Μάρτης … γεμάτος

Ο Μάρτης ήταν αρκετά γεμάτος μήνας και πολύ ενδιαφέρων!!!
Ξεκινάμε με Απόκριες
Ενώνω τις μάσκες και σχηματίζω τις λέξεις  των Απόκρεων
Μάσκες τρικεράτωψ και Τσικνοπέμπτη

Σόου με σαπουνόφουσκες, μεταμφιέσεις, παιχνίδια, χορός, γαϊτανάκι, ξεφάντωμα αλλά και τέχνη…

… στέμματα με στοιχεία Μιρό
Στα εργαστήρια δεξιοτήτων, συνεχίζουμε θέματα σχετικά με τη φροντίδα του εαυτού μας, ατυχήματα, διατροφή και είχαμε τη χαρά να μας επισκεφτούν και να μας ενημερώσουν διατροφολόγος και γιατρός, γονείς μαθητριών μας, με εξαιρετικές παρουσιάσεις και βιωματικές ασκήσεις για τη σωστή διατροφή, τα ατυχήματα και τις πρώτες βοήθειες. Τους ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!

 

Ακολούθησαν δραστηριότητες σχετικές με την 25η Μαρτίου, βιβλία, ποιήματα, παρελάσεις, ζωγραφικές και πολλά άλλα
Δε βαρεθήκαμε καθόλου 😉

Στο τέλος του χειμώνα …

 Προχωρώντας ο χειμώνας, παρακολουθήσαμε παράσταση θεάτρου σκιών με τίτλο,”ο Καραγκιόζης οικολόγος” και τα παιδιά το διασκέδασαν πολύ!

Καραγκιόζης 1

Ασχοληθήκαμε με τήξη και πήξη, παίξαμε με τον πάγο, κεριά, μέχρι και σοκολατάκια φτιάξαμε!!!

πήξη 1

Ντριπινγκ και κηρομπογιες

πήξη 2 πήξη 3

Μετά απ’ αυτό το θέμα, προέκυψαν οι δεινόσαυροι. Ένα πραγματικά, ενδιαφέρον και ανεξάντλητο θέμα, που ενθουσίασε τα παιδιά! Θα μπορούσαμε να ασχολούμαστε όλο το χρόνο με αυτό και να μη βαρεθούν καθόλου. Έφεραν βιβλία, παζλ, παιχνίδια, ζωγράφισαν, έπαιξαν, διασκέδασαν και μέσα απ’ όλα αυτά, ΕΜΑΘΑΝ!!!

δειν 3 δειν 2 δειν 1
Βρίσκω  τους δεινοσαύρους  στο σκοτάδι

δειν 4 δειν 5 δειν 6 δειν 7
Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων στον 3ο θεματικό κύκλο: Ζω καλύτερα – Ευ ζην

με θέμα «ΥΓΕΙΑ: Διατροφή-Αυτομέριμνα, Ασφάλεια» και Τίτλο: «Τον εαυτό μου προσέχω, ατυχήματα μην έχω», μιλήσαμε για υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές και φτιάξαμε την πυραμίδα της Διατροφής.

εδ 3.2

πυραμίδα διατροφής

Συζητάμε για τη φροντίδα του εαυτού μας και τις υγιεινές συνήθειες.

εδ 3.1

Στο μεταξύ, μπήκε η άνοιξη, φτιάξαμε τα μαρτάκια μας και μπαίνουμε και σε αποκριάτικο κλίμα … συνεχίζεται😉

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025

happy 4339527 1280

Σας ανακοινώνουμε, ότι οι εγγραφές για μαθητές/τριες , σχολικού έτους  2024-25  θα πραγματοποιηθούν ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ από την 1η Μαρτίου ως και την 20η Μαρτίου, μέσω της πλατφόρμας  https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Φέτος εγγράφονται όσα παιδιά  γεννήθηκαν το έτος 2020 (η φοίτηση είναι υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας)

        Δικαιολογητικά που θα προσκομιστούν ΜΕΤΑ την αίτηση εγγραφής:

  1. Βιβλιάριο υγείας, στο οποίο να φαίνεται ότι έχουν γίνει τα προβλεπόμενα εμβόλια
  2. ΑΔΥΜ (Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή)συμπληρωμένο από τον παιδίατρο
  3. Έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωσή του

v Για την εγγραφή αλλοδαπών μαθητών: Διαβατήριοπιστοποιητικό γέννησης, επίσημα μεταφρασμένο

 Πληροφορίες      στα         Τηλέφωνα :   2102138132 – 2102917293     

Email: mail@15nip-galats.att.sch.grmail@4nip-galats.att.sch.gr

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ στην πλατφόρμα https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ 

Τα γεωγραφικά όρια των σχολείων μας

.jpg

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία

«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησήςτου.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή . Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής ή/και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο Προϊστάμενος/νη-Διευθυντής/ντρια του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης,  ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:

ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή

η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια

θ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο . Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα.

Αναλυτικές οδηγίες για τους γονείς



Λήψη αρχείου

Κάπως έτσι ξεκίνησε το 2024

Μπήκαμε στη νέα χρονιά και ξεκίνησε με όρεξη και κέφι το σχολείο μας!

Καλή χρονιά, λοιπόν και βαδίζοντας στο 2024, πήραμε βασιλοπιτάκια (τυχερή η Ύρια!), σχηματίζουμε τον Ιανουάριο και διαβάζουμε, γράφουμε και ζωγραφίζουμε χιονάνθρωπους.

 

Παράλληλα συνεχίζουμε τα εργαστήρια δεξιοτήτων με θέμα μας το σεισμό
Παρακολουθήσαμε την παράσταση “η Βασίλισσα του χιονιού”
Μιλάμε για τα ζώα σε χειμερία νάρκη και, να, τα χελωνάκια μας.
Χιονάνθρωποι κι αρκούδες και με τη δασκάλα μας στα Αγγλικά
Τιμήσαμε και φέτος τους 3 Ιεράρχες
Αινίγματα του Χειμώνα
Διαβάζουμε το “Ραφτάκο των λέξεων”
Συνεχίζουμε  την ανάγνωση βιβλίων στο ολοήμερο, πλησιάζουμε τα 60!!!
Διαβάσαμε στο ολοήμερο το ουκρανικό παραμύθι, “Το γάντι” αλλά το είδαμε και το συζητήσαμε, όλοι μαζί, με τη δασκάλα μας στα Αγγλικά και φτιάξαμε τα δικά μας γάντια

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

Χριστούγεννα 2023

 Στολίδια από κουκουνάρια, γλυκίσματα και τα αστέρια με τις ευχές μας
Γράμμα στον Άγιο Βασίλη
Στιγμές από τη γιορτή μας
Συμμετείχαμε σε δράση ανταλλαγής στολιδιών και καρτών με άλλα σχολεία της Αττικής,
ετοιμάσαμε τα δικά μας …
…λάβαμε από τους φίλους μας!
Διακοσμητικά, παζλ και ημερολόγια
Μαζέψαμε είδη πρώτης ανάγκης και τα στείλαμε στο Φιλόπτωχο της Ενορίας μας.
Ήρθαν από το συστεγαζόμενο σχολείο και μας είπαν τα κάλαντα.
Οι κάρτες μας
Προετοιασίες και διάφορες δραστηριότητες
Κατασκευούλες

 

Καλή Χρονιά!!!!

Κι άλλα φθινοπωρινά …

Συνεχίζουμε τις μέρες μας με την ενασχόληση για πόλεμο και ειρήνη, Πολυτεχνείο, πολιτεύματα, ελιά και λάδι, βροχή και σπορά.

 

 

 

 

Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης, μας επισκέφτηκαν τα παιδιά του συστεγαζόμενου ολοήμερου και μας παρουσίασαν μια δραματοποίηση του κύκλου του νερού.

Φθινόπωρο … 2023

Ο καιρός, τουλάχιστον τις πρώτες μέρες, δε θυμίζει φθινόπωρο αλλά εμείς αρχίσαμε να ασχολούμαστε με αυτό, διαβάζοντας βιβλία, παίζοντας με τις λέξεις και ζωγραφίζοντας

Μάθαμε τα σχήματα με πολλούς τρόπους και φτιάξαμε συνθέσεις με αυτά
Ζωγραφίσαμε με σχήματα όπως ο Καντίνσκι και μετρήσαμε τα γράμματα του ονόματός μας

 

Τον Οκτώβρη, κυρίαρχο θέμα ήταν η επέτειος της 28ης Οκτωβρίου, όπου είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για τα γεγονότα, τη σημαία αλλά κυρίως για πόλεμο και ειρήνη.
“Παίξαμε” κρυφτό για τον πόλεμο αλλά μετατρέψαμε την κραυγή του Μουνκ, να φωνάζει Ειρήνη
Σχηματίσαμε λέξεις
Παρακολουθήσαμε και συμμετείχαμε σε θεατρικό έργο με τίτλο”Ναι στην ειρήνη, όχι στον πόλεμο”

Μάθαμε για τη σημαία μας, βρήκαμε κοινά και διαφορές με άλλες σημαίες και ομαδοποιήσαμε με δικό μας κριτήριο

Διαβάσαμε σχετικά βιβλία όπως “Η φάλαινα που τρώει τον πόλεμο” και “η χειροβομβίδα που ήθελε να είναι βίδα” και ζωγραφίσαμε

Περπατήσαμε με εμπόδια σαν να είμαστε σε εμπόλεμη ζώνη, διαβάσαμε το “βιβλιοθηκάριο της Βασόρας” και κάναμε χρονική ακολουθία των γεγονότων της ιστορίας και ζωγραφίσαμε το περιστέρι της ειρήνης του Πικάσο, δίνοντας το δικό μας μήνυμα.
Επεξεργαστήκαμε τη Γκουέρνικα του Πικάσο και παίξαμε μέμο
Στο ολοήμερο συνεχίζουμε την ανάγνωση βιβλίων (έχουμε ξεπεράσει τα 20…!)
Στα εργαστήρια δεξιοτήτων ασχολούμαστε με το θέμα της συνεργασίας
Συνεργασία αλλά και μαθηματικές έννοιες πάνω-κάτω, μέσα-έξω

Το Νοέμβριο έχει αρχίσει να θυμίζει πια φθινόπωρο και έχουμε ξεκινήσει την ενασχόληση με τα φυτά, τη σπορά και την ανάπτυξη

Ξεκινήσαμε τη δανειστική μας βιβλιοθήκη και οδεύουμε προς το τέλος του φθινοπώρου, θα επανέλθουμε 😉

Οι πρώτες μας εμπειρίες από το νηπιαγωγείο

Ξεκινήσαμε και φέτος!!!

Καλωσορίσαμε περσινά και φετινά παιδιά στην τάξη μας με “γλυκό” τρόπο και αρχίσαμε “παιχνίδια” !!!

Γνωριμίας, συνεργασίας, αναγνώρισης και εξοικείωσης με το όνομά μας και το αρχικό και πολλά άλλα!!!

Γυρίζουμε τον τροχό και λέμε το αγαπημένο μας … χρώμα, φρούτο, φαγητό, παιχνίδι κ.λ.π.
Βρίσκουμε τον “κρυμμένο” συμμαθητή μας
Γνωριζόμαστε μεταξύ μας και με τις γωνιές της τάξης μας
Στο ολοήμερο θα διαβάζουμε βιβλία και θα ζωγραφίζουμε από αυτά.
Στόχος μας, τα 100 !!! και βλέπουμε …
Οι δύτες βρίσκουν το αρχικό τους και το ίδιο οι μέλισσες, ενώνουμε τις συλλαβές του ονόματός μας, σχηματίζουμε με διάφορα αντικείμενα το αρχικό μας.

 

Η πρώτη μας ζωγραφιά στο νηπιαγωγείο
Φέτος θα είμαστε μελισσούλες στην κυψέλη της μάθησης 😃οπότε οι ρουτίνες μας και τα ονόματά μας σε ταμπλό και συρτάρια κινούνται αναλόγως
Καλή μας σχολική χρονιά!!!

Αγιασμός και άλλα … χρήσιμα!

2023 2024

Αγαπητοί γονείς, σας παραθέτουμε μερικές γενικές οδηγίες και επισημάνσεις για την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

Οι εκπαιδευτικοί των νηπιαγωγείων παραλαμβάνουν τους μαθητές στην είσοδο της/των τάξης/τάξεων του νηπιαγωγείου και οι γονείς-συνοδοί αποχωρούν. Η προσέλευση θα γίνεται μέχρι την πόρτα της τάξης καθώς και η αποχώρηση από την εξωτερική πόρτα, ειδικά τις πρώτες μέρες ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ με αστυνομική ταυτότητα. Θα συμπληρώσετε  σχετική υπεύθυνη δήλωση.
Κατά τη διάρκεια του χρόνου της προσέλευσης των νηπίων/προνηπίων δεν παρευρίσκεται χωρίς άδεια στο χώρο του σχολείου κανείς εκτός των μαθητών και των εκπαιδευτικών.
Η αποχώρηση των μαθητών/τριών πραγματοποιείται με τη λήξη του διδακτικού ωραρίου.
Αποχώρηση μαθητή/τριας από το σχολείο πριν τη λήξη του διδακτικού ωραρίου, γίνεται μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις και εφόσον έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλειά του (ενημέρωση και σύμφωνη γνώμη γονέων ή κηδεμόνων, εξασφάλιση συνοδείας μαθητών με ευθύνη των γονέων)( παρ. 10, άρθρο 12, Π.Δ.79/2017, ΦΕΚ 109Α).
Αιτήματα γονέων για πρόωρη αποχώρηση ή καθυστερημένη προσέλευση μαθητών/τριών για λόγους ιατρικής υποστήριξης ή θεραπευτικής παρέμβασης, γίνονται δεκτά κατόπιν προσκόμισης σχετικής βεβαίωσης από δημόσιο φορέα, από την οποία προκύπτει με ακρίβεια η ανάγκη της ανωτέρω απουσίας καθώς και ο ακριβής χρόνος αυτής. Επισημαίνεται ότι τόσο ο φορέας που εκδίδει τη βεβαίωση όσο και ο φορέας υλοποίησης της θεραπευτικής παρέμβασης ή ιατρικής υποστήριξης , πρέπει να είναι δημόσιοι φορείς.
Η φοίτηση των μαθητών στα νηπιαγωγεία παρακολουθείται από τον εκπαιδευτικό της τάξης, καταγράφονται οι καθημερινές απουσίες και καταχωρίζονται στο πληροφοριακό σύστημα myschool, (ΠΔ 79/2017 (ΦΕΚ 109Α) άρθρο 13 παράγραφος 1)
Εντός του πρώτου πενθημέρου κάθε μήνα, συντάσσεται και αποστέλλεται στην οικεία Διεύθυνση αναλυτική κατάσταση φοιτώντων μαθητών/τριών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής.
Όταν ο αριθμός των φοιτώντων μαθητών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα είναι χαμηλότερος των όσων προβλέπονται παραπάνω τότε αναστέλλεται η λειτουργία του τμήματος με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης.
ΤΗΡΗΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ
Οι γονείς οφείλουν να τηρούν και να σέβονται το ωράριο του Νηπιαγωγείου. Να μην αργούν να τα φέρουν το πρωί και να είναι δέκα λεπτά πριν το τέλος στο σχολείο για να τα παραλάβουν. Καλό είναι επίσης να αποφεύγεται η χωρίς λόγο απουσία των νηπίων. Το πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου έχει μια συγκεκριμένη ροή και δεν πρέπει να διακόπτεται.
ΩΡΑΡΙΟ  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
ΒΑΣΙΚΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ :
ΩΡΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ : ΑΠΟ 8:15 ΕΩΣ 8:30

ΩΡΑ ΛΗΞΗΣ ή ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ: 13:00

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ :

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΡΩΙΝΗ ΥΠΟΔΟΧΗ: 7:45-8:00

ΕΝΑΡΞΗ: 13:00
ΛΗΞΗ/ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ: 16:00
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ
Στις δραστηριότητες του Νηπιαγωγείου χρησιμοποιούνται διάφορα υλικά, φυσικά και τεχνικά. Οι γονείς έχουν την υποχρέωση για την ασφάλεια των παιδιών τους να ενημερώνουν από την αρχή της χρονιάς τη Νηπιαγωγό για τυχόν ευαισθησίες, αλλεργικές αντιδράσεις και δυσανεξίες των παιδιών τους. Η Νηπιαγωγός έχει την υποχρέωση να ελέγχει το ιατρικό ιστορικό των παιδιών, να ενημερώνει τους γονείς και να είναι σίγουρη ότι τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι δερματολογικά ελεγμένα και μη τοξικά. Τα νήπια να μην έρχονται στο σχολείο όταν είναι άρρωστα με πυρετό, έχουν ιώσεις ή μεταδοτικές ασθένειες. Η Νηπιαγωγός να ενημερώνεται για τυχόν προβλήματα υγείας του νηπίου.
Να γίνεται πολύ συχνά έλεγχος στο κεφαλάκι των νηπίων για ψείρες, ιδιαίτερα αν το παιδί ξύνει συνεχώς το κεφάλι του. Αν βρεθούν ψείρες να ενημερώνεται αμέσως η νηπιαγωγός και να εφαρμόζεται φαρμακευτική αγωγή. Το παιδί να επιστρέφει στο σχολείο μόνο όταν απαλλαγεί από τα παράσιτα για να μην μολύνει και τους συμμαθητές του.
Προτείνεται επίσης τα νήπια να φορούν αθλητικά παπούτσια χωρίς κορδόνια για αποφυγή ατυχημάτων στο σχολικό χώρο.
Χρήσιμο είναι να υπάρχει μια αλλαξιά με ρούχα μέσα σε μια σακούλα στην τσάντα τους καθημερινά για κάθε ενδεχόμενο.
Αν θέλετε να προσφέρετε κέρασμα σε γιορτές και γενέθλια, αυτά πρέπει να είναι τυποποιημένα, συσκευασμένα χωριστά.
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Το γεύμα των μαθητών/τριών παρασκευάζεται στο σπίτι με ευθύνη των γονέων/κηδεμόνων τους. Ο/η νηπιαγωγός στο ολοήμερο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου, βοηθά και καθοδηγεί τους μαθητές ώστε να αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες που αφορούν στη διαδικασία του γεύματος και να εξυπηρετούνται αυτόνομα. Σε κάθε περίπτωση δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στους μαθητές μέχρι να αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες αυτοεξυπηρέτησης.
Τα νήπια να έχουν πάντα στην τσαντούλα τους το παγουρίνο τους ή μπουκαλάκι, μια μικρή πετσετούλα,  το κουτάλι τους, πάνω στα οποία να υπάρχει γραμμένο το όνομά τους. (Προσοχή όχι πηρούνια, μαχαίρια, πλαστικά ή παιδικά).
Τα παιδιά πρέπει να αυτοεξυπηρετούνται. Σε περίπτωση ανάγκης θα επικοινωνούμε με τους γονείς. Το μεσημεριανό φαγητό να μπαίνει μέσα σε μεταλλικό μπολ με μεταλλικό καπάκι (όχι πλαστικό) για κανονικό φούρνο κουζίνας και αναγράφεται το όνομα του παιδιού και στο μπολ και στο καπάκι.
Οι γονείς που έχουν γράψει τα παιδιά τους στο προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου δεν μπορούν να τα παίρνουν νωρίτερα από τις 16:00. Σε περίπτωση ανάγκης θα ειδοποιούνται οι Νηπιαγωγοί και θα υπογράφεται από τους γονείς σχετική υπεύθυνη δήλωση.
Είναι πολύ σημαντικό για την πρόοδο του παιδιού να υπάρχει καλή συνεργασία ανάμεσα στους γονείς και τη νηπιαγωγό. Οι γονείς δεν πρέπει να διστάζουν να συζητάνε με τη νηπιαγωγό για οποιαδήποτε αλλαγή που βλέπουν στη συμπεριφορά του παιδιού τους, αλλά και να μοιράζονται τις εμπειρίες τους από κοινού, έτσι ώστε να κατανοήσουν και οι γονείς και η νηπιαγωγός καλύτερα τα παιδιά.
Στα πλαίσια λοιπόν της συνεργασίας γονέων και νηπιαγωγού θα γίνονται κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και όποτε κρίνεται απαραίτητο ενημερώσεις με θέματα που αφορούν την πρόοδο των παιδιών.
Γονείς και νηπιαγωγοί έχουμε κοινό στόχο την πρόοδο και τη σωστή ανάπτυξη των παιδιών, γι’ αυτό και πρέπει να βοηθάμε ο ένας τον άλλον για το καλό των παιδιών.
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Για ανακοινώσεις και πληροφορίες μπορείτε να επισκέπτεστε τα μπλογκς του σχολείου
και στη σελίδα στο facebook        https://www.facebook.com/15nipgalatsi
Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας είτε τηλεφωνικά : 2102138132 / 2110120339 / 2121061882
είτε στο μέιλ του σχολείου : mail@15nip-galats.att.sch.gr

Καλοκαιράκι …

Φτάσαμε στο τέλος κι αυτής της σχολικής χρονιάς και ετοιμαζόμαστε, οι περισσότεροι για το Δημοτικό. Φτιάξαμε δωράκια, καταγράψαμε πώς φανταζόμαστε το Δημοτικό, τις απορίες μας και επισκεφτήκαμε την κα Λίνα και τους μαθητές της … ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΙ

Ολοκληρώσαμε αριθμούς
Ζωγραφίζουμε το καλοκαίρι
Κατασκευές, ιδέες, αναμνηστικά καπέλα, μπλούζες και πολλή συζήτηση για το καλοκαίρι
Μιλήσαμε και για πλανήτες, διαβάσαμε, φτιάξαμε πυραύλους, φανταστήκαμε …
Φτιάξαμε και απολαύσαμε παγωτό και έτοιμο και το αναμνηστικό μας
Το μάθαμε και στα Αγγλικά όπως και πολλά άλλα, … ευχαριστούμε κα Δήμητρα!!!
Κλείσαμε τη θάλασσα σε μπουκάλι για να την έχουμε πάντα μαζί μας αλλά φτιάξαμε και ανεμόμυλους
Αναμνηστική φωτογραφία και πρόβες για τη γιορτή
Στιγμές από τη γιορτή μας και
προλάβαμε να φτιάξουμε και μια καρτούλα για τη γιορτή του πατέρα!
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!