Οι μαθητές και το διαδίκτυο

Με τους μαθητές του Νηπιαγωγείου μας ασχοληθήκαμε με το διαδίκτυο και τους κινδύνου που κρύβονται  κατά την ενασχόλησή μας με τον ηλεκτρονικό Υπολογιστή. Έτσ έγινε  μια εκτενής συζήτηση  για το πόση ώρα πρέπει να ασχολούνται  με τον Η/Υ, τι παιχνίδια πρέπει  ή δεν πρέπει  να παίζουν σε αυτόν, με ποιους να επικοινωνούν  και με ποιους όχι,  τι να πιστεύουν  και τι όχι και φυσικά σε ποιους να απευθύνονται κάθε φορά για βοήθεια χωρίς να φοβούνται να μιλήσουν για ότι τους απασχολεί. Κι επειδή είπαμε ότι δεν πρέπει να φαίνονται τα χαρακτηριστικά μας στο διαδίκτυο  κατασκεύασαν μάσκες , όπως ήθελε ο καθένας , μετά από ανάλογες συζητήσεις, γράψαμε καρτέλες με τους κινδύνους που προκύπτουν από τη χρήση του διαδικτύου και στη συνέχεια δημιουργήσαμε  ένα μικρό  βίντεο , μέσα από το οποίο οι μικροί μαθητές συμβουλεύουν τα άλλα παιδιά  τι να προσέχουν  για να μην κινδυνεύσουν όταν χρησιμοποιούν τον Η/Υ.

1δ2δ

 Τα προβλήματα από την αλόγιστη χρήση του Ηλεκτρονικού Υπολογιστή και του Διαδικτύου, όπως τα συζητήσαμε με τους μαθητές και οι καρτέλες που έφτιαξαν τα παιδιά με τους κινδύνους από τη χρήση του διαδικτύου  (Προσωπικά Δεδομένα,  Ακτινοβολία, Παραπληροφόρηση, Αποπλάνηση, Επικίνδυνες συνήθειες, Υπερκαταναλωτισμός, Τρομακτικές εικόνες, Εκφοβισμός, Κακές λέξεις, Απομόνωση, Βίαια παιχνίδια, Εθισμός).

3δ 4δ

Οι μάσκες που έφτιαξαν τα παιδιά για να μην αποκαλυφθεί το πρόσωπό τους κατά τη διάρκεια του βίντεο που φτιάξαμε. Όμως το βίντεο που φτιάξαμε ήταν λίγο μεγάλο (112ΜΒ) και δε μπορούσε να αναρτηθεί , παρακάτω κάθε μαθητής και μαθήτρια μας εξηγεί τι να προσέχουμε σε σχέση με τη χρήση του Η/Υ και του διαδικτύου.

 

Αλλά και όταν προκύπτει κάποιο από τα παραπάνω προβλήματα τι πρέπει να κάνουμε:

 

Γιορτάζει η μανούλα!!!!!!

Η δεύτερη Κυριακή του Μαΐου είναι αφιερωμένη πάντα στο πιο αγαπημένο πρόσωπο κάθε ανθρώπου, τη Μητέρα. Έτσι και φέτος με τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας ετοιμάσαμε μια έκπληξη για τις μαμάδες τους. Τα παιδιά έκαναν με το περίγραμμα του χεριού τους όμορφα πολύχρωμα λουλούδια  και με αυτά φτιάξαμε όμορφες ανθοδέσμες. Κάθε παιδί έγραψε και μια ωραία καρτούλα με την ευχή του και τη χάρισε στη μαμά του μαζί με μια σφιχτή αγκαλιά και ένα γλυκό φιλάκι. Φυσικά και όλοι μαζί φτιάξαμε μια αφίσα  την οποία την κρεμάσαμε  έξω από το σχολείο για να τη δουν οι μαμάδες όταν θα έρχονταν να τα πάρουν για να χαρούν. Και πραγματικά έτσι έγινε.
Χρόνια πολλά σε όλες τις μαμάδες!!! να είστε πάντα υγιείς και χαρούμενες!!!
 
Τα παιδιά φτιάχνουν το περίγραμμα του χεριού τους … που γίνεται όμορφο κρινάκι…
 
… και γράφουν την ευχή τους .Γράφουν πρώτα την ευχή τους στην αφίσα…
 

… τη χρωματίζουν σύμφωνα με τις ιδέες τους  και έτοιμη η αφίσα της μαμάς!!!

… και πάλι Πρωτομαγιά!!!

Η πρώτη ημέρα του Μαΐου  ήταν Κυριακή και γι’ αυτό το λόγο η αργία της Πρωτομαγιάς μεταφέρθηκε  τη Δευτέρα . Έτσι τα σχολεία δε λειτούργησαν και τα παιδιά βρήκαν την ευκαιρία να πάνε με τους γονείς τους στην εξοχή και να φτιάξουν το δικό τους μαγιάτικο στεφάνι. Την Τρίτη που ήρθαν στο σχολείο έφεραν λουλούδια και όλοι μαζί φτιάξαμε το στεφάνι μας , γράψαμε  και την ευχή μας για Καλή Πρωτομαγιά και το κρεμάσαμε στην εξώπορτα. Άλλωστε αυτό είναι ένα πολύ παλιό έθιμο του λαού μας που   συμβολίζει τη γονιμότητα και την εποχή της άνθησης και της δημιουργίας. Τα παιδιά επίσης ζωγράφισαν ατομικά το δικό τους στεφάνι και έμαθαν το ποίημα του Ι.Πολέμη το οποίο τραγούδησαν και φτιάξαμε ένα μικρό βιντεάκι.

 

Όχι απλώς έφτιαξαν πρωτομαγιάτικο στεφάνι … αλλά το φόρεσαν κιόλας, ίδιες με νεράιδες της Άνοιξης!!!

 

Βάλαμε τα λουλούδια όλα στο τραπέζι και όλα τα παιδιά μαζί … βοήθησαν  και αφού έγραψαν την ευχή τους…

 

..το στεφάνι ετοιμάστηκε  και το κρεμάσαμε στην εξώπορτα. Αφού τα παιδιά τραγούδησαν το τραγούδι της πρωτομαγιάς και έφτιαξαν τις εργασίες τους, ετοιμάσαμε το παρακάτω βιντεάκι. 

Αν θέλετε παιδιά μπορείτε να παίξετε και με τα παρακάτω παιχνίδια για να περάσετε ευχάριστα την ώρα σας.

 

 

 

Και ένα σταυρόλεξο που μπορείτε  να το συμπληρώσετε με τη βοήθεια των γονιών σας και αφορά τους μήνες της άνοιξης: ΜΑΡΤΙΟΣ – ΑΠΡΙΛΙΟΣ – ΜΑΪΟΣ Πατήστε πάνω στο σύνδεσμο

 

Καλή πρωτομαγιά σε όλους και του χρόνου με υγεία!!!

 

Ήρθε πάλι η Πασχαλιά….

Και φέτος  τα παιδιά περίμεναν με ανυπομονησία τον ερχομό του Πάσχα. έτσι λοιπόν την τελευταία εβδομάδα μιλήσαμε  για τα Θαύματα Του Χριστού, Τα Πάθη Του της Μεγάλης Εβδομάδας, τη Σταύρωση,  την Ανάσταση αλλά και την Ανάληψη Του. Μιλήσαμε για τα έθιμα του λαού μας τις ημέρες αυτές, τα κάλαντα του Λάζαρου και των Βαϊων, βάψαμε κόκκινα αυγά, παίξαμε  το κυνήγι του αυγού, φτιάξαμε πασχαλινές κατασκευές, κάρτες  και όλα τα παιδιά επειδή ήταν πολύ ευγενικά    πήραν από ένα καλαθάκι γεμάτο με γλυκά.

 

Τα παιδιά ετοιμάζουν πασχαλινές κατασκευές… παρατηρούν τα υλικά για το βάψιμο των αυγών.. και τα βάφουν  με ένα πολύ όμορφο κατακόκκινο χρώμα!!!

 

Έφτιαξαν  ένα στολίδι για το δωμάτιό τους και μια  κάρτα για να ευχηθούν Καλό Πάσχα…

 

… και πήραν από ένα καλαθάκι με γλυκά γιατί το άξιζαν όλα!!!
 
Καλό Πάσχα  παιδιά , καλή Ανάσταση, να περάσετε όμορφα και ευχάριστα!!!


2 Απριλίου: Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού βιβλίου.

Στις 2 Απριλίου έχει καθιερωθεί να γιορτάζεται η Ημέρα Παιδικού Βιβλίου με αφορμή τη γέννηση του μεγάλου Δανού  παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Έτσι με τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας μιλήσαμε για την αξία των βιβλίων , τους κανόνες διαβάσματος και χρήσης των βιβλίων  και μάθαμε λίγα στοιχεία για το μεγάλο παραμυθά  και τις ιστορίες που έγραψε. Τα παιδιά γνώριζαν κάποια από αυτά και μάλιστα μας έφεραν και μερικά από τα βιβλία που είχαν στο σπίτι τους. Έτσι είδαμε στον υπολογιστή το “ασχημόπαπο” και την “Τοσοδούλα” και διαβάσαμε τη “Βασίλισσα του χιονιού”. Μάλιστα ζωγράφισαν την Τοσοδούλα και την αφηγήθηκαν τα παιδιά, όπως μπορούσαν και φτιάξαμε ένα μικρό βιντεάκι. Σαν άλλοι παραμυθάδες δημιουργήσαμε και το δικό μας αυτοσχέδιο παραμύθι, όπως ο Χανς Κρίστιαν Άντερσεν  στα πλαίσια και του εργαστηρίου δεξιοτήτων με θέμα την οικογένεια, το παραμύθι “Η περιπέτεια του Δημήτρη και της Παπένιας” το οποίο επίσης εικονογραφήσαμε. Είδαμε και την αφίσα που δημιουργήθηκε για το έτος 2022 και αποφασίσαμε να φτιάξουμε όλοι μαζί  μία δική μας με το δικό μας αυτοσχέδιο  σύνθημα ” Ένα βιβλίο για κάθε παιδί, είναι φίλος για μια ζωή”

  

Ο Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν  και τα βιβλία που έφεραν τα παιδιά και διαβάσαμε..
 
Είδαμε την ιστορία της Τοσοδούλας στον υπολογιστή…και φτιάξαμε όλοι μαζί τη δική μας αφίσα για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού βιβλίου.
  
… με το σύνθημα: “Ένα βιβλίο για κάθε παιδί, είναι φίλος για μια ζωή”.
Το παραμύθι της “Τοσοδούλας” και το παραμύθι “Η περιπέτεια του Δημήτρη και της  Παπένιας” θα τα δείτε στα δύο βιντεάκια που ακολουθούν.

2ο Εργαστήριο δεξιοτήτων : “Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλά μοναδική!!!”

Κατά τη διάρκεια της ενασχόλησής μας με το θέμα της οικογένειας στο 2ο εργαστήριο δεξιοτήτων τα παιδιά ζωγράφισαν με τη βοήθεια των γονιών τους τη δική τους οικογένεια. Έτσι συζητήσαμε για τη διάκριση των οικογενειών με βάση τον αριθμό των μελών της (3μελής, 4τραμελής κ.α.), είδαμε το γενεαλογικό δέντρο , κάθε παιδί μας είπε τα  άτομα από τα οποία αποτελείται το δικό του γενεαλογικό δέντρο και  το ζωγράφισε και ομαδικά αλλά και ατομικά. Επίσης συζητήσαμε τι σημαίνει  οικογένεια για τον καθένα  και δημιουργήσαμε εννοιολογικό χάρτη με τις ιδέες τους.  Στη συνέχεια είδαμε το παραμύθι  “Η μονα-δική μοι οικογένεια” της Ιωάννας Μανάφη και συζητήσαμε με βάση αυτό τα είδη των οικογενειών με βάση τη σχέση των μελών μεταξύ τους αλλά και το χώρο διαμονής τους (Πυρηνική, διευρυμένη, μονογονεϊκή, θετή και ανάδοχη). Κάθε ζώο από το παραμύθι που ανήκε σε μια ανάλογη οικογένεια μας έστελνε μια κάρτα και μας έδινε  έτσι το έναυσμα για τη συζήτηση για την ανάλογη μορφή οικογένειας. (πιγκουίνος>πυρηνική κ.α.). Έτσι μαθαίναμε διάφορα στοιχεία για το ανάλογο ζώο, φτιάξαμε  κατασκευές, ατομικά φύλλα εργασίας και προβληματιστήκαμε σχετικά με τα θέματα που δημιουργούνται κατά τη διάρκεια της συγκατοίκησης. Μάθαμε τραγούδια σχετικά με την οικογένεια, παίξαμε θεατρικό παιχνίδι με το ίδιο θέμα, μιλήσαμε για την έννοια της αναδοχής και για μεγάλες οργανώσεις που  συμβάλλουν σε θέματα αναδοχής παιδιών του τρίτου κόσμου που αντιμετωπίζουν προβλήματα επιβίωσης (Action Aid). Τέλος συζητήσαμε για τα δομικά στοιχεία που πρέπει να έχει μια οικογένεια ώστε να είναι δυνατή και σωστή  και ωφέλιμη για τα μέλη της. Τα παιδιά είπαν τις δικές τους απόψεις και τις έγραψαν και τις ζωγράφισαν. Με τις εργασίες αυτές φτιάξαμε ένα  βιντεάκι  και ένα ηλεκτρονικό βιβλίο για να τα βλέπουν και να μην ξεχάσουν πόσο σημαντική είναι η οικογένεια στη ζωή μας.

Τα παιδιά παρουσιάζουν στην ολομέλεια της τάξης την οικογένειά τους  και ταυτίζουν την οικογένειά τους με την αντίστοιχη του

πίνακα αναφοράς σε σχέση με τον αριθμό των μελών τους και δημιουργούν ομάδες ανάλογα με τον αριθμό των μελών της οικογένειάς τους.

.  

 Τι είναι οικογένεια για  τα παιδιά; δημιουργούν εννοιολογικό χάρτη με εικόνες που βρήκαμε  στον Η/Υ με βάση τις ιδέες τους σε ανάλογη συζήτηση .
 
Συμπληρώνουν το  (γενικό) γενεαλογικό δέντρο ομαδικά  και το δικό τους σε ανάλογη ατομική εργασία  και βλέπουμε το  ηλεκτρονικό παραμύθι “Η μονα-δική μου οικογένεια” και το συζητάμε..
  
Τα ζώα από το παραμύθι μας έστειλαν με το ταχυδρομείο κάρτες ..Μαθαίνουμε λίγα στοιχεία για τα ζώα αυτά (πιγκουίνοι- πυρηνική οικογένεια)και φτιάξαμε πιγκουίνους για να παίζουμε μαζί τους…
  
  
Μαθαίνουμε λίγα πράγματα για τα καγκουρώ (μονογονεϊκή οικογένεια) και μιλάμε για τη θετή οικογένεια μέσα από το παραμύθι “Το ασχημόπαπο”  και τα προβλήματα που πιθανόν προκύπτουν…
 
Συζητάμε  για τις οργανώσεις που βοηθούν ορφανά και φτωχά παιδιά στον κόσμο… και τα παιδιά τραγουδούν για την οικογένεια…

Τα παιδιά ετοίμασαν ένα ηλεκτρονικό βιβλίο με θέμα τα στοιχεία μιας σωστής οικογένειας. Θα το διαβάσετε στον παρακάτω σύνδεσμο, πατώντας επάνω του:

https://read.bookcreator.com/RpiGL43YDqQRrRZcC219CAFmlLS2/XN-vCPwLSLKFn_elIL7HhQ

Έτσι μέσα από όλες αυτές τις δραστηριότητες καταλάβαμε ότι “η Οικογένεια  η σωστή είναι μεγάλο δώρο στη ζωή!!!”.                                                                                         

” 25η Μαρτίου, μέρα ευλογημένη, τα άρματά τους άρπαξαν όλοι οι αντρειωμένοι…”

Αυτό ήταν ένα από τα τραγούδια που μάθαμε με τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας το διάστημα αυτό που ασχολούμασταν με την εθνική μας επέτειο. Φυσικά μάθαμε και το Θούριο του Ρήγα Φερραίου και άλλα όμορφα επετειακά τραγούδια. Συζητήσαμε για τα γεγονότα που οδήγησαν  στην απόφαση των Ελλήνων να αρπάξουν τα όπλα  και να εναντιωθούν στους Τούρκους κατακτητές , αλλά και για τα γεγονότα που ακολούθησαν  μετά την απόφαση τους για επανάσταση στις 25 Μαρτίου 1821. Έτσι τα παιδιά απέκτησαν  βασικές γνώσεις για τα ιστορικά γεγονότα και γνώρισαν και μερικούς από τους πιο γνωστούς  αγωνιστές (Κολοκοτρώνης, Καραϊσκάκης , Μπουμπουλίνα κ.α.). Μιλήσαμε επίσης για το”κρυφό σχολειό”, και τα ρούχα των Ελλήνων και των Ελληνίδων εκείνης της περιόδου, αλλά και για τη γιορτή του Ευαγγελισμού. Τέλος ολοκληρώσαμε την ενασχόλησή μας με την εθνική μας επέτειο με τη γιορτή μας που έγινε το πρωί της Πέμπτης. Τα παιδιά είπαν τα ποιήματά τους , τραγούδησαν  και  χόρεψαν τα τραγούδια που είχαμε μάθει. Φυσικά ανήμερα της Επετείου πήγαμε στο Ηρώο των Πεσόντων στο Άλωρο , όπου τα παιδιά  κατέθεσαν στεφάνι, τραγούδησαν τον εθνικό ύμνο και τέλος παρέλασαν καμαρωτά, με τις σημαίες στα χεράκια.

Τα παιδιά έφτιαξαν τις δικές τους σημαίες…

  

…και έγραψαν το σύνθημα του αγώνα.

 

Έτοιμο το σκηνικό, ένα χωριό στο Μωριά  …που μας παρουσίασαν η Ελευθερία και η Ιστορία..

    

…τη Μπουμπουλίνα,  τη Μαντώ Μαυρογένους, το Γεώργιο Καραϊσκάκη,  τον Παπαφλέσσα….

   

…το Θεόδωρο Κολοκοτρώνη, τον  Αθ.Διάκο.                                                                    Χόρεψαν…  είπαν τα ποιήματά τους…                                              

   

και όλοι μαζί  στο τέλος τραγούδησαν τον Εθνικό Ύμνο.   Την άλλη μέρα μπροστά στο Ηρώο των Πεσόντων στον Άλωρο…

  

… έτοιμες οι μαθήτριες για την παρέλαση…   και με καμάρι παρελαύνουν ανεμίζοντας την ελληνική σημαία.

 

Έτσι ολοκληρώθηκε ο εορτασμός  της επετείου της Επανάστασης της 25ης Μαρτίου 1821 από τους μαθητές μας..
Χρόνια πολλά σε όλη την Ελλάδα!!! 

Παράταση εγγραφών σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2022-23

Σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων , με αριθμό Φ.6/31399/Δ1/18-3-2022,οι εγγραφές μαθητών/τριών στα δημόσια Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2022-23, παρατείνονται μέχρι και τη Δευτέρα 28 Μαρτίου 2022.

Αποκριάτικες δραστηριότητες.

Παιδιά , μια στολή απολύτως συνδεδεμένη με την Αποκριά είναι και η στολή του Αρλεκίνου. Σας παραθέτω λοιπόν την ιστορία του, την οποία βρήκα στο διαδίκτυο,  για να τη διαβάσετε με τους γονείς σας και να περάσετε ευχάριστες στιγμές μαζί. Είναι μια ευχάριστη και συγκινητική ιστορία,   που δείχνει ότι με απλά πράγματα μπορούμε να περάσουμε πολύ ωραία, αρκεί να έχουμε καλή διάθεση  και να είμαστε επινοητικοί.

Η ιστορία του Αρλεκίνου

ΑΡΛΕΚΙΝΟΣ

Μια φορά κι έναν καιρό στην πόλη με τις γόνδολες, τη Βενετία, ζούσε ένα φτωχό παιδάκι, ο Αρλεκίνος. Τις μέρες της Αποκριάς, στη Βενετία γιορτάζουν το καρναβάλι με παρελάσεις και γιορτές. Όλοι ντύνονται μασκαράδες και κρυμμένοι πίσω από τις μάσκες τους γλεντάνε μέχρι το πρωί.

Ο μικρός Αρλεκίνος, κάθε απόγευμα, καθόνταν στο παράθυρο, έβλεπε τους γελαστούς μασκαράδες που περνούσαν παρέες παρέες κάτω από το σπίτι του και μερικές φορές ένα δάκρυ κυλούσε στο μαγουλάκι του. Θυμόταν πώς ντυνόταν κι αυτός μασκαράς μαζί με τον πατέρα του και τη μητέρα του και κάνανε βόλτες στην πλατεία το Αγίου Μάρκου με τα περιστέρια. Τώρα πια όλα ήταν διαφορετικά ! Ο πατέρας είχε πεθάνει και η καημένη η μητέρα του με μεγάλη δυσκολία κατάφερνε να πληρώνει τα έξοδά τους. Σκούπιζε, λοιπόν, το δάκρυ του και χαιρετούσε τους γελαστούς μασκαράδες που του φώναζαν να κατέβει μαζί τους στο γλέντι.

Η μαμά του είδε το κρυφό δάκρυ του Αρλεκίνου και ανέβηκε στη σοφίτα αποφασισμένη να βρει κάτι, έστω κι ένα παλιό ρούχο, για να μασκαρέψει το λυπημένο παιδί της. Κάτι μικρά κουρελάκια από υφάσματα της έδωσαν την ιδία ! Τα μάζεψε όλα, πήρε τα ραφτικά της και δούλεψε μέχρι το πρωί. Ένωσε τα μικρά κομματάκια, έκανε ένα μεγάλο πολύχρωμο πανί και μ’ αυτό έραψε μια φανταχτερή στολή, που άλλη δεν είχε ξαναγίνει !

Ξύπνησε χαρούμενη το Αρλεκίνο και τον έντυσε με τη στολή. Φούντωσε τα κατσαρά καστανά μαλλάκια του παιδιού και, σαν τελευταία πινελιά, άνοιξε δυο τρύπες με το ψαλίδι της σε μια μαύρη βελούδινη λωρίδα και την έδεσε στα μάτια του παιδιού για μάσκα ! Το αποτέλεσμα ήταν θαυμάσιο !

Ευτυχισμένος ο Αρλεκίνος, με τα δάκρυα απ’ τα παράπονα να λάμπουν στα ματάκια του, έδωσε ένα σκαστό φιλί στη μανούλα του και έτρεξε στην πλατεία.

Τα πυροτεχνήματα έλαμπαν στον ουρανό και τα παιδιά μάζευαν καραμέλες και σοκολάτες που πετούσαν οι άρχοντες από τα μπαλκόνια.

Όταν έφτασε στην πλατεία ο Αρλεκίνος, όλοι θαύμαζαν τη φορεσιά του, κι εκείνος χαρούμενος άρχισε να χορεύει χωρίς να φανερώνει ποιος είναι.

– Ποιος είσαι; τον ρωτούσαν πολλοί. Είσαι από τη Βενετία; Που αγόρασες αυτή τη θαυμάσια στολή;

Ο Αρλεκίνος χαμογελούσε και κρατούσε καλά φυλαγμένο το μυστικό του, ώσπου μια κοπελίτσα τού άρπαξε τη μάσκα.

– Είναι ο Αρλεκίνος ! φώναξαν κάποιοι ξένοι.

– Αυτός είναι ο βασιλιάς του καρνάβαλου, φώναξαν όλοι μαζί και του πρόσφεραν φρούτα και γλυκά χορεύοντας χαρούμενοι γύρω του.

Ο Αρλεκίνος χόρεψε ξέφρενα όλη νύχτα και το πρωί γύρισε στο σπίτι του φορτωμένος με γλυκά.

Ένας χρόνος πέρασε. Την επόμενη χρονιά, μόλις πλησίαζε η Αποκριά, όλοι έτρεξαν στη μητέρα του Αρλεκίνου και πλήρωναν όσο όσο για να ράψουν μια πολύχρωμη φορεσιά αρλεκίνου!

Επίσης μπορείτε και να παίξετε με τα παρακάτω παιχνίδια που σας ετοίμασα.  Πατήστε πάνω στους συνδέσμους για να παίξετε.

Σκεφτείτε τις 3 εβδομάδες της Αποκριάς , που είπαμε στο σχολείο και αντιστοιχίστε τις εικόνες με τα ονόματά τους.

https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=1162333

Ακόμα παίξτε και το παρακάτω παιχνίδι μνήμης.

https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=1162353

Mπορείτε επίσης να εκτυπώσετε και τα παρακάτω φύλλα εργασίας και να ασχοληθείτε τώρα που θα είστε σπίτι. Κόψτε τα κομμάτια του κλόουν, ενώστε τα σωστά , κολλήστε τα σε ένα χρωματιστό φύλλο Α4 και χρωματίστε τα

Επίσης με μια γραμμή ενώστε με τη σωστή σειρά τα σωστά γράμματα ώστε να γράψετε τη λέξη Αποκριά , όπως είναι γραμμένη.

Καλή σας διασκέδαση παιδιά!!!

Έφτασαν οι Απόκριες..

… και με τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας συζητήσαμε γι’ αυτή τη χαρούμενη γιορτή.  Αρχικά στολίσαμε την τάξη μας και μετά μάθαμε τα ονόματα των 3 βδομάδων της αποκριάς (Προφωνή, Κρεατινή, Τυρινή).Μιλήσαμε για τα έθιμα του λαού μας σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας, είδαμε ανάλογα εκπαιδευτικά βίντεο, φτιάξαμε χαρούμενες αποκριάτικες κατασκευές, παίξαμε κινητικά παιχνίδια, είδαμε κουκλοθέατρο, μασκαρευτήκαμε και ολοκληρώσαμε την ενασχόληση μας με το θέμα με το αποκριάτικο πάρτυ μας, την τελευταία Παρασκευή , πριν την Καθαρή Δευτέρα. Φυσικά μιλήσαμε και για το έθιμο του χαρταετού και είδαμε  τους κανόνες για να είναι ασφαλές το πέταγμα του.

            

  Φυσικά στρώσαμε το αποκριάτικο τραπέζι μας με πολλές λιχουδιές. 

Τα παιδιά έγιναν πολύ ωραίοι μασκαράδες. Είχαμε από όλα:

          

  Σούπερ ήρωες (σπάιντερμαν και σούπερμαν…   …fortnite, χαβανέζα-πεταλούδα,    , πολύχρωμη μπαλαρίνα και απλό καθημερινό άνθρωπο,  … βασίλισσα Έλσα και καουμπόισα, και φυσικά έναν πολύ δυνατό κομάντο!!

Όλοι μαζί  χορέψαμε, παίξαμε διάφορα παιχνίδια, όπως “πάτα μου την ουρά”, “το κουτάλι”, “σκάσε τα μπαλόνια”, “πιάσε το γλυκό”, “μουσικές καρέκλες”, “το γαϊτανάκι”, “χαρτοπόλεμο”,

    

… και περάσαμε μια αξέχαστη ημέρα.!! Και του χρόνου με υγεία παιδιά!!