Καλό καλοκαίρι!
Την Παρασκευή 12 Ιουνίου αποχαιρετήσαμε όλα τα αγαπημένα μας παιδάκια, πραγματοποιώντας την καλοκαιρινή μας γιορτούλα! Με τη λήξη της, κάθε μαθητής έλαβε την τσαντούλα με τις σχολικές εργασίες όλης της χρονιάς και το ενθύμιο του νηπιαγωγείου!
Σας ευχόμαστε ολόψυχα να έχετε ένα υπέροχο καλοκαίρι με πολλά μπανάκια, παιχνίδια και χαμόγελα!!!

