Εγγραφές 2024-25

Σχολική Περιφέρεια 109ου & 28ου &126ου
Νηπιαγωγείων Αθηνών
Στα Νηπιαγωγεία μας εγγράφονται νήπια που κατοικούν στους δρόμους:
Αγ. Αποστόλων , Αιγίνης από 37-τέλος & 42-τέλος, Αληθείας, Αλιβερίου, Αργοστολίου,
Βετρίνης, Δοχειαρίου, Δοϊράνης 1-7 & 2-8, Ευβοίας, Ευελπίδων 49-95, Ζακύνθου από 23 –
τέλος & 22-τέλος, Καλλινόβου, Καυκάσου από 1-45 & 2 – 46, Κερκύρας από 27-75 & 20-66,
Κρέσνας από 1-5 και 2-6, Κρήνης, Κυψέλης από 40 – 78, Λαχανά από 1-15 & 2-24, Μελίτης,
Μήλου, Παξών Πεστών, Πρινοπούλου από 12-16, Ρηνείας, Σκύρου από 8-58 & 11-67,
Σπετσών από 52-112 & 47-85 Στροφάδων, Τιτάνων, Φιλιτίου, Χρ. Μάντακα, Ωλένου.

Opera Στιγμιότυπο 2020 05 15 042016 www.google.com1 300x235 1

Περισσότερες πληροφορίες : https://blogs.sch.gr/109nipathi/2020/05/
https://blogs.sch.gr/126nipathi/ https://blogs.sch.gr/28nipath/
και 2108811202, 2108827260, 2108231953

Σχολικό έτος 2024-2025

Οι  αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος

2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από  1 έως 20 Μαρτίου 2024.

Στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής
συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα
Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας για το
Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα
όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής
πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική
διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της
ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο
Νηπιαγωγείο, κατόπιν ραντεβού.

Ώρες ραντεβού 12.00μμ έως 13.00μμ
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

Οι γονείς/κηδεμόνες υποβάλλουν στο Νηπιαγωγείο που ανήκουν:
α. Υπεύθυνη δήλωση του γονέα/κηδεμόνα ότι αναλαμβάνει την ευθύνη για την
ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου
β. Υπεύθυνη δήλωση του έτερου γονέα ότι συναινεί στην εγγραφή του παιδιού στο
νηπιαγωγείο
γ. Επίδειξη του βιβλιαρίου υγείας του μαθητή, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο
οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια
δ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή. Στην περίπτωση των μαθητών/-τριών με
αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες οι γονείς/κηδεμόνες συνυποβάλλουν
γνωμάτευση από Κ.Ε.ΔΑ.Σ.Υ. ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια
δημόσια υπηρεσία. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί
προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την
οργάνωση για υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

ε)αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής , για το προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο  Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου

Αγιασμός 2023-24

ΑΓΙΑΣΜΟΣ 2023-24

Τη Δευτέρα  11 Σεπτεμβρίου 2023

στις  9:00 το πρωί

θα τελεστεί , στην αυλή του σχολείου,

ο  αγιασμός για την έναρξη του

σχολικού έτους 2023-24

Η προσέλευση θα γίνει 8:50-9:00 από τη είσοδο του σχολείου στην Σπετσών.

Μετά τον αγιασμό θα πραγματοποιηθεί συνάντηση με τους εκπαιδευτικούς στον 4ο όροφο ,στην αίθουσα διδασκαλίας του 126ου Νηπιαγωγείου Αθηνών

 

Καλή και δημιουργική

σχολική χρονιά!!!

STEAM – Πλανήτες: Ένα ταξίδι στο Ηλιακό μας Σύστημα!

Ο στόχος του 4ου εργαστηρίου Δεξιοτήτων με θέμα τους Πλανήτες και το Hλιακό μας σύστημα ήταν να ανιχνεύσουμε τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις των παιδιών για το θέμα, να απαντήσουμε στις ερωτήσεις τους, να αναγνωρίζουν και να κατονομάζουν τους Πλανήτες του Ηλιακού μας συστήματος, να οπτικοποιήσουν τις τροχιές των πλανητών και την διαδικασία ημέρας και νύχτας, να εκφραστούν δημιουργικά, να μετρήσουν, να υπολογίσουν και να σειριοθετήσουν, να ξεχωρίσουν τους όρους πλανήτης- αστέρι-δορυφόρος, με βιωματικό τρόπο και μέσα από το παιχνίδι. 

Η μέρα και η νύχτα: Αναπαράσταση

346096726 551601223813503 4584780820078279816 n copy 1346095216 1334766457103929 8016900312297987475 n copy 1 346096471 622488109767614 1308323419480656207 n copy 1

 

Ποιοί είναι οι πλανήτες;

342513155 999403481441740 2271354708586332124 n 1342507381 1414836389334806 6757903522533777588 n 1342542155 964484651398310 1979883527056348000 n 1345078186 245082054670511 1919478635595756049 n 1

Τα παιδιά απεικονίζουν τους δικούς τους Πλανήτες με νερομπογιές & κιμωλίες.

343740898 3442674159280374 1270200964604061108 n 2 2336081165 185379417722567 1068751450716928784 n 1346021335 1440321370116796 3396828112851923677 n 1346023059 1615062975662589 3308941008906288748 n 1346032023 770873348089795 2543466867941269144 n 1343265916 666567545351352 8537714189443622315 n 1

Το Φεγγάρι

344800730 1653025435164810 3861693207897610454 n 1344775226 216280101131460 3041630977202252864 n copy 1345025013 740000761253301 8950424989429682794 n 1342289174 228251433227634 6694478383553765458 n 1

Ψάχνοντας ένα Αστέρι στην τάξη μας & οι Αστερισμοί: Αναπτύσσοντας την χωροταξική Νοημοσύνη.

345898143 798532101643440 2254151783839927067 n 1345915156 994386041938331 1548606078983922489 n 1346096476 812552160380452 5289665884288481578 n 1

Φέρνοντας το Διάστημα στο σχολείο μας! Παρατήρηση του ήλιου από το Τηλεσκόπιο και προβολή ταινίας από το Planetarium on the Go.

346093946 3585536628360428 6692497096156049926 n 1346091143 3231532867102005 7231058045932445860 n 1346100101 778735630277135 2435538339214556096 n 1346017059 704908208306743 1159220066634317231 n 1346023064 574712311418690 4716262711005563773 n 1346096715 6374799589217484 1969883237112987421 n copy 1346094491 1258049558468852 4930531261508912615 n 1

Steam: Διαδρομή ανάμεσα στους πλανήτες με το Bee-bot.

346147962 1398905707540913 2866014776857225244 n 1346144981 138148245920407 5806024679214257598 n 1

Επόπτικό Υλικό:

 

 

 

 

 

 

 

Καλό Πάσχα!

Πασχαλινά αυγά ζωγραφισμένα σε χαρτί, κουνελάκια για κάρτες ευχών, αληθινά αυγά βαμμένα με νερομπογιές, ήθη και έθιμα του Πάσχα, κατασκευές με κοτοπουλάκια! Μερικές δημιουργικές ιδέες για κατασκευές, ασκήσεις προγραφής και προμαθηματικών από την τάξη μας. 

Το 126ο Νηπιαγωγείο σας εύχεται όμορφες γιορτές και Καλό Πάσχα!

 

1 copy 2 3 3β 3γ 74α copy4  5 5β

Η συγγραφέας του Βιβλίου “Αχ! Φαντάσματα” στην τάξη μας!

Είχαμε την χαρά να υποδεχτούμε στην τάξη μας την συγγραφέα Σοφιάννα Θεοφάνους με το βιβλίο της Αχ! Φαντάσματα. Η συγγραφέας μας διάβασε αποσπάσματα του βιβλίου με τα αγαπημένα της φαντάσματα και τα παιδιά ζωγράφισαν τα δικά τους. Η συνάντηση έκλεισε με μια ζεστή αγκαλιά και με την σκέψη πως τα φαντάσματα σχετίζονται με το χιούμορ, το γέλιο και την φαντασία! 

340048877 1235568747165939 7604209886775703998 n340233029 757819819315171 1486704178291000290 n339997329 957174268647059 2676830986927647466 n339101301 146155058154386 6406236284807930476 n 340095679 161727650053942 2723545003946758423 n copy

Αχ! Φαντάσματα…

Συγγραφέας: Σοφιάννα Θεοφάνους
Εικονογράφηση: Zafouko Yamamoto
Εκδόσεις: Μικρή Σελήνη
Χρονιά έκδοσης: 2019

Επίσκεψη στην βιβλιοθήκη της Κυψέλης, We need books!

Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα Παιδικού Βιβλίου επισκεφθήκαμε με τα παιδιά την πολύγλωσση βιβλιοθήκη We need Books. Η υπέυθυνη της βιβλιοθήκης, μας ξενάγησε στον χώρο και απάντησε στις απορίες μας. Τα παιδιά ξεφύλλισαν βιβλία, τα μύρισαν, και ζωγράφισαν τα αγαπημένα τους εξώφυλλα. Δεν χάσαμε την ευκαιρία να δούμε και την υπέροχη αυλή του χώρου!

339907750 612241043799804 3274289249238528724 n340068746 245975374558669 3420495744875170924 n copy339826625 134605492886026 4082025553607856950 n copy340090412 249641687419675 3921883673192215195 n copy340051358 750186633311702 1189668600386981836 n339254213 1400691444022408 9034040098541033634 n339564910 216809534276786 935303128424754113 n339735085 204825865581231 5315820911680359653 n340037630 232904655959282 5078339656224838560 n 340063759 930854154775859 4488490271994777624 n 340068739 549377510658808 2140268715265424875 n 340105940 2406032009561765 4386502858580041790 n 339903552 760144695602307 28437704334298606 n copy340192576 222545397122089 176323773830762698 n

Ευχαριστούμε θερμά την βιβλιοθήκη We need books, και την κυρία Βιβή που μας υποδέχτηκε. 

We need books: https://weneedbooks.org/

Εύβοιας 7, Αθήνα 113 62

Τα δικαιώματα των παιδιών

1 1α

Στο 3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων με θέμα τα Δικαιώματα των παιδιών, αναρωτηθήκαμε, κατονομάσαμε, περιγράψαμε, καταγράψαμε, ζωγραφίσαμε, δείξαμε, μετρήσαμε, αναγνωρίσαμε, τα δικαιώματα των παιδιών όλου του κόσμου.

Σας παρουσιάζουμε τα δικαιώματα του παιδιού μέσα από τα μάτια της τάξης του 126ου Νηπιαγωγείου!

Το δικαίωμα στην Στέγη

2 3 4 5 6 6β

Το δικαίωμα στην οικογένεια

7 8 9 10 11 12

Το δικαίωμα στο Όνομα και στην Ταυτότητα

13 14 15 16

Το δικαίωμα στην Ελευθερία του Λόγου

1718

Το δικαίωμα στην Εθνικότητα 

25α 25β 26

Το δικαίωμα στην Αγάπη 

19 20 21

Το δικαίωμα στην Εκπαίδευση 

22 23 24

Library4all ευχαριστούμε για τα υπέροχα βιβλία!

Ευχαριστούμε θερμά την ομάδα του Library4all για τα βιβλία που προσέφερε στο νηπιαγωγείο μας. Τα παιδιά χαρήκανε πολύ και ανυπομονούμε μαζί τους να ταξιδέψουμε σε όλες αυτές τις νέες ιστορίες!

 

331396880 1679418209183089 561220039690246434 n331387711 718966319868186 7548148662585855152 n 1

 

Πληροφορίες: https://www.library4all.com/

 

Εγώ και οι άλλοι

Μέσω του «Εσύ» ένας άνθρωπος γίνεται «Εγώ».
Martin Buber, 1878-1965

Στο εργαστήριο δεξιοτήτων με θέμα εγώ και οι άλλοι, μιλήσαμε με τα παιδιά για το σώμα, απεικόνησαν τον εαυτό τους, μέτρησαν το ύψος τους με τουβλάκια, συζητήσαμε για την φιλία, ζωγράφισαν τον φίλο και την φίλη τους, αναφερθήκαμε στην οικογένεια, στα συναισθήματα και πως μας επηρεάζουν, παρατηρήσαμε την γειτονιά μας. Στο τέλος όλα αυτά έγιναν μια όμορφη έκθεση μέσα στην τάξη με θεατές τα παιδιά και τους γονείς.

Το σώμα μας και μέτρηση του ύψους των παιδιών με ξύλινα τουβλάκια

1 2 3 11 12 14

Κάνε μια γκριμάτσα στον καθρέφτη! Απεικόνιση του εαυτού

4 9 10

Πες μου τι νιώθεις: Τα συναισθήματα μέσω αφήγησης ιστορίας και δραματοποίησης

15 16

Φτιάξε το δικό σου emoji! 

17 18 19 20

Οι φίλοι μας, το γράμμα Φ & το βραχιόλι της φιλίας

21 22 23 24 25 26 26a 27 28 29 30 31 32

Η οικογένειά μου: Απεικόνιση της οικογένειας με διαφορετικές τεχνικές. Πόσα μέλη έχει; Ας μετρήσουμε!

33 34 35 36 37 37b 38

Παρατηρώ την γειτονιά μου με αυτοσχέδια μονοκυάλια! Και η δική μας πολυκατοικία. 

39 40 41 42 43 44

Ανάγνωση του βιβλίου ΤΟ ΤΕΡΑΤΑΚΙ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ
LLENAS ANNA

Link

https://www.youtube.com/watch?v=opim-ajD_JE&t=1s Οικογένεια Μαδριγάλ

 

 

Έτοιμη και η βασιλόπιτα!

Για το 2023 φτιάξαμε με τα παιδιά τη δική μας βασιλόπιτα! Ακολουθώντας τη συνταγή μας και τις σωστές ποσότητες και ρίχνοντας αρκετή άχνη και αγάπη, έγινε πεντανόστιμη. Και ο τυχερός που κέρδισε το φλουρί για το νέο έτος: ο Αλέξανδρος!

328227808 629446065543912 3799107643141519377 n 329278923 551412257050785 6070540762209590818 n 329422995 867730361159667 5013781350548538048 n 329517164 493060762996232 3322905633533787334 n

Τα δικά μας Πράσινα Χριστούγεννα

Φέτος τα Χριστούγεννα οι κατασκευές που δημιουργήθηκαν από τα παιδιά φτιάχτηκαν από ανακυκλώσιμα και οικολογικά υλικά, χάρτινα ρολά, καπάκια από μπουκάλια & χαρτόνια. Με αυτόν τον τρόπο και με το ανταλλακτικό παζάρι δώρων στην χριστουγεννιάτικη γιορτή, η τάξη μας πήρε μέρος στο project “Τα σχολεία δρουν για το κλίμα”.

Ο στολισμός της τάξης και η αντίστροφη μέτρηση! 

1 1 2 1 3 1 11 14 1 15 1 18 19 321382758 907866610225189 4815111539828877731 n 324377111 861416695118700 6325231591319312217 n 324758852 969741703993517 8226745718682107690 n 1671222300012 1671222300027 IMG 20221209 092432 IMG 20221209 092444 IMG 20221209 092501

Οι Προσκλήσεις για την Χριστουγεννιάτικη γιορτή με τίτλο “Το μαγαζάκι των παιχνιδιών”

IMG 20221209 105217 IMG 20221209 114155 IMG 20221209 114202

Τα στολίδια για το Χριστουγεννιάτικο δέντρο

4 1 5 1 6 1 7 1 8 1 9 1 16 17 325003939 491253652941048 6200976576706425178 n 325121777 554568843052551 6653536786042205954 n 325255855 1111853452844479 4804471738065365097 n325059342 560147025737730 3617096840937124527 n 320250163 559475429367019 9036664701276322441 nIMG 20221212 091356 IMG 20221212 095909

Ο Άγιος Βασίλης!

13 1 IMG 20221207 100120 IMG 20221207 123328

Υ.Γ. Ευχαριστούμε θερμά το μαγαζί Κυψελάκι για τα καπάκια μπουκαλιών!

 

 

Σχήματα! Μια πρώτη γνωριμία & οι γιρλάντες των σχημάτων

Και να που ήρθε η ημέρα των σχημάτων! Τα σχήματα βρίσκονται παντού, μέσα στην τάξη, στην πόλη, στο σπίτι, στο σώμα μας. Στην αρχή παρουσιάσαμε στα παιδιά τα βασικά σχήματα, τον κύκλο, το τρίγωνο και το τετράγωνο. Τα παιδιά σχημάτισαν τα σχήματα με τα χέρια τους και με το σώμα τους. Στη συνέχεια ανά ομάδες βρήκαν σχήματα μέσα στην τάξη μας.

 

Έπειτα, κλείνοντας τα μάτια το κάθε παιδί αναγνώρισε μέσω της αφής, από αυτοσχέδια τρισδιάστατη κατασκευή, ποιο σχήμα είναι. Στη συνέχεια, τους ζητήθηκε να σχεδιάσουν όχι μόνο σχήματα, αλλά και γραμμές καθώς και συχνότητες σχημάτων και να τα διακοσμήσουν με όποιο τρόπο θέλουν.

IMG 20221215 122042IMG 20221215 122111

Τέλος, τα παιδιά δημιούργησαν μια ομαδική κατασκευή, τις γιρλάντες των σχημάτων με τις οποίες διακοσμήσαμε την τάξη μας. Τα παιδιά ζωγράφισαν πάνω στα σχήματα και στη συνέχεια τα έκοψαν αντίστοιχα. Τα σχήματα ενώθηκαν με μια κλωστή και κολλητική ταινία και αφού τοποθετήθηκαν στην τάξη τα παιδιά τα κατονόμασαν. 

167127133326316712713332021671271333180

Όταν φυσάει λίγο το αεράκι από το παράθυρο στροβιλίζονται στον αέρα ομορφαίνοντας τον χώρο.

 

Tip: Ρωτήστε τα παιδιά που βλέπουν σχήματα στο σπίτι, έξω στο δρόμο, στα σχέδια των ρούχων τους ή πάνω στο σώμα τους. Είναι μια ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική άσκηση παρατήρησης και θα εκπλαγείτε από τις απαντήσεις τους. 

Τα δικαιώματα των Ζώων – Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων με θέμα τα δικαιώματα των ζώων είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στην τάξη μια εξειδικευμένη παιδαγωγό και συγγραφέα παιδικών βιβλίων Δώρα Λοϊζου και τον κατασκευαστή αναπηρικών αμαξιδιών για σκυλάκια, Βασίλη Τζιγκάρη. Έτσι, γνωρίσαμε τον Μάκη!

IMG 20221202 121928 1IMG 20221202 122602 1 IMG 20221202 123013 11671273002972 1

 

Πριν όμως από την όμορφη αυτή συνάντηση, συζητήσαμε με τα παιδιά για τα δικαιώματα των ζώων, για το τι χρειάζονται, τι τρώνε, πως πρέπει να τους φερόμαστε, πως θα υποδεχτούμε το μικρό σκυλάκι στην τάξη μας, τι ερωτήσεις θα κάνουμε στους οικοδεσπότες μας, και έκαναν δραματοποίηση σαν να είναι τα ίδια σκυλάκια. Είδαμε σχετικά short animation βίντεο με θέμα τα σκυλιά σε συνδυασμό με την συμπερίληψη, την αναπηρία και την ενσυναίσθηση (βλ. τα links στο τέλος του άρθρου). 

IMG 20221201 114137 copy 2 IMG 20221201 124854 1 IMG 20221201 125158 1 1671222299979 1

 

 

Η αρχική προσέγγιση ξεκίνησε με τον διαχωρισμό των ζώων σε κατοικίδια, στα ζώα της φάρμας και στα άγρια ζώα. Ακολούθησαν κατασκευές με τα ζώα της φάρμας και τα κατοικίδια και μιλήσαμε με τα παιδιά για τα δικαιώματα των ζώων καθώς και για τον εγκλεισμό παράλληλα με δραματοποίηση και προβολή σχετικών βίντεο. 

1671278036301 11671278036360 1 1671278036321 1 1671278036379 11671278036342 1

Τέλος, τα παιδιά έβαψαν τα δικά τους σκυλάκια και τους έδωσαν ονόματα! Τα παιδιά κλήθηκαν, επίσης, να ταίσουν τα σκυλάκια τους μετρώντας πόσα κόκκαλα θα μπούν στο αντίστοιχο πιάτο με τους αριθμούς. 

1671273003038 1 IMG 20221201 120428 1IMG 20221201 120410 1 IMG 20221201 120415 IMG 20221201 123030 1 IMG 20221201 123103 1 IMG 20221201 123127 1

 

Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Δώρα Λοϊζου και τον κύριο Βασίλη Τζιγκούρα για την επίσκεψη. 

Παρουσίαση και ανάγνωση του βιβλίου: 

Αυτό το βιβλίο έφαγε το σκύλο μου!
Συγγραφέας – Richard Byrne

Εικονογράφιση: Richard Byrne

Μετάφραση: Ελενα Κατσαΐτη

Εκδόσεις: Διόπτρα

Χρονιά έκδοσης: 2015

Links

 

 

Η αλεπού και τα σταφύλια

Η σχολική χρονιά ξεκίνησε! Ασχοληθήκαμε με το μύθο του Αισώπου “Η αλεπού και τα σταφύλια”. Αφού μάθαμε το μύθο, μιλήσαμε για τα προϊόντα του σταφυλιού…κρασί, μαρμελάδα, γλυκό του κουταλιού, μουστοκούλουρα και μουσταλευριά. Στη συνέχεια τα παιδιά κλήθηκαν να ζωγραφίσουν αμπέλια με κρεμάμενα τσαμπιά σταφυλιού. Επίσης δόθηκε έμφαση στην ανάπτυξη της λεπτής κινητικότητας των παιδιών. Χρησιμοποιώντας χαρτί γκοφρέ τα παιδιά έφτιαξαν χάρτινα μπαλάκια και συνέθεσαν τσαμπιά σταφυλιού. Έτσι δημιουργήσαμε μία κληματαριά- ομαδική εργασία. Τέλος ασχοληθήκαμε με μαθηματικά και αριθμούς. Τα παιδιά χρωμάτισαν τσαμπιά σταφυλιού συνδυάζοντας έναν αριθμό με ένα συγκεκριμένο χρώμα.

313975708 1143751733215196 6682761963952473914 n

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με το ΦΕΚ 4957/2022 άρθρο 371, στο νηπιαγωγείο μας θα λειτουργήσει τμήμα ολοήμερου νηπιαγωγείου διευρυμένου ωραρίου, όπου τα παιδιά θα μπορούν να σχολάσουν στις 17.30. Όσοι από τους γονείς επιθυμείτε το παιδί σας να φοιτήσει σε αυτό το τμήμα, παρακαλούμε όπως έρθετε στο νηπιαγωγείο να υποβάλετε αίτηση το αργότερο μέχρι την Τετάρτη 07/09/2022 και ώρες 9-11π.μ. Παρακαλείσθε όπως έχετε μαζί σας τα απαραίτητα έγγραφα ταυτοποίησης των στοιχείων σας (Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατήριο)

ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Οι ζωγράφοι μας εμπνέουν

Το 126ο νηπιαγωγείο Αθηνών ανέλαβε το καινοτόμο πολιτιστικό πρόγραμμα “Οι ζωγράφοι μας εμπνέουν”. Το ίδιο διάστημα διεξαγόταν και το εργαστήριο δεξιοτήτων με θέμα ” Όλοι διαφορετικοί – Όλοι ίσοι. Οι δύο δράσεις συνδυάστηκαν με επιτυχία και οδήγησαν στην εικαστική έκφραση των νηπίων. Έμφαση δόθηκε στα ανθρώπινα δικαιώματα και στην ισότητα. Γι αυτό το λόγο επιλέχθηκαν καλλιτέχνες με αναπηρίες (Nancy Rourke, Φρίντα Κάλο, Βίνσεντ Βαν Γκογκ. Τα έργα των παιδιών συμμετείχαν στο διαγωνισμό “Bravo schools”.

 



Λήψη αρχείου

 

Εγγραφές για το σχολικό έτος 2022-23

Οι  αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2022-2023 θα πραγματοποιηθούν από  1 έως 20 Μαρτίου 2022.

Στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-23, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2018.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: 

https://proti-eggrafi.services.gov.gr

Οδηγίες-Χρήσης-Εφαρμογής-για-Κηδεμόνες

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο, κατόπιν ραντεβού στο τηλ. 2108231953

Η εγγραφή  των φετινών πρoνηπίων  στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

Οι γονείς/κηδεμόνες υποβάλλουν στο Νηπιαγωγείο που ανήκουν:

α. Αίτηση εγγραφής – Υπεύθυνη δήλωση

β. Το πιστοποιητικό γέννησης των μαθητών αναζητείται από το Νηπιαγωγείο μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος «myschool».

γ. Αποδεικτικό στοιχείο, από το οποίο, διαπιστώνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή.

δ. Υπεύθυνη δήλωση του γονέα/κηδεμόνα ότι αναλαμβάνει την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου

ε. Υπεύθυνη δήλωση του έτερου γονέα ότι συναινεί στην εγγραφή του παιδιού στο νηπιαγωγείο

ε. Επίδειξη του βιβλιαρίου υγείας του μαθητή, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια

στ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή. Στην περίπτωση των μαθητών/-τριών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες οι γονείς/κηδεμόνες συνυποβάλλουν γνωμάτευση από Κ.Ε.Σ.Υ. ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Christmas Countdown!

Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν!!!

Ας μετρήσουμε αντίστροφα γεμίζοντας δημιουργικά τον χρόνο μας!

Πάτησε τον παρακάτω σύνδεσμο και άνοιξε κάθε μέρα μια πορτούλα για να δεις τι

κρύβεται από πίσω μέχρι να φτάσεις στην Παραμονή των Χριστουγέννων!

Καλή Διασκέδαση!

https://calendar.myadvent.net/?id=9f6a2f90c1064363974419818074fd34

 

Τα αινίγματα που χρησιμοποιήθηκαν είναι από εδώ: https://www.meleniro.gr/el/

ΑΝΑΜΙΞΗ ΧΡΩΜΑΤΩΝ

Αφού μάθαμε τα βασικά χρώματα, ήρθε η ώρα για τα μαγικά μπερδέματα. Αναμείξαμε τα χρώματα σε μπουκάλια, παίξαμε με τα χέρια μας και με τα δάχτυλά μας και ανακατέψαμε τα χρώματα με δαχτυλομπογιές και τέμπερες. Διαβάσαμε ιστορίες με τα χρώματα. Κάναμε προμαθηματικά ταξινομώντας τα νέα χρώματα αλλά και μαθαίνοντας τα σύμβολα συν (+) και  ίσον (=). Επίσης προσεγγίσαμε μέσω της γλώσσας το θέμα αναγνωρίζοντας φωνητικά και οπτικά τις ονομασίες των χρωμάτων. Βάψαμε, κόψαμε, κολλήσαμε και δημιουργήσαμε τους νέους ψηφιδωτούς κύκλους. Τέλος τραγουδήσαμε και χορέψαμε. Μέσω όλων αυτών των διαδικασιών διαπιστώσαμε ότι το κόκκινο  με το κίτρινο μας κάνει πορτοκαλί, το μπλε και το κόκκινο μας κάνει μωβ και το μπλε και το κίτρινο μας κάνει πράσινο.

ΒΑΣΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ

Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς γνωρίσαμε τα βασικά χρώματα. Μπλε, κίτρινο και κόκκινο… αν έχουμε στο σπίτι μας αυτά τα τρία βασικά μπορούμε μαγικά να φτιάξουμε  όλα τα χρώματα. Να μη ξεχνάμε φυσικά και το μαύρο με το άσπρο που μας βοηθάνε και αυτά να σκουρύνουμε ή να ανοίξουμε μία απόχρωση. Δε χάσαμε καιρό και δραστηριοποιηθήκαμε ποικιλοτρόπως με αυτό το θέμα.

Ακούσαμε τραγούδια ε τα χρώματα, κατηγοριοποιήσαμε τα αντικείμενα της τάξης στις τρεις κατηγορίες κόκκινα, κίτρινα και μπλε, εξασκήσαμε τις προαναγνωστικές μας ικανότητες ερχόμενοι σε επαφή με τις καρτέλες με τις ονομασίες των χρωμάτων. Ζωγραφίσαμε με κόκκινο, κίτρινο και μπλΕ, αναγνωρίσαμε τα αρχικά του ονόματός μας και τα χρωματίσαμε με τα αντίστοιχα χρώματα, βάψαμε με τέμπερες, κόψαμε και τέλος δημιουργήσαμε σε ομάδες ψηφιδωτούς κόκκινου, κίτρινους και μπλε κύκλους σε σε ομάδες.

Inked244415073 2532240500240994 6703955472496629207 n LI

Παγκόσμια ημέρα ειρήνης

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ειρήνης στις 21-9-2021 πραγματευτήκαμε το θέμα της ειρήνης και του πολέμου. Παρατηρήσαμε ζωγραφικούς πίνακες που αναπαριστούν την ειρήνη και τον πόλεμο και συζητήσαμε για τα συναισθήματα που μας προκαλούν. Μιλήσαμε για τα σύμβολα της ειρήνης που είναι το περιστέρι και τα φύλλα ελιάς. Αναρωτηθήκαμε πώς θα ήταν η ζωή μας αν είχαμε πόλεμο στη χώρα μας, πραγματοποιήσαμε  ψηφοφορία για το ποιος προτιμά την ειρήνη και ποιος τον πόλεμο, ζωγραφίσαμε σκηνές πολέμου ή ειρήνης και τέλος αναπαραστήσαμε με τα σώματά μας σκηνές που συμβολίζουν την ειρήνη.

Τα σχήματα (κύκλος, τετράγωνο, ορθογώνιο, τρίγωνο)

Τα παιδιά προσέγγισαν πολυαισθητηριακά και βιωματικά τα τέσσερα βασικά σχήματα. Με αφορμή τον πίνακα του Ρομπέρ  Ντελονέ  ” Χαρά της Ζωής” τα παιδιά διέκριναν το σχήμα του κύκλου. Στη συνέχεια με τη βοήθεια εποπτικού και οικοδομικού υλικού οι μαθητές παρατήρησαν τις διαφορές και τις ομοιότητες των σχημάτων. Ακόμη καλλιέργησαν τις προμαθηματικές τους ικανότητές κατηγοριοποιώντας και ταξινομώντας σε ομάδες τα σχήματα αναζητώντας τα μέσα στην τάξη. Παράλληλα επιδόθηκαν και σε προαναγνωστικές ασκήσεις αντιστοιχίζοντας τις ονομασίες με τα σχήματα. Δεν παραλείψαμε να ακούσουμε τραγούδια σχετικά με τα σχήματα, να σχηματίσουμε τον κύκλο, το τετράγωνο, το ορθογώνιο και το τρίγωνο με το σώμα μας, τα δάχτυλά μας αλλά και όλα μαζί τα παιδιά σε ομάδες καθώς και να κατασκευάσουμε με κολλάζ το κάθε σχήμα, βάφοντας, κόβοντας και κολλώντας. Τέλος δημιουργήσαμε μία ομαδικής εργασία με κύκλους εμπνευσμένη από τους πίνακες του Καντίνσκι.

254820970 679091149701792 3514118206765898250 n

ΑΓΙΑΣΜΟΣ 2023-24

Τη Δευτέρα  11 Σεπτεμβρίου 2023

στις  9:00 το πρωί

θα τελεστεί , στην αυλή του σχολείου,

ο  αγιασμός για την έναρξη του 

 σχολικού έτους 2023-24 

 Η προσέλευση θα γίνει 8:50-9:00 από τη είσοδο του σχολείου στην Σπετσών.

Μετά τον αγιασμό θα πραγματοποιηθεί συνάντηση με τους εκπαιδευτικούς στον 4ο όροφο ,στην αίθουσα διδασκαλίας του 126ου Νηπιαγωγείου.

 

Καλή και δημιουργική

σχολική χρονιά!!!

1o Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Τα παιδιά τους μήνες Οκτώβριο και Νοέμβριο δούλεψαν το πρόγραμμα της “Διατροφής και Άθλησης” στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων με άξονα το Ευ Ζην. Με αφόρμηση τα φρούτα που βλέπουμε το φθινόπωρο στις λαϊκές αγορές μιλήσαμε για την αξία της κατανάλωσης οπωροκηπευτικών προϊόντων εποχής και την σπουδαιότητα της υγιεινής διατροφής. Μάθαμε τα φρούτα του φθινοπώρου, παίξαμε παιχνίδια με αυτά, φτιάξαμε τη δική μας φρουτοσαλάτα και την απολαύσαμε. Ήρθαμε σε επαφή με την τέχνη και δημιουργήσαμε τους δικούς μας πίνακες νεκρής φύσης με διάφορες τεχνικές, ενώ ταυτόχρονα μιλήσαμε για τις διαφορετικές ομάδες τροφών, τη μεσογειακή πυραμίδα και τις σωστές διατροφικές επιλογές. Μέσα από το εργαστήριο τα παιδιά έμαθαν νέο λεξιλόγιο, το οποίο αποτύπωσαν προφορικά και γραπτά και ξεδίπλωσαν τις δικές τους σκέψεις σχετικά με το θέμα. Ήρθαν σε επαφή με τα μαθηματικά μέσω χωρικών εννοιών (κορυφή, μέση, βάση), έμαθαν σχήματα καθώς και την έννοια του μισού και του ολόκληρου. Τέλος μέσω των καθημερινών αθλοπαιδιών, της γυμναστικής και των κινητικών παιχνιδιών στην αυλή μας ασκηθήκαμε, αντιληφθήκαμε τις δυνατότητες του σώματος μας και διασκεδάσαμε.

Όρια και Αυτονομία – “Ένα παιδί ένας Κόσμος”

Αγαπητοί γονείς του 126ου Νηπιαγωγείου,

Σας περιμένουμε στο σχολείο μας για μια ανοιχτή συνάντηση μαζί με τις Ψυχολόγους της ομάδας “Ένα παιδί ένας κόσμος” του προγράμματος “Βήμα” για μια εποικοδομητική συζήτηση με θέμα Όρια και αυτονομία, την Δευτέρα 6 Μαρτίου και ώρα 17.30-19.00

www.paidi-kosmos.grΑυτονομία 126o νηπιαγωγείο 6.3.23