Την Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2022, γιορτάστηκε στο Γυμνάσιο Θερμής η Εθνική Επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821. Η γιορτή πραγματοποιήθηκε, λόγω των μέτρων προστασίας κατά της πανδημίας covid19, μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας της κάθε τάξης. Συντελεστές της εκδήλωσης ήταν οι εκπαιδευτικοί Βίδη Ειρήνη, Γεωργέλλη Ευαγγελία, Μυτάρου Ελευθερία, Λασκαρίδης Ιγνάτιος, Χατζηκύρκος Γεώργιος και Βρικέλλη Βασιλεία. Στη συνέχεια, …








