορίας και επιλογή σεναρίου δραματοποίησης. Δ” τάξη: Ιστορία εκφοβισμού: «Τρέχει-τρέχει ο Ορφέας». Διάβασμα, ζωγραφική μέρους της ιστορίας και επιλογή σεναρίου δραματοποίησης. Ε΄ Τάξη: Ιστορία εκφοβισμού: «Ένα αλλιώτικο μετάλλιο». Διάβασμα, ζωγραφική μέρους της ιστορίας και επιλογή σεναρίου δραματοποίησης. ΣΤ” Τάξη: 1η Ιστορία εκφοβισμού: «Μοναξιά μου όλα». Δραματοποίηση. 2η Ιστορία εκφοβισμού: «Μάτια κλειστά». Δραματοποίηση. Στη συνέχεια, την Παρασκευή 6-03-2015 οι μαθητές συγκεντρώθηκαν στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων και παρουσίασαν τις παραπάνω δραστηριότητες κατά τάξη: Οι μαθητές της Α” τάξης μας έδειξαν τις ζωγραφιές τους με θέμα Όχι στη βία Ναι στη φιλία. Οι μαθητές της Β” τάξης μας παρουσίασαν ένα δρώμενο με πιθανά σενάρια εκφοβισμού με ερωτήσεις και πιθανές απαντήσεις. Οι μαθητές της Γ” τάξης έφτιαξαν μια ακροστιχίδα με ερωτήσεις, συμπληρώνοντας τη λέξη εκφοβισμός. Στη συνέχεια έπαιξαν ένα θεατρικό δρώμενο με θέμα την καλή και κακή συμπεριφορά των παιδιών στην αυλή του σχολείου. Οι μαθητές της Δ΄ τάξης μας έδειξαν ζωγραφιές με θέμα το σχολείο των συναισθημάτων εστιάζοντας στα καλά συναισθήματα. Οι μαθητές της Ε” και ΣΤ” τάξης ρωτήθηκαν αν έχουν να αναφέρουν μια ευχάριστη ανάμνηση που έζησαν στο σχολείο.

1 2 3 4 5