Η συνάρτηση raw_input() στην Python 2.7
Παρακάτω θα βρεις την χρήση της συνάρτησης raw_input( ) στην Python 2.7 και
τις διαφορές της από την input( )
https://blogs.sch.gr/tsormpat/files/2025/02/7.-Raw_Input.pdf
Κρυπτόλεξο για τους αλγορίθμους
Παρακάτω υπάρχει ένα κρυπτόλεξο για τους αλγορίθμους
https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=1404161
Αλγόριθμος κρυπτογράφησης του Καίσαρα
Στο αρχείο που ακολουθεί επισυνάπτεται υπάρχει μία άσκηση για τον αλγόριθμο κρυπτογράφησης του Καίσαρα
https://blogs.sch.gr/tsormpat/files/2025/02/Αλγόριθμος-κρυπτογράφησης-του-Καίσαρα.pdf
Grace Hopper: Οι δυσκολίες που αντιμετώπισε
Οι δυσκολίες που αντιμετώπισε η δημιουργός της γλώσσας Cobol περιγράφονται στο παρακάτω αρχείο:
https://blogs.sch.gr/tsormpat/files/2025/02/Grace-Hopper-Οι-δυσκολίες-που-αντιμετώπισε.pdf
Έννοια του Προβλήματος ΙΙ
Παρακάτω μπορείτε να βρείτε μια έτοιμη σειρά από σκάκι διαστάσεων 8×8:
Λύση του προβλήματος:
Δομή επιλογής – Quiz
Παρακάτω υπάρχει μια άσκηση – quiz χρησιμοποιώντας την δομή επιλογής
Πρόβλημα
Πρόβλημα είναι μια κατάσταση που χρειάζεται λύση που δεν είναι γνωστή ούτε προφανής
Τα προβλήματα ανάλογα με την δυνατότητα επίλυσης τους χωρίζονται σε τρεις μεγάλες κατηγορίες
- Επιλύσιμα
- Ανοιχτά
- Μη επιλύσιμα
Ο τρόπος για την επίλυση ενός προβλήματος φαίνεται στο παρακάτω μοντέλο του Polya
Δραστηριότητες
1.Κρυπτόλεξο
https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=1447518
2. Εννοιολογικός Χάρτης
3. Το πρόβλημα του βαρκάρη
Εφαρμογή καρτών μνήμης
Ένα διαδραστικό παιχνίδι μνήμης . Οι κάρτες μνήμης κρύβουν εικόνες από την ζωή του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αχαΐας, κυρίως κατά το σχολ. έτος: 2022-2023.
- Το παιχνίδι ανοίγει σε δική του καρτέλα.
- Οι εικόνες που αποκαλύπτονται όταν πατήσεις με το ποντίκι σου σε κάθε κάρτα είναι σε ζεύγη. Πρέπει να εντοπίσεις τις ίδιες, πατώντας με το ποντίκι σου διαδοχικά την μία και την επόμενη κάρτα που κρύβουν την ίδια εικόνα.
- Για να μεταφερθείς στο περιβάλλον του παιχνιδιού πάτα στην εικόνα που βρίσκεται στην κορυφή του άρθρου.
- Η επιστροφή στον σχολικό ιστότοπο γίνεται όταν κλείσεις την καρτέλα που φιλοξενεί το παιχνίδι.
Για την παραγωγή του παιχνιδιού χρησιμοποιήθηκε εργαλείο με άδεια χρήσης της H5P Group.
Ο ήχος που χρησιμοποιήθηκε προέρχεται από το FreeSound.org και έχει υποστεί επεξεργασία.
Υλοποίηση: Τσορμπατζόγλου Γιώργος
Εφαρμογή παζλ
Πάζλ από στιγμιότυπο ενός παιχνιδιού με το οποίο το ΕΕΕΕΚ Αχαΐας πήρε μέρος σε διαγωνισμό.
Πάζλ από εικόνα που οι μαθητές του ΕΕΕΕΚ Αχαΐας επεξεργάσθηκαν το σχολικό έτος 2022-2023.
Τα παζλ ανοίγουν σε καινούργιο παράθυρο.
Τα κομμάτια του παζλ τα σύρουμε στις κατάλληλες θέσεις με την βοήθεια του ποντικιού με την μέθοδο “Σύρε και Άσε”.
Με την βοήθεια του εκπαιδευτικού Τσορμπατζόγλου Γιώργου





