ΣΤ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Υλικό για ΣΤ’ Δημοτικού
- Πληκτρολόγιο και Επεξεργασία Κειμένου
- Ασκήσεις επεξεργασίας κειμένου για τη ΣΤ’ τάξη
- Το Υλικό του Η/Υ
- Λογισμικό του Η/Υ
- Κακόβουλο Λογισμικό
- Διαχείριση αρχείων και φακέλων
- Ιστορική εξέλιξη των υπολογιστών
- Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
- Διαδίκτυο – Φυλλομετρητές
- Ψευδείς Ειδήσεις (Fake News) και Παραπληροφόρηση
- NETIQUETTE – Βασικοί κανόνες για σωστή διαδικτυακή συμπεριφορά
- Μονάδες μέτρησης της πληροφορίας
- Προγραμματίζουμε παίζοντας μέσα από το Code.org: Μάθημα 2
- Προγραμματισμός σε Scratch – Βοηθητικά βίντεο
- Προγραμματισμός Scratch 1.1 – Εισαγωγή στο Scratch – Διάλογος
- Προγραμματισμός Scratch 1.2 – Πένα – Κίνηση – Σχήματα
- Προγραμματισμός Scratch 1.3 Μελέτη Παιχνιδιού – Αισθητήρες
- Προγραμματισμός Scratch – 2.1 Δομή Ακολουθίας – Μεταβλητές – Τελεστές
- Προγραμματισμός Scratch 3.1 Δομή Επιλογής
- Προγραμματισμός Scratch – 4.1 Δομές Επανάλαβε και Για Πάντα
- Προγραμματισμός Scratch – 4.2 Δομές Επανάλαβε Ώσπου και Για Πάντα
- Προγραμματισμός σε Scratch – Εργασία Τριμήνου – Βίντεο με προτάσεις για παιχνίδια και άλλα project
- Δημιουργία Εννοιολογικών χαρτών με το εργαλείο BUBBLE.US
- Δημιουργία Σύννεφου λέξεων στο Wordclouds.com
- Δημιουργία Σταυρολέξου στην ιστοσελίδα Crosswordlabs.com
- Δημιουργία κόμικ στην ιστοσελίδα http://www.makebeliefscomix.com