Αναδημοσίευση από το www.esos.gr

Δύο φορές θα πραγματοποιηθούν φέτος οι εξετάσεις Πιστοποίησης Επαγγελματικής Κατάρτισης, για τους περίπου 23.000 αποφοίτους των ΙΕΚ, ανακοίνωσε σήμερα στους εκπαιδευτικούς συντάκτες ο υφυπουργός Παιδείας Κώστας Κουκουδήμος.
Όπως είπε ο υφυπουργός Παιδείας η απόφαση συγκρότησης της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων, ύστερα από πρόταση του ΕΟΠΠΕΠ, υπογράφηκε από τον υπουργό Παιδείας .
Για τις διαδικασίες εξετάσεων πιστοποίησης των αποφοίτων των ΙΕΚ και Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), πατήστε εδώ για να ανοίξετε το ΦΕΚ
Εξετάσεις  Πιστοποίησης Επαγγελματικής Κατάρτισης αποφοίτων Ι.Ε.Κ.  δεν έχουν διεξαχθεί από το  έτος  2012 μέχρι και σήμερα, με αποτέλεσμα τουλάχιστον  σε 23.000 απόφοιτοι ΙΕΚ να έχει εμποδιστεί η     πιστοποίηση  των γνώσεων    που θεωρείται απαραίτητη για να εργαστούν  στο αντικείμενο που σπούδασαν επί 2,5 χρόνια.

Η Γυμναστική Εταιρεία Αγρινίου διοργανώνει ειδική εκδήλωση με θέμα “Πως βλέπω το Αγρίνιο μετά την 1η Σεπτεμβρίου 2014. Σκέψεις, ιδέες,προτάσεις για το μέλλον της πόλης” από τον ομότιμο καθηγητή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αθανάσιο Παλιούρα. Η εκδήλωση θα γίνει στο Παπαστράτειο Μέγαρο Αγρινίου την Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014 στις 8.00 μ.μ.

Το Γυμνάσιο των ενηλίκων διανύει φέτος τον ενδέκατο χρόνο λειτουργίας του

Η Διεύθυνση του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Αγρινίου ανακοινώνει ότι συνεχίζονται οι εγγραφές για το νέο σχολικό έτος 2014-2015 των ενδιαφερομένων πολιτών που δεν έχουν  ολοκληρώσει την εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση και θέλουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους και να αποκτήσουν τοαπολυτήριο του Γυμνασίου.

Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Αγρινίου είναι ένα Δημόσιο Γυμνάσιο Ενηλίκων που λειτουργεί στο Αγρίνιο από το έτος 2003. Δίνει μία Δεύτερη Ευκαιρία στη μόρφωση των ενηλίκων εκπαιδευομένων, μέσα από το ευέλικτο και ανοικτό πρόγραμμα σπουδών του που προσαρμόζεται στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα τους.

ü  Οι εκπαιδευόμενοι πρέπει να είναι 18 ετών και άνω.

ü  Η φοίτηση διαρκεί δύο (2) χρόνια.

ü   Χορηγείται απολυτήριο ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.

ü  Τα μαθήματα γίνονται το απόγευμα 4:30 μ.μ. έως 8:30 μ.μ.

ü  Εκδίδεται Μαθητικό Δελτίο για τη δωρεάν μετακίνηση στο σχολείο με το Αστικό και Υπεραστικό ΚΤΕΛ

Οι ενδιαφερόμενοι πολίτες για να εγγραφούν, συμπληρώνουν αίτηση φοίτησης στο Σχολείο Δεύτερης  Ευκαιρίας Αγρινίου προσκομίζοντας τα παρακάτω δικαιολογητικά:

  1. Απολυτήριο Δημοτικού Σχολείου.
  2. Φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας.
  3. Πιστοποιητικό γεννήσεως.

Οι εγγραφές  για το νέο σχολικό έτος 2014-2015 πραγματοποιούνται καθημερινά από 4:30μ.μ. έως 8:00μ.μ.στη Διεύθυνση του Σχολείου: Δεληγιώργη  27 Αγρίνιο, Τηλέφωνο  επικοινωνίας  2641056100

Fax: 2641056801 E-mailsdeagr@sch.gr Web: http://sde-agrin.ait.sch.gr

 

                                                                Ο Διευθυντής του ΣΔΕ Αγρινίου

                                                               Νάσιος Νικόλαος

Picture

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης (πρώην Κ.Ε.Κ.) του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων σας καλωσορίζει στο εξ αποστάσεως επιμορφωτικό πρόγραμμα «Νεοελληνική Λογοτεχνία & Ψηφιακές Τεχνολογίες» που πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Εργαστήριο Νέας Ελληνικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου.  
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ
Αντικείμενο και Στόχοι του Προγράμματος
Πρόκειται για ένα καινοτόμο αντικείμενο για τα ελληνικά δεδομένα, με εξαιρετικό θεωρητικό ενδιαφέρον και πολυάριθμες εκπαιδευτικές και πρακτικές εφαρμογές. Στο τέλος του Προγράμματος οι συμμετέχοντες θα έχουν αναπτύξει γνώσεις και ικανότητες που αφορούν τα παρακάτω αντικείμενα:  

  • η λογοτεχνία στο διαδίκτυο: συστηματική έρευνα σε ψηφιακές βιβλιοθήκες, πύλες και βάσεις δεδομένων
  • αξιολόγηση και δημιουργική αξιοποίηση ψηφιακού και πολυμεσικού υλικού
  • δημιουργία ειδικού λογισμικού για τη φιλολογική έρευνα
  • χρήσεις ψηφιακών εφαρμογών στη διδακτική της λογοτεχνίας
  • ψηφιακή λογοτεχνία κ.ά.

Διάρκεια Προγράμματος 
Το Πρόγραμμα διαρκεί τέσσερις μήνες και συγκεκριμένα από τις 6 Οκτωβρίου 2014 έως τις 24 Φεβρουαρίου 2015 (16 πλήρεις διδακτικές εβδομάδες).

Σε Ποιους Απευθύνεται

  • Σε φιλολόγους
  • Σε εκπαιδευτικούς και εργαζόμενους στον χώρο της εκπαίδευσης
  • Σε φοιτητές και αποφοίτους φιλοσοφικών σχολών, σχολών ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών και επιστημών της αγωγής
  • Σε αποφοίτους δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με συναφή ενδιαφέροντα


Μεθοδολογία Διεξαγωγής της Εκπαίδευσης

Η διδασκαλία του προγράμματος γίνεται αποκλειστικά με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με τη χρήση του διαδικτύου, χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία του εκπαιδευόμενου σε συγκεκριμένο χώρο και χρόνο.

Το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος διατίθεται σταδιακά, ανά διδακτική ενότητα, μέσω της ειδικά σχεδιασμένης εκπαιδευτικής πλατφόρμας. Εκτός από τη διάθεση του εκπαιδευτικού υλικού, στην πλατφόρμα αναρτώνται ανακοινώσεις, χρονοδιαγράμματα και οδηγοί μελέτης, ενημερωτικά σημειώματα καθώς και λεπτομερείς οδηγίες για τη χρήση της πλατφόρμας και τη συμμετοχή στα τεστ αξιολόγησης. Τέλος, το εκπαιδευτικό υλικό παρέχεται και σε ηλεκτρονική μορφή (e-book), προκειμένου να διευκολυνθούν οι εκπαιδευόμενοι που προτιμούν να μελετήσουν το υλικό εκτυπωμένο.

Μέσω του ενσωματωμένου στην εκπαιδευτική πλατφόρμα συστήματος επικοινωνίας, ο εκπαιδευόμενος έχει τη δυνατότητα να απευθυνθεί στη Διοικητική ή Τεχνική Υποστήριξη του προγράμματος, αναλόγως με το ζήτημα που τον απασχολεί, ενώ για θέματα που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία, ο σπουδαστής βρίσκεται σε επικοινωνία με τον εκπαιδευτή του καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος.

Διδασκαλία και Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης

Το πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί αποκλειστικά με online διδασκαλία. Από τους εκπαιδευόμενους απαιτούνται 15-20 ώρες εβδομαδιαίας απασχόλησης για τη μελέτη ειδικά σχεδιασμένου διαδραστικού υλικού, την εκπόνηση δραστηριοτήτων και τη συγγραφή μικρής έκτασης εργασιών. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος εκπαίδευσης, η οποία τεκμηριώνεται με συνολική επίδοση άνω του 60% σε κάθε δοκιμασία εξέτασης, παρέχεται Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης, το οποίο συνοδεύεται από αναλυτική βαθμολογία για κάθε μία από τις τέσσερις (4) διδακτικές Ενότητες που απαρτίζουν το  πρόγραμμα.

Περίοδος Υποβολής Αιτήσεων
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής στο επιμορφωτικό πρόγραμμα από τις 16/6/2014 μέχρι τις 3/10/2014. Η αίτησή τους θα αξιολογηθεί από την επιστημονική επιτροπή και θα λάβουν απαντητική επιστολή εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών.

Επιστημονικά Υπεύθυνος
Ο Επιστημονικά Υπεύθυνος του Προγράμματος είναι ο Αναπληρωτής Καθηγητής Νεοελληνικής Φιλολογίας στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, κ. Τάκης Καγιαλής, ο οποίος έχει την ευθύνη για τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την παρακολούθηση της ακαδημαϊκής λειτουργίας του προγράμματος.


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤ. ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ

Επιστημονική ΕπιτροπήΤάκης Καγιαλής, Αναπληρωτής Καθηγητής Νεοελληνικής Φιλολογίας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Λάμπρος Βαρελάς, Επίκουρος Καθηγητής Νεοελληνικής Φιλολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (CV)
Δημήτρης Καργιώτης, Επίκουρος Καθηγητής Συγκριτικής Φιλολογίας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (CV)
Αναστασία Νάτσινα, Λέκτορας Νεοελληνικής Φιλολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης (CV)
Γιάννης Παπαθεοδώρου, Επίκουρος Καθηγητής Νεοελληνικής Φιλολογίας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (CV)
Φίλιππος Παππάς, Μεταδιδακτορικός Ερευνητής Νεοελληνικής Φιλολογίας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (CV)Συγγραφείς του Εκπαιδευτικού ΥλικούΟι συγγραφείς του εκπαιδευτικού υλικού είναι μέλη ΔΕΠ Ελληνικών Πανεπιστημίων ή ειδικοί επιστήμονες με μεγάλη εμπειρία στο γνωστικό αντικείμενο, οι οποίοι κατέχουν πολύ βασικό ρόλο στην υλοποίηση του προγράμματος. Συγγράφουν το υλικό που μελετούν οι εκπαιδευόμενοι, αναλαμβάνουν την επιστημονική ευθύνη για τη μετατροπή του εκπαιδευτικού υλικού σε μορφή e-learning και παρέχουν στενή εποπτεία και συντονισμό στα τμήματα εκπαιδευομένων που συγκροτούνται.

Εκπαιδευτικοί Σύμβουλοι (ανά τμήμα εκπαιδευόμενων)

Η εκπαίδευση διεξάγεται εξ αποστάσεως, σε ολιγομελή τμήματα εκπαιδευομένων και οι εκπαιδευτικοί σύμβουλοι αναλαμβάνουν τη συμβουλευτική καθοδήγηση, την αξιολόγηση/ανατροφοδότηση των εκπαιδευόμενων και τη βαθμολόγηση των ασκήσεών τους, καθώς και την επίλυση τυχόν ζητημάτων που προκύπτουν στο πλαίσιο της μελέτης τους.

ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΟΔΗΓΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Για περισσότερες πληροφορίες 
μπορείτε να επικοινωνείτε με τη Γραμματεία του Προγράμματος
στα τηλέφωνα 26510-09313 & 26510-09141 
ή να αποστείλετε το μήνυμά σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση elearn@uoi.gr

 

Επιλέξτε από τα παρακάτω:

 

Αναδημοσίευση από το  http://www.kathimerini.gr  –  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΑΚΑΣΑΣ

Μισή αγωνία… τέλος την Τρίτη 1 Ιουλίου ή το αργότερο την Τετάρτη 2 Ιουλίου για τις 80.279 υποψηφίους Γενικών Λυκείων και της ομάδας Β΄ των Επαγγελματικών Λυκείων των φετινών πανελλαδικών εξετάσεων για τα ΑΕΙ. Τότε, όπως προκύπτει από σχετική εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας, θα αναρτηθούν οι βαθμοί στα Λύκεια. Οι βάσεις εισαγωγής θα ανακοινωθούν το τρίτο δεκαήμερο του Αυγούστου.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την εγκύκλιο, η τελική ολοκλήρωση-οριστικό κλείδωμα των βαθμολογιών θα πρέπει να γίνει το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 27 Ιουνίου για όλα τα μαθήματα, εκτός των μαθημάτων των επαναληπτικών εξετάσεων που θα κλειδώσουν οριστικά το Σάββατο 28 Ιουνίου. Θα ακολουθήσουν οι τεχνικές διαδικασίες ώστε την Τρίτη ή την Τετάρτη να αποσταλούν οι βαθμολογίες στα Λύκεια της χώρας όπου και θα αναρτηθούν. Παράλληλα, την ημέρα της ανάρτησης οι υποψήφιοι θα μπορούν να βρίσκουν τη βαθμολογία τους και στην ιστοσελίδα http://results.minedu.gov.gr πληκτρολογώντας τον 8ψήφιο κωδικό τους και τους 4 αρχικούς χαρακτήρες από το επώνυμο, το όνομα, το πατρώνυμο και το μητρώνυμο του υποψηφίου σε κεφαλαίους ελληνικούς χαρακτήρες.

Πρόχειρο μηχανογραφικό

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», η βαθμολόγηση των περισσότερων μαθημάτων έχει ολοκληρωθεί και απομένει η βαθμολόγηση εκείνων που εξετάστηκαν τελευταία, κυρίως της Φυσικής κατεύθυνσης. Από την έως τώρα εικόνα των γραπτών προκύπτει ανοδική τάση των βάσεων στα πέντε επιστημονικά πεδία, παράλληλα με τη συσσώρευση γραπτών στις μεσαίες βαθμολογίες 12 με 15. Τη διαμόρφωση των βάσεων επηρεάζει και ο αριθμός των υποψηφίων οι οποίοι θα υποβάλουν μηχανογραφικό δελτίο αλλά και οι επιλογές των υποψηφίων στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού. Ηδη, οι υποψήφιοι από τις 24 Ιουνίου θα μπορούν να κάνουν μόνο πρόχειρο μηχανογραφικό δελτίο (προσωρινή αποθήκευση) και, μετά την ανακοίνωση των βαθμών των ΓΕΛ ή των ΕΠΑΛ, θα μπορούν να κάνουν την τελική οριστικοποίησή του έως τις 14 Ιουλίου, που λήγει η προθεσμία.

Αναδημοσίευση από το  http://www.kathimerini.gr  –  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΑΚΑΣΑΣ

Αναδημοσίευση από  το  http://www.tovima.gr/science/  –  Ειρήνη Βενιού   19/06/2014 15:58

Κοπή της τούρτας με μαθηματική… φρεσκάδα

Βρετανός μαθηματικός αποκαλύπτει μια μέθοδο κοπής, η οποία βάσει επιστημονικών αρχών, προστατεύει το εσωτερικό του γλυκού
Ο τρόπος κοπής μιας τούρτας παίζει σημαντικό ρόλο για τη διατήρηση της φρεσκάδας και της γεύσης της σύμφωνα με τους μαθηματικούς

Λονδίνο

Την ιδανική μέθοδο για το κόψιμο της τούρτας ώστε να μην χάνουν την υγρασία τους τα εναπομείναντα κομμάτια, αποκαλύπτει με ένα βίντεο στο YouTube ο βρετανός μαθηματικός Αλεξ Μπέλος. Ο ίδιος τονίζει ότι πρόκειται για μια τεχνική ηλικίας τουλάχιστον 100 ετών.

Σύμφωνα με τον μαθηματικό, με το ψευδώνυμο Numberphile, πρόκειται για έναν τρόπο κοπής ο οποίος προστατεύει την υπόλοιπη τούρτα – σε περίπτωση που δεν φαγωθεί ολόκληρη – ώστε να μην στεγνώνει στον αέρα. Με τον τρόπο αυτόν, μπορεί το γλυκό να τοποθετηθεί στο ψυγείο χωρίς πρόβλημα, διατηρώντας την υγρασία του, όπως όταν ήταν φρέσκο.

Στοχεύοντας στο κέντρο

Η μέθοδος που παρουσιάζει ο Μπέλος στο βίντεό του, βασίζεται σε δύο παράλληλες γραμμές που γίνονται με το μαχαίρι στο κέντρο της τούρτας. Τα κομμάτια αφαιρούνται αρχικά από εκεί, με αποτέλεσμα το υπόλοιπο γλυκό να μπορεί να «ενωθεί» και πάλι χωρίς να εκτίθεται έτσι στον ατμοσφαιρικό αέρα. Σε περίπτωση που δεν έχουν σερβιριστεί όλοι οι καλεσμένοι, τότε σε επόμενη φάση η τούρτα θα πρέπει να κοπεί καθέτως κατά τον ίδιο τρόπο. Τα εναπομείναντα τέταρτα του γλυκού ενώνονται και πάλι και η φρεσκάδα παραμένει «σφραγισμένη» στο εσωτερικό του.

«Σε περίπτωση που η κοπή της τούρτας γίνεται σε τριγωνικά κομμάτια και στη συνέχεια το γλυκό μπει στο ψυγείο, ακόμα και αν καλυφθεί με μεμβράνη, εκτίθεται στον αέρα με αποτέλεσμα μετά από λίγη ώρα τα ακριανά κομμάτια να έχουν “ξεραθεί” και να πρέπει να απομακρυνθούν, καθώς η νέα τους υφή επηρεάζει τη γεύση» εξηγεί ο ίδιος.

Η μέθοδος του Μπέλος, όπως αναφέρει, είχε δημοσιευθεί υπό μορφή επιστολής στις 20 Δεκεμβρίου του 1906 στην επιθεώρηση «Nature» και έφερε την υπογραφή του βρετανού επιστήμονα Φράνσις Γκάλτον.

H επιστολή του Φράνσις Γκάλτον, που είχε δημοσιευθεί τον Δεκέμβριο του 1906 στο «Nature»

Με τίτλο «Κόβοντας μια στρογγυλή τούρτα με επιστημονικές αρχές» ο Γκάλτον εξηγούσε πώς «ο συνηθισμένος τρόπος κοπής ενός τριγωνικού κομματιού είναι λανθασμένος. Στο γλυκό θα πρέπει αρχικά να κόβονται δύο παράλληλες γραμμές στο κέντρο του, οι οποίες με μερικές ακόμα μαχαιριές προσφέρουν ορθογώνια κομμάτια». Η μέθοδος αυτή, εξηγούσε, επιτρέπει στην υπόλοιπη τούρτα να ενωθεί και πάλι, προστατεύοντας το εσωτερικό της και ιδιαίτερα το παντεσπάνι.

Αναδημοσίευση από  το  http://www.tovima.gr/science/  –  Ειρήνη Βενιού   19/06/2014 15:58

 

 

α/α  -Ειδικότητα  –  Σχολείο Οργανικής Θέσης – Κάτοχος θέσης ευθύνης

1 ΠΕ01 ΓΕΛ ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ ΌΧΙ
2 ΠΕ01 ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΣΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΌΧΙ
3 ΠΕ02 3ο ΓΣΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΌΧΙ
4 ΠΕ02 7ο ΓΣΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΌΧΙ
5 ΠΕ02 6ο ΓΣΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΝΑΙ
6 ΠΕ02 ΓΣΙΟ ΠΑΡΑΒΟΛΑΣ ΌΧΙ
7 ΠΕ02 2ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΝΑΙ
8 ΠΕ02 5ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΌΧΙ
9 ΠΕ02 ΓΕΛ ΒΟΝΙΤΣΑΣ ΌΧΙ
10 ΠΕ02 1ο ΓΣΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΌΧΙ
11 ΠΕ02 1ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΝΑΙ
12 ΠΕ02 ΓΕΛ ΠΑΡΑΒΟΛΑΣ ΌΧΙ
13 ΠΕ02 3ο ΓΣΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΌΧΙ
14 ΠΕ03 1ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΌΧΙ
15 ΠΕ03 3ο ΓΣΙΟ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΌΧΙ
16 ΠΕ03 1ο ΓΣΙΟ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΝΑΙ
17 ΠΕ03 1o ΓΕΛ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΝΑΙ
18 ΠΕ04.01 4ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΝΑΙ
19 ΠΕ04.04 1ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΌΧΙ
20 ΠΕ04.04 1ο ΓΣΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ ΝΑΙ
21 ΠΕ05 ΓΣΙΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΌΧΙ
22 ΠΕ05 2ο ΓΣΙΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΝΑΙ
23 ΠΕ05 2ο ΓΣΙΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΝΑΙ
24 ΠΕ06 1ο ΓΣΙΟ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΌΧΙ
25 ΠΕ07 5ο ΓΣΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΌΧΙ
26 ΠΕ09 ΓΕΛ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΟΥ ΌΧΙ
27 ΠΕ09 5ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΌΧΙ
28 ΠΕ09 1ο ΕΠΑΛ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΝΑΙ
29 ΠΕ11 2ο ΓΣΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΝΑΙ
30 ΠΕ11 4ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΌΧΙ
31 ΠΕ11 3ο ΓΣΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΝΑΙ
32 ΠΕ11 1ο ΕΠΑΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΝΑΙ
33 ΠΕ12.01 2ο ΕΠΑΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΝΑΙ
34 ΠΕ12.05 2ο ΓΣΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΌΧΙ
35 ΠΕ12.10 1ο ΕΠΑΛ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΝΑΙ
36 ΠΕ12.10 1ο ΕΠΑΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΌΧΙ
37 ΠΕ16 6ο ΓΣΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΌΧΙ
38 ΠΕ17.07 1ο ΕΠΑΛ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΝΑΙ
39 ΠΕ18.03 1ο ΕΠΑΛ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΝΑΙ
40 ΠΕ18.12 ΓΣΙΟ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΝΑΙ
41 ΠΕ19 1ο ΓΕΛ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΝΑΙ
42 ΠΕ19 3ο ΓΣΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΌΧΙ
43 ΠΕ20 ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΥΣΔΕ ΌΧΙ
44 ΔΕ1 Δ.Δ.Ε ΌΧΙ

 

Σας παραθέτω την  “επιστολή αγωνίας ” που απέστειλε πρίν την έναρξη των πανελλαδικών εξετάσεων 2014, προς την ΕΜΕ ο εκλεκτός συνάδερφος μαθηματικός κ. Παναγιώτης Κων. Δρέλλιας.

Δεν γνωρίζω αν η επιστολή αυτή έφτασε στην Κεντρική Επιτροπή  Εξετάσεων, σίγουρα όμως τα φετινά θέματα των Μαθηματικών Γενικής Παιδείας  κρίνονται ως εύκολα συγκριτικά με το επίπεδο των τριών τελευταίων ετών.

Αξιότιμοι συνάδελφοι της Ε.Μ.Ε.

με την ευκαιρία των Πανελλαδικών Εξετάσεων
σας υπενθυμίζω ένα φλέγον ζήτημα, το οποίο όλοι οι διδάσκοντες Μαθηματικοί
γνωρίζουμε, αλλά για διάφορους λόγους  το αποσιωπούμε  επιμελώς
και απλώς είμαστε  άβουλοι θεατές   του φαινομένου.
    Συγκεκριμένα, τα τελευταία  χρόνια  η στάθμη των τιθέμενων προς εξέταση
θεμάτων στο μάθημα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας είναι πολύ απαιτητική
για τους  μαθητές, εννοώντας βεβαίως ότι, ενώ τα θέματα είναι αξιόλογα
από ποιοτική άποψη, υπερτερούν  αρκετά σε βαθμό δυσκολίας από τα
αντίστοιχα θέματα που δίνονται στα ομόλογα/κατ΄επιλογήν μαθήματα
(κυρίως στη Βιολογία Γενικής Παιδείας).
    Όπως γνωρίζετε αυτό δημιουργεί άνισους όρους διαγωνισμού στους
υποψηφίους, και κατ΄επέκταση επιφέρει σοβαρές επιπτώσεις στη διδασκαλία
του μαθήματος στο Λύκειο, αφού πλέον  ελάχιστος αριθμός μαθητών
επιλέγει να δηλώσει το μάθημα ως εξεταζόμενο.
    Το εδραιωμένο αυτό  γεγονός  είναι λίαν αρνητικό,
για μας τους διδάσκοντες  Μαθηματικά σε  τμήματα Γενικής Παιδείας
(κατά μέσο όρο σε σχολικές τάξεις των 27 μαθητών, μόνον 5 επιλέγουν
και παρακολουθούν σοβαρά το μάθημα!!!!!!!!!!!).
    Σας παρακαλώ να λάβετε υπ’ όψη αυτές τις σκέψεις που αφορούν
το κύρος και την  ιστορία  της ειδικότητάς μας στην Ελληνική Εκπαίδευση,
και να  ενημερώσετε την αρμόδια Κεντρική Επιτροπή των Γενικών Εξετάσεων
στο Υπουργείο Παιδείας, για την ισότιμη  και δίκαιη αντιμετώπιση 
-έστω και με καθυστέρηση- των υποψηφίων για τα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας μας.
Με ιδιαίτερη εκτίμηση
Παναγιώτης Κων. Δρέλλιας
Μαθηματικός/4ο Λύκειο Αγρινίου
Πτ. Φιλοσοφικής Σχολής (Τμήμα ΦΠΨ)
ΜΣ Κοινωνικής Φιλοσοφίας

 

Πατήστε στον σύνδεσμο:

Παραδείγματα προαγωγής από την Α Λυκείου με τις ελάχιστες προϋποθέσεις

Αναδημοσίευση από http://www.agrinionews.gr

 

Η Κοινωφελής Επιχείρηση του Δήμου Αγρινίου και οι εκδόσεις Γαβριηλίδης παρουσιάζουν τη νέα ποιητική συλλογή της Κατερίνας Λιβιτσάνου –Ντάνου με τίτλο «ΑΓΚΑΛΙΑ ΑΠΟ ΚΙΜΩΛΙΑ»
την Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014 και ώρα 8.00 μ.μ., στο κτίριο της Τράπεζας της Ελλάδος, οδός Αναστασιάδη 2 Αγρίνιο..
Πρόκειται για ένα βιβλίο με ανθρωπιστικό περιεχόμενο, και πολλά ποιήματα αναφέρονται σε γεγονότα, που απασχόλησαν πρόσφατα την παγκόσμια επικαιρότητα. Γίνεται επίσης αναφορά στο φυσικό περιβάλλον και σε εκφάνσεις της κοινωνικής ζωής του σύγχρονου ανθρώπου. Για το βιβλίο θα μιλήσουν οι  Αθανάσιος Παλιούρας  (Ομότιμος καθηγητής Βυζαντινής Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, συγγραφέας) και Λίνος Υφαντής  (φιλόλογος, επιμορφωτής στις νέες τεχνολογίες). Συντονίζει και διαβάζει ποίηση ο εκπαιδευτικός Παναγιώτης Χατζηγεωργίου.

Αναδημοσίευση από esos.gr

Ο υφυπουργός ΠαιδείαςΑλέξανδρος Δερμεντζόπουλος υπέγραψε σήμερα τρεις προσκλήσεις.

Η πρώτη αφορά στους Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων απόσπασης από ΚΕΔΔΥ ή ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΚΕΔΔΥ ή ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ για Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ), για το διδακτικό έτος 2014-2015.
Η δεύτερη Πρόσκληση αφορά στους Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, Μουσικά, Καλλιτεχνικά, Διαπολιτισμικά και Εκκλησιαστικά Σχολεία για το διδακτικό έτος 2014-2015.
Και η τρίτη Πρόσκληση αφορά στους Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων σε υπηρεσίες και φορείς αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, κατά το σχολικό έτος 2014-2015.
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων ξεκινάει στις 20 Ιουνίου 2014 και λήγει 25 Ιουνίου 2014.

Αναδημοσίευση από esos.gr

Την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014 θα αρχίσει το νέο διδακτικό έτος στα Νηπιαγωγεία, τα Δημοτικά, τα Γυμνάσια, τα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, δημόσια και ιδιωτικά, ημερήσια και εσπερινά.
Σε ότι αφορά στη θρησκευτική εορτή των Τριών Ιεραρχών την 30η Ιανουαρίου 2015, δεν αποτελεί ημέρα αργίας για τα Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, δημόσια και ιδιωτικά, ημερήσια και εσπερινά, αλλά ορίζεται για όλες τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ως ημέρα εορτής κατά την οποία γίνεται εκκλησιασμός και ακολουθείται πρόγραμμα αφιερωμένο στην προσφορά των Τριών Ιεραρχών στα Γράμματα”.
Αυτά προβλέπει απόφαση την οποία υπέγραψε σήμερα ο υφυπουργός Παιδείας Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος.
Σχετικά ο υφυπουργός Παιδείας δήλωσε: «Καταβάλουμε τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια έτσι ώστε να ξεκινήσουμε με τα λιγότερα δυνατά κενά εκπαιδευτικών θέσεων και από την πρώτη μέρα κάθε μαθητής να έχει τα βιβλία του. Είμαι πεπεισμένος ότι όλοι μας θα ανταποκριθούμε με υψηλό αίσθημα ευθύνης στις σύγχρονες εκπαιδευτικές απαιτήσεις για να έχουμε ανωτάτου επιπέδου παιδεία για όλους τους μαθητές, τόσο στα σχολεία της πατρίδας μας, όσο και στα ελληνικά σχολεία του εξωτερικού».

 

Ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος υπέγραψε εγκύκλιο προς τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με την οποία για λόγους διευκόλυνσης των εκπαιδευτικών που είναι αποσπασμένοι σε άλλο ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, είτε βρίσκονται σε άδεια ανατροφής παιδιού, όσον αφορά στην νέα οργανική τους θέση, μετά τη λήξη του διδακτικού έτους 2013-2014, τους δίνεται η δυνατότητα της ανάληψης των υπηρεσιών τους με αποστολή υπεύθυνης δήλωσης μέσω fax για την αποφυγή οικονομικών επιβαρύνσεων και άσκοπων μετακινήσεων.

Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

 

 

Συνέντευξη Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων στον ρ/σ Alpha 9,89.

Ανδρέας Λοβέρδος: Καμία απόλυση μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της αξιολόγησης

Δεν πρόκειται να υπάρξει καμία απόλυση διοικητικών υπαλλήλων των πανεπιστημίων μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία αξιολόγησης των οργανογραμμάτων τους, τόνισε ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Ανδρέας Λοβέρδος σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό Alpha 9,89. Ο κ. Υπουργός ρωτήθηκε για την απόφαση της Κυβέρνησης στο θέμα των διοικητικών υπάλληλων και απάντησε: «Υπήρξε ένα πολιτικό θέμα το οποίο κατέληξε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Πετύχαμε να γίνει η προκήρυξη 600 θέσεων για τους διοικητικούς υπαλλήλους των πανεπιστημίων κάτι που είχε δεχτεί το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Επιπλέον πετύχαμε να γίνει και η αξιολόγηση, από εκτιμητή που θα προκύψει από το ΕΣΠΑ, στα οργανογράμματα των οκτώ πανεπιστημίων, έτσι ώστε μετά την αξιολόγηση ο τελικός αριθμός που θα προκύψει για θέσεις διοικητικών υπαλλήλων να επαναπροκηρυχθεί. Δεν θα υπάρξει καμία απόλυση μέχρι να ολοκληρωθούν όλες αυτές οι διαδικασίες. Νομίζω ότι είναι μία πάρα πολύ καλή επιλογή».

Ο Υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε στα προβλήματα που υπάρχουν στον χώρο της παιδείας, τονίζοντας «Η τοποθέτησή μου στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων έχει τον χαρακτήρα να υπάρξει ηρεμία στο χώρο. Να ασχοληθούμε με την παιδεία και όχι με τα οικονομικά της παιδείας, τα οποία έφτασαν σε ακραία όρια συγκρατήσεων. Φέτος για πρώτη φορά ο αριθμός των κενών θέσεων δασκάλων και καθηγητών στα σχολεία θα ξεπεράσει τις 20.000. Φέτος έχουμε ένα κύμα συνταξιοδοτήσεων που φτάνει τις 9.000 και μιλάμε για εκπαιδευτικούς, όχι για υπαλλήλους. Με αυτά τα προβλήματα πρέπει να ασχοληθούμε, με τα προβλήματα που έχουν να κάνουν με την εκπαίδευση και την παιδεία. Η κρίση μας προσανατόλισε να σκεφτόμαστε μονομερώς στα θέματα της διοίκησης της παιδείας και όχι με την παιδεία την ίδια».

Σε ερώτηση για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, ο κ. Λοβέρδος απάντησε: «Δεν έχει αποφασιστεί αυτό ακόμα. Υπήρχε μία σκέψη από την προηγούμενη ηγεσία να ξεκινήσει μία εβδομάδα νωρίτερα η νέα σχολική χρονιά. Σε λίγο θα πάρουμε απόφαση. Η καθυστέρηση που υπήρξε στις μεταθέσεις παρήγαγε δυσκολίες στις αποσπάσεις και όλα αυτά με την σειρά τους παράγουν δυσκολίες στην έναρξη της σχολικής χρονιάς. Αυτά πρέπει να διευθετηθούν από εμάς τώρα. Νομίζω λογικότερο είναι να μείνουμε στα περσινά ημερολογιακά όρια. Θα ανοίξουν δηλαδή, τα σχολεία όπως πέρσι και πρόπερσι, διότι θέλουμε να προλάβουμε να ολοκληρώσουμε τις διαδικασίες μεταθέσεων, αποσπάσεων, αναπληρώσεων δασκάλων και καθηγητών».

Ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων ακόμα τόνισε: «Διαμηνύω σε όλους τους μαθητές και τις οικογένειές τους ότι δεν πρόκειται να τους αιφνιδιάσω και να τους αναστατώσω. Δεν πρόκειται να κάνω αλλαγές για να αφήσω το όνομά μου. Θα κάνω αυτά που χρειάζονται που απαιτείται να γίνουν. Πρώτα από όλα πρέπει να υπάρξει ηρεμία σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Χωρίς ηρεμία δεν μπορεί να γίνει τίποτα».

Τέλος σε ερώτηση για την τράπεζα θεμάτων στην Α’ Λυκείου, απάντησε: «Είχα καταιγισμό μηνυμάτων γι’ αυτό το θέμα πριν καν αναλάβουμε το Υπουργείο.

Είναι ένα θέμα που πρέπει ταχύτητα να το καταλάβουμε και εγώ και ο αρμόδιος Υφυπουργός, ο κ. Δερμεντζόπουλος, ο οποίος ανέλαβε την πρωτοβάθμια και την δευτεροβάθμια εκπαίδευση, για να δούμε τι θα κάνουμε. Επαναλαμβάνω ότι είχα καταιγισμό μηνυμάτων στο κινητό μου τηλέφωνο για το θέμα αυτό».