Kαλοκαιρινή γιορτή 2024
Οι δράσεις του Νηπιαγωγείου εκτός του σχολείου.
Η ημερήσια εκδρομή έγινε σε Πάρκο Άθλησης και Ψυχαγωγίας. Τα νήπια είχαν την ευκαιρία να αθληθούν και να αλληλεπιδράσουν στο φυσικό περιβάλλον ,τελείως διαφορετικό από το αστικό περιβάλλον της πόλης με το οποίο είναι εξοικειωμένα.
Επισκεφθήκαμε το 5ο Δημοτικό Σχολείο Θήβας στα πλαίσια μετάβασης στην επόμενη εκπαιδευτική βαθμίδα .
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ Θεματικός κύκλος: Φροντίζω το περιβάλλον
Ο τίτλος του τελευταίου κύκλου εργαστηρίων δεξιοτήτων για το τρέχον σχολικό έτος είναι:<<Αιγαίο ,η θάλασσα που ενώνει πολιτισμούς>> και έχει στόχο να έρθουν σε επαφή τα νήπια με τα πολιτιστικά δημιουργήματα και των τρόπο ζωής σήμερα και παλιότερα των ανθρώπων που κατοικούν τα αιγαιοπελαγίτικα νησιά.
![aig1 1](https://blogs.sch.gr/1nipthiv/files/2024/06/aig1-1-300x196.jpg?x45301)
Ζωγραφίζουμε το καράβι που θα μας ταξιδέψει στο Αιγαίο Πέλαγος όπως ταξίδεψε τον Θησέα την Κρήτη. Μάθαμε ότι από τον πατέρα του ,βασιλιά Αιγέα, πήρε το πέλαγος το όνομα του.
Τα έντομα την Άνοιξη
Η Άνοιξη και το Καλοκαίρι είναι οι εποχές που τα έντομα, άλλες φορές ενοχλητικά και άλλες ωφέλιμα, μπαίνουν στη ζωή των ανθρώπων. Τα έντομα είναι ένα προσφιλές και ενδιαφέρον θέμα για τα νήπια .Η ενασχόληση μας με τα έντομα διήρκησε περίπου πέντε εβδομάδες.
![ent13](https://blogs.sch.gr/1nipthiv/files/2024/06/ent13-300x141.jpg?x45301)
Αυτοσχέδιο χιουμοριστικό ποίημα με ομοιοκατάληκτες λέξεις που πρότειναν τα νήπια και κατέγραψε η νηπιαγωγός.
Όλοι μαζί, όλοι ίσοι. 20-26 Μαΐου 2024
Στα πλαίσια της εβδομάδας ευαισθητοποίησης για τα άτομα με αναπηρία υλοποιήθηκαν οι παρακάτω δραστηριότητες.
Πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων
Το σχολικό έτος 2023-2024 υλοποιήθηκε στη σχολική μονάδα πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων στο οποίο συμμετείχαν δεκαεννέα νήπια με τίτλο <<Ο λύκος των παραμυθιών πηγαίνει στο Νηπιαγωγείο>>.Βασικός στόχος είναι η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας των νηπίων ,η ανάπτυξη της συνεργατικότητας ,της περιβαλλοντικής συνείδησης,της κριτικής σκέψης και των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.Το πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης είχε διάρκεια δώδεκα εβδομάδων.
![IMG 1594](https://blogs.sch.gr/1nipthiv/files/2024/05/IMG_1594-229x300.jpg?x45301)
Τα νήπια τοποθετούν σε διαδοχική σειρά τους ήρωες που συναντά ο καλόκαρδος λύκος (χρονική ακολουθία).
![IMG 1615](https://blogs.sch.gr/1nipthiv/files/2024/05/IMG_1615-300x166.jpg?x45301)
Σχήματα:Το εξάγωνο του κελιού της μέλισσας στην κυψέλη και το μέλι που γλύκανε τη φωνή του κακού λύκου.
Ημέρα της μητέρας
Η μητέρα είναι το στήριγμα μας και μέσα στην αγκαλιά της νιώθουμε ασφάλεια και θαλπωρή. Αναμφισβήτητα, αποτελεί τον πιο σημαντικό άνθρωπο στη ζωή του κάθε ατόμου.
Κάθε δεύτερη Κυριακή του Μαΐου (12 Μαΐου 2024) γιορτάζουμε την Ημέρα της Μητέρας, προκειμένου να αναδείξουμε τον ζωτικό της ρόλο στην οικογένεια.
Τα νήπια ετοίμασαν δώρα που χάρισαν στη μητέρα τους κατά την αποχώρηση από το νηπιαγωγείο.
<<Πατήστε>> με κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να παρακολουθήσετε την αφήγηση του παραμυθιού <<Θα σ’αγαπώ ό,τι και αν γίνει>>.
https://video.link/w/uxu7voSDl70#
ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ
Μ΄ ένα αυγό σαν του σπουργίτη
κι είπα νικητής θα βγω
τσακ μου τσάκισες τη μύτη.
Μα, σα γύρισες τ’ αυγό, τσακ σε τσάκισα κι εγώ.
Και Χριστός Ανέστη όλοι
μια μεγάλη αγκαλιά
ψάλλαμε στο περιβόλι,
όπου ανθούσε η πασχαλιά.
Προσεγγίσαμε βιωματικά τη γιορτή του Πάσχα .Μάθαμε τα ελληνικά πασχαλινά έθιμα.Παρουσιάζουμε μερικά από τα έργα και τις δράσεις μας.
<<Πατήστε>> με κλίκ στον παρακάτω σύνδεσμο για να παρακολουθήσετε την αφήγηση του παραμυθιού <<Η πασχαλίτσα της αγάπης>>.
https://video.link/w/thAGDl0uCu0#
Πηγή:you tube
Eργαστήρια Δεξιοτήτων STEM:Στα ίχνη των δεινοσαύρων
Ο όρος STEM χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2001 από τον οργανισμό NSF (National Science Foundation) για να αποδώσει τη διασύνδεση των περιοχών των Φυσικών Επιστημών (Science), της Τεχνολογίας (Technology), της Μηχανικής (Engineering) και Μαθηματικών (Mathematics). Πιο αναλυτικά τα επιστημονικά του πεδία προσδιορίζονται ως εξής:
- S είναι η Επιστήμη (Science).
- T είναι η Τεχνολογία (Technology),
- E είναι η Μηχανική (Engineering),
- M είναι τα Μαθηματικά (Maths), οι τρόποι μέτρησης και οι βασικές έννοιες της Γεωμετρίας (σχήματα, σύγκριση μεγεθών κ.α.). α
Σκοπός του έργου STREAM είναι να αποκτήσουν τα παιδιά τις απαραίτητες γνώσεις, ξετυλίγοντας τις δεξιότητες 4C (communication, critical thinking, creativity, collaboration), τις δεξιότητες της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης (ρομποτική-επιστημονική/υπολογιστική σκέψη Δεξιότητες Μοντελισμού και προσομοίωσης Πληροφορικός γραμματισμός Ψηφιακός γραμματισμός Τεχνολογικός γραμματισμός ) καθώς και τις δεξιότητες του νου (ρουτίνες σκέψης και αναστοχασμός Επίλυση προβλημάτων Κατασκευές, παιχνίδια, εφαρμογές).
Τα εργαστήρια δεξιοτήτων STEM με τίτλο <<Στα ίχνη των δεινοσαύρων >>υλοποιήθηκαν σε είκοσι μία(21) διδακτικές ώρες και τα νήπια γνώρισαν καλύτερα τα προϊστορικά πλάσματα που εξάπτουν την φαντασία τους και κινητοποιούν τα ενδιαφέροντα τους.