Μικρό δείγμα προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων

images

Κατά το σχολικό έτος 2022-2023 υλοποιήθηκαν με επιτυχία περί τα ενενήντα προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων από τις σχολικές μονάδες της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης. Μικρό και αντιπροσωπευτικό δείγμα του περιεχομένου τους μπορεί κανείς να δει παρακάτω.

Χωρίς τίτλο

5ο Πειραματικό Γυμνάσιο Κομοτηνής, Περιβαλλοντικό πρόγραμμα: “Διαμόρφωση της σχολικής αυλής” – Χρωματίζω την αυλή του σχολείου μου, με χρώματα, δέντρα και φυτά!». https://blogs.sch.gr/5gymkomot/2022/11/19/programmata-scholikon-drastiriotiton-2022-23/

Γυμνάσιο Νέας Καλλίστης: Πρόγραμμα Οργάνωση και αξιοποίηση της σχολικής βιβλιοθήκης και πρόγραμμα Φιλαναγνωσία – Δημιουργική Γραφή:

Η συνολική παρουσίαση του προγράμματος:

http://gym-n-kallist.rod.sch.gr/autosch/joomla15/index.php/drastiriotites/ekpaideytikes/215-ekpaideftiko-programma-organosi-aksiopoiisi-tis-sxolikis-vivliothikis-2022-2023

Το powerpoint:

http://gym-n-kallist.rod.sch.gr/autosch/joomla15/images/2022-2023/%CE%A3%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%92%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CE%B8%CE%AE%CE%BA%CE%B7_-_%CE%9F%CF%81%CE%B3%CE%AC%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7__%CE%91%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B7_2022-2023_compressed.pdf

Η ηλεκτρονική βιβλιοθήκη του Γυμνασίου «MyLib»:

http://libgymkallisti.mysch.gr/

Η συνολική παρουσίαση του 2ου προγράμματος στον ιστότοπο του Γυμνασίου:

http://gym-n-kallist.rod.sch.gr/autosch/joomla15/index.php/drastiriotites/ekpaideytikes/216-ekpaideftiko-programma-filanagnosia-dimiourgiki-grafi-2022-2023

Το powerpoint της παρουσίασης:

http://gym-n-kallist.rod.sch.gr/autosch/joomla15/images/2022-2023/%CE%A6%CE%B9%CE%BB%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%AF%CE%B1__%CE%94%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%93%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AE_2022-2023_compressed.pdf

Το ψηφιακό λεύκωμα «Το Αϊτόβουνο»:

https://read.bookcreator.com/4Z0RNxJ7dZbxFnghfWFxaEplRd73/TFuzGEBoRZaR_6Bl13a5lw/Sy_0cf6FTqW3k6TGqmsctw

Το ψηφιακό ημερολόγιο «Ο ένας κι ο μοναδικός!»:

https://read.bookcreator.com/4Z0RNxJ7dZbxFnghfWFxaEplRd73/_8zKT31RSNOWsA8T3iTn3Q/pNB8y67FSEG9aSbL6l7GAA

Στιγμιότυπα από την επίσκεψη στο Παπίκιο όρος:

http://gym-n-kallist.rod.sch.gr/autosch/joomla15/index.php/drastiriotites/2013-08-26-10-09-41/212-episkepsi-sto-papikio-oros-aprilios-2023

Είπαν για το ψηφιακό λεύκωμα «Το Αϊτόβουνο»:

http://gym-n-kallist.rod.sch.gr/autosch/joomla15/images/2022-2023/%CE%A4%CE%BF_%CE%91%CF%8A%CF%84%CF%8C%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BD%CE%BF_-_%CE%95%CE%AF%CF%80%CE%B1%CE%BD_%CE%B3%CE%B9%CE%B1_%CE%BC%CE%B1%CF%82.pdf

Είπαν για το ψηφιακό ημερολόγιο «Ο ένας κι ο μοναδικός!»:

http://gym-n-kallist.rod.sch.gr/autosch/joomla15/images/2022-2023/%CE%9F_%CE%AD%CE%BD%CE%B1%CF%82_%CE%BA%CE%B9_%CE%BF_%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82_-_%CE%95%CE%AF%CF%80%CE%B1%CE%BD_%CE%B3%CE%B9%CE%B1_%CE%BC%CE%B1%CF%82.pdf

1ο Γυμνάσιο Κομοτηνής: Κυκλική Οικονομία https://bravo-schools.inactionforabetterworld.com/schools-practices/rbb-reusable-recycled-bread-bags-ena-paradeigma-efarmoghs-th.3891.html, Λέσχη ανάγνωσης ‘εκτός ύλης’ εκτός ύλης (padlet.com) , 2 περιβαλλοντικά 1. Πεζοπορία στο άλσος της Νυμφαίας https://blogs.sch.gr/1gymkomo/page/5/ ,Το Ευρωπαϊκό μονοπάτι Ε6 https://blogs.sch.gr/1gymkomo/page/4/, Περιβαλλοντικό μονοπάτι Νέστου https://blogs.sch.gr/1gymkomo/page/2/ καιμ Εκπαιδευτική επίσκεψη στα Ιωάννινα-Ζαγοροχώρια https://blogs.sch.gr/1gymkomo/, Κινηματογραφικό εργαστήρι, ταινία με θέμα την ανακύκλωση https://www.youtube.com/watch?v=B7K5j9m-1_o .

ΓΕΛ.Δ.Ε Σαπών : http://lyk-diap-sappon.rod.sch.gr/ (Πρόγραμμα για στερεοτυπικές αντιλήψεις), Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με θέμα ΦΥΣΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ II (ΓΕΝΙΚΗ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ) | Γενικό Λύκειο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Σαπών (sch.gr)

Γυμνάσιο Ξυλαγανής: «Δάσος και μοναστήρια, εκκλησίες και ξωκλήσια» στο http://gym-xylag.rod.sch.gr/wordpress/ , Δεν θα καταλάβεις ποτέ έναν άνθρωπο μέχρι να περπατήσεις με τα παπούτσια του http://gym-xylag.rod.sch.gr/wordpress/ , Παραδοσιακός γάμος http://gym-xylag.rod.sch.gr/wordpress/?p=1585

Μειονοτικό Γυμνάσιο-Λύκειο Κομοτηνής: Διαπολιτισμικές διαδρομές με μια πυξίδα στα θρανία https://drive.google.com/file/d/1QEyhCa4EOhsX5v42Zw4nYzQws9egR7pS/view?usp=sharing,  Αγαπάμε τους αριθμούς με τη γλώσσα και τη μουσική (1η θέση στο 3ο Πανελλήνιο Διαδικτυακό Μαθητικό Μαθηματικό Φεστιβάλ με τίτλο «Τα Μαθηματικά Είναι Παντού» και με τη συμμετοχή «Πυθαγόρειο θεώρημα μετά μουσικής») στο https://www.youtube.com/watch?v=bH4YEwJZuAM, Έλα στη θέση μου https://bravo-schools.inactionforabetterworld.com/voting-by-school/meionotiko-gymnasio-lykeio-komothnhs.1882.html .

Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Σαπών: Βυζαντινή Τέχνη http://gym-sappon.rod.sch.gr/?page_id=7119 , «Κάτω από την ίδια στέγη»: ζωγραφίζοντας την οικογένειά μου  http://gym-sappon.rod.sch.gr/ http://gym-sappon.rod.sch.gr/?page_id=7119 , Περιήγηση στην Γαλλική Κουζίνα http://gym-sappon.rod.sch.gr/?page_id=7119 , Θησαυροί της Φύσης: Αρωματικά φυτά και Βότανα http://gym-sappon.rod.sch.gr/?p=7114 , Γνωρίζω τον τόπο μου μέσα από τον φωτογραφικό φακό http://gym-sappon.rod.sch.gr/

https://app.bookcreator.com/books/5cvXy902S-aVl0bjGjh5Sw/8VYsf3qzQYq9PXydWDTV2A

ΓΕΛ Ιάσμου: Ενεργός πολίτης στο σχολείο και στην κοινωνία https://lyk-iasmou.rod.sch.gr/?p=678, https://lyk-iasmou.rod.sch.gr/?p=556 , Νοιαζόμαστε και δρούμε για το περιβάλλον μας Νοιαζόμαστε και δρούμε για το περιβάλλον μας (padlet.com) στο https://lyk-iasmou.rod.sch.gr/?p=680 .

ΕΝΕΕΓΥΛ Κομοτηνής: Φτιάχνω το δικό μου σαπούνι Παρουσίαση Προγράμματος 

Επιτραπέζιο παιχνίδι – Παίζοντας μαθαίνω Χημεία και Πληροφορική Ηλεκτρονικός Σύνδεσμος Υλικού

Μαθαίνω πως να μαθαίνω μαθηματικά μέσω της παιγνιώδους διαδικασίας μάθησης https://ibb.co/BsGbkbt , https://ibb.co/6RmqqJ2 , https://ibb.co/F3gbrWc , https://ibb.co/Wpx2Qdq  Παραπληροφόρηση στο διαδίκτυο https://drive.google.com/file/d/1yRkYvS6XE9Va9mm80zOkgNPhmAwcdgT0/view?usp=sharing

Ο ρόλος του τρίπτυχου: οικογένειας, σχολείου, κοινωνίας σε παιδιά και εφήβους. Ολιστική προσέγγιση της σωστής διατροφής και ανάπτυξής τους https://ibb.co/xFhC4Qd

Σύστημα Γραφής Τυφλών (Braille) https://www.facebook.com/eneegylkom/posts/pfbid02vr2G7XrTWDQirgt2SpdAjNTGrw1CgoMVBMkyPBkgiDCS5t9gfuqgT4is47JmTRG6l

https://ibb.co/mGbhJcV ,https://ibb.co/Z6VxbpN , https://ibb.co/VQDYm3W ,

https://ibb.co/4sq0QSc

Πείραμα του Ερατοσθένη Παρουσίαση Προγράμματος, Quiz Kahoot, Δημοσίευση στο fb:Δημοσίευση στην εφημερίδα Χρόνος:https://ekfe.reth.sch.gr/moodle/mod/page/view.php?id=32

3ο Γυμνάσιο Κομοτηνής: “Έγκλημα στην αρχαία αγορά” (ομάδα φιλαναγνωσίας) https://3gym-komot.rod.sch.gr/%ce%b7-%cf%86%ce%b9%ce%bb%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%b3%ce%bd%cf%89%cf%83%ce%b9%ce%b1-%cf%83%cf%84%ce%bf-3%ce%bf-%ce%b3%cf%85%ce%bc%ce%bd%ce%b1%cf%83%ce%b9%ce%bf/

Ψάχνοντας το χαμένο Όσκαρ: Ο κινηματογραφικός
Χατζιδάκι- εδώ ολόκληρη την παράσταση που δόθηκε από τους
μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του 3ου Γυμνασίου Κομοτηνής στις 3 Μαΐου 2023 στο κινηματοθέατρο Ρεξ: https://shorturl.at/aehkQ

«Οδοιπορώντας στη φύση ανακαλύπτουμε θρησκευτικά μνημεία» : https://3gym-komot.rod.sch.gr/%cf%80%cf%81%cf%8c%ce%b3%cf%81%ce%b1%ce%bc%ce%bc%ce%b1-%ce%bf%ce%b4%ce%bf%ce%b9%cf%80%ce%bf%cf%81%cf%8e%ce%bd%cf%84%ce%b1%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%b7-%cf%86%cf%8d%cf%83%ce%b7-%ce%b1%ce%bd%ce%b1/

Για να δείτε τη εικονική έκθεση ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.artsteps.com/view/63f082c4d8b47568e2bc6239 

και «Το Αιτόβουνο» : https://3gym-komot.rod.sch.gr/%ce%b5%ce%ba%cf%80%ce%b1%ce%b9%ce%b4%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%bf-%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%b3%cf%81%ce%b1%ce%bc%ce%bc%ce%b1-%ce%b1%cf%8a%cf%84%ce%bf%ce%b2%ce%bf%cf%85%ce%bd%ce%bf/  .

Πατρίδα μου σ’ έχτισα, πατρίδα μου σ’ έχασα. Μικρασία, ανατολικά της καρδιάς: Από την εκδήλωση του σχολείου μας:

https://3gym-komot.rod.sch.gr/%ce%b5%ce%ba%ce%b4%ce%b7%ce%bb%cf%89%cf%83%ce%b7-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b1-100-%cf%87%cf%81%ce%bf%ce%bd%ce%b9%ce%b1-%ce%b1%cf%80%ce%bf-%cf%84%ce%b7-%ce%bc%ce%b9%ce%ba%cf%81%ce%b1%cf%83%ce%b9/

Από την έκθεση ζωγραφικής κάποια ενδεικτικά έργα στην ιστοσελίδα του σχολείου:

 https://3gym-komot.rod.sch.gr/

Από την εκδήλωση στο Λαογραφικό Μουσείο Κομοτηνής (ανακοινοποίηση από τον Παρατηρητή της Θράκης):

https://www.paratiritis-news.gr/politismos/i-synoiki-laografia-tis-rodopis-parousiastike-sto-laografiko-mouseio-komotinis/

3ο ΓΕΛ Κομοτηνής: Θέατρο  α λα γαλλικά (για να δείτε το πρόγραμμα , φωτογραφίες και  σκηνές από την παράσταση στο φεστιβάλ μαθητικού θεάτρου του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Αγρινίου πατήστε ΕΔΩ. Για  να δείτε την παράσταση στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Αγρινίου πατήστε ΕΔΩ).

Νέοι Δημοσιογράφοι για το Περιβάλλον https://3lyk-komot.rod.sch.gr/diethnis-synergasia-me-to-amerikanikou-kollegiou-sac-konstantinoupolis/#more-2336, https://www.youtube.com/watch?v=9bhYb3, το άρθρο https://www.paratiritis-news.gr/gnomes/fast-fashion-i-lysi-einai-ston-kado-tis-geitonias-sou/ και ερωτηματολόγιο σχετικά με τη fast fashion https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSca09CZROVSooYoG-rCTosAZ5TFFHA3WuuAyOf7d1kg2B325g/viewform,

Λιγότερα Απόβλητα – Καλύτερη Ζωή: Reduce – Reuse – Recycle (Μείωση – Επαναχρησιμοποίηση-Ανακύκλωση): Βίντεο των δράσεων από την συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Μείωσης Αποβλήτων Νοέμβριος 2022 (https://www.youtube.com/watch?v=YSHPvtzOCfg), Η Περιβαλλοντική Ομάδα μέσα στην ιστοσελίδα του σχολείου:

https://3lyk-komot.rod.sch.gr/category/ekpaideytikes-draseis/perivallontiki-omada/, Συμμετοχή στο 6ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό BravoSchoolsγια τους 17 Παγκόσμιους στόχους Βιωσιμότητας με την δράση : Δημιουργική Επαναχρησιμοποίηση Κλωστοϋφαντουργικών Προϊόντων (Upcycling) (Παγκόσμιος Στόχος 12: Υπεύθυνη Κατανάλωση και Παραγωγή), Συμμετοχή στο 6ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό BravoSchoolsγια τους 17 Παγκόσμιους στόχους Βιωσιμότητας με την δράση : Δημιουργική Επαναχρησιμοποίηση Κλωστοϋφαντουργικών Προϊόντων (Upcycling) (Παγκόσμιος Στόχος 12: Υπεύθυνη Κατανάλωση και Παραγωγή) https://bravo-schools.inactionforabetterworld.com/voting-by-school/3o-peiramatiko-geniko-lykeio-komothnhs.665.html, Φωτογραφικό Υλικόαπό όλες τις δράσεις στο σύνδεσμο: https://drive.google.com/drive/folders/1Z9kd04PJ_vLykTFm_baGPISbcHD9SHg6?usp=sharing,

Μαθηματικές περιπλανήσεις στην Επιστήμη και την Τέχνη https://blogs.e-me.edu.gr/hive-mathandart/

Χαρτογραφώντας την προσβασιμότητα. Μπορεί ο συμμαθητής μου με αμαξίδιο να έρθει στο σχολείο; https://storymaps.arcgis.com/stories/79d18313f121486eaf6297d3d95ce1a8 (story map), https://www.youtube.com/watch?v=zjrV0YmCynw .Το Αϊτόβουνο- Ο μοναχισμός στο Παπίκιο όρος https://3lyk-komot.rod.sch.gr/i-mouseioskevi-tou-aitovounou-sto-scholeio-mas/

 2ο ΓΕΛ Κομοτηνής: Κομοτηνή-Μύρινα, Ένα καράβι δρόμος Blog: https://komotini-limnos.blogspot.com/

Κοινό video – Στιγμές από την ανταλλαγή επισκέψεων των δύο σχολείων

https://drive.google.com/file/d/1jkxGSyFLJCjIKFFk8_U_9ejsYXnJvQy6/view?usp=drive_link. 

2ο Γυμνάσιο Κομοτηνής: Ανιχνεύοντας την ιστορία του Παπικίου Όρους https://drive.google.com/file/d/1JJ3iUWd9WQihARu_fNzMsHhn1STIaVYP/view

Κυκλική Οικονομία (σε συνεργασία με το 1ο Γυμνάσιο Κομοτηνής) https://bravo-schools.inactionforabetterworld.com/schools-practices/rbb-reusable-recycled-bread-bags-ena-paradeigma-efarmoghs-th.3891.html



Δεν υπάρχουν σχόλια

Χωρίς σχόλια ακόμα.

RSS κανάλι για τα σχόλια του άρθρου.