Αντίο Νηπιαγωγείο για την Διευθύντριά μας!

 

 

 

 

Μετά από 10 χρόνια στην διεύθυνση του 3ου νηπιαγωγείου Λάρισας και σχεδόν 40 στην εκπαίδευση συνολικά, η κυρία Γιώτα Παναγιώτου φέτος αποχαιρετά το Νηπιαγωγείο! Η συγκίνηση περίσσεψε με τη λήξη της σχολικής χρονιάς και παρά τις δύσκολες συνθήκες οι μικροί μαθητές και οι νηπιαγωγοί  κατάφεραν τις τελευταίες μέρες να της ετοιμάσουν μικρές αποχαιρετιστήριες εκπλήξεις .

Κυρία Γιώτα  σ΄ ευχαριστούμε !!! Το 3ο Νηπιαγωγείο θα είναι πάντα ανοιχτό για σένα γιατί το φρόντισες πολύ και το είχες σαν παιδί σου!

 

Ψηφιακή χρονοκάψουλα!!!

Το 3ο Νηπιαγωγείο Λάρισας συμμετείχε  στην ψηφιακή έκθεση έργων των νηπιαγωγείων  με θέμα την καραντίνα και την εποχή covid που διοργάνωσε η συντονίστρια εκπαιδευτικού έργου ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας κα Παπαδημητρίου Άρτεμις!H δράση αυτή  θα φιλοξενηθεί από τη UNICEF!

    Σας καλωσορίζουμε στο ψηφιακό μουσείο των νηπιαγωγείων ν. Λάρισας, Τρικάλων και Μαγνησίας με τίτλο : «Τι μας έμεινε από την καραντίνα;Ψηφιακή χρονοκάψουλα!!!!!!

 

«Σκοπός της δράσης ήταν τα παιδιά να εκφράσουν πώς βίωσαν όλη αυτή τη κατάσταση, να διδαχθούν από αυτό, να το αφηγηθούν και με τη δημιουργία μιας ψηφιακής χρονοκάψουλας να μεταφερθεί η μνήμη των βιωμάτων αυτών στις επόμενες γενιές» Μέσα στο ψηφιακό μας μουσείο θα έχετε την ευκαιρία να δείτε τα έργα των παιδιών, τα συναισθήματα που βίωσαν όλο αυτό το διάστημα και τι εύχονται να γίνει από δω και πέρα!!!!!!! Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου τις εξαιρετικές συναδέλφισσες και τους μικρούς μας μαθητές που με τον δικό τους μοναδικό τρόπο αποτύπωσαν τη δύσκολη αυτή κατάσταση. Ευχαριστώ ιδιαίτερα την Υποδιευθύντρια του 3ου Νηπιαγωγείου Λάρισας Βάσω Κοντογιάννη για την κατασκευή και επιμέλεια του ψηφιακού μας μουσείου.

Καλή περιήγηση!!!!!!

Η Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ60 ΠΕ.Κ.Ε.Σ Θεσσαλίας Παπαδημητρίου Άρτεμις

Digital time capsule

The aim of this action was to give children the chance to express themselves about their experience , to learn from that and fπinally to narrate it by creating a digital time capsule to pass down to the next generation. In our digital museum you will have the opportunity to view our children’s work and their feelings of what they have experienced throughout this period of time and what they wish to happen from now on !!!!!!!!! I would like to thank the exceptional colleagues and our little students who mana    ged to depict this precarious situation. I would like to specially thank, in anticipation , the Vice Headmistress of the third Kindergarten School of Larissa, Mrs Vasso Kontogianni, for the construction and supervision of our digital museum .

The Coordinator of the Educational Project PE60 PEKES THESSALY Mrs Artemis Papadimitriou

Οδηγίες περιήγησης
 

Πρώτα πατήστε  ACCEPT ALL

Επίσης πριν ξεκινήσετε κάντε την οθόνη μεγάλη από το 2ο  εικονίδιο που βρίσκεται στα αριστερά της οθόνης.

 
Μπορείτε να περιηγηθείτε στην ψηφιακή χρονοκάψουλα με 2 τρόπους.
1.ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ με το guide tour
Αυτόματη περιήγηση :πατήστε το βελάκι(play )και πάτε αυτόματα στα 18 σημεία ενδιαφέροντος μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα. ,Μπορείτε πάντα να διακόψετε την αυτόματη περιήγηση ,να πάτε στο προηγούμενο ή στο επόμενο σημείο ενδιαφέροντος από τα βελάκια και το pause.Στην διάρκεια αυτής της περιήγησης σε κάθε σημείο ενδιαφέροντος ανοίγει αυτόματα πίνακας με πληροφορίες (σχολεία και ονοματα εκπαιδευτικών)

Χειροκίνητη περιήγηση με την βοήθεια του ποντικιού και τα βελάκια  του πληκτρολογίου .
.Στην είσοδο παρακολουθείστε το βίντεο καλωσορίσματος
Κάνοντας κλίκ στα πατουσάκια σκιές μπαίνετε μέσα στην αίθουσα και κάθε φορά που κάνετε κλικ σε κάποιο σημείο τοποθετούνται οι σκιές πατουσάκια και προχωράτε στο χώρο 

,με κρατημένο αριστερό κλικ ποντικιού στρίβετε και γυρνάτε το χώρο,με ένα κλικ πάνω σε πίνακα πλησιάζετε,
με διπλό κλικ πάνω σε πίνακα ανοίγει παράθυρο πληροφοριών το οποίο μπορείτε να μεγαλώσετε κι άλλο και να διαβάσετε τα ονόματα των δημιουργών ,κάνοντας κλικ πάνω στο πιάνο ακούτε μουσική.
Υπάρχει η δυνατότητα να δείτε την έκθεση και από κινητό τηλέφωνο. Πρέπει πρώτα να κατεβάσετε την εφαρμογή artsteps και να εισέλθετε ως guest. Στην αναζήτηση πάνω δεξιά πληκτρολογείτε με ελληνικά “Τι μας έμεινε από την καραντίνα;Ψηφιακή χρονοκάψουλα” και εισέρχεστε στην έκθεση πατώντας Watch.
Καλή περιήγηση!

Διεθνής ημέρα μουσείων

Πως φαντάζονται τα παιδιά ένα σύγχρονο μουσείο του Ιπποκράτη στην Λάρισα; Τα νήπια όλων των τμημάτων του 3ου φτιάχνουν συνεργατικά το δικό τους μουσείο του Ιπποκράτη , φαντάζονται τι θα μπορούσε να περιέχει: αγάλματα, διάφορα αγγεία ,ιατρικά εργαλεία και σύμβολα του Ιπποκράτη και φωτογραφίζονται  στην αυλή του σχολείου  στέλνοντας το μήνυμα για ένα “Μουσείο του Ιπποκράτη στη Λάρισα” αντάξιο του μεγάλου γιατρού της αρχαιότητας που επέλεξε την πόλη μας να περάσει ένα μεγάλο μέρος της ζωής του και να ταφεί στα χώματά της.

Η δράση πραγματοποιήθηκε συντονισμένα από τα νηπιαγωγεία(3,9,21,23,56 61 και νηπιαγωγείο ΛΗΤΩ) που συμμετέχουν  στο πρόγραμμα eTwinning “ο Ιπποκράτης σήμερα” σε συνεργασία με τον σύλλογο “ο Ιπποκράτης στη Λάρισα” με αφορμή την διεθνή ημέρα μουσείων στις 18 Μαΐου.

 

 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΛΑΡΙΣΑΣ
3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ
ΑΛΕΒΑΔΩΝ 3 ΛΑΡΙΣΑ 41334
Tηλέφωνο: 2410613995
Fax: 2410613995 Email: mail@3nip-laris.lar.sch.gr
Σχολικό έτος: 2020-2021
Ημερομηνία: 06/05/2021

Αγαπητοί γονείς,

aπό Δευτέρα 10/05/21 ξεκινά η δια ζώσης λειτουργία των σχολείων. Εκπαιδευτικοί και μαθητές οφείλουν να προσκομίσουν στο σχολείο αρνητικό self test προκειμένου να μετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Από σήμερα Τετάρτη 05/05/21 έως και το Σάββατο 08/05/21 μπορείτε να προμηθεύεστε από το φαρμακείο δωρεάν το πρώτο self test.

Τη Δευτέρα 10/05/21 μπορείτε να παραλάβετε το δεύτερο τεστ της επόμενης εβδομάδας.( θα γίνουν 2 τεστ την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας των σχολείων ,προ Δευτέρας και προ Πέμπτης) Οι μαθητές/οι εκπαιδευτικοί κάνουν τα self-tests στο σπίτι τους. Συστήνεται το τεστ να διενεργείται έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο. Άρα το πρώτο τεστ μπορεί να γίνει την Κυριακή το βράδυ και το δεύτερο την Τετάρτη το βράδυ.

Το αποτέλεσμα του self-test δηλώνεται μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr. Αν το self-test είναι αρνητικό: Για τους μαθητές, εκδίδεται σχολική κάρτα μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr. Οι μαθητές θα φέρουν τη σχολική κάρτα μαζί τους, μέχρι τη διενέργεια του επόμενου διαγνωστικού τεστ. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει πρόσβαση σε εκτυπωτή, μπορεί να συμπληρώνεται χειρόγραφη δήλωση που θα περιέχει τα ίδια στοιχεία με τη σχολική κάρτα/τη δήλωση αρνητικού αποτελέσματος. Αν το self-test είναι θετικό: Εκδίδεται δήλωση θετικού αποτελέσματος μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr για τη διενέργεια δωρεάν επαναληπτικού rapid-test σε δημόσια δομή. Η λίστα με τις δημόσιες δομές περιλαμβάνεται στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr. Αν το επαναληπτικό τεστ είναι θετικό, ακολουθείται το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Αν το επαναληπτικό τεστ είναι αρνητικό, οι μαθητές/εκπαιδευτικοί λαμβάνουν σχετική βεβαίωση από το σημείο εξέτασης και επιστρέφουν στο σχολείο.

    Σε περίπτωση που δεν επιδειχθεί η σχολική κάρτα κατά την είσοδο του παιδιού στο σχολείο, το παιδί δεν γίνεται δεκτό και απομακρύνεται από τη σχολική μονάδα. Eλπίζουμε στη συνέχιση της πολύ καλής μας συνεργασίας .

Χριστός Ανέστη ,Χρόνια πολλά!!!

Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ
Παναγιώτου Παναγιώτα
ΠΕ60

Εγγραφές στο νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2021-2022

Οι  αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2021-2022 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2021.

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας,  γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2021-22, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2016 και το 2017 .

Από το σχολικό έτος 2021-2022, σύμφωνα με τις προβλέψεις της παρ. 4 του άρθρου 3 του νόμου 1566/1985 (Α 167), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 34 του ν. 4704/2020 (Α 133) η φοίτηση των νηπίων που συμπληρώνουν ηλικία τεσσάρων (4) ετών γίνεται υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες  για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Η περιοχή ευθύνης του 3ου Νηπιαγωγείου Λάρισας με αφετηρία τη συμβολή των οδών Ηρώων Πολυτεχνείου και Ιωαννίνων περιλαμβάνει την περιοχή η οποία περικλείεται από τις οδούς :

Ιωαννίνων,Ολύνθου,Στενημάχου,όρια Αγχιάλου(χωρίς να περιλαμβάνεται),Δημητρίου Καραολή,Β΄Σώματος Στρατού, Κλ.Πατέρα,όρια 1ης Στρατιάς (Εχεκρατίδας,Σαρίμβεη)Ηρώων Πολυτεχνείου,Ιωαννίνων.

Σε περίπτωση που υπάρχει αδυναμία χρήσης της ηλεκτρονικής υπηρεσίας  η αίτηση εγγραφής μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο νηπιαγωγείο αφού προηγουμένως  επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το νηπιαγωγείο στο 2410 613995 από  8:30-13:30

Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της
Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και
Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του
νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
4
 Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του
Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
 Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των
κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας
Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
 Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας
συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου
μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ
53128/Δ1/2020 (Β 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό
Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην
οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι
εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο
γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο
που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη
δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση
κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας,
με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή
εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο
πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική
μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης
από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο
Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη
σχολική μονάδα και
στ) επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή
προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται
στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο/η Προϊστάμενος/η-Διευθυντής/ρια
του Νηπιαγωγείου.
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) οι
γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας
Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους
στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί,
περιλαμβάνονται τα:
ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο
(Α.Δ.Υ.Μ.)
η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο
αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα
Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του
άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α 25).
5
θ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία,
εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο
Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα
με υπεύθυνη δήλωση του.
Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ο
γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική
υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται
στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις,
η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».
Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη
δηλωθείσα σχολική μονάδα.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η
αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ
53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου
εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και
καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.
Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές
ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι
σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή
σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα
καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ 7 του άρθρου 2 της
ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767).

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του
Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησηςδήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/ριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων
κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών
στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ.
πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.
7
Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):
1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι
εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται
στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

eTwinning project:”Ο Ιπποκράτης σήμερα”

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στο eTwinning έργο: “ο Ιπποκράτης σήμερα”

Τα νήπια θα γνωρίσουν τον μεγάλο γιατρό της αρχαιότητας που γεννήθηκε στην Κω αλλά έζησε πολλά χρόνια στην πόλη μας όπου και πέθανε .

Στα πλαίσια του έργου θα εξετασθούν απόψεις που αναφέρονται στο ιπποκρατικό έργο οι οποίες έχουν και σήμερα αξία και ειδικότερα στην αντιμετώπιση των προβλημάτων της πανδημίας. 

 

 

ΧΟ ΧΟ ΧΟ!!!

Ο φωτογραφικός φακός ενός μυστικού δαιμόνιου ρεπόρτερ  έπιασε τον Άι Βασίλη λίγο πριν ξεκινήσει το μοίρασμα των δώρων να σταματά έξω από το Νηπιαγωγείο μας. Οι φωτογραφίες δείχνουν τον Άι Βασίλη να παίρνει τα τελευταία γράμματα από το κουτί της εξώπορτας ,να διασχίζει την αυλή, να στέκεται και να βλέπει με μεγάλη προσοχή όοολες τις ζωγραφιές των παιδιών και να διαβάζει  όοοολα  τα γράμματα που είχαν ρίξει στο κουτί τις προηγούμενες μέρες  τα παιδιά και οι δασκάλες τους είχαν εκθέσει  στον τοίχο έξω από το σχολείο! Πληροφορίες λένε πως συγκινήθηκε πολύ από όλα τα γράμματα και τις ζωγραφιές και την αγάπη που του έδειξαν τα παιδιά!!! Υποσχέθηκε πως θα  βάλει τα δυνατά του και θα πραγματοποιήσει την επιθυμία όλων των παιδιών να πάρουν πίσω την παλιά τους ζωή και να επιστρέψουν στο σχολείο!!!

Ευχές από τα παιδιά για καλή νέα χρονιά!!!

Το σχολείο μας φόρεσε τα γιορτινά του !Στολίστηκε με τις υπέροχες ζωγραφιές και γράμματα των παιδιών που άφηναν εδώ και καιρό στο γραμματοκιβώτιο έξω από την πόρτα του σχολείου! Γράμματα προς τον Άι Βασίλη, ζωγραφιές για τις δασκάλες και το σχολείο, υπέροχα και συγκινητικά μηνύματα από τα παιδιά που λαχταρούν να επιστρέψουν στην αγκαλιά του σχολείου τους!
Ευχή όλων η νέα η χρονιά να μας χαρίσει ό,τι όμορφο μας στέρησε η προηγούμενη!