Στα βήματα του Πατούχα ξανά!

περιβαλλοντική λογοτεχνική ομάδα Γυμνασίου Κουνουπιδιανών Χανίων (σε συνεργασία με το 6ο Γυμνάσιο)

Γιατί δεν κάνουμε περιοδεία???

Απρ 201320

αρχίσαμε να ανεβάζουμε…….

Απρ 201320

από την παράσταση…

Αγωγή του Θεατή!

Απρ 201319
  1. Ο θεατής σε καμία περίπτωση δε μεταφέρει φαγητά στην αίθουσα που θα παρουσιαστεί το όποιο θέαμα!
  2. Δεν έχει ανοιχτό το κινητό του, κι αν είναι μαθητής εννοείται δεν παίζει με αυτό, αφού απαγορεύεται η χρήση κινητών στα σχολεία, επομένως και στα θεάματα που παρακολουθεί σε σχολικό χρόνο ισχύει το ίδιο.
  3. Δε σηκώνεται για κανένα λόγο.
  4. Δε μιλάει, δε χασκογελάει, αν δε θέλει να παρακολουθήσει κάθεται απλά ήσυχος!
  5. Προσοχή παιδιά! Μην παραδειγματίζεστε από τους μεγάλους! Δεν είναι καλοί θεατές!!!!!!;-)

η αφίσα της εκδήλωσης

Απρ 201318

μερικά βήματα πριν την παράσταση……

Απρ 201315

Πρώτη γενική πρόβα στο 6ο Γυμνάσιο

Απρ 201314

Ξεχάσατε…………

Απρ 201313

μία γκρι ζακέτα κι ένα ζευγάρι γυαλιά……….

Πρόβα σήμερα 12:00-2:00

Απρ 201313

Στο 6ο Γυμνάσιο Χανίων (συγκρότημα Αμπεριάς), θα μας βρείτε αρχικά στο μεσαίο κτίριο

και μετά θα είμαστε σε αυτό που βρίσκεται δεξιά όπως ανεβαίνουμε τα σκαλιά της εξωτερικής πόρτας.

Πρόβλημα!

Απρ 201312

Αύριο τα βίντεο β΄φάσης

Απρ 20139

Αύριο θα υποδεχτούμε με χαρά τα βίντεο!

Να δούμε και ποιοι ρόλοι θα μείνουν…

Όσοι δεν καταφέρουν να δώσουν βίντεο, θα ακολουθήσουν την ομάδα στις παραστάσεις

και θα συμμετάσχουν στο χορευτικό και το τραγούδι (εφόσον το μάθουν).

Επιπλέον από την καλή μας συμπεριφορά θα εξαρτηθεί και η επιλογή μας σε μελλοντικές ομάδες του

σχολείου μας..

« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

καιρός

επισκέψεις

web statistics

Πρόκειται για το ιστολόγιο της περιβαλλοντικής – λογοτεχνικής ομάδας του Γυμνασίου Κουνουπιδιανών. Αποτελεί τόπο συνάντησης μαθητών και καθηγητών καθώς και χώρο ανταλλαγής απόψεων. Το βιβλίο που θα μελετηθεί είναι “Ο Πατούχας” του Ιωάννη Κονδυλάκη. Στόχοι η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας, η επαφή με τη φύση, η μελέτη του έρωτα και η σχέση του με την εφηβική ηλικία, ο επαναπροσδιορισμός των αξιών της οικογένειας και της κοινωνίας, η καλλιέργεια ιστορικής συνείδησης και η απόκτηση ιστορικής γνώσης, η γνωριμία  με το σχολείο του παρελθόντος καθώς και η βελτίωση του σημερινού σχολείου όπως και των αρχών που το διέπουν. Βασικότερη επιδίωξή μας όμως αποτελεί η αισθητική απόλαυση που προκύπτει από την ανάγνωση ενός λογοτεχνικού κειμένου, η καλλιέργεια της φαντασίας και η ενίσχυση της κριτικής ικανότητας μαθητών και καθηγητών.



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων