Πώς ήταν η Ελλάδα όταν ο Πατούχας ήταν….50 χρονών;
http://www.lifo.gr/team/lola/34658
O Φιλέλληνας Ελβετός Fred Boissonnas είναι ο πρώτος ξένος φωτογράφος που περιηγήθηκε τόσο πολύ στον ελληνικό χώρο, από το 1903 και για περίπου τρεις δεκαετίες αργότερα. Ταξίδεψε από την Πελοπόννησο ως την Κρήτη και τον Όλυμπο και από την Ιθάκη ως το Άγιο Όρος. Περιηγήθηκε, φωτογράφισε, έγραψε. Το έργο του, πρωτοποριακό αλλά και καθοριστικό για την εξέλιξη της ελληνικής φωτογραφίας κατά τον 20ό αιώνα. Μέσα από τις φωτογραφίες και τα λευκώματά του παρουσιάζει ένα πανόραμα της Ελλάδας του μεσοπολέμου, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση της ευρωπαϊκής κοινής γνώμης για την Ελλάδα την ίδια περίοδο. Πηγή: www.lifo.gr
- Αρχική
- Σχετικά με το ιστολόγιο
- Το κείμενο: Ιωάννη Κονδυλάκη, Ο Πατούχας (αποσπάσματα)
- Άξονες που θα μελετηθούν.
- Φόρουμ
- Φυσικό Τοπίο – στο περιβάλλον του “Πατούχα”
- ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΟΜΑΔΑΣ
- Το κείμενο όπως γράφτηκε από τον Ιωάννη Κονδυλάκη
- Δημοτικό τραγούδι με θέμα τη φύση – Παράλληλα κείμενα
- Εργαστήρια- εργασία και χαρά!
- Εισήγηση σε ημερίδα στα Ανώγεια – Φωτογραφίες/ πρόγραμμα
- Γνώσεις:Ελεύθερνα – μια σημαντική αρχαία πόλη που συναντήσαμε.
- Βασίλης Σκουλάς – επιλογές από τα τραγούδια του
- Ανέκδοτα (σχετικά με τη θεματική μας)
- Τσικνοπέμπτη στα βήματα του Πατούχα
- Η παράσταση μας!
- Γιατί Πατούχας;
- Πώς ήταν η Ελλάδα όταν ο Πατούχας ήταν….50 χρονών;
- Οπτικοποιημένο κείμενο – βίντεο παρουσίασης
- Συμμετοχή στο μαθητικό Συνέδριο για τα 100 χρόνια της Ένωσης της Κρήτης με την Ελλάδα
Πρόκειται για το ιστολόγιο της περιβαλλοντικής – λογοτεχνικής ομάδας του Γυμνασίου Κουνουπιδιανών. Αποτελεί τόπο συνάντησης μαθητών και καθηγητών καθώς και χώρο ανταλλαγής απόψεων. Το βιβλίο που θα μελετηθεί είναι “Ο Πατούχας” του Ιωάννη Κονδυλάκη. Στόχοι η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας, η επαφή με τη φύση, η μελέτη του έρωτα και η σχέση του με την εφηβική ηλικία, ο επαναπροσδιορισμός των αξιών της οικογένειας και της κοινωνίας, η καλλιέργεια ιστορικής συνείδησης και η απόκτηση ιστορικής γνώσης, η γνωριμία με το σχολείο του παρελθόντος καθώς και η βελτίωση του σημερινού σχολείου όπως και των αρχών που το διέπουν. Βασικότερη επιδίωξή μας όμως αποτελεί η αισθητική απόλαυση που προκύπτει από την ανάγνωση ενός λογοτεχνικού κειμένου, η καλλιέργεια της φαντασίας και η ενίσχυση της κριτικής ικανότητας μαθητών και καθηγητών.
Αφήστε μια απάντηση