Λήψη αρχείου

Στα πλαίσια της μετάβασης στην επόμενη σχολική βαθμίδα οι μαθητές των
δύο τμημάτων της Ε΄ τάξης με τις εκπαιδευτικούς Μαυρουδή Μαρία και
Φωτεινού Δέσποινα δημιούργησαν ένα εικαστικό έργο με ομπρέλες. Οι
μαθητές έγραψαν πάνω στις ομπρέλες λέξεις όπως εμπιστοσύνη,
ενσυναίσθηση, φροντίδα , αγάπη κ.ά. και ταυτόχρονα δημιούργησαν σε
χαρτόνια καρδιές, λουλούδια και πεταλούδες πάνω στις οποίες έγραψαν
αντίστοιχες λέξεις και τις τοποθέτησαν στις ομπρέλες. Το έργο θα έχει
συμβολικό χαρακτήρα και θα συμβολίζει την προστασία που θα παρέχουν τα
μεγάλα παιδιά στα παιδιά του νηπιαγωγείου. Με τη νέα χρονιά και την
ολοκλήρωση του έργου και από τα παιδιά του νηπιαγωγείου οι ομπρέλες θα
κοσμούν χώρο του σχολείου μας.

BeFunky collage22

Στα πλαίσια της μετάβασης στην επόμενη σχολική βαθμίδα στις 27/5/2024
πραγματοποιήθηκε συνάντηση της επιστημονικής διευθύντριας του κέντρου
πρόληψης ΣΕΙΡΙΟΣ με τους γονείς της ΣΤ΄τάξης και των εκπαιδευτικών
του σχολείου μας. Οι γονείς εξέθεσαν τους προβληματισμούς και τις
ανησυχίες τους , δόθηκαν απαντήσεις από την ψυχολόγο και ακολούθησε
εποικοδομητικός διάλογος.

BeFunky collage23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Την Πέμπτη 23/5/2024 , η Α΄ τάξη επισκέφτηκε το Ινστιτούτο Δασικών Ερευνών. Εκεί ενημερωθήκαμε για τα είδη των μανιταριών, τα οφέλη του δάσους, είδαμε από κοντά σπίνο και αηδόνι, τη σπάνια στον τόπο μας φελλοβελανιδιά, ακούσαμε ήχους του δάσους και εισπνεύσαμε μυρωδιές. Ενημερωθήκαμε από τους βιολόγους (εντομολόγους, ορνιθολόγους) για τις μεθόδους που χρησιμοποιούν για να μελετήσουν τα είδη πουλιών και το ταξίδι των αποδημητικών αλλά και πώς μετρούν το ύψος και την ηλικία ενός δέντρου. Ευχαριστούμε τους κυρίους Γαβριήλ και Σάββα γι αυτό το ταξίδι στη γνώση.

Οι δασκάλες,

Σοφία Ταρπανίκα, Αναστασία Λεονταρίδου

BeFunky collage2

Στις 17, 18 και 19 Απριλίου οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας περιηγήθηκαν στο περιαστικό δάσος Θέρμης και στο Σέιχ Σου και σε συνεργασία με την Ιατρική Σχολή  του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ασχολήθηκαν με δράσεις που περιελάμβαναν ενημέρωση σχετικά με τους καθημερινούς κινδύνους που φοβίζουν μερίδα παιδιών, ήπια πεζοπορία και εξερεύνηση για ίχνη ζώων και σημάδια της φύσης, εργαστήρια βιωματικών παιχνιδιών ανά ομάδες με πρώτες βοήθειες, παιχνίδια μίμησης και εξοικείωσης με τη φύση, το σώμα μας και την υγεία.

3 8 10 7 41 5 9

Η ψυχολόγος Βάσιας Δερμεντζοπούλου και η κοινωνική λειτουργός, Σέβη Τσιγκούλη, σε συνεργασία με τη δασκάλα Ειδικής Αγωγής, Δότα Καραμεσίνη, Ειρήνη Ουζούνη, ;στις 14 Μαΐου οργάνωσαν δράση για τους μαθητές ΣΤ τάξης, που αφορούσε την κώφωση με στόχο την εξοικείωση των παιδιών με αυτό το είδος αναπηρίας αλλά και την οικοδόμηση συμπεριληπτικής κουλτούρας.
Η παρουσίαση αφορούσε στη συζήτηση γύρω από την κώφωση και τη γλωσσική επικοινωνία των κωφών με τους ακούοντες. Οι εισηγήτριες, γνωρίζοντας τη νοηματική γλώσσα μίλησαν για τη σπουδαιότητα της στην κοινωνία των κωφών και δίδαξαν στους μαθητές απλές εκφράσεις.
Στις 16 Μαΐου επισκέφθηκαν το σχολείο μας μαθητές από το Ειδικό Γυμνάσιο Κωφών και Βαρήκοων Θεσσαλονίκης με τις εκπαιδευτικούς, Καλλιόπη Σιβρή και Ιωάννα Φωτιάδου. Οι μαθητές από τα δύο σχολεία κατάφεραν να επικοινωνήσουν στη νοηματική και να βιώσουν την εμπειρία της διάδρασης με αξιοσημείωτο ενδιαφέρον.
Έκπληξη, χαρά, συμμετοχική διάθεση εν συναίσθηση και θαυμασμό ήταν μερικά από τα αισθήματα που επέδειξαν οι μαθητές μας κατά τη διάρκεια παιχνιδιού, το οποίο αποτελεί δημιουργία των κωφών παιδιών του συγκεκριμένου σχολείου και για το οποίο απέσπασαν το 1ο βραβείο Εικονικής Επιχείρησης. Επόμενος στόχος η κατάκτηση Ευρωπαϊκού τίτλου!

BeFunky collage

 

 

Στο πλαίσιο του μαθήματος της γαλλικής γλώσσας, η εκπαιδευτικός μαζί με τα παιδιά υλοποίησαν σχετική δράση με καθημερινές φράσεις.

 

Ανώνυμο σχέδιο

 

Χωρίς τίτλο

Αγαπητοί Γονείς της Στ΄τάξης,

Για τους μαθητές που θα φοιτήσουν την επόμενη σχολική χρονιά στο Γυμνάσιο προβλέπεται να παρακολουθήσουν τη γλώσσα που διδάχτηκαν στο Δημοτικό. Κατ’ εξαίρεση, όποιοι/ες έχουν σοβαρούς λόγους να επιλέξουν στο Γυμνάσιο διαφορετική 2η ξένη γλώσσα από αυτή που διδάχτηκαν στο Δημοτικό, δύνανται να υποβάλουν γραπτή αίτηση (υπεύθυνη δήλωση) στο σχολείο.



Λήψη αρχείου