Αναδημοσίευση από το http://www.esos.gr

Το υπουργείο Παιδείας για την πλήρωση ,με επιλογή, δέκα θέσεων διευθυντών για:

α) τα υπό ενιαία διεύθυνση λειτουργούντα επτά (7) Εκκλησιαστικά Γυμνάσια και Γενικά Εκκλησιαστικά Λύκεια, και,

β) τα τρία (3) Γενικά Εκκλησιαστικά Λύκεια, της Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης, καλεί με επροκήρυξη που εξέδωσε:

  Τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης, βαθμού-τουλάχιστον-Δ’, κατόχους των προσόντων που ορίζονται στο άρθρο 3 της αριθ. 79321/Α2/06-7-2010 απόφασης Υπουργού Παιδείας, να υποβάλουν αίτηση καθώς και τα απαραίτητα δικαιολογητικά από 31-03-2015 έως και 24-04-2015, προκειμένου να συμμετάσχουν στη διαδικασία κατάρτισης Αξιολογικού Πίνακα επιλογής υποψηφίων διευθυντών εκκλησιαστικών σχολείων.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά-συνοδευτικά των αιτήσεων είναι τα εξής:

α) Πλήρες πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών,
β) Βιογραφικό σημείωμα και σύντομο υπόμνημα υποψηφίου, το οποίο περιλαμβάνει έκθεση αυτοαξιολόγησης και προγραμματισμό του έργου που θα αναληφθεί σε περίπτωση επιλογής, σύμφωνα με υπόδειγμα της παρούσας,
γ) Αντίγραφα τίτλων πτυχιακών, μεταπτυχιακών και διδακτορικών σπουδών, τίτλων μετεκπαίδευσης και επιμόρφωσης,
δ) Αποδεικτικά γνώσης ξένων γλωσσών, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από το ΑΣΕΠ, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη αποδεικτικά που αποτέλεσαν ειδικά προσόντα διορισμού,
ε) Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης στις Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.), σύμφωνα με τα οριζόμενα από το ΑΣΕΠ,
στ) Υπεύθυνη Δήλωση του ν. 1599/1986, με την οποία θα βεβαιώνεται ότι ο ενδιαφερόμενος δεν έχει καταδικαστεί τελεσίδικα για οποιοδήποτε πειθαρχικό παράπτωμα με ποινή ανώτερη του προστίμου αποδοχών τεσσάρων μηνών, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο τρίτο, παρ. 1, του ν. 4057/2012,

 Η αίτηση, τύπος της οποίας επισυνάπτεται στην προκήρυξη, καθώς και τα απαιτούμενα συνοδευτικά δικαιολογητικά, κατατίθενται αυτοπροσώπως από τον ενδιαφερόμενο ή από άλλο εξουσιοδοτημένο πρόσωπο στο Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, ή αποστέλλονται ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή στη διεύθυνση:

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ &
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
(ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΗ ΘΕΣΕΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ)
ΑΝΔΡ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ 37, 151 80 ΜΑΡΟΥΣΙ

Επισημαίνεται ότι για την επιλογή σε θέση διευθυντή στο Γενικό Εκκλησιαστικό Λύκειο-Γυμνάσιο της Αθωνιάδος Εκκλησιαστικής Ακαδημίας του Αγίου Όρους, γίνονται δεκτές αιτήσεις μόνο αρρένων εκπαιδευτικών.

Επιπλέον του ανωτέρου περιορισμού, για την τοποθέτηση διευθυντή στο Εκκλησιαστικό Γυμνάσιο-Γενικό Εκκλησιαστικό Λύκειο της Αθωνιάδας Εκκλησιαστικής Ακαδημίας, καθώς και στο Γενικό Εκκλησιαστικό Λύκειο της Ριζαρείου Εκκλησιαστικής Σχολής, απαιτείται επιπροσθέτως προηγούμενη έγκριση της Ιεράς Επιστασίας του Αγίου Όρους και του Πολυμελούς Συμβουλίου της Ριζαρείου Εκκλησιαστικής Σχολής αντίστοιχα.

Με νέα διορθωτική εγκύκλιο που εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας καλεί τους   Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να χορηγούν άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για επιμορφωτικούς ή επιστημονικούς λόγους και στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, από 26-3-2015 και εφεξής ενόψει θεσμοθέτησης σχετικής νομοθετικής ρύθμισης.

Δικαίωμα λήψης των παραπάνω αδειών παρέχεται για συμμετοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα, στο εσωτερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Παρέχεται με την ίδια διαδικασία από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο, με αποδοχές για όλο το χρόνο, κατά τον
οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στο χρόνο αυτό, προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του.

ΠΗΓΗ:http://www.esos.gr/arthra/37687/apo-26-martioy-ishyei-i-nea-rythmisi-gia-tis-adeies-ton-anapliroton

ΠΗΓΗhttp://www.esos.gr/arthra/37685/odigies-gia-tin-proetoimasia-ton-panelladikon-exetaseon

Εγκύκλιο με οδηγίες για την προετοιμασία των Πανελλαδικών Εξετάσεων υπέγραψε σήμερα ο Αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

LogoΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ορισμός νέας Διοικούσας Επιτροπής Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.)

Στο ΦΕΚ 176/τ.ΥΟΔΔ/27-03-2015 έγινε αντικατάσταση του προέδρου, των μελών και της γραμματέως της ΔΕΠΠΣ, ως ακολούθως :

  1. Τσελφές Βασίλειος του Νικολάου, Καθηγητής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, ως Πρόεδρος.
  2. Ψύλλος Δημήτριος του Κωνσταντίνου, Καθηγητής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ως μέλος.
  3. Βλάχος Αθανάσιος του Γεωργίου, Εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03, μέλος του ΕΠΕΣ του Προτύπου Πειραματικού Γυμνασίου της Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Αθηνών, ως μέλος.
  4. Βόντσα Βασιλική του Γεωργίου, Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας, ως μέλος.
  5. Γεωργάτου Μαρία του Παναγή, Σχολική Σύμβουλος κλάδου ΠΕ04 − Φυσικών της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Αττικής, ως μέλος.
  6. Κουρεμένος Αθανάσιος του Γεωργίου, απόφοιτος της Ιωνιδείου Προτύπου Σχολής Πειραιά, Καθηγητής του Πανεπιστημίου Πειραιά, ως μέλος.
  7. Γιαννόπουλος Γεώργιος του Αναστασίου, πολιτικός μηχανικός, απόφοιτος της Βαρβακείου Πρότυπης Σχολής, ως μέλος.

Γραμματέας της Επιτροπής ορίζεται η Παρασκευοπούλου Μαρία του Αθανασίου, με αναπληρώτρια τη Συγγρού Μαγδαληνή του Παντελεήμονος, κλάδου ΠΕ Διοικητικού − Οικονομικού της Γενικής Γραμματείας Παιδείας και Θρησκευμάτων του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ.

Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

ΠΗΓΗ:http://www.minedu.gov.gr

 ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ ΑΝΑ ΙΔΡΥΜΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ 

Από το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ο αριθμός εισακτέων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016.

Ο γενικός αριθμός εισακτέων ανέρχεται σε 68.345 θέσεις και αναλυτικά:

– 44.200 θέσεις στα Πανεπιστήμια και στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες

– 24.145 θέσεις στα ΤΕΙ, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. και Α.Σ.Τ.Ε.

Συγκριτικός Πίνακας Εισακτέων ακαδ. έτους 2014-5 και 2015-6

Ακαδ. έτος Συνολικός αριθμός εισακτέων Πανεπιστήμια ΤΕΙ/ΑΣΠΑΙΤΕ/ΑΣΤΕ
2014-2015 70.305 46.735 23.570
2015-2016 68.345 44.200 24.145

Στον ανωτέρω αριθμό εισακτέων (68.345 θέσεις) δεν συμπεριλαμβάνονται και άρα προστίθενται οι θέσεις εισακτέων:

  1. Για τις Στρατιωτικές Σχολές
  2. Για τις Σχολές της Αστυνομικής Ακαδημίας και της Πυροσβεστικής Ακαδημίας
  3. Για τις Σχολές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού
  4. Οι θέσεις που ορίζονται καθ’ υπέρβαση  του αναφερόμενου αριθμού εισακτέων για τις ειδικές κατηγορίες υποψηφίων, όπως αθλητές με διακρίσεις, Έλληνες του εξωτερικού, αλλοδαποί-αλλογενείς, πάσχοντες από σοβαρές παθήσεις κλπ.

Με την σχετική Υπουργική Απόφαση που ήδη υπογράφηκε, καθορίζονται οι θέσεις καθ’ υπέρβαση  του αναφερόμενου αριθμού εισακτέων και η ποσοστιαία κατανομή των θέσεων εισακτέων για το ακαδημαϊκό έτος 2015-6.

Τις ανωτέρω θέσεις εισακτέων αναμένεται να τις διεκδικήσουν οι 101.508 υποψήφιοι που υπέβαλαν Αίτηση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ και όσοι υποψήφιοι υποβάλουν μηχανογραφικό δελτίο χωρίς νέα εξέταση για το 10% των θέσεων εισακτέων.

Από τον ανωτέρω συνολικό αριθμό των 68.345 θέσεων διατίθενται:

  • ποσοστό 90% των θέσεων των Πανεπιστημίων και των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών και ποσοστό 69% των θέσεων των ΤΕΙ, της ΑΣΠΑΙΤΕ και των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης, στους μαθητές της Γ΄ τάξης του ημερήσιου Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄) και τους αποφοίτους Λυκείων που θα λάβουν μέρος στις φετινές πανελλήνιες εξετάσεις.
  • Για τις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές, τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας και των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού ο ακριβής αριθμός των θέσεων εισακτέων καθορίζεται με αποφάσεις των αντίστοιχων Υπουργείων.
  • ποσοστό 10% των θέσεων των Πανεπιστημίων, των ΤΕΙ, των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, της ΑΣΠΑΙΤΕ και των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης, σε υποψήφιους που δε συμμετέχουν στις πανελλήνιες εξετάσεις το έτος 2015 και είναι κάτοχοι απολυτηρίου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που έλαβαν μέρος στις πανελλήνιες εξετάσεις των ημερήσιων Γενικών Λυκείων ή Ημερήσιων ΕΠΑΛ τα έτη  2013 ή 2014. Για τις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές, τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας και των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού ο ακριβής αριθμός των θέσεων εισακτέων καθορίζεται με αποφάσεις των αντίστοιχων Υπουργείων. Ο ακριβής αριθμός των υποψηφίων θα γνωστοποιηθεί μετά την υποβολή των μηχανογραφικών δελτίων.
  • ποσοστό 20% των θέσεων των ΤΕΙ, της ΑΣΠΑΙΤΕ, των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης στους υποψηφίους ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α΄) που θα λάβουν μέρος στις πανελλήνιες εξετάσεις των τεσσάρων μαθημάτων. Για τις Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών, τις Σχολές Αστυφυλάκων της Αστυνομίας και τις Σχολές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού ο ακριβής αριθμός των θέσεων εισακτέων καθορίζεται με αποφάσεις των αντίστοιχων Υπουργείων.
  • ποσοστό 1% των θέσεων των ΤΕΙ, της ΑΣΠΑΙΤΕ και των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης στους υποψηφίους Εσπερινών ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α) που θα λάβουν μέρος στις πανελλήνιες εξετάσεις των δύο μαθημάτων. Για τις Σχολές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού ο ακριβής αριθμός των θέσεων εισακτέων καθορίζεται με απόφαση του αντίστοιχου Υπουργείου.
  • Ποσοστό 1% πέρα από τον αριθμό εισακτέων των Πανεπιστημίων, των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, των ΤΕΙ, της ΑΣΠΑΙΤΕ και των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης, διατίθενται για τους μαθητές και αποφοίτους των Εσπερινών Γενικών Λυκείων καθώς και τους υποψηφίους Εσπερινών ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄) που θα λάβουν μέρος στις αντίστοιχες πανελλήνιες εξετάσεις της Δ΄ τάξης των Λυκείων αυτών. Για τις Σχολές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού ο ακριβής αριθμός των θέσεων εισακτέων καθορίζεται με απόφαση του αντίστοιχου Υπουργείου.

 

Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

news pistopoihsiΓίνεται γνωστό στους εκπαιδευτικούς που έχουν συμμετάσχει στα προγράμματα επιμόρφωσης Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε. και επιθυμούν να πιστοποιηθούν, ότι σύμφωνα με τον τρέχοντα προγραμματισμό, οι εξετάσεις πιστοποίησης προβλέπεται να διεξαχθούν στο διάστημα Μαΐου – Ιουνίου 2015 (Σαββατοκύριακα), σε Κέντρα Πιστοποίησης (ΚΕΠΙΣ) σε όλη τη χώρα.

Οι δοκιμασίες πιστοποίησης Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε. θα βασιστούν στη μεθοδολογία που ακολουθήθηκε και στις προηγούμενες περιόδους πιστοποίησης, δηλαδή on line εξέταση, η οποία περιλαμβάνει αυτοματοποιημένο (τεστ ερωτήσεων) και μη αυτοματοποιημένο μέρος (ανάπτυξη πλήρους θέματος σχετικού με την εκπόνηση ενός σχεδίου μαθήματος και τον χειρισμό αυτού του σχεδίου στην τάξη). Στην «Πύλη Ενημέρωσης» της Πράξης (ΕΔΩ) διατίθενται δείγματα θεμάτων.

Δικαίωμα συμμετοχής στις εξετάσεις πιστοποίησης Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε. έχουν οι εκπαιδευτικοί που έχουν παρακολουθήσει και ολοκληρώσει επιτυχώς το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε. (παραδοσιακού μοντέλου ή μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης). Αναφορικά με τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στα προγράμματα επιμόρφωσης της παρούσας Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013), που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, υπενθυμίζεται ότι προϋπόθεση συμμετοχής τους στην πιστοποίηση, αποτελεί η συμμετοχή τους στις δράσεις «εφαρμογής στην τάξη» και η παρουσία τους στο 90% τουλάχιστον των επιμορφωτικών συνεδριών και υποστηρικτικών συναντήσεων. Επίσης, για τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στα προγράμματα της 1ης περιόδου εφαρμογής του μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης, επιπρόσθετη προϋπόθεση αποτελεί η συμμετοχή τους στις ασύγχρονες δράσεις του προγράμματος (εκπόνηση ασύγχρονων δραστηριοτήτων και εργασιών).

Η επιτυχής συμμετοχή στις παραπάνω δράσεις διαπιστώνεται από τα στοιχεία που κατατίθενται στο Πληροφοριακό σύστημα (MIS) της Πράξης (Φόρμες 3 και 4 για την «εφαρμογή στην τάξη» και Φόρμες 5, 6, και 7 για τις ασύγχρονες δράσεις του μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης). Συνεπώς, παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι επιμορφούμενοι και επιμορφωτές να καλύψουν τυχόν εκκρεμότητες συμπλήρωσης των στοιχείων που τους αφορούν (επιμορφούμενοι: Φόρμες 3 και 6, επιμορφωτές: Φόρμες 4, 5 και 7, πρόσβαση με χρήση των προσωπικών κωδικών πρόσβασης, http://b-epipedo2.cti.gr/mis –> επιλογή: “Διαχείριση Φορμών”), προκειμένου να δοθεί στους δικαιούχους εκπαιδευτικούς η δυνατότητα υποβολής αίτησης συμμετοχής στις δοκιμασίες πιστοποίησης, μόλις ανακοινωθούν τα διαθέσιμα προγράμματα (εντός του Απριλίου).

Περισσότερες πληροφορίες και οδηγίες σχετικά με τη συμπλήρωση των φορμών μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.

Νεώτερα στοιχεία, όπως οι ακριβείς ημερομηνίες διεξαγωγής των εξετάσεων, καθώς και λεπτομέρειες σχετικά με τη διεξαγωγή τους, θα δημοσιεύονται στην παρούσα «Πύλη Ενημέρωσης και Συνεργασίας Β’ Επιπέδου», στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

http://b-epipedo2.cti.gr,

την οποία οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να επισκέπτονται συχνά για την έγκαιρη ενημέρωσή τους και για να υποβάλουν τυχόν ερωτήματα στην υπηρεσία Help Desk,ΕΔΩ.

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ο πίνακας με τα εξεταστικά κέντρα του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας Μαΐου 2015 και η κατανομή των υποψηφίων σ’ αυτά.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερώνονται:

  • Από την ιστοσελίδα του Υπουργείου στο σύνδεσμο για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
  • Από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και
  • Από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
  • Για το δελτίο τύπου πατήστε εδώ.
  • Για τον πίνακα των εξεταστικών κέντρων πατήστε εδώ.

 

 

Αναφορικά με την άδεια εισόδου στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ενημερώνουμε ότι:

Οι αιτήσεις των εκπροσώπων των μέσων ενημέρωσης που επιθυμούν να επισκεφθούν τα σχολεία, θα υποβάλλονται στις Διευθύνσεις Σπουδών του Υπουργείου Παιδείας (Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αντίστοιχα). Κατόπιν εισήγησης των Διευθύνσεων Σπουδών, το Υπουργείο Παιδείας θα χορηγεί ή όχι την σχετική άδεια, με την προϋπόθεση ότι θα λαμβάνονται τα απαραίτητα μέτρα, ώστε να εξασφαλίζεται ο σεβασμός της προσωπικότητας και των ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των γονέων, καθώς και η ομαλή λειτουργία του σχολείου.

Τέλος, παρακαλούμε οι αιτήσεις να υποβάλλονται εγκαίρως στις Διευθύνσεις Σπουδών του Υπουργείου Παιδείας,ώστε οι αρμόδιες υπηρεσίες να μπορούν να εξετάσουν σε εύλογο χρονικό διάστημα την ουσία του αιτήματος.

Για το δελτίο τύπου πατήστε εδώ.

Αναδημοσίευση από το http://dictyo.gr/index.php/categories/item/20377-poia-vivlia-tha-prepei-na-kratisoun-oi-mathites-gia-to-epomeno-etos

Σε ενημέρωση για τα σχολικά βιβλία που θα χρησιμοποιήσουν εκ νέου οι μαθητές και το επόμενο σχολικό έτος προχώρησε το υπουργείο Παιδείας.Συγκεκριμένα καλεί τους διευθυντές των Γυμνασίων να ενημερώσουν τους μαθητές για τα εξής:
– Οι μαθητές που φοιτούν στην Α’ τάξη του Γυμνασίου κατά το σχ. Έτος 2014-15 πρέπει να
διατηρήσουν το βιβλίο των Γερμανικών, διότι θα το χρησιμοποιήσουν και στη Β’ τάξη του Γυμνασίου το σχολικό έτος 2015-16.
– Οι μαθητές που φοιτούν στην Α’ τάξη του Γυμνασίου πρέπει να διατηρήσουν το βιβλίο των Γαλλικών , διότι θα το χρησιμοποιήσουν και στη Β’ τάξη του Γυμνασίου κατά το σχ. έτος 2015-16
– Οι μαθητές που φοιτούν στη Β’ τάξη του Γυμνασίου κατά το σχ. έτος 2014-15 πρέπει να διατηρήσουν το βιβλίο της Βιολογίας, διότι θα το χρησιμοποιήσουν και στη Γ’ τάξη του Γυμνασίου το σχ. έτος 2015-16.

Αναδημοσίευση από το http://dictyo.gr/index.php/categories/item/20376-katevaste-2-tomous-gia-themata-diaxeirisis-provlimaton-sxolikis-taksis

Θέματα Διαχείρισης Προβλημάτων Σχολικής Τάξης.
Φορέας Υλοποίησης : ΥΠΕΠΘ – ΠΑΙ∆ΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ

1ος Τόμος

Επιστημονική Επιμέλεια:  Ευανθία Μακρή ‐ Μπότσαρη
Στον 1ο τόμο δίνεται έμφαση σε τρεις κυρίως βασικούς άξονες:
− Διαχείριση ιδιαιτεροτήτων μαθητών με έμφαση στις μαθησιακές δυσκολίες και τα χαρισματικά παιδιά.
− Προβλήματα συμπεριφοράς με έμφαση στη διαχείριση της βίας, της επιθετικότητας, των συναισθηματικών διαταραχών και της διαχείρισης

κρίσεων στο σχολικό περιβάλλον.

− Πολυπολιτισμικότητα στο σχολείο, με σημείο αναφοράς το σεβασμό της διαφορετικότητας και τους τρόπους στήριξης των μαθητών με πολιτισμικές ιδιαιτερότητες.

2ος Τόμος

Επιστημονική Επιμέλεια: Ελένη Τζελέπη‐ Γιαννάτου, PhD
Ο 2ος τόμος αποτελείται από τρία μέρη:
Στο πρώτο μέρος του  τόμου διακρίνονται δύο άξονες:
Ο ένας αφορά τις μαθησιακές δυσκολίες και ο άλλος τους χαρισματικούς και ταλαντούχους μαθητές.
Στον πρώτο άξονα παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά των μαθησιακών δυσκολιών και προτείνονται τρόποι μετασχηματισμού και προσαρμογής του κοινού προγράμματος προκειμένου να υποστηριχθούν ταπαιδιά με μαθησιακές δυσκολίες σε διάφορα μαθήματα ή βαθμίδες εκπαίδευσης.
Στο δεύτερο άξονα ερευνώνται οι διαστάσεις της χαρισματικότητας και ο ρόλος του περιβάλλοντος στην εξέλιξη των χαρισματικών παιδιών καθώς και οι βασικές αρχές της εκπαίδευσής τους σε ένα πλαίσιο ενταγμένο στη γενική εκπαίδευση.
Το δεύτερο μέρος του τόμου εστιάζεται στα προβλήματα συμπεριφοράς.
Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην πρόληψη και στη θετική ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των παιδιών.
Οι τομείς που παρουσιάζονται είναι η κοινωνική και συναισθηματική μάθηση ως μέσο πρόληψης, το ψυχολογικό κλίμα της τάξης και οι διαπροσωπικές σχέσεις εκπαιδευτικών‐μαθητών, η σχολική βία και ο εκφοβισμός, η διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς στο πλαίσιο της διεπιστημονικότητας και της συμμετοχικής δράσης.
Στο τρίτο μέρος του τόμου διακρίνονται δύο κύριες θεματικές:
η πρώτη αναφέρεται στην πολυπολιτισμικότητα και πολυγλωσσία του σύγχρονου ελληνικού σχολείου και η δεύτερη στις εκπαιδευτικές ανισότητες, οι οποίες συνδέονται εν πολλοίς και με την πολυπολιτισμικότητα και πολυγλωσσία.
Στην πρώτη θεματική περιγράφεται η πολυπολιτισμική πραγματικότητα του σύγχρονου σχολείου και παρουσιάζονται προτάσεις και προγράμματα διαχείρισής της.
Στη δεύτερη μελετώνται οι εκπαιδευτικές ανισότητες όχι μόνο εκείνων που δεν ανήκουν στο κυρίαρχο πολιτισμικό σώμα αλλά και αυτών που ανήκουν μεν αλλά βρίσκονται σε κίνδυνο αποτυχίας.
Τέλος προτείνεται μέσα από το πρίσμα της κριτικής θεωρίας το σχολείο της ένταξης ως απάντηση στις εκπαιδευτικές και ανθρώπινες ανάγκες των παιδιών του ελληνικού σχολείου.
 ΠΑΙ∆ΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ

 Σάββατο, 21 Μαρτίου 2015, ώρα 7 μ.μ.
 Αίθουσα Εκδηλώσεων Δημαρχείου Θέρμου
Αφιέρωμα  στην Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης
και
 παρουσίαση του έργου της Κατερίνας Λιβιτσάνου
 Η  παρουσία σας θα τιμήσει ιδιαίτερα τη λογοτεχνική βραδιά
 στο όμορφο Θέρμο Τριχωνίδος
                                      
  Παναγιώτης Κων. Δρέλλιας
Μαθηματικός – πτυχ. ΦΠΨ – MSc Φιλοσοφίας

ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

15 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015

Τα αποτελέσματα των εκλογών της 15ης Μαρτίου 2015 της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας που
διεξήχθησαν με το Νέο Καταστατικό  θα τα βρείτε εδώ.