Σχέδιο Υποβολής
Προγράμματα Σχολικών δραστηριοτήτων
2013-14
Αγωγής Υγείας
Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Πολιτιστικών θεμάτων
Υπεύθυνη Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων
Β/θμιας Εκπαίδευσης Νομού Σάμου: Δουλγέρη Χριστίνα
τηλ: 2273023589
email:ypsd@dide.sam.sch.gr
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Το να υλοποιήσετε ένα πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων είναι εύκολο και απλό…. Παρακάτω σας δίνονται κάποιες συνοπτικές οδηγίες που θα σας βοηθήσουν.
Ποια θέματα αφορούν τα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων
- Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
- Αγωγής Υγείας
- Πολιτιστικά Προγράμματα
Προσοχή
Ειδικότερα για το eTwinning, τον έλεγχο και την αξιολόγηση των υποβαλλόμενων προγραμμάτων αναλαμβάνει η Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης (ΕΥΥ), η οποία εδρεύει στο Υ.ΠΑΙ.Θ. Στη συνέχεια, τα έργα υποβάλλονται στις αντίστοιχες Επιτροπές Σχολικών Δραστηριοτήτων προς έγκριση και ΟΧΙ στον Υπεύθυνο Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων
Σημαντικές πληροφορίες
- Η διάρκεια ενός προγράμματος μπορεί να είναι τουλάχιστον 5 μήνες για τη Δ/θμια
- Τα προγράμματα υλοποιούνται μετά το πέρας των μαθημάτων.
- Για κάθε πρόγραμμα διατίθεται εβδομαδιαίως ένα δίωρο, το οποίο ορίζεται συγκεκριμένα και αναγράφεται στο πρακτικό του Συλλόγου διδασκόντων καθηγητών του σχολείου, που εγκρίνει το πρόγραμμα. Το πρακτικό αυτό συνοδεύει το «Σχέδιο υποβολής προγράμματος»
- Για κάθε πρόγραμμα δικαιολογούνται μέχρι δυο ώρες συμπλήρωσης ωραρίου. Η συμπλήρωση αφορά τον/την εκπαιδευτικό που αναλαμβάνει πρόγραμμα ή εναλλακτικά δύο εκπαιδευτικούς του προγράμματος, εφόσον το επιτρέπει το ωρολόγιο πρόγραμμα και το δυναμικό του σχολείου. Για κάθε εκπαιδευτικό το ανώτατο όριο συμπλήρωσης ωραρίου από υλοποίηση προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων ορίζεται σε δύο ώρες.
- Για το τρέχον σχολικό έτος δεν προβλέπεται από τον κρατικό προϋπολογισμό κάλυψη δαπανών για υπερωρίες εκπαιδευτικών.
- Κάθε εκπαιδευτικός της Δ/θμιας Εκπ/σης μπορεί να υλοποιεί έως δύο (2) προγράμματα, εκ των οποίων το ένα ως αναλαμβάνων. Κάθε πρόγραμμα μπορεί να υποστηρίζεται από ομάδα 1-4 εκπαιδευτικών, συμπεριλαμβανομένου του αναλαμβάνοντος.
- Κάθε μαθητής μπορεί να συμμετέχει μέχρι και σε δύο (2) προγράμματα.
Τι πρέπει να κάνετε;
- Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να αναλάβουν την υλοποίηση προγράμματος συγκροτούν εθελοντική ομάδα μαθητών, η οποία μπορεί να αποτελείται:
- από το σύνολο των μαθητών ενός σχολικού τμήματος
- από ομάδα μαθητών /τριών διαφορετικών τμημάτων ή τάξεων
- από μαθητές του σχολείου σε συνεργασία με μαθητές άλλου σχολείου.
- Όταν συγκροτηθεί η ομάδα, ο εκπαιδευτικός επιλέγει σε συνεργασία με τους μαθητές/τριες το θέμα του προγράμματος.
- Οι εκπαιδευτικοί συμπληρώνουν το «Σχέδιο υποβολής προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων»,
- Τα συμπληρωμένα σχέδια εγκρίνονται από τον Διευθυντή και τον Σύλλογο Διδασκόντων της σχολικής μονάδας ή των σχολικών μονάδων, σε περίπτωση συνεργασίας σχολείων, και στη συνέχεια υποβάλλονται στον Υπεύθυνο Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων
- Τα σχέδια προγραμμάτων πρέπει να υποβληθούν μέχρι την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013, στην τοπική Διεύθυνση Εκπαίδευσης.
- Αμέσως μετά την ολοκλήρωση των προγραμμάτων κάθε σχολείου, ο Διευθυντής ενημερώνει εγγράφως τον Υπεύθυνο Σχολικών Δραστηριοτήτων για την ολοκλήρωση ή μη των προγραμμάτων του σχολείου και στέλνεται στον Υπεύθυνο Σχολικών Δραστηριοτήτων η παρουσίαση του έργου.
- Στους εκπαιδευτικούς που υλοποίησαν πρόγραμμα, χορηγείται Βεβαιώση Υλοποίησης Προγράμματος με τις υπογραφές του Διευθυντή Εκπ/σης και του Υπευθύνου Σχολικών Δραστηριοτήτων
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Κάποιες ιδέες……
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- Αειφόρο Σχολείο – Αυλή σχολείου
- Δάση, Αποδάσωση, διάβρωση εδαφών
- Υδάτινοι Πόροι
- Ανάδειξη τοπικών παραδειγματικών χρήσεων γης οικονομικής κλίμακας με σεβασμό στα περιβάλλον
- Η έννοια της Διατήρησης του Φυσικού Περιβάλλοντος
- Βιοποικιλότητα: Απειλούμενα είδη – προστατευόμενες περιοχές
- Ατμόσφαιρα – Ρύπανση του αέρα φαινόμενο θερμοκηπίου, Τρύπα όζοντος
- Απόβλητα και Διαχείριση των απορριμμάτων
- Κλιματικές Αλλαγές
- Φυσικές καταστροφές και ανθρώπινη παρέμβαση
- Μονοπάτια- φυσικές διαδρομές,
- Φυσικά Στοιχεία: Μυθολογία, Λαογραφία
- Περιβάλλον και Τέχνη
- Το περιβάλλον ως αφήγηση: Η φύση και τα περιβαλλοντικά ζητήματα στη λογοτεχνία
- Περιβάλλον, Αντιλήψεις και Ιδέες:
- Υλικά φιλικά προς το περιβάλλον-Τρόποι προφύλαξης
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ:
- Η Υγεία ως πολιτισμικό και κοινωνικό αγαθό
- Διαπολιτισμικές Προσεγγίσεις στην Υγεία και την Ασθένεια
- Ασθένειες: AIDS, ηπατίτιδα Β, Μεσογειακή αναιμία, καρδιαγγειακά νοσήματα, ασθένειες στο εργασιακό περιβάλλον, σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα, καρκίνος
- Στοματική υγιεινή
- Πρώτες Βοήθειες
- Εθελοντισμός και Υγεία: Αιμοδοσία, Προσφορά ιστών και Οργάνων
- Ψυχική Υγεία
- Κοινωνική Συναισθηματική ανάπτυξη:
- Αυτοεκτίμηση, Αυτοσυναίσθημα – Ανάπτυξη Δεξιοτήτων
- Διαπροσωπικές Σχέσεις
- Εφηβεία, συμπεριφορές και αντιλήψεις
- Εξαρτήσεις (ναρκωτικά, αλκοόλ, κάπνισμα, ηλεκτρονικά μέσα, τυχερά παιχνίδια, κλπ)
- Ανθρώπινα Δικαιώματα – Δημοκρατία
- Προβλήματα Φτώχειας, Αναλφαβητισμού κ.ά
- Ισότητα φύλων
- Ρατσισμός, ξενοφοβία
- Εθελοντισμός
- Κυκλοφοριακή Αγωγή
- Οδική συμπεριφορά πεζών και οδηγών
- Αγωγή του καταναλωτή
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
- Θεατρικό εργαστήριο , ανάπτυξη παραστατικών δεξιοτήτων των μαθητών, προετοιμασία παράστασης θεατρικού έργου επώνυμου συγγραφέα, δημιουργία πρωτότυπης παράστασης των μαθητών, θεατρικό αναλόγιο, κ.ά.
- Μουσικό / χορευτικό εργαστήριο, για παράδειγμα συγκρότηση χορωδίας, συνόλων (φωνητικών, ορχηστρικών, μικτών), ομάδας σύγχρονου χορού, παραδοσιακών χορών κ.λπ.
- Εικαστικό εργαστήριο , πρακτική και θεωρητική προσέγγιση μιας συγκεκριμένης μορφής τέχνης (κεραμικής, ψηφιδωτού, αγιογραφίας, κ.λπ.), μελέτη κινημάτων και τεχνοτροπιών, συγκρότηση ομάδας αισθητικής παρέμβασης στον χώρο του σχολείου κ.λπ.
- Λογοτεχνικό εργαστήριο: μελέτη λογοτεχνικών ρευμάτων, δημιουργών, έργων, καθώς και δημιουργική γραφή.
- Παιδί και παιχνίδι
- Λέσχη φωτογραφίας
- Θέματα πολιτιστικής κληρονομιάς και τοπικής ιστορίας και μυθολογίας
- Δημιουργία ντοκιμαντέρ με θέματα όπως πορτραίτα προσωπικοτήτων, θέματα της τοπικής κοινωνίας ή της καθημερινής ζωής κλπ.
- Κινηματογραφική Λέσχη
ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ |
ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ |
|
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ |
|
|
ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ |
|
|
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ |
|
Ημερομηνία ……………………..
Αριθ. Πρωτ. ……………………..
Σχ. Έτος: ……………….……….
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ………………………………………………………..
Δ/ΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ …………………………………………………………… ΓΡΑΦΕΙΟ …………………….
ΤΗΛ. ………………….. ΔΗΜΟΣ / ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ …………………..….……………
FAX ……….……….……. Email …………………………………..…………….…………….
ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: ……………….. ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: ……………..
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ: …………………………………………………………. ΠΕ: ……….……..
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: …………………………………………………………………………………..
ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ:
Αρ. Πράξης |
Ημερομηνία |
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ | ||
ΜΟΝΟ ΠΡΩΙ |
ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ |
ΜΟΝΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ |
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ |
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ) |
ΩΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ |
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ) |
ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ) |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ |
||||
ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : ……………. ΑΓΟΡΙΑ: ……… ΚΟΡΙΤΣΙΑ: ………
ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ: | ΜΕΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ: |
Συνάντηση ομάδας:
ΗΜΕΡΑ: | ΩΡΑ: | ΤΟΠΟΣ: |
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ / ΟΧΙ (Αν όχι δημιουργήστε ένα εφέτος)
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
- ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :
Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)
Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (20- 25 ΔΙΩΡΑ)
Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)
1ος ΜΗΝΑΣ |
|
2ος ΜΗΝΑΣ | |
3ος ΜΗΝΑΣ | |
4ος ΜΗΝΑΣ | |
5ος ΜΗΝΑΣ |
Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων …………….
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και
1. Κατάλογος με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα τους.
2. Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου
Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ |
ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ |
|
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ |
√ |
|
ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ |
|
|
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ |
|
Ημερομηνία …….20/11/2013.
Αριθ. Πρωτ. ……210……………..
Σχ. Έτος: …2013-14..……….
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ……ΕΠΑΛ
Δ/ΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ …..ΔΙΔΕ ΣΑΜΟΥ…………………………………. ΓΡΑΦΕΙΟ …………………….
ΤΗΛ. 22730000000 ΔΗΜΟΣ / ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ….ΣΑΜΟΥ……..….……………
FAX 22730000000 Εmail epal@dide.sam.sch.gr
ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: ……22….…….. ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: …100.
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ: …………ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ…. ΠΕ: ….09…………..
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ…………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ…………………………………………..
ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ:
Αρ. Πράξης |
Ημερομηνία |
5 | 17/11/2013 |
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ | ||
ΜΟΝΟ ΠΡΩΙ |
ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ |
ΜΟΝΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ |
√ |
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ |
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ) |
ΩΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ |
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ) |
ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ) |
ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | ΠΕ19 | 2 | ΝΑΙ | —– |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ |
||||
ΜΑΡΚΟΥ ΜΑΡΙΟΣ | ΠΕ02 | — | ΟΧΙ | — |
ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : 14……………. ΑΓΟΡΙΑ: …10…… ΚΟΡΙΤΣΙΑ: …4……
ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ: | ΜΕΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ: | √ |
Συνάντηση ομάδας:
ΗΜΕΡΑ: | ΩΡΑ: | ΤΟΠΟΣ: |
ΤΡΙΤΗ | 17.00-19.00 | ΕΠΑΛ |
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ / ΟΧΙ (Αν όχι δημιουργήστε ένα εφέτος)
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
- ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :
ΘΑΛΑΣΣΑ |
- ΤΥΠΟΙ ΘΑΛΑΣΣΩΝ, ΑΚΤΕΣ ,ΒΥΘΟΣ, ΥΔΡΟΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.-ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΑ-ΥΔΡΟΒΙΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ,ΤΟ ΖΩΙΚΟ ΚΑΙ ΦΥΤΙΚΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ , ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΕΙΔΗ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ (ΑΛΛΟΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ) , Η ΖΩΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΣΕ ΠΑΡΑΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ, Η ΖΩΗ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΤΩΝ , ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
- ΝΑΥΤΙΛΙΑ/ΝΑΥΣΙΠΛΟΪΑ , ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ, ΕΜΠΟΡΙΟ , ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ , ΜΕΓΑΛΟΙ ΘΑΛΑΣΣΟΠΟΡΟΙ.
- ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΩΝ ΘΑΛΑΣΣΩΝ
Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)
|
Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
|
Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
|
Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (20- 25 ΔΙΩΡΑ)
Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)
1ος ΜΗΝΑΣ |
Εισαγωγική συζήτηση/Διερεύνηση θέματος, Δημιουργία ομάδων εργασίας (κοινωνιόγραμμα) , Δημιουργία πλάνου εργασίας κάθε ομάδας, Ενημέρωση γύρω από τις δυνατότητες αναζήτησης πληροφοριακού υλικού. Θεματικές ενότητες που θα επεξεργαστούν οι ομάδες τους επόμενους μήνες. 1η Διδακτική Επίσκεψη στο λιμεναρχείο. |
2ος ΜΗΝΑΣ | Πώς φαντάζονται οι μαθητές το βυθό της θάλασσας. Οι θησαυροί της θάλασσας.: Εικαστικές δημιουργίες των μαθητών : κολάζ ,κορνίζες με κοχύλια και βότσαλα, ημερολόγιο κλπ. Ζωικό-φυτικό βασίλειο της θάλασσας – θαλάσσια είδη υπό εξαφάνιση. Μόλυνση των θαλασσών. Αιτίες λύσεις. Παραγωγή Ιστολογίου σχετικού με το θέμα υπό διαπραγμάτευση. Έκδοση μηνιαίου σχετικού περιοδικού στο διαδίκτυο.Διδακτική Επίσκεψη: Ιχθυόσκαλα |
3ος ΜΗΝΑΣ | Η ζωή των ανθρώπων σε παραθαλάσσιες περιοχές. Η ζωή των νησιωτών. Επαγγέλματα σχετικά με τη θάλασσα. Αλυκές, αλιεία, ναυπηγεία, ναυτικοί. Ναυσιπλοΐα. Μεταφορές- εμπόριο.Η θάλασσα και η λαϊκή σοφία:συλλογή και ερμηνεία παροιμιών σχετικών με τη θάλασσα. Γνωριμία συζήτηση με ψαραδες και ναυτικούς |
4ος ΜΗΝΑΣ | Οικονομική ανάπτυξη-τουρισμός: πίνακες με αριθμούς τουριστών στα παραθαλάσσια μέρη-σύγκριση με συνολικό αριθμό τουριστών. Σύνθεση ποιημάτων και παραμυθιού σχετικά με τη θάλασσα.Διδακτική Επίσκεψη: Επίσκεψη σε παραδοσιακούς ταρσανάδες/ναυπηγεία. |
5ος ΜΗΝΑΣ | Παρουσίαση ποιημάτων σχετικών με τη θάλασσα . Παρουσίαση παιδικών λογοτεχνικών βιβλίων σχετικών με τη θάλασσα. Παρουσίαση της συνολικής εργασίας κάθε ομάδας. Θεατρικό δρώμενο. Παραγωγή CD με τίτλο: Ο κόσμος της θάλασσας. Εκθέσεις υλικών,κατασκευών,βιβλίων,φωτογραφιών, μουσικών οργάνων. Δράση καθαρισμού ακτής. |
Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων ….4…………
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και
1. Κατάλογος με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα τους.
2. Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου
Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Αφήστε μια απάντηση