Η μικρή ενταξιακή τάξη

διδακτικές παρεμβάσεις -δραστηριότητες στο τμήμα ένταξης

μαθησιακές δυσκολίες στον γραπτό λόγο

Δεκ 201915

ΓΡΑΦΟ-ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ: ο μαθητής δυσκολεύεται
στον σχηματισμό γραμμάτων και λέξεων
στην χρήση των σημείων στίξης
στο να ακολουθήσει τις γραμμές του τετραδίου
στο κράτημα μολυβιού και χαρτιού
Κακή στάση σώματος
ΓΡΑΠΤΗ ΕΚΦΡΑΣΗ
Ορθογραφία

αντιστροφές, παραλείψεις, αντικαταστάσεις προσθέσεις γραμμάτων ,συλλαβών και λέξεων.

Λάθη στον τονισμό ή παντελή έλλειψη τόνων.

Λάθη στους βασικούς κανόνες ορθογραφίας και ή δεν εφαρμόζει τους κανόνες που γνωρίζει σε όλες τις λέξεις
Οργάνωση και δομή ;

δεν τηρεί χρονική ή λογική ακολουθία,

δυσκολεύεται
στη ολοκλήρωση των προτάσεων
στην δόμηση των παραγράφων
στο να βρει και να χρησιμοποιήσει τα κατάλληλα ρήματα ή ουσιαστικά και επίθετα
Λεξιλόγιο:

επαναλαμβάνει τις ίδιες λέξεις,

χρησιμοποιεί κοινόχρηστες λέξεις

δεν βάζει ενδιαφέροντα τίτλο,

δεν έχει φαντασία και πρωτοτυπία,

οι ιδέες του δεν ανταποκρίνονται στο θέμα
Περιεχόμενο: δυσκολεύεται στην εύρεση και ανάπτυξη κεντρικών ιδεών και επιχειρημάτων
Από το ηλεκτρονικό βιβλίο  των ΠΑΝΤΕΛΙΑΔΟΥ Σ. και ΜΠΟΤΣΑ Γ. με τίτλο

Μαθησιακές δυσκολίες : βασικές έννοιες και χαρακτηριστικά

από την ιστοσελίδα : taexeiola

από κάτω από: Άρθρα| με ετικέτα  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο μαθησιακές δυσκολίες στον γραπτό λόγο    

Τα σχόλια είναι κλειστά.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων