ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

Την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου οι μαθητές της Γ’ και Δ’ τάξης δημοτικού επισκέφθηκαν τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Καστοριάς. Εκεί οι μαθητές μπήκαν σε κύκλο και έκαναν παντομίμα προκειμένου να ανακαλύψουν οι συμμαθητές τους ποιες δραστηριότητες τους αρέσουν περισσότερο. Έπειτα η ψυχολόγος Αναστασία Νανά και η κοινωνική λειτουργός Κωστοπούλου Ελένη ανέγνωσαν στους μαθητές το παραμύθι «Η νεράιδα με την παράξενη φωνή» με μηνύματα για την αποδοχή της διαφορετικότητας. Ακολούθησε θεατρικό παιχνίδι, όπου οι μαθητές έκανα πράξη τα λόγια και τα μηνύματα του παραμυθιού.

DSCN1999 DSCN2001

ΕΚΘΕΣΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ & ΞΥΛΟΓΛΥΠΤΙΚΗΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΝΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ

Τη Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016 επισκεφθήκαμε την έκθεση ζωγραφικής-ξυλογλυπτικής των Κωνσταντίνου Ρήμου και Αργύριου Μπατσέλα, στο Αρχοντικό Βέργουλα.

Οι μαθητές περιηγήθηκαν στους χώρους της έκθεσης, θαύμασαν τα έργα τέχνης και  συμμετείχαν σε δραστηριότητες, όπως τους προέτρεψε ο ζωγράφος, που περιλάμβαναν τον εντοπισμό και ερμηνεία έργων τέχνης. Ακόμα, ο ζωγράφος εξήγησε στους μαθητές ποια είναι τα βασικά, συμπληρωματικά και βοηθητικά χρώματα και τους υποσχέθηκε πως, αν θέλουν μπορεί να τους επισκεφθεί και στο σχολείο για να δημιουργήσουν από κοινού έργα τέχνης.

DSCN2006 DSCN2009 DSCN2010 DSCN2012 DSCN2013

ΕΠΕΤΕΙΟΣ 28ΗΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940

Το ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ

ΤΙ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 1940 – ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ

Ο Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ

ΤΟ ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ – ΤΟ ΡΟΥΠΕΛ

Η ΚΑΤΟΧΗ – Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ

ΤΟ ΕΠΟΣ

Ο Χίτλερ έχει στείλει ήδη από το 1935 μηνύματα για τις επεκτατικές βλέψεις του προχωρώντας σε απροκάλυπτο απανεξοπλισμό παραβιάζοντας τη Συνθήκη των Βερσαλλιών,  «Ο γερμανικός στρατός πρέπει σε τέσσερα χρόνια να είναι κατάλληλος για επιχειρήσεις. Η γερμανική οικονομία πρέπει σε τέσσερα χρόνια να είναι έτοιμη για πόλεμο», έγραφε ο Χίτλερ τον Αύγουστο του 1936 σε μία έκθεση για τους στόχους του τετραετούς Σχεδίου του.
Τα ξημερώματα της 1ης Σεπτεμβρίου του 1939 η ναζιστική Γερμανία εισβάλλει στην Πολωνία. Είναι η επίθεση που θα σημάνει την έναρξη του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου… Οι δυνάμεις της ναζιστικής Γερμανίας  κατέλαβαν τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες.

Πως ξεκινάει ο πόλεμος για την Ελλάδα:Ο σύμμαχος του Χίτλερ Μουσολίνι, ηγέτης της φασιστικής Ιταλίας, θέλει να ενισχύσει την παρουσία του στα Βαλκάνια και μετά την κατάληψη της Αλβανίας αποφασίζει να επιτεθεί στην Ελλάδα.

28 Οκτωβρίου 1940. Τρεις το πρωί.

Ο πρεσβευτής της Ιταλίας παραδίδει τελεσίγραφο στον Έλληνα πρωθυπουργό με το οποίο η ιταλική κυβέρνηση ζητά να επιτραπεί στον ιταλικό στρατό να μπει στην Ελλάδα. Η απάντηση έπρεπε να δοθεί μέχρι τις 6 το πρωί. Το τελεσίγραφο απορρίπτεται και περνούν στην ιστορία οι ηρωικές απαντήσεις :

Του Ιωάννη Μεταξά

Ολον το Εθνος ας εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε δια την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά σας και τας ιεράς παραδόσεις μας. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.

Του Γεωργίου Β”

Με πίστη εις τον Θεόν και εις τα πεπρωμένα της φυλής, το Εθνος σύσσωμον και πειθαρχούν ως εις άνθρωπος θα αγωνισθή υπέρ βωμών και εστιών μέχρι τελικής νίκης.

 Της ηγεσίας της 8ης Μεραρχίας:

« Ο αγών θα διεξαχθεί μετά πείσματος κι επιμονής ακαταβλήτου. Άμυνα κρατερά επί των θέσεών μας μέχρις εσχάτων. Ουδεμία ιδέα εις ουδένα να υπάρχει περί υποχωρήσεως ».

Ακούγεται το α’ πολεμικό ανακοινωθέν και κηρύσσεται γενική επιστράτευση.

 

Η Ελλάδα βρίσκεται πια σε πόλεμο! Ακούγονται οι σειρήνες και μια ιαχή « ΟΧΙ» ΑΠΌ ΤΟΝ ΛΑΌ αλλά και από την ηγεσία.

Η αναχαίτιση των Ιταλών στις οροσειρές της Πίνδου από τους φαντάρους μας ήταν δύσκολη μέσα σε φοβερές κακουχίες, άσχημες καιρικές συνθήκες και φτωχός εξοπλισμός. Η κατάληψη της Κορυτσάς, την 26η μέρα του πολέμου ήταν η αρχή μιας θριαμβευτικής πορείας. κάθε δυο τρεις μέρες και ένα ηρωικό κατόρθωμα με τις πόλεις να πέφτουν η μια μετά την άλλη.

Στο τέλος του χρόνου οι Ιταλοί έχουν απωθηθεί 60 χιλιόμετρα πέρα από τα ελληνοαλβανικά σύνορα. Η νίκη της Ελλάδας αφήνει κατάπληκτο τον κόσμο. Το γεγονός ότι μια μικρή χώρα κατάφερε ένα τέτοιο πλήγμα στις δυνάμεις του Άξονα, δηλαδή των συνεταίρων Χίτλερ- Μουσολίνι

ενθαρρύνει τους άλλους λαούς της Ευρώπης.

 

Δυστυχώς όμως δεν έφτανε μόνο αυτό, η νίκη κατά των Ιταλών εισβολέων διότι, οι γερμανικές χιτλερικές δυνάμεις κάνουν την εμφάνισή τους στα μακεδονικά βουνά. Ο Χίτλερ διατάζει να του παραδώσουμε τα όπλα μας, τις σημαίες μας, τα σπίτια μας, την τιμή μας…

Ο στρατός μας, που υπερασπιζόταν το Ρούπελ κι άλλα οχυρά στα σύνορα με την Βουλγαρία, αγωνίστηκε ηρωικά, αλλά δεν άντεξε μπροστά στην πολεμική μηχανή των Γερμανών Ναζί. Άνοιξη 1941:   κατάληψη της Αθήνας από τους Γερμανούς και κατοχή

Πείνα, φόβος, εξαθλίωση!

Οι κατακτητές καταληστεύουν το λαό. Οι τιμές των τροφίμων ανεβαίνουν στα ύψη κι μαύρη αγορά βασιλεύει. Ο κόσμος πεθαίνει από την πείνα.

Όμως, ο λαός δημιούργησε αντιστασιακές οργανώσεις στις πόλεις ενώ παράλληλα άρχισε ο ανταρτοπόλεμος στα βουνά. Οι Γερμανοί αντέδρασαν. Φυλάκιζαν, βασάνιζαν, κατέστρεφαν. Έκαιγαν πόλεις και χωριά, εκτελούσαν κόσμο, για να κάνουν το λαό να γονατίσει.

«όμως  ο εφιάλτης θα τελειώσει, το τέλος  τους προσμένει…»  12 Οκτώβρη 1944 –  έφτασε η μέρα της απελευθέρωσης.

Η Ελλάδα είναι πάλι δικιά μας. Κατεβαίνει η γερμανική σημαία από την Ακρόπολη και Ανεβαίνει η γαλανόλευκη.

 

Προς όλους αυτούς που πολέμησαν κ αγωνίστηκαν για την πατρίδα μας, ας στραφούμε ευλαβικά με ιερή συγκίνηση και ας τους προσφέρουμε την ευγνωμοσύνη μας, ας γονατίσουμε νοερά στους τάφους και στα μνημεία των νεκρών ηρώων της εθνικής αντίστασης σκεφτόμενοι πως η θυσία τους δεν πήγε χαμένη και θα μας καθοδηγεί πάντα στο ιερό μας χρέος που είναι η εθνική μας υπερηφάνεια πρώτα για τα αυτονόητα που είναι η εδαφική μας ακεραιότητα, η γλώσσα μας και η θρησκεία μας και παράλληλα οι αξίες μας και τα πιστεύω μας.

Τιμή και δόξα στους αθάνατους νεκρούς μας!

Τιμή και δόξα στον αδούλωτο Ελληνικό λαό!

Ζήτω η 28Η Οκτωβρίου!

DSCN1984 DSCN1986 DSCN1989 DSCN1992

ΕΣΠΑ 2016 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

Έγκριση του Οδηγού Υλοποίησης και Εφαρμογής Φυσικού Αντικειμένου και Διαχείρισης
Οικονομικού Αντικειμένου της Πράξης: «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Ή/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΣΧΟΛΙΚΟ
ΈΤΟΣ 2016-2017», με κωδικό ΟΠΣ 5001975, στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη
Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».

Απόφαση Έγκρισης του «Οδηγού Υλοποίησης και Εφαρμογής Φυσικού Αντικειμένου και Διαχείρισης Οικονομικού Αντικειμένου» της Πράξης
«ΕΝΙΑΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ» (MIS 5001947) του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020».

Απόφαση Έγκρισης Οδηγού Υλοποίησης και Εφαρμογής Φυσικού Αντικειμένου και Διαχείρισης Οικονομικού Αντικειμένου στο πλαίσιο του Έργου
«Πληρωμή Αναπληρωτών και Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών καθώς και του Ειδικού Εκπαιδευτικού και Βοηθητικού Προσωπικού (2014ΣΕ04700000)
από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων»

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΣΠΑ 2016 – 2017

2813_ΠΔΕ-Οδηγός Υλοποίησης 2016-2017_6ΒΒΩ4653ΠΣ-Γ5Ε ΟΔΗΓΙΕΣ 2016-2017 ΠΔΕ_ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ ΟΔΗΓΟΥ 2016-2017

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΗΜΕΡΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΗΜΕΡΑΣ  ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ

ΚΥΡΙΑΚΗ 16 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2016

2Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

Την Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2016 γιορτάστηκε στο Σχολείο μας η ημέρα μνήμης του Μακεδονικού Αγώνα, ημέρα μνήμης και του θανάτου του Μακεδονομάχου Αγωνιστή Παύλου Μελά.

Η ημέρα ξεκίνησε με εκκλησιασμό όλου του Σχολείου στον Ναό του Αγίου Γεωργίου. Ακολούθησε  ομιλία από την Δ/ντρια, για την ιστορία του Μακεδονικού Αγώνα, για τους Μακεδονομάχους και τον ηρωικό αγώνα τους και τονίστηκαν ιδιαίτερα οι λόγοι  που προκάλεσαν αυτόν τον «ακήρυχτο» πόλεμο ανάμεσα στους Βούλγαρους και στους Μακεδόνες. Την  Δ/ντρια  πλαισίωσαν δύο μικροί μας μαθητές, ο ένας ντυμένος Μακεδονομάχος και η άλλη  με την παραδοσιακή Καστοριανή φορεσιά, οι οποίοι απήγγειλαν και ένα ποίημα για την ημέρα.

Για να τιμήσουμε την ημέρα μνήμης του Ένδοξου Μακεδονικού Αγώνα έγινε κατάθεση στεφάνου στο γειτονικό μνημείο του Μακεδονομάχου Γρηγορίου Φαληρέα, ο οποίος κατατάχθηκε στα εθελοντικά σώματα του Αγώνα στις 22 Μαΐου 1906 με το ψευδώνυμο «καπετάν Ζάκας» και αγωνίστηκε στην περιοχή για τέσσερα χρόνια. Οι σχολικές εκδηλώσεις έκλεισαν με τήρηση ενός λεπτού σιγής και τον Εθνικό Ύμνο.

Η Δ/ντρια του Σχολείου

Δώρα Τελλίδου – Τζηκαλάγια

1 2 3 4 5 6

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ

Την Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2016 πραγματοποιήθηκε στο Σχολείο μας η επιμορφωτική συνάντηση των δασκάλων που διδάσκουν στην Α’ τάξη.

Η Σχολική Σύμβουλος της 1ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Καστοριάς ανέπτυξε και συζήτησε με τους εκπαιδευτικούς το  θέμα:

«Δημιουργικές γλωσσικές δραστηριότητες στο στάδιο της ενσυνείδητης επεξεργασίας γραμμάτων – διγράφων».

DSCN1970 DSCN1971

Η ΑΙΘΟΥΣΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Καστοριάς διαθέτει την ωραιότερη αίθουσα Η/Υ για το μάθημα της Πληροφορικής. Τακτοποιημένη, καθαρή, βαμμένη όμορφα υποδέχθηκε τους μαθητές και τον καθηγητή της Πληροφορικής κ. Παύλο Καλτσό. Αυτή τη σχολική χρονιά 2016-17 το μάθημα διδάσκεται από 1 ώρα για κάθε τάξη και στην Πρωϊνή Ζώνη.

DSCN1940 DSCN1945

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

Οι μαθητές της Γ” τάξης του Σχολείου μας με την δασκάλα τους κ. Δέσποινα Κομπάνη, επισκέφτηκαν το Δημαρχείο Καστοριάς για να γνωρίσουν τους χώρους του Δημοτικού Μεγάρου, κυρίως την αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου και να γνωρίσουν τον Δήμαρχο. Τους μαθητές υποδέχθηκε ο Δήμαρχος κ. Ανέστης Αγγελής, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου και ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Ιωάννης Τόμου. Μετά την ξενάγησή τους οι μαθητές συνομίλησαν με τον Δήμαρχο, ο οποίος μαζί με τους συνεργάτες του εξήγησαν για τον τρόπο λειτουργίας του Δήμου.

Τους ευχαριστούμε θερμά!
DSCN1927 DSCN1929 DSCN1933 DSCN1936

3η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2016-17

2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

3η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2016-17

Η μέρα ξεκίνησε με ομιλία – ενημέρωση από την Διευθύντρια του Σχολείου και συζήτηση με τους μαθητές σχετικά με τη σημασία και την αξία του αθλητισμού στη ζωή όλων μας. Στη συνέχεια, περπατήσαμε μέχρι το δασάκι του Προφήτη Ηλία με πανό για τον αθλητισμό και όλες οι τάξεις συμμετείχαν σε αθλητικά παιχνίδια που οργάνωσε η γυμνάστρια του Σχολείου. Χαρακτηριστικό των αθλητικών μας δράσεων ήταν ότι οι μαθητές έπαιξαν για τη συμμετοχή και όχι για τη νίκη.

 

Η αξία του αθλητισμού στη ζωή µας

Η έννοια Αθλητισµός προέρχεται από τη λέξη «άθλος» που σημαίνει αγώνας,  άµιλλα με στόχο το βραβείο (άθλον). Αθλητισμός είναι η σωµατική και πνευµατική προσπάθεια που καταβάλλουμε σε ένα άθληµα, σε ένα αγώνισµα, ακολουθώντας  κανονισµούς και όρους για τη διεξαγωγή του. Ο αθλητισμός συσχετίζεται µε την υγεία, την ψυχαγωγία, την καλαισθησία, την πνευµατική και ηθική καλλιέργεια του ανθρώπου.

Τονίστηκε ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν ανάγκη από καθημερινή φυσική δραστηριότητα. Όμως οι αθλητικές δραστηριότητες ωφελούν τόσο το σώμα όσο και την ψυχή.   Αναπτύσσεται  τόσο τη σωματική όσο και η ψυχική υγεία.  Σωματικές ωφέλειες για παράδειγμα, είναι η μυϊκή ενδυνάμωση, ενεργητικότητα και ζωντάνια, ενίσχυση του ανοσοποιητικού, καλύτερη κυκλοφορία του αίματος, η αποβολή των τοξινών και η καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου. Οι ψυχικές ωφέλειες αφορούν το πνευματικό επίπεδο με έννοιες όπως είναι η βούληση , η αντοχή , η υπομονή , η επιμονή , η αγωνιστικότητα , η εργατικότητα , η σιγουριά , η δύναμη και συναισθήματα όπως είναι η χαρά, η ικανοποίηση, η κατανόηση, η αντίληψη, η αυτοπεποίθηση, αλλά και η εκτόνωση και η ψυχαγωγία. Εξίσου σημαντικό, όμως, είναι και το γεγονός ότι μέσα από τον αθλητισμό το άτομο κοινωνικοποιείται, διαμορφώνει ήθος, αντιλαμβάνεται και αποδέχεται τη διαφορετικότητα και καλλιεργεί τη συλλογική συνείδηση, την ιδέα του αλληλοσεβασμού και της ανεκτικότητας.

Τα αθλήματα μπορεί να είναι ατομικά ή ομαδικά. Οι μαθητές ανέφεραν πολλά παραδείγματα από τον στίβο όπως άλµατα, σε µήκος ή ύψος, αγώνες δρόµου, ταχύτητας ή αντοχής, ρίψεις, πάλη, άρση βαρών, πυγµαχία, ποδόσφαιρο, καλαθόσφαιρα (µπάσκετ), πετόσφαιρα (βόλεϊ), αντισφαίριση (τένις), σκάκι, κολύµβηση.

Η αξία του αθλητισµού εκτιµήθηκε πολύ νωρίς από τον αρχαίο Ελληνικό Πολιτισμό, που έδωσε έµπρακτα δείγµατα σεβασµού προς την ανθρώπινη ζωή. Για τους αρχαίους Έλληνες ο αθλητισµός ήταν µέρος της αγωγής τους και καθιερωµένος θεσµός που σχετιζόταν µε ό,τι πιο ιερό είχαν, τη λατρεία των θεών. Οι αθλητικοί αγώνες, που τελούνταν στην αρχαία Ελλάδα είχαν σχέση µε µεγάλες θρησκευτικές γιορτές. Η πιο γνωστή ήταν τα Ολύµπια προς τιµήν του Δία, απ’ όπου προήλθε και το Ολυµπιακό (αθλητικό) Ιδεώδες ως έκφραση σεβασµού προς την ανθρώπινη ζωή, το σωµατικό κάλλος, την ευγενή άµιλλα και την ειρήνη ανάµεσα στις πόλεις-κράτη, αφού είναι γνωστό ότι κατά τη διάρκεια των Ολυµπιακών αγώνων επικρατούσε «εκεχειρία», διακοπή των εχθροπραξιών.

Ο σύγχρονος άνθρωπος σήμερα έχει αποξενωθεί από τη φύση, ιδιαίτερα στις µεγαλουπόλεις, όπου επικρατούν εντατικοί ρυθμοί εργασίας, τυποποιημένη ρουτίνα, καθιστική ζωή ή άγχος. Οι άνθρωποι έχουν ανάγκη για αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου, για ψυχαγωγία και φυσική ζωή, έχουν ανάγκη τον αθλητισµό για αναζωογόνηση.   Τα παιδιά έχουν ανάγκη την άθληση ως παιχνίδι αφού οι αλάνες έχουν εξαφανιστεί και δεν υπάρχει πια χρόνος, ευκαιρία ή και ασφάλεια για ελεύθερο παιχνίδι στις γειτονιές.

Εδώ θα τονίσουμε την σημασία και τον σημαντικό ρόλο του σχολείου και της οικογένειας. Έχουμε όλοι υποχρέωση στην ουσιαστική ενίσχυση της γονικής και εκπαιδευτικής εμπλοκής στον αθλητισμό. θα πρέπει να δημιουργούμε κίνητρα στα παιδιά, να εξασφαλίζουμε ποιοτικό χρόνο για τις φυσικές τους δραστηριότητες, ώστε να αποφεύγουμε τις βλαβερές συνήθειες του καναπέ, της τηλεόρασης, του διαδικτύου και του ανθυγιεινού φαγητού. Να παροτρύνουμε τα παιδιά μας σε ατομικά και ομαδικά αθλήματα, για υγεία και τη χαρά της συμμετοχής και όχι με την αγωνία της πρωτιάς και του πρωταθλητισμού, να τα ενθαρρύνουμε και να τα επιβραβεύουμε χωρίς να γινόμαστε επικριτικοί και παρεμβατικοί. Γι’ αυτό δεν πρέπει κανείς μας να ξεχνά ότι ο βασικός στόχος της άθλησης χρειάζεται να είναι πρωτίστως μια ευχάριστη δραστηριότητα και μια πολύτιμη εμπειρία για το παιδί.

 

Η Δ/ντρια του Σχολείου

 

Δώρα Τελλίδου – Τζηκαλάγια

DSCN1875 DSCN1886 DSCN1888 DSCN1891 DSCN1899 DSCN1904 DSCN1908 DSCN1921