Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων 2020-2021

Παρά τις δυσκολίες ελέω πανδημίας, δηλαδή πολύμηνης τηλεκπαίδευσης και υποχρεωτικού εγκλεισμού, μαθητές και εκπαιδευτικοί των σχολείων μας συνέχισαν να συνεργάζονται, να εμπνέονται και να δημιουργούν από κοινού σε εργασίες που υλοποιήθηκαν εκτός σχολικού προγράμματος συνδεόμενες είτε με τομείς της Αγωγής Υγείας είτε με θέματα Περιβαλλοντικής Αγωγής είτε με όψεις του Πολιτισμού. Ελάχιστα δείγματα της δραστηριότητάς τους δίνονται παρακάτω:

  1. Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Κομοτηνής, Λουκατάρη, Μακρογιαννάκη:ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ (ΕΕΕΕΚ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ 2020-2021)
  2. Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Σαπών, Πρασόπουλος, Αστρονομία και Σεισμολογία- ΙΝ Komotini News :
    https://inkomotini.news/oi-ekkolaptomenoi-seismologoi-ton-sapon-ksana-se-drasi/
    OPEN SCHOOLS for OPEN SOCIETIES :
    https://portal.opendiscoveryspace.eu/en/osos-project/seismografos-anihneysi-kai-eidopoiisi-kymaton-pgymnasio-lykeio-sapon-863659
    ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ  https://snacsapon.blogspot.com/
    ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ για τον διαγωνισμό «Φτιάξε το δικό σου ψηφιακό σεισμογράφο»:
    https://snacsapon.blogspot.com/2021/05/blog-post.html.
  3. Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Σαπών, Ανακύκλωση και χειροποίητο χαρτί, Ουρεϊλίδου, Πορτοκαλλίδου Α. και Πορτοκαλλίδου Κ.:Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Σαπώνhttp://gym-sappon.rod.sch.gr
  4. Γυμνάσιο Ξυλαγανής, Σχολική Βιβλιοθήκη και Φιλαναγνωσία, Καλογιαντσίδης, Ζάρρα, Σαμαράς
  5. Γυμνάσιο Ν. Καλλίστης, Role Models: στον δρόμο για την άρση των κοινωνικών αποκλεισμών, Μήλιογλου, Στρούμπας, Παπαδόπουλος: http://gym-n-kallist.rod.sch.gr/autosch/joomla15/index.php/drastiriotites/ekpaideytikes/162-ekpaideftiko-programma-role-models-thetika-protypa-2020-2021
  6. Γυμνάσιο Ν. Καλλίστης, Οργάνωση κι αξιοποίηση της σχολικής βιβλιοθήκης, Στρούμπας, Γαβριηλίδου:http://gym-n-kallist.rod.sch.gr/autosch/joomla15/index.php/drastiriotites/ekpaideytikes/161-ekpaideftiko-programma-sxoliki-vivliothiki-filanagnosia-2020-2021 και  http://gym-n-kallist.rod.sch.gr/autosch/joomla15/images/2020-2021/%CE%A3%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%92%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CE%B8%CE%AE%CE%BA%CE%B7_-_%CE%A6%CE%B9%CE%BB%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%AF%CE%B1_compressed.pdf
  7. 5ο Γυμνάσιο Κομοτηνής, ”Όλη η πλάση συστενάζει και συνωδίνει” (Ρω 8,22). Αφουγκράζομαι το στεναγμό της φύσης, Καλογεράκη: https://blogs.sch.gr/5gymkomot/2021/03/31/symmetoches-toy-scholeioy-mas-se-diagonismoys/
  8. ΓΕΛ Ιάσμου, Ενεργός πολίτης στο σχολείο και την κοινωνία, Κίτσου, Νάκη, Σερέτη:https://app.flipsnack.com/customize/c56cbgq95e https://drive.google.com/file/d/1azmqEneGjAo4opmZdLpUVWFw1RjqlwK1/view?usp=sharing https://padlet.com/lykiasmou/Bookmarks
  9. 3ο ΓΕΛ Κομοτηνής, Γυναίκα και Βία: δεν είσαι η μόνη – δεν είσαι μόνη Παιδαράκη, Μπρούμα, Βερρήhttps://el.padlet.com/kpaidaraki/women_violence .
  10. 3ο ΓΕΛ Κομοτηνής, Ομάδα Λογικής, Φωτιάδης, Λύκος, Αθανασούλαhttps://quizcontest.sch.gr/ .
  11. 1ο Γυμνάσιο Κομοτηνής, Διασκεδάζοντας στο βουνό, Ψάλτου, Τριανταφυλλίδου, Πολυζωίδου: http://1gym-komot.rod.sch.gr/www/ .
  12. 1ο Γυμνάσιο Κομοτηνής, Λέσχη Ανάγνωσης «εκτός ύλης», Αραμπατζή: Διαχωρισμός δράσεων με γνώμονα θεματικούς κύκλους και επιλογή τίτλων εφηβικής λογοτεχνίας αναλόγου περιεχομένου, συζήτηση και αξιολόγησή τους από τους μαθητές -Συνεντεύξεις από συγγραφείς και εικονογράφους (τίτλων που διαβάσαμε) -Διαδικτυακή συνάντηση-εργαστήρι ποίησης (χαϊκού) με τον κύριο Σπύρο Κιοσσέ (Τμήμα Φιλολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και Γλωσσολογικό Εργαστήριο ‘ΜόρΦωΣη’) Διαδραστική ‘ανάγνωση’ του χάρτη της πόλης μας με βάση ερωτήματα που επιλέχθηκαν μετά από συζήτηση στην ομάδα και με θεματικές που αφορούσαν σημεία συνάντησης/εξόδου με συνομήλικους, μέρη που θεωρούνται προσωπικά ‘καταφύγια’, σημεία πρασίνου/ ‘απόδρασης’ στην πόλη, χώροι σχολείων που τα παιδιά επισκέφθηκαν κλπ  (διαγενεακή διάσταση: ζητήθηκε από ηλικιακές ομάδες γονέων και καθηγητών των μαθητών να συμμετέχουν με τα δικά τους δεδομένα.) Ακολούθησε αυθόρμητη και σύντομη καταγραφή εμπειριών από τους μαθητές σχετικών με σημεία της πόλης. * Η δράση εμπνεύστηκε από το πρότζεκτ “eye am Thessaloniki” το οποίο και παρακολούθησαν ψηφιακά οι μαθητές *Σε σχέση με τη συγκεκριμένη δράση, οι μαθητές είχαν επίσης την ευκαιρία να τους παρουσιαστεί σε έντυπη μορφή το υλικό της περιοδεύουσας έκθεσης ‘Ο Γύρος του Κόσμου σε 70 Χάρτες’ | “Mit 70 Karten um die Welt” της Διεθνούς Βιβλιοθήκης Νεότητας του Μονάχου -Εργαστήρι με θέμα το βιβλίο ως αντικείμενο τέχνης (εποπτικό υλικό από την ομώνυμη έκθεση της ΑΣΚΤ που πραγματοποιήθηκε το 2018) -Ανάγνωση από τους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα εφήβους μαθητές βιβλίων παιδικής λογοτεχνίας σε  μικρότερους μαθητές, για μια εβδομάδα (διαδικτυακή συμμετοχή) σε συνεργασία με τμήμα της Γ’ τάξης του 10ου Δημοτικού Σχολείου Κομοτηνής και τη δασκάλα του, κυρία Σταυρούλα Εμμανουηλίδου -Σε συνεργασία με τους εν λόγω μικρούς μαθητές πραγματοποιήθηκε δράση στο πάρκο της πόλης, με αλληλανάγνωση ποιημάτων όλων των παιδιών και διακόσμησης δέντρων του πάρκου με αυτά. -Ορίστηκε συντακτική επιτροπή από τρεις συμμετέχοντες μαθητές προς καταγραφή των δράσεων της ομάδας και τη δημιουργία παρουσίασής τους ηλεκτρονικά (η σχετική σελίδα θα είναι έτοιμη σε λίγες ημέρες)
  13. 1ο Γυμνάσιο Κομοτηνής, Γαλλοφωνία 20- 21 /  Francophonie 20- 21, Πολυζωίδου,  Μαργαρίτη: https://drive.google.com/file/d/1bytwLti29yOmNdd4y09pR6X5aA18BuUZ/view?usp=sharing .
  14. ΕΝΕΕΓΥΛ Κομοτηνής, Αρωματικά φυτά και βότανα, Βασιλούδη, Ιωαννίδης, Βογιατζόγλου: Αρωματικά φυτά και βότανα-τελικό .
  15. ΕΝΕΕΓΥΛ Κομοτηνής, Εργαστήρι δημιουργικής γραφής και ανάγνωσης, Βόινου, Βογιατζόγλου, Ναζαρετιάν: Εργαστήρι δημιουργικής γραφής και ανάγνωσης τελικό .
  16. ΕΝΕΕΓΥΛ Κομοτηνής, Δημιουργία ημερήσιων προγραμμάτων Μεσογειακής Διατροφής ως πρόληψη νόσων, με τη χρήση Τ.Π.Ε., Καλαϊτζής, Γιώτα, Μάλλιου: https://www.facebook.com/eneegylkom/posts/305899230888403 και ΚΑΛΑΪΤΖΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ.
  17. 3ο ΓΕΛ Κομοτηνής, 200 ΧΡΌΝΙΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΠ/ΣΗ ΤΟΥ 1821: η “Χάρτα” του Ρήγα Φεραίου, Παιδαράκη, Σολωμού:  http://3lyk-komot.rod.sch.gr/3gel/index.php/2013-09-11-16-08-35/politistika-programmata/1381-i-xarta-tou-riga-diadromes-eleftherias .
  18. 3ο ΓΕΛ Κομοτηνής, Reduce-Reuse-Recycle (Μείωση- Επαναχρησιμοποίηση-Ανακύκλωση), Βερρή, Κάπουας: Λιγότερα Απόβλητα-Καλύτερη Ζωή. Save The Planet | Εκπαιδευτικό παιχνίδι γνώσεων για android συσκευές με θέμα την Κλιματική Αλλαγή (padlet.com)Save The Planet | Εκπαιδευτικό παιχνίδι γνώσεων για android συσκευές με θέμα την Κλιματική Αλλαγή (padlet.com)https://padlet.com/aberri/save_the_planet
  19.  2ο Γυμνάσιο Κομοτηνής, Περιβαλλοντικές κι αισθητικές παρεμβάσεις στον χώρο του σχολείου, Αμπατζιάνης, Μυλωνάς, Παπαδάτου: Περιβάλλον κι αισθητικές παρεμβάσεις στο σχολείο, 2ο Γυμνάσιο
  20. 2ο Γυμνάσιο Κομοτηνής, Εγώ κι εσύ είμαστε ένα: εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα, Καρανικολίδου, Παπαδάτου, Τσομπανούδη: ΚΑΡΤΕΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ και Ένας μεταμφιεσμένος ιός
  21. Μειονοτικό Γυμνάσιο-Λύκειο Κομοτηνής, Παλιά επαγγέλματα που χάθηκαν, Ρίζος, Μαρέτης, Ξανθού: Πρόγραμμα- Παλιά Επαγγέλματα που χάθηκαν .
  22. Μειονοτικό Γυμνάσιο-Λύκειο Κομοτηνής, Διαδρομές Πολιτισμού, Χατζή, Μαρέτης: 
  23. Μειονοτικό Γυμνάσιο-Λύκειο Κομοτηνής, Μαθητές συνομιλούν με το Θρακικό Μουσείο Παιδείας, Μαρέτης, Χατζή:https://etaireia-paidagogikon-epistimon.webnode.gr/thrakiko-moyseio-paideias/ .
  24. ΓΕΛ Ιάσμου, Νοιαζόμαστε και δρούμε για το περιβάλλον μας, Ανδρεαδάκη, Γεωργούλα, Αποστολίδου, Μανανά,Παπανικολάου: 
Καλό καλοκαίρι!


Δεν υπάρχουν σχόλια

Χωρίς σχόλια ακόμα.

RSS κανάλι για τα σχόλια του άρθρου.