Feed
Άρθρα
Σχόλια

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ: Η ΤΕΧΝΗ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ !!!!

Για το φετινό σχολικό έτος, το τόσο ιδιαίτερο….

οι δημιουργίες των μαθητών μας και το μοίρασμα μέσα απ΄ τη μαθησιακή διαδικασία,  είναι αυτές που θα μας το θυμίζουν μετά από χρόνια!!!

1.Δείτε την παρουσίαση από το πρόγραμμα:1. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Δ ΤΑΞΗ ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ 4ο Δ.ΣΧ.ΔΑΦΝΗΣ- Η ΤΕΧΝΗ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ -ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝ.ΑΓΩΓΗΣ

2. ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ:« Η ΜΕΛΩΔΙΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ  ΑΧΙΛΛΛΕΑ  ΤΟΝ ΑΡΚΟΥΔΟ»

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ  ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ Τ.Ε., ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ Δ΄, ΕΓΡΑΨΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ  ΠΑΡΑΜΥΘΙ  ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΑΝ , ΕΤΣΙ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟΝ    5ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ.  ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΕΝΑ ΕΝΤΥΠΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΤΟΝ ΟΠΙ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ  ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΤΗΣ Δ΄ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΑΤΡΟΛΟΓΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ Δ ΟΜΑΔΑΣ Τ Ε ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΠΙ- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝ ΑΓΩΓΗΣ-ΕΚΑΠΙΔΕΥΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙΑ ΤΗΣ Β ΤΑΞΗΣ  Τα μικρά βιβλία της β΄ ταξης

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ,ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ Δ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΥ 3ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Συγγραφής

Η ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΕΧΕΙ ΘΕΤΙΚΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΤΗ/ΤΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ /ΤΗΣ.

Κείμενα που γράφτηκαν για την υποστήριξη αυτής της συνεργασίας και την ανάγκη και των δυο μερών να συμβάλλει  η  ενημέρωση γονέων  όχι μόνο στη μαθησιακή εξέλιξη αλλά και στην  ουσιαστική ανάπτυξη του παιδιού

3.ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΓΟΝΕΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ 3 -ΣΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ-

2. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΓΟΝΕΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ 2 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ

1.  ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΓΟΝΕΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ 1

Από τα πρώτα χρόνια της αναζήτησης της γνώσης με στόχο την επαγγελματική μου  αποτελεσματικότητα , συνάντησα κάποιους ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ  που με ενέπνευσαν. Σ΄ ένα τέτοιο σεμινάριο στις αρχές του ’90 είχαμε δουλέψει  το  ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ .Στη πορεία λοιπόν το συζητούσα με τους γονείς των μαθητών μου και πολλοί απ΄ αυτούς μου είχαν πει πόσο χρήσιμο τους είχε φανεί .Κάποια στιγμή, μετά από μια δεκαετία που το έδινα όπως ακριβώς το είχα  πρωτοδιαβάσει , σκέφτηκα να το εξελίξω και να το εκσυγχρονίσω. Έτσι μετά από εμψυχωτικά προγράμματα και παιχνίδια ρόλων με τους μαθητές μου το αρχικό κείμενο διανθίστηκε  και εμπλουτίστηκε. Σήμερα σ΄ ένα ξεκαθάρισμα υλικού το βρήκα και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας .

δείτε  το:       ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ-Β Σ

 

 

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΠΤΥΞΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ

1.ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ  ΑΠΌ ΤΗΝ Γ ΤΑΞΗ :

2. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗ Β ΤΑΞΗ  “Ο καλός μάγος και τα πληγωμένα παιδιά ..”

https://video.link/w/QqYvd

 

Δραστηριότητες δημιουργικής γραφής

4ο  ΔΗΜ.ΣΧ. ΔΑΦΝΗΣ

Τμήμα ένταξης , Ομάδες (Β,Γ,Δ,Ε,ΣΤ)

ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

«ΥΓΙΗ ΠΑΙΔΙΑ , ΥΓΙΗΣ ΠΛΑΝΗΤΗΣ»

ΟΙ  ΜΑΘΗΤΕΣ, ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ  Β,Γ,Δ,Ε,ΣΤ

,ΠΑΙΞΑΝΕ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ,ΚΑΙ ΤΟ ΡΥΘΜΟ ΤΟΥΣ ,

ΚΑΙ ΑΛΛΟΤΕ ΟΜΑΔΙΚΑ,  ΑΛΛΟΤΕ  ΑΤΟΜΙΚΑ,

ΕΚΑΝΑΝ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥΣ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΙΚΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ !!!!!

(ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΙΔΕΟΘΥΕΛΛΑ) , δείτε την παρουσίαση :

Τέχνη και διατροφή-παίζω με το ρυθμό…

 

Η ΤΕΧΝΗ ,ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ,

– πρόγραμμα στο τμήμα ένταξης για το σχ. έτος :2017-2018-

«ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ : Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΨΑΘΙΝΟ ΚΑΠΕΛΟ»

«ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΤΑΡΙ ΣΤΟ ΨΩΜΙ»

Μια ιστορία  εμπνευσμένη από τους  πίνακες του Β.Β.Γκογκ

Ομάδα Β΄ –ΟΜΑΔΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ , δείτε την παρουσίαση 

ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΤΑΡΙ ΣΤΟ ΨΩΜΙ Β ΤΑΞΗ (2)

Η ΤΕΧΝΗ ,ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ,

– πρόγραμμα στο τμήμα ένταξης για το σχ. έτος :2017-2018-

«ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ : Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΨΑΘΙΝΟ ΚΑΠΕΛΟ»

«ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΤΑΡΙ ΣΤΟ ΨΩΜΙ»

Μια ιστορία  εμπνευσμένη από τους  πίνακες του Β.Β.Γκογκ

Ομάδα Γ΄ –ΟΜΑΔΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ,  δείτε την παρουσίαση:

Γ ΤΑΞΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΤΑΡΙ ΣΤΟ ΨΩΜΙ(1)

Τέχνη και διατροφή

8 εικαστικά έργα εμπνευσμένα… από το φαγητό

Στα πλαίσια του προγράμματος «υγιή παιδιά ,υγιής πλανήτης» 

ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ,ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΜΕΣΑ ΣΕ 8  ΕΡΓΑ  ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ

Δ ΤΑΞΗ-Τμήμα Ένταξης 

Συνεργασία -Υλοποίηση προγράμματος:

Παπαελευθερίου Αθανασία -Σμυρνιώτη Βασιλική

Μας βοήθησε η  εκπαιδευτικός: Έλενα Αγγελίδου

Ευχαριστούμε τους μαθητές μας  για αυτό το ωραίο ταξίδι

 στις γεύσεις και τα χρώματα  στις λέξεις και στις έννοιες!!!! , δείτε την παρουσίαση 

Η ΤΕΧΝΗ ,ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ-8εργα εμπνευσμένα από το φαγητό

«ΥΓΙΗ ΠΑΙΔΙΑ ,ΥΓΙΗΣ ΠΛΑΝΗΤΗΣ»,  Ελιά η τιμημένη

ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ- ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

   Οι μαθητές της Δ΄τάξης με αφορμή την ενότητα της Γλώσσας <<Ελιά>>, στο πλαίσιο της Ευέλικτης ζώνης, μελέτησαν με διαθεματική και βιωματική προσέγγιση τη σχέση της ελιάς με τον πολιτισμό , τη λογοτεχνία ,την τέχνη, τη διατροφή,  τον αθλητισμό, τη θρησκεία.

Συνεργασία -Υλοποίηση προγράμματος:

Παπαελευθερίου Αθανασία -Κατιφές Απόστολος -Σμυρνιώτη Βασιλική-Έλενα  Αγγελίδου

Ευχαριστούμε τους μαθητές της Δ΄ τάξης που εργάστηκαν   με τόση όρεξη,  δείτε την παρουσίαση

ΕΛΙΑ -Δ-17-18 -ΝΕΟ

« Πιο πρόσφατα Άρθρα - Παλιότερα Άρθρα »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων