Στα πλαίσια του Διαγωνισμού MOON CAMP CHALLENGE του ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ (ESA) οι μαθητές/τριες του ΣΤ1 και του ΣΤ2 δημιούργησαν χωρισμένοι σε ομάδες των δύο ατόμων τμήματα μίας σεληνικής βάσης με τη χρήση του προγράμματος 3D Σχεδίασης TINKERCAD. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν και συνεργάστηκαν ο καθηγητής Πληροφορικής του σχολείου Χρήστος Ξυλογιάννης καθώς και ο Δασκάλος του τμήμάτος Συνέχεια ανάγνωσης
Στα πλαίσια του Διαγωνισμού MOON CAMP CHALLENGE του ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ (ESA) οι μαθητές/τριες του ΣΤ1 και του ΣΤ2 δημιούργησαν χωρισμένοι σε ομάδες των δύο ατόμων τμήματα μίας σεληνικής βάσης με τη χρήση του προγράμματος 3D Σχεδίασης TINKERCAD. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν και συνεργάστηκαν ο καθηγητής Πληροφορικής του σχολείου Χρήστος Ξυλογιάννης καθώς και οι Δασκάλες των τμημάτων Συνέχεια ανάγνωσης
Που είναι το ημερολόγιο – ΣΤ2 2022-2023 – Δέσποινα – Ευαγγελία Μετάβαση στο scratch.mit.edu. Κυνήγα τα μπαλόνια! – 2022-2023 ΣΤ2 Ελένη – Λυδία Μετάβαση στο scratch.mit.edu. Πουλάκι αποφεύγει μπαλόνια – ΣΤ2 2022-2023 – Σοφία Μετάβαση στο scratch.mit.edu. Διάλογος – ΣΤ2 2022-2023 – Κωνσταντίνος Μετάβαση στο scratch.mit.edu. Κυνηγητό με κλικ – ΣΤ2 2022-2023 – ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Μετάβαση Συνέχεια ανάγνωσης
Windows SE – ΣΤ1 2022-2023 – ΑΝΤΩΝΗΣ Μετάβαση στο scratch.mit.edu. Landos OS ΣΤ1 2022-2023 ΑΝΤΩΝΗΣ Μετάβαση στο scratch.mit.edu. PC – ΣΤ1 2022-2023 ΟΡΕΣΤΗΣ – ΓΙΩΡΓΟΣ Μετάβαση στο scratch.mit.edu. Μαθαίνω στο σχολείο για το Scratch – ΣΤ1 2022-2023 – ΛΕΥΤΕΡΗΣ Μετάβαση στο scratch.mit.edu. Ζωντανεύω ένα όνομα – ΣΤ1 2022-2023 – ΔΗΜΗΤΡΑ Μετάβαση στο scratch.mit.edu. Κυνήγα το Συνέχεια ανάγνωσης
Χριστουγεννά έρχονται και δεν μπορούν να λείπουν από το μάθημα μας οι Χριστουγεννιάτικές δραστηριότητες!!! ABCYA Ιστοσελίδα με πολλά Χριστουγεννιάτικα παιχνίδια, σπαζοκεφαλιές και χρωμοσελίδες για τα παιδιά! Santatracker.com – Παιχνίδια και Δραστηριότητες της Google για τον Άγιο Βασίλη Βρείτε τις εικόνες του Άγιου Βασίλη που ταιριάζουν μεταξύ τους! Ένα Χριστουγεννιάτικο δέντρο γεμάτο εκπλήξεις! Ζωγραφίζω τον Συνέχεια ανάγνωσης
Σ’ αυτή τη σελίδα θα βρείτε 9 διαφορετικές προτάσεις για παιχνίδια και άλλα διαδραστικά project για την εργασία τριμήνου στον Προγραμματισμό στο Scratch 3. Θα χρησιμοποιηθεί το εκπαιδευτικό υλικό του Scratch 3. Κάθε πρόταση αποτελείται από ένα βιντεάκι με οδηγίες για τη δημιουργία ενός παιχνιδιού ή άλλου project και επίσης μπορείτε να δείτε και το Συνέχεια ανάγνωσης
Σ’ αυτή την ιστοσελίδα μπορείτε να βρείτε όλα τα βίντεο με οδηγίες για τις ασκήσεις επεξεργασίας κειμένου που κάνουμε μέσα στο μάθημα. Επίσης κάτω από κάθε βίντεο θα βρείτε και ηλεκτρονικούς συνδέσμους από όπου μπορείτε να κατεβάσετε τις ασκήσεις αν κάνετε κλικ πάνω τους. Άσκηση 1 Πληκτρολόγηση και επεξεργασία κειμένου Άσκηση 1 Άσκηση 2 Μορφοποίηση Συνέχεια ανάγνωσης
Το υπέροχο ταξίδι στον κόσμο των υπολογιστών ξεκινάει το 2200π.χ. με τον Άβακα στην αρχαία Βαβυλώνα και συνεχίζεται με τον Μηχανισμό των Αντικηθύρων και πολλές άλλες αυτόματες μηχανικές κατασκευές στην Αρχαία Ελλάδα. Για να συνεχιστεί τον 17ο αιώνα με τις υπολογιστικές μηχανές των Pascal, Leibniz και Babbage και να κορυφωθεί τον 20ο αιώνα με τη Συνέχεια ανάγνωσης
Σ’ αυτή την ιστοσελίδα θα βρείτε βοηθητικά βίντεο σχετικά με το Scratch 3 βίντεο με τα αναλυτικά βήματα για να κάνετε όλες τις ασκήσεις του Scratch, που υπάρχουν στο υλικό για τις Ε’ και ΣΤ’ τάξεις. Εγκατάσταση Scratch 3 στο Η/Υ μας, Άνοιγμα και αποθήκευση ασκήσεων του Scratch 3. Αποστολή ασκήσεων μέσα από την eclass Συνέχεια ανάγνωσης
Τι είναι αρχείο; Αρχείο (File) ονομάζουμε μια οργανωμένη συλλογή από δεδομένα, που είναι αποθηκευμένα σε κάποιο αποθηκευτικό μέσο του υπολογιστή (συνήθως στον σκληρό δίσκο του Η/Υ). Αυτά τα δεδομένα μπορούν να είναι κείμενο, εικόνες, ήχοι, μουσική, βίντεο (εικόνα και ήχος μαζί). Στον υπολογιστή υπάρχει πλήθος από αρχεία και συνεχώς προστίθενται νέα. Πολλά από αυτά τα έχουμε Συνέχεια ανάγνωσης