Σχέδιο Δράσης του σχολείου μας 2024-2025: “Δημιουργική Αναδιαμόρφωση του αύλειου χώρου “Παρέα φτιάχνουμε την αυλή μας ωραία!”

Το Σχέδιο Δράσης που υλοποιήσαμε φέτος στο σχολείο μας στα πλαίσια της Αξιολόγησης είναι το:  “Παρέα
φτιάχνουμε την αυλή μας ωραία!” το οποίο σχετίζεται με τον άξονα: Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας.

Πρόθεσή μας ήταν η διαμόρφωση μιας σύγχρονης και λειτουργικής σχολικής αυλής, η οποία θα ξεπερνά τα όρια του παραδοσιακού της ρόλου,στηριζόμενη στη συνεργασία ανάμεσα στη σχολική κοινότητα και τους φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης. Επιδιώξαμε να αναβαθμίσουμε τον παιδαγωγικό ρόλο της σχολικής αυλής, ενισχύοντας τη σύνδεσή της με τη διδακτική διαδικασία, προσφέροντας στα παιδιά ευκαιρίες για βιωματική μάθηση και ολόπλευρη ανάπτυξη μέσω παιγνιωδών και συνεργατικών δραστηριοτήτων.

39

το παρτέρι μας πριν…

40 1

το παρτέρι μας πριν…

66

κατασκευή και τοποθέτηση ξύλινου φράχτη απο τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων

64

κατασκευή και τοποθέτηση ξύλινου φράχτη απο τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων

67

κατασκευή και τοποθέτηση ξύλινου φράχτη απο τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων

Την άνοιξη το παρτέρι μας καθαρίστηκε κι όλα ήταν έτοιμα για να ξεκινήσουμε μικροί και μεγάλοι το βάψιμο του φράχτη και του τοιχείου και αμέσως μετά το φύτεμα των αρωματικών φυτών που μας χορήγησε η Δ/νση Π.Ε Δυτ. Θεσσαλονίκης μέσω της υπεύθυνης της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης κ.Ιππέκη και της συμμετοχής του σχολείου μας τη φετινή χρονιά στο τοπικό δίκτυο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης της Δ/νσης ΠΕ Δυτ. Θεσσαλονίκης «Σχολικός Κήπος, οι Κήποι της Δυτικής Θεσσαλονίκης».

171169 168

155 148 78 75 147 151 150 115 1

 

 

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 17 ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ 2024-2025



Λήψη αρχείου

Επίσκεψη στο 13 Δημοτικό Σταυρούπολης!!

Μεγάλη η χαρά μας κάθε χρόνο όταν επισκεπτόμαστε το δημοτικό στα πλαίσια της ενότητας της μετάβασης απο το νηπιαγωγείο στο δημοτικό! Και φέτος για ακόμη μια χρονιά επισκεφθήκαμε το 13 Δημοτικό  Σχολείο Σταυρούπολης!

Τους ευχαριστούμε πάρα πολύ για την ζεστή φιλοξενία!!

Περάσαμε πολύ όμορφα!!!

1 2 2 2 3 1 4 5 2

Εργαστήριο Δεξιοτήτων “Φροντίζω και ενεργώ για το πάρκο της γειτονιάς”

Στα πλαίσια της υλοποίησης του εργαστηρίου δεξιοτήτων “Φροντίζω και ενεργώ για το πάρκο της γειτονιάς” απο την θεματική ενότητα “Ενδιαφέρομαι και ενεργώ-Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη-Εθελοντισμός”  επισκεφθήκαμε το πάρκο της γειτονιάς μας επι της οδού Γωγούση  για να κάνουμε επιτόπια παρατήρηση, να προβληματιστούμε και να συζητήσουμε καθώς και να προγραμματίσουμε τις δράσεις μας για το πάρκο. Εκεί φάγαμε και το πρωινό μας και παίξαμε ομαδικά παιχνίδια μικροί και μεγάλοι!

6 1 7 1 5 1 9 1 10 1 8 1

Μια εβδομάδα μετά αφου συζητήσαμε στο σχολείο μας, αποφασίσαμε και φτιάξαμε πινακίδες με οδηγίες/συμβουλές για να διατηρούμε όλοι το πάρκο μας καθαρό και όμορφο! Τις πινακίδες τις κρεμάσαμε έξω απο την παιδική χαρά για να τις βλέπουν όλοι! Μικροί και μεγάλοι!

 

1 1 2 1 3

12 1

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ “ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ” 2024-2025

Logo Diap Diktyoy Asf sto Diadiktyo 2024 v2 2048x397 1

Για δεύτερη χρονιά φέτος το σχολείο μας συμμετέχει στο Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο   “Ασφάλεια στο Διαδίκτυο”.

Πρόκειται για ένα αδειοδοτημένο Δίκτυο σχολείων από Περιφερειακές Διευθύνσεις Α/θμιας κ Β/θμιας Εκπαίδευσης και ΠΕΚ.Ε.Σ, Προσχολικής, Δημοτικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που ιδρύθηκε, λειτουργεί από το 2014 και συντονίζεται από εκπαιδευτικούς και στελέχη της εκπαίδευσης, εντελώς εθελοντικά και χωρίς καμία χρηματοδότηση.

Σκοπός του είναι να γίνει μια κοινότητα μάθησης και ένα πεδίο για γόνιμο προβληματισμό, επιμόρφωση, συνεργασία, δημιουργικότητα και ανταλλαγή ιδεών ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς και σε εξειδικευμένους επιστήμονες στο χώρο των ΤΠΕ και του Διαδικτύου.

Στοχεύει στην ενημέρωση-επιμόρφωση εκπαιδευτικών, βιωματική ενασχόληση των μαθητών καθ΄ όλη τη διάρκειας φοίτησης στην Π/θμια κ Δ/θμια Εκπαίδευση αλλά και των γονέων τους, σχετικά με την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου, τρόπους και πρακτικές πρόληψης κινδύνων σε σχέση με τα κοινωνικά δίκτυα αλλά και φαινόμενα διαδικτυακού εκφοβισμού.

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί

Μπούκλα Ολυμπία

Πετρέση Χρύσα

Στεφανίδου Κωνσταντίνα

Αντωνιάδου Αναστασία

Παπαδοπούλου Μάγδα

Βασιλείου Ηλιάνα

Οι στόχοι που θέσαμε φέτος,  συμμετέχοντας στο Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο, είναι τα παιδιά:
Να εξοικειωθούν με την έννοια του Διαδικτύου ως εργαλείου επικοινωνίας αλλά και ψυχαγωγίας
Να αποκτήσουν σωστή στάση και συμπεριφορά ως προς την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου
Να αναγνωρίζουν τους πιθανούς κινδύνους κατά τη χρήση του Διαδικτύου


 Οι δραστηριότητες που οργανώσαμε για να το πετύχουμε τους παραπάνω στόχους είναι:

Τι είναι το Διαδίκτυο; τι μπορούμε να κάνουμε στο Διαδίκτυο; τι νιώθουμε όταν το χρησιμοποιούμε; Καταιγισμός ιδεών, συζήτηση, προβληματισμός

-Παρακολουθήσαμε σχετικό εκπαιδευτικό υλικό από το  saferinternet4kids.gr Ασφάλεια στο ίντερνετ με την Αθηνά και τον
Ερμή. Συζήτηση
ανταλλαγή απόψεων

-Καταγράψαμε τους πιθανούς κινδύνους που μπορούν να προκύψουν από τη χρήση του Διαδικτύου

-Συμμετείχαμε σαν σχολείο στον Εορτασμό της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2025 που διοργανώνεται από το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου ΙΤΕ

-Συμμετείχαμε στην Πανελλαδική Διαδικτυακή Επιμόρφωση “Κουλτούρες Οθόνης:Διερευνήσεις σε γονείς παιδιών προσχολικής ηλικίας” που διοργανώθηκε απο το Διαπερειφερειακό Θεματικό Δίκτυο “Ασφάλεια στο Διαδίκτυο”

-Τέλος φτιάξαμε ένα φυλλάδιο, για να ενημερώσουμε τους γονείς αλλά και για να θυμούνται τα παιδιά, με τα οφέλη αλλά και τους κανόνες που πρέπει να τηρούμε για να είμαστε ασφαλείς όταν χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το παραγόμενο έργο του σχολείου μας σχετικά με την ¨Ασφάλεια στο Διαδίκτυο”.

14 1 2 5 6 8 7 9 12 13 11 15 10 16 17 18 22 21 19

Epimorfosh 03 02 2025

Και πήραμε τις βεβαιώσεις συμμετοχής μας απο το Διαπεριφερειακό Δίκτυο!

BEBAIOSH SYMMETOCHHS SCHOLEIOY 2025 1

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025-2026

ΕΓΓΡΑΦΕΣ   17ου  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ.ΕΤΟΣ 2025-2026

Οι ώρες επικοινωνίας για εγγραφές με την Διεύθυνση του σχολείου και για την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών είναι 11.30-13.00 κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού. Τα δικαιολογητικά πρέπει να κατατεθούν στο σχολείο από 5-24 Μαρτίου 2025.

 Τηλ. σχολείου: 2310587230

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025. Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης,

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-2026, εγγράφονται μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020 και το 2021 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις νηπίων και προνηπίων που έχουν γεννηθεί αυτά τα έτη.

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ΚΥΑ, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  1. Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  2. Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  3. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως

λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο/η Προϊστάμενος/η-Διευθυντής/ρια του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:

στ) Αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα,

ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.), το οποίο προσκομίζετε στο σχολείο το αργότερο μέχρι τέλη Μαίου.

η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α 25).

θ) Γνωμάτευση από ΚΕΔΑΣΥ, ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

ι) Υπεύθυνη δήλωση του έτερου γονέα/κηδεμόνα όπου θα δηλώνεται η έγγραφη συναίνεσή του για την εγγραφή του παιδιού. Η υπεύθυνη δήλωση πρέπει να είναι επικυρωμένη για το γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ ή να εκδίδεται μέσω της σελίδας gov.gr .

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767).

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ.

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/ριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου .

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Παρακάτω μπορείτε:

  1. να διαβάσετε ολόκληρη την εγκύκλιο των εγγραφών για το 2025-2026
  2. να εκτυπώσετε το ΑΔΥΜ (Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή)
  3. να διαβάσετε τα όρια οδών του νηπιαγωγείου μας
  4. να κατεβάσετε την υπεύθυνη δήλωση έτερου γονέα



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

 

Συμμετοχή του σχολείου μας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ζωγραφικής της HELMEPA 2024-2025

Ήρθε και φέτος η εποχή για να συμμετάσχουμε στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ζωγραφικής της Παιδικής HELMEPA.

Το θέμα για το σχ.ετος 2024-2025 είναι: “Λιβάδια Ποσειδωνίας: τα θαλασσινά μας δάση”.

Και το αποτέλεσμα της συνεργασίας των παιδιών και στις δυο αφίσες της συμμετοχής του σχολείου μας είναι πολύ όμορφο!!!

Καλή μας επιτυχία!!!

Ευχαριστούμε την Παιδική HELMEPA για τα δωράκια που έστειλε στο σχολείο μας!! Από ένα μολύβι, ένα αυτοκόλλητο για την προστασία της θάλασσας για κάθε παιδί καθώς και πολλές ενημερωτικές αφίσες!!

HELMEPA 17 ΝΗΠ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ 2ου ΤΜΗΜΑΤΟΣ

IMG 0922

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ 1ου ΤΜΗΜΑΤΟΣ

χελμεπα6 χελμεπα7 χελμεπα1 χελμεπα3 χελμεπα4

Συμμετοχή του σχολείου μας στη Διεθνή Ημέρα Δράσης για την Πλαστική Ρύπανση- Plastic Clever Schools 2024

Με μεγάλη μας χαρά φέτος συμμετείχαμε στη Διεθνή Δράση για την Πλαστική Ρύπανση!

Screenshot 2024 11 24 at 12 45 23 Profile – Plastic Clever Schools 1

https://plasticcleverschools.co.uk/

Την εβδομάδα 18-22 Νοεμβρίου το σχολείο μας πραγματοποίησε μια σειρά απο δράσεις για την αντιμετώπιση της πλαστικής ρύπανσης αλλά και για την προστασία του περιβάλλοντος γενικότερα!  Αποτέλεσμα ήταν να δημιουργήσουμε μαζί με τα παιδιά τη γωνιά ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ  στο σχολείο μας και να πάρουμε σημαντικές αποφάσεις ως σχολείο για την προστασία του περιβάλλοντος ξεκινώντας απο το σχολείο και την αυλή μας!

Οι ΜΙΚΡΟΙ ΜΑΧΗΤΕΣ  του 17ου Νηπιαγωγείου Σταυρούπολης θα βάλουν τα δυνατά τους και θα κάνουν το καλύτερο δυνατό για την προστασία του περιβάλλοντος, της φύσης, της αυλής μας, της παιδικής χαράς και της γειτονιάς μας!!

Δείτε παρακάτω τη συμμετοχή μας στη Δράση των Plastic Clever Schools

24

Διαφάνεια1 3 Διαφάνεια2 1 Διαφάνεια3 Διαφάνεια4 Διαφάνεια5 Διαφάνεια6 Διαφάνεια7 Διαφάνεια8 Διαφάνεια9 Διαφάνεια10

 

 

και ήρθε η πρώτη επιβράβευση του σχολείου μας απο τους διοργανωτές της δράσης:



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Συμμετοχή του σχολείου μας στη Διεθνή Μέρα Υπαίθριας Εκπαίδευσης-Outdoor Classroom Day

Στις 7 Νοεμβρίου 2024 το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στη Διεθνή Μέρα Υπαίθριας Εκπαίδευσης!  Η Outdoor Classroom Day είναι μια διεθνής δράση ωστε τα παιδιά να περνούν πολύ χρόνο σε εξωτερικούς-υπαίθριους  χώρους. Μία ή δύο μέρες το χρόνο στα πλαίσια της συγκεκριμένης δράσης οι εκπαιδευτικοί  βγάζουν τα παιδιά στην αυλή, στο δάσος, στο γειτονικό πάρκο για υπαίθρια μάθηση και παιχνίδι. Στόχος είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση  μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων σχετικά με τη σημασία και τα οφέλη της υπαίθριας εκπαίδευσης. Οι δραστηριότητες σε εξωτερικούς χώρους και κυρίως κοντά στη φύση κάνουν τα παιδιά πιο χαρούμενα, υγιή και ανθεκτικά και γενικότερα προάγεται η σωματική, συναισθηματική και γνωστική τους ανάπτυξη!

OCDay new logo

https://outdoorclassroomday.com/

Με κάθε ευκαιρία κατα τη διάρκεια της χρονιάς οργανώνουμε δράσεις στην αυλή του σχολείου μας και το χαιρόμαστε πολύ!! Έτσι και στις 7 Νοεμβρίου παίξαμε ομαδικά παιχνίδια, τραγουδήσαμε, ζωγραφίσαμε, διαβάσαμε παραμύθι, χωριστήκαμε σε ομάδες και φτιάξαμε ένα φθινοπωρινό κολάζ, μαζέψαμε ελιές απο τα ελαιόδεντρά μας αλλά και φάγαμε το μεσημεριανό μας φαγητό στην όμορφη αυλή μας!

Γιατί….Στην Αυλή μας Διασκεδάζουμε Ωραία…Παίζουμε και Μαθαίνουμε Παρέα!!!

Διαφάνεια1 Διαφάνεια2

1 5 10 11 25 30 zxs z zxz zzx

 

Screenshot 2024 11 07 at 23 06 20 PowerPoint Presentation OCDay certificate global LtL.pdf

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ CODE-WEEK 2024

Για δεύτερη χρονιά το σχολείο μας συμμετείχε στην Ευρωπαική Εβδομάδα Προγραμματισμού/Code Week/ 14-27 Οκτωβρίου 2024!!

Πρόκειται για μια πρωτοβουλία που υποστηρίζει η Ευρωπαική Επιτροπή και έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό στα παιδιά με διαδραστικό και ενδιαφέροντα τρόπο. Για περισσότερες προηροφορίες μπορείτε να μπείτε στην ιστοσελίδα του Code Week
https://codeweek.eu/

Φέτος η δραστηριότητα με την οποία πήραμε μέρος ήταν η: “ΠΕΣ ΒΡΕΣ” .

Πρόκειται για ένα επιτραπέζιο παιχνίδι για το Beebot, όπου οι παίκτες θα πρέπει να αναγνωρίσουν λέξεις που ξεκινούν από συγκεκριμένο γράμμα και να προγραμματίσουν το ρομπότ να οδηγηθεί στο συγκεκριμένο αντικείμενο.

Είναι μια δραστηριότητα που συνδυάζει τη φωνολογική ενημερότητα και τον προγραμματισμό και απευθύνεται σε νήπια που τώρα μαθαίνουν να αναγνωρίζουν το αρχικό τους γράμμα και να προγραμματίζουν το beebot.

Η πίστα του Beebot είναι ένα επιδαπέδιο πλέγμα, το οποίο απεικονίζει αντικείμενα που ξεκινούν  από τα 24 γράμματα της αλφαβήτας. Επίσης, περιλαμβάνονται και 24 κάρτες αποστολής. Ο παίκτης επιλέγει μία κάρτα αποστολής, η οποία τον καλεί να αναγνωρίσει ανάμεσα σε δύο αντικείμενα, ποιο ξεκινά από ένα συγκεκριμένο γράμμα. Μόλις ο παίκτης βρει το αντικείμενο, προγραμματίζει το ρομπότ να οδηγηθεί στο αντίστοιχο τετράγωνο.

Τα παιδιά το διασκέδασαν και τους άρεσε πολύ να προγραμματίζουν τη Beebot! Τα κατάφεραν πολύ καλά!Και αυτή ήταν η αρχή για να ασχοληθούμε και με άλλες παρόμοιες δραστηριότητες ρομποτικής.

Επίσης παραλάβαμε και το βραβείο συμμετοχής μας στην Ευρωπαική Εβδομάδα Προγραμματισμού/Code Week!!!

Ακολουθούν κάποιες ενδεικτικές φωτογραφίες.

Διαφάνεια1 2

Αντίγραφο του Codeweek ΠΕΣ ΒΡΕΣ zx

12

zz ccccc z 1 cvc



Λήψη αρχείου