Στο πλαίσιο των Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων 2025-2026, το ΓΕ.Λ. Παμφίλων υλοποίησε το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Δεν καίω τη ζωή μου, τη ζω!», το οποίο ολοκληρώθηκε με επιτυχία, το Μάιο του 2026. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 21 μαθητές/τριες της Α τάξης και τρεις εκπαιδευτικοί του Σχολείου, Βρικέλλη Βασιλεία, Κατσαρός Κωνσταντίνος και Ηλιόπουλος Μαρίνιος. Ο βασικός στόχος του …








