Φέτος διαλέξαμε έναν διαφορετικό χρόνο να πούμε αντίο και καλό καλοκαίρι!!
Με μία εκδρομή που θα μας μείνει …ΑΞΕΧΑΣΤΗ!!
Επισκεφθήκαμε τη φάρμα ΠΟΛΥΖΩΓΟΠΟΥΛΟΥ, στο Σιμόπουλο..
Ευκαιρία να δούμε από κοντά τα ζώα που φιλοξενεί, να παίξουμε, να φάμε, να διασκεδάσουμε….
Σε αυτή μας την εξόρμηση είχαμε πολύτιμους βοηθούς τους γονείς…!!!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΕΊΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ!!!!












