Η συνάρτηση raw_input() στην Python 2.7

Παρακάτω θα βρεις την χρήση της συνάρτησης raw_input( ) στην Python 2.7 και
τις διαφορές της από την input( )

https://blogs.sch.gr/tsormpat/files/2025/02/7.-Raw_Input.pdf

 

Κρυπτόλεξο για τους αλγορίθμους

Παρακάτω υπάρχει ένα κρυπτόλεξο για τους αλγορίθμους
https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=1404161

Αλγόριθμος κρυπτογράφησης του Καίσαρα

Στο αρχείο που ακολουθεί επισυνάπτεται υπάρχει μία άσκηση για τον αλγόριθμο κρυπτογράφησης του Καίσαρα

https://blogs.sch.gr/tsormpat/files/2025/02/Αλγόριθμος-κρυπτογράφησης-του-Καίσαρα.pdf

Grace Hopper: Οι δυσκολίες που αντιμετώπισε

Οι δυσκολίες που αντιμετώπισε η δημιουργός της γλώσσας Cobol περιγράφονται στο παρακάτω αρχείο:

https://blogs.sch.gr/tsormpat/files/2025/02/Grace-Hopper-Οι-δυσκολίες-που-αντιμετώπισε.pdf

Αλγόριθμος Ι

Να κάνετε το παρακάτω παράδειγμαΑλγοριθμος Νερό

Έννοια του Προβλήματος ΙΙ



Λήψη αρχείου

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε μια έτοιμη σειρά από σκάκι διαστάσεων 8×8:



Λήψη αρχείου

Λύση του προβλήματος:



Λήψη αρχείου

Δομή επιλογής – Quiz

Παρακάτω υπάρχει μια άσκηση – quiz χρησιμοποιώντας την δομή επιλογής



Λήψη αρχείου

Πρόβλημα

Πρόβλημα είναι μια κατάσταση που χρειάζεται λύση που δεν είναι γνωστή ούτε προφανής

Τα προβλήματα ανάλογα με την δυνατότητα επίλυσης τους χωρίζονται σε τρεις μεγάλες κατηγορίες

  • Επιλύσιμα
  • Ανοιχτά
  • Μη επιλύσιμα

Ο τρόπος για την επίλυση ενός προβλήματος φαίνεται στο παρακάτω μοντέλο του Polya

Polya

Δραστηριότητες

1.Κρυπτόλεξο

https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=1447518

2. Εννοιολογικός Χάρτης

Πρόβλημα

3. Το πρόβλημα του βαρκάρη

Βαρκάρης – Φωτόδεντρο

Εφαρμογή καρτών μνήμης

banner 768x567 1

Ένα διαδραστικό παιχνίδι μνήμης . Οι κάρτες μνήμης κρύβουν εικόνες από την ζωή του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αχαΐας, κυρίως κατά το σχολ. έτος: 2022-2023.

  • Το παιχνίδι ανοίγει σε δική του καρτέλα.
  • Οι εικόνες που αποκαλύπτονται όταν πατήσεις με το ποντίκι σου σε κάθε κάρτα είναι σε ζεύγη. Πρέπει να εντοπίσεις τις ίδιες, πατώντας με το ποντίκι σου διαδοχικά την μία και την επόμενη κάρτα που κρύβουν την ίδια εικόνα.
  • Για να μεταφερθείς στο περιβάλλον του παιχνιδιού πάτα στην εικόνα που βρίσκεται στην κορυφή του άρθρου.
  • Η επιστροφή στον σχολικό ιστότοπο γίνεται όταν κλείσεις την καρτέλα που φιλοξενεί το παιχνίδι.

 

Για την παραγωγή του παιχνιδιού χρησιμοποιήθηκε εργαλείο με άδεια χρήσης της H5P Group.
Ο ήχος που χρησιμοποιήθηκε προέρχεται από το FreeSound.org και έχει υποστεί επεξεργασία.

Υλοποίηση: Τσορμπατζόγλου Γιώργος

Εφαρμογή παζλ

Proxorao 768x439 1

Πάζλ από στιγμιότυπο ενός παιχνιδιού με το οποίο το ΕΕΕΕΚ Αχαΐας πήρε μέρος σε διαγωνισμό.

Πάζλ από εικόνα που οι μαθητές του ΕΕΕΕΚ Αχαΐας επεξεργάσθηκαν το σχολικό έτος 2022-2023.

Τα παζλ ανοίγουν σε καινούργιο παράθυρο.
Τα κομμάτια του παζλ τα σύρουμε στις κατάλληλες θέσεις με την βοήθεια του ποντικιού με την μέθοδο “Σύρε και Άσε”.

Με την βοήθεια του εκπαιδευτικού Τσορμπατζόγλου Γιώργου

xelona pu