Μήτογλου Βασίλης

Φιλοξενείται στο Blogs.sch.gr

Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2025

Νοέ 20254

Γλώσσα: Ο Νερουλάς

Ανάγνωση το κείμενο και ορθογραφία την άσκηση 4 σελ. 41

Ερμηνεία τις λέξεις: ρυάκι, ύπαιθρος, βυτίο, εμφιαλωμένο

Γραμματική: ισοσύλλαβα κι ανισοσύλλαβα ουσιαστικά

τετρ. εργ. σελ. 30 ασκ. 2 και σελ. 33 ασκ. 5

Μαθηματικά: τετρ. εργ. σελ. 25 ασκήσεις 7,8

από κάτω από: ΓΛΩΣΣΑ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2025    

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2025

Νοέ 20253

Μαθηματικά

  1. Να κολλήσω στο σπιράλ μου την προπαίδεια
  2. Να κάνω με κάθετο κι ελληνικό τρόπο τις πράξεις: 45 x 72 = και 63 x 94 =
  3. Να κάνω τους πολλαπλασιασμούς με ανάλυση του αριθμού 67 x 9 = και 396 x 8 =

Ιστορία: Η τέχνη της αρχαϊκής εποχής

Σχεδιάγραμμα και τεστ του μαθήματος βρίσκω παρακάτω:

H-TECHNH-THS-ARCHAIKHS-EPOCHHS-1

τεστ

Κουίζ

Γλώσσα: Ο νερουλάς

Ανάγνωση τις δυο πρώτες παραγράφους ” Πριν μερικές….καθαριότητα”

Κάνω την άσκηση στη σελ. 45

από κάτω από: ΓΛΩΣΣΑ, ΙΣΤΟΡΙΑ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2025    

Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2025

Οκτ 202531

Το πρόγραμμα της τάξης άλλαξε. Μπορείτε να το βρείτε παρακάτω:

D΄_Taxh-Programma_25-26

από κάτω από: ΓΛΩΣΣΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2025    

Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2025

Οκτ 202530

Μαθηματικά: Πολλαπλασιάζω με διάφορους τρόπους – Ελληνικός πολλαπλασιασμός

Να γίνουν οι πολλαπλασιασμοί στο τετράδιο με τον ελληνικό πολλαπλασιασμό.

Η τάξη μας μετέχει στο σχέδιο δράσης του σχολείου με τίτλο “Όμορφη πόλη – Αφιέρωμα στον Μίκη Θεοδωράκη”.

Στα πλαίσια αυτού του σχεδίου έγινε σήμερα στην τάξη μας διαδραστική παρουσίαση του πρώτου μέρους του αφιερώματος στον Μίκη Θεοδωράκη. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να μάθουν για τη ζωή, τα πρώτα μουσικά βήματα του συνθέτη καθώς και τη συνεργασία του με σπουδαίους Έλληνες ποιητές. Γνωρίσαμε δυο σπουδαία του τραγούδια: “Ένα το χελιδόνι” από το Άξιο Εστί του Ελύτη και “Το κυκλάμινο” του Γιάννη Ρίτσου. Από αυτά προκύψανε και τα καθήκοντα για το μάθημα της Γλώσσας.

20cf6587 875c 4df4 ae25 f244807950bf 3cc78c57 379b 4d22 bcf3 1d75db5ce99c b4bcb891 e551 4875 bbd4 effc239ece70 3a61072a 1cfb 4ea3 9dfa f5f1c9a43e3f ddbfee8c 743e 4017 b631 86fae46254c7

από κάτω από: ΓΛΩΣΣΑ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2025    

Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2025

Οκτ 202529

Μαθηματικά: Πολλαπλασιάζω με διάφορους τρόπους 

Από τισ σελίδες 19 και 20 στο εργασιών να γίνουν οι ασκήσεις 1,4,6

Η άσκηση 4 να γίνει στο τετράδιο (σπιράλ, θέμα μαθηματικών) με ανάλυση του τριψήφιου αριθμού.

από κάτω από: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2025    

Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2025

Οκτ 202524

Γλώσσα: Ανάγνωση: Ημερολόγιον από τον πόλεμον του 1940 , Για γέλια και για κλάματα…

Ερμηνεία και ορθογραφία τις λέξεις: αδιάβατα μονοπάτια, χακί χρώμα, ανάβαση, κουραμάνα, ρέγκα, απωθώ. (μπορώ να αναζητήσω την ερμηνεία τους και από το λεξικό της Πύλης για την ελληνική γλώσσα)εδώ

Τι είναι γελοιογραφία; σελ. 51

 

από κάτω από: ΓΛΩΣΣΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2025    

Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2025

Οκτ 202523

Μαθηματικά: Πολλαπλασιάζω με διάφορους τρόπους – Πολλαπλασιασμός διψήφιου με μονοψήφιο με ανάλυση του διψήφιου αριθμού

Πολλαπλασιασμός διψήφιου με μονοψήφιο με ανάλυση του διψήφιου αριθμού

Κάνω στο τετράδιό μου τους πολλαπλασιασμούς με ανάλυση του διψήφιου αριθμού:

28 x 7 =

84 χ 3 =

69 χ 5 =

Γλώσσα:

Συντομογραφίες

Ορθογραφία τις λέξεις της άσκησης 5 (κόκκινα γράμματα)

ασκήσεις: Ασκήσεις 5, 6 στο βιβλίο

από κάτω από: ΓΛΩΣΣΑ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2025    

Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2025

Οκτ 202522

Ώρες Συνεργασίας

Μαθηματικά: Να γίνουν οι πράξεις και οι επαληθεύσεις τους στο τετράδιο και τετρ. εργ. σελ. 22 ασκ. 1,5

Την Τρίτη 21 Οκτωβρίου η τάξη μας παρακολούθησε το πρόγραμμα του ΚΕΠΕΑ Νάουσας

«Κλωστές και νήματα στα αδράχτια της βιομηχανικής Νάουσας»

Στόχοι του προγράμματος ήταν:

  • Να γνωρίσουν οι μαθήτριες και οι μαθητές τα προβιομηχανικά και βιομηχανικά μνημεία της Νάουσας.
  • Να εξοικειωθούν με την τοπική ιστορία και την τοπική γεωγραφία της περιοχής.
  • Να ευαισθητοποιηθούν στην εύρεση λύσεων διάσωσης και ανάδειξης των μνημείων του βιομηχανικού πολιτισμού.
  • Να αναπτύξουν οικολογική – ιστορική – δημοκρατική συνείδηση βασισμένη στα βιώματα τους.

Το μονοπάτι μας ξεκίνησε από τα εργοστάσια της Πέλλα-Όλυμπος στην περιοχή «Συνοικισμός» της Νάουσας και κατέληξε στον Πολυχώρο Πολιτισμού «Έρια» και στο Κέντρο Βιομηχανικής Κληρονομιάς Νάουσας.

Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να δουν τα εργοστάσια της πόλης μας , να μάθουν για τη διαδικασία παραγωγής νήματος, να γνωρίσουν τις συνθήκες εργασίας των εργατών της εποχής αλλά και να στοχαστούν πάνω στη σημασία της ύπαρξης εργοστασίων στην οικονομική ανάπτυξη της πόλης και στις συνθήκες εργασίας και την παιδική εργασία.

5e54ae86 95f9 43e3 ab83 ca5241469a72896c6fe3 ef34 4342 9e06 9419dbcc392122d26276 d769 4b64 91ed 9ec59e0e209cb803b1ac 34a9 4c3e 9172 d4f1dcb64c7825d2180b cc82 4723 85f0 06f5cfa9a973b20e3520 f61e 4fcb 945e 9248b86a12367980c25c f37b 40e5 a3ea 063bbf01fc29d0e4ca6e 7efa 44dc 9e95 7769658823b3ce6aecc4 8180 4d15 ad2c ae153c037f06

 

από κάτω από: ΓΛΩΣΣΑ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2025    

Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2025

Οκτ 202520

Ώρες Συνεργασίας

Ιστορία: Οι δεσμοί που ένωναν τους Έλληνες

Σχεδιάγραμμα και ερωταπαντήσεις θα βρείτε στο παρακάτω έγγραφο:

Ιστορία_7_Οι δεσμοί που ένωναν τους Έλληνες

Κουίζ

Τετρ. εργ. σελ. 11 ασκ. 2,3 και σελ. 12 ασκ. 2

Μαθηματικά: Προσθέτω και αφαιρώ

τετρ.εργ. σελ. 22 ασκ. 2,3,4

από κάτω από: ΙΣΤΟΡΙΑ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2025    

Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2025

Οκτ 202516

Γλώσσα: Επανάληψη Ενότητας

Βασικές γνωστικές δεξιότητες της πρώτης ενότητας είναι:

Διάκριση Ρήμα – Ουσιαστικό – Επίθετο

Διάκριση Ρήματος, Υποκειμένου, Αντικειμένου στην Πρόταση

Χρόνοι: Ενεστώτας, Παρατατικός, Μέλλ. Εξακολουθητικός

Ορθογραφία δυ(σ) και δι(σ), καταλήξεις  επιθέτων σε -ικος, -ινος, -ιμος και εξαιρέσεις

Γραπτή έκφραση: Χρήση σημειών στίξης – ολοκληρωμένο νόημα πρότασης και αλλαγή παραγράφων.

Περγραφή με χρήση επιθέτων

Στο παρακάτω έγγραφο θα βρείτε σχεδιάγραμμα – οδηγό (που έγινε στο μάθημα) για την περιγραφή κτιρίου (σπιτιού).

περιγραφή σπιτιού 0710

Να γίνει το Φύλλο Εργασίας που δόθηκε στην τάξη.

Μαθηματικά: Να κάνω τις πράξεις στο τετράδιο.

 

από κάτω από: ΓΛΩΣΣΑ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2025    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Πρόσφατα άρθρα

Ιστορικό



Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων