Αρχικά το φυλλάδιο κάνει μία σύντομη αναφορά στις έννοιες Εντολή, Πρόγραμμα, Προγραμματισμός, Περιβάλλον Προγραμματισμού
Σ’ αυτή την άσκηση στην Δραστηριότητα 1 βλέπουμε κάποια εισαγωγικά του Scratch και στην Δραστηριότητα 2 θα χρησιμοποιήσετε τις εντολές που υπάρχουν στις παλέτες εντολών της καρτέλας Κώδικας. Συγκεκριμένα θα χρησιμοποιήσετε τις παλέτες Συμβάντα, Έλεγχος, Όψεις. Θα δημιουργήσουμε ένα διάλογο μεταξύ 2 μαθητών.
Σύνδεσμος για το αρχείο με τις οδηγίες της άσκησης
https://blogs.sch.gr/7dimstav/files/2020/03/Φύλλο-Εργασίας-1.1-Εισαγωγή-στο-Scratch-v2.pdf
Σύνδεσμοι για τo αρχείο Διάλογος.sb2
http://wonderer100.weebly.com/uploads/2/5/7/8/25786843/_dialogos.sb2
Στη συνέχεια μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και το αρχείο Διάλογος.sb2 (τελειωμένη άσκηση) αν συναντήσετε προβλήματα στην εκτέλεση της άσκησης. Επίσης μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας διάλογο και να ανεβάσετε το αρχείο στην ιστοσελίδα αυτή για να το δω ή να μου το στείλετε με στο email: wonderer100@gmail.com.
Ανοίγουμε το αρχείο Διάλογος.sb2 από το μενού Αρχείο–>Φόρτωση από τον υπολογιστή σου–>Επιφάνεια εργασίας όπου το έχουμε κατεβάσει και αποθηκεύσει από τον παραπάνω σύνδεσμο και ακολουθούμε τις οδηγίες.
Μην ξεχάσετε να κάνετε και το quiz με τις ερωτήσεις κατανόησης που βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfVMRG7PO7-TzR2vf6zcMuVF9KNUJECUPpIYhhDyFDKIGf2rg/viewform
Για το quiz θα χρειαστεί να συμπληρώσετε την Ημερομηνία, το Σχολείο σας, το Τμήμα καθώς και το Ονοματεπώνυμο σας. Η απαντήσεις θα διορθωθούν αυτόματα και θα γνωρίζετε πόσο καλά τα πήγατε, βλέποντας και τυχόν λάθη σας.