Ιανουάριος 2021
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Πρόσφατα σχόλια

    Σαν σήμερα

    1. 20/01/1953: Η Ελένη Σκούρα γίνεται η πρώτη Ελληνίδα που διαβαίνει το κατώφλι της Βουλής.

    Δυνάμεις με Εκθέτη Φυσικό Αριθμό

    Φύλλο εργασίας για την ενότητα 7.9 του Κεφαλαίου 7 από το Βιβλίο Μαθηματικών Της Α΄Τάξης Γυμνασίου.

    (περισσότερα…)

    Δεκαδική Μορφή Ρητών Αριθμών

    Φύλλο εργασίας για την ενότητα 7.7 του Κεφαλαίου 7 από το Βιβλίο Μαθηματικών Της Α΄Τάξης Γυμνασίου.

    (περισσότερα…)

    Σε τι ωφελούν τα μαθηματικά

    Τα Μαθηματικά ωφελούν το μυαλό μας, όταν ασχολούμαστε με αυτά. Αναπτύσσουν τη λογική μας, μας βοηθάνε να έχουμε αναλυτική σκέψη και επιταχύνουν τη σκέψη μας. Τα μαθηματικά είναι παρόντα στην καθημερινότητά μας. Για πολλούς μαθητές και μαθήτριες, τα μαθηματικά ίσως είναι βαρετά, αφηρημένα, στερούνται δημιουργικότητας, είναι πολύπλοκα και πολύ δύσκολα κατανοητά, εξ ου και οι τυπικές εκφράσεις του «Είμαι των θεωρητικών» ή «Οι αριθμοί δεν είναι για μένα». Όσο βαρετά κι αν φαίνονται ίσως στους νέους και νέες τα μαθηματικά, δύσκολα και ασυσχέτιστα με τη ζωή, η ενασχόληση με αυτά μεταφράζεται σε πολλά οφέλη τόσο για τη μόρφωσή μας όσο και για την καθημερινή μας ζωή.

    (περισσότερα…)

    Η ΑΦΟΣΙΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΤΟΥ Χ

    Δεν έχει πάνω από μισή ώρα που διάβασα την τελευταία σελίδα του βιβλίου του Keigo Higashino, (东野圭吾), «Η αφοσίωση του ύποπτου Χ»! Από χθες που το έπιασα στα χέρια μου, όποια δουλειά με ανάγκασε να διακόψω το διάβασμα, μου φάνηκε … αγγαρεία! Προφανώς επειδή είναι από εκείνα τα βιβλία που όταν αρχίζεις να τα διαβάζεις σε καθηλώνουν από την πρώτη κιόλας σελίδα και δεν μπορείς να το αφήσεις παρά μόνο όταν διαβάσεις και την τελευταία. Δεν έχω σκοπό όμως να γράψω  για την πλοκή και για το κλίμα του βιβλίου, ούτε για την ευρηματικότητα του Higashino και την πρωτοτυπία του να βάζει ένα μαθηματικό, ένα φυσικό κι έναν αστυνομικό να υφαίνουν το γαϊτανάκι της ιστορίας με ευφυείς μαθηματικο-λογικές επαγωγές, πολλές από τις οποίες διατυπώνονται, αντιπαρατίθενται και ελέγχονται δίπλα στο ποτάμι, καθώς οι ήρωες περπατούν περνώντας ξανά και ξανά από τα παραπήγματα των αστέγων…..

    Η συνέχεια στην ιστοσελίδα Μαθηματικά και Λογοτεχνία

    Ορισμοί Σχολικής Συμβουλευτικής

    Η Σχολική Συμβουλευτική είναι ο κλάδος της Ψυχολογίας που ασχολείται με την προώθηση ή αποκατάσταση της «Ψυχικής Υγείας» του ανθρώπου, η οποία έχει διαταραχτεί από ποικίλες περιβαλλοντικές επιδράσεις ή από εσωτερικές συγκρούσεις»

    The Counseling Role of the Teacher in Greek Secondary Schools

    (περισσότερα…)

    Μετασχηματιστική ηγεσία, επαγγελματική ικανοποίηση και οργανωσιακή δέσμευση

    (περισσότερα…)

    Επαγγελματική μονογραφία: Μαθηματικός

    1. Περιγραφή Επαγγέλματος του/της Μαθηματικού:

    Ο/Η μαθηματικός διδάσκει ή εργάζεται για τις επιχειρήσεις, τις επιστήμες και την τεχνολογία ή διεξάγει έρευνα για να αναπτύξει και να κατανοήσει μαθηματικές αρχές. Αναλύει επίσης δεδομένα και εφαρμόζει μαθηματικές τεχνικές, ώστε να επιλυθούν προβλήματα του πραγματικού κόσμου. Μπορεί να αναπτύξει νέους κανόνες ή θεωρίες σε άλγεβρα ή γεωμετρία ή να χρησιμοποιήσει τύπους για να αποδείξει διαφορετικές θεωρίες. Μπορεί να εφαρμόσει μαθηματικές θεωρίες για την επίλυση πρακτικών προβλημάτων στην επιχείρηση ή στη μηχανική. Οι μαθηματικοί εφαρμόζουν τις γνώσεις τους για να υποστηρίξουν και να βελτιώσουν τις διαφορετικές επιχειρηματικές αποφάσεις σε διάφορους τομείς. (περισσότερα…)

    Τα λυρικά μαθηματικά του Οδυσσέα Ελύτη

    Μέσα από το σχέδιο διδασκαλίας που ακολουθεί επιχειρείται η  διασύνδεση της ποίησης με τα μαθηματικά  στο έργο ενός μεγάλου νεοέλληνα ποιητή, του Ο. Ελύτη, και η ανάδειξή τους ως δύο πνευματικών δραστηριοτήτων, οι οποίες, μολονότι έχουν διαφορετική αφετηρία, μπορούν συνδυαζόμενες  να περιγράψουν και να ερμηνεύσουν πληρέστερα τη βιοτική και βιωματική μας πραγματικότητα, τον κόσμο και τη δομή του.

    Ο Κόσμος του Οδυσσέα Ελύτη

    (περισσότερα…)

    Η καλή σχέση γονέα με τον/την εκπαιδευτικό

    Ο/η εκπαιδευτικός είναι το πρόσωπο που θα χρειαστεί πρώτιστα να δημιουργήσει μια καλή σχέση με τους γονείς των μαθητών-τριών του.

    Προϋποθέσεις

    Η καλή σχέση και  συνεργασία του/της εκπαιδευτικού με τους γονείς  ωστόσο προϋποθέτει ο/η εκπαιδευτικός να δείχνει

    • ενσυναίσθηση
    • εκτίμηση 
    • γνησιότητα

    (περισσότερα…)

    Top
     
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων