Πλησιάζουν Χριστούγεννα. Η ατμόσφαιρα στο χώρο του σχολείου αλλάζει .Τα παιδιά ζουν στιγμές μαγικές και όπως είναι επακόλουθο θέλουν να διαμορφώσουν από μόνα τους το σχολικό χώρο έτσι ώστε να είναι στο πνεύμα των ημερών. Αφού είπαν τι γνωρίζουν για Χριστούγεννα ( ΙΣΤΟΓΡΑΜΜΑ) άρχισαν με τον στολισμό του Χριστουγεννιάτικου δέντρου.
Το ημερολόγιο μας Αη- Βασίλης για να μετράμε τις ημέρες μέχρι τα Χριστούγεννα. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Η αλφα_ Βήτα των Χριστουγέννων ΓΛΩΣΣΑ- ΑΝΑΓΝΩΣΗ
Τα παιδιά ξεκινούν να υλοποιούν τις προτάσεις τους
Η ιστορία των Χριστουγέννων ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ : Χρονική ακολουθία γεγονότων
ΓΛΩΣΣΑ: Αναδιήγηση ιστορίας Προφορική έκφραση
Την ιστορία την βιβλιοδέσαμε και την βάλαμε στην γωνιά της βιβλιοθήκης για να ανατρέχουν τα παιδιά κατά την διάρκεια των ελεύθερων δραστηριοτήτων.
Μία από την πρόταση των παιδιών ήταν να γράψου ένα γράμμα στον Αη-Βασίλη. Στο γράμμα τους δεν ξέχασαν να συμπεριλάβουν τους πρόσφυγες και μετανάστες που κατακλύζουν την πατρίδα μας για να ζήσουν μια αξιοπρεπέστατη ζωή.
Τα παιδιά θέλοντας να εκφράσουν τα συναισθήματα τους στα αγαπημένα τους πρόσωπα έφτιαξαν κάρτες και μέσα έγραψαν τις ευχές τους.
Το Νηπιαγωγείο μας μετατρέπεται αυτές τις μέρες σε κανονικό εργαστήριο χριστουγεννιάτικων κατασκευών. ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΑΓΑΠΗΣ- ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ-ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ
Η ευαισθησία που χαρακτηρίζει την παιδική ηλικία εκφράστηκε έντονα τις ημέρες προετοιμασίας για τον εορτασμό των Χριστουγέννων με την εκστρατεία υπέρ των προσφύγων που ανέλαβε το νηπιαγωγείο μας συγκεντρώνοντας βασικά είδη διατροφής και ένδυσης. Τα παιδιά με ιδιαίτερη χαρά και ενθουσιασμό παρουσίασαν την Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας σε αγαπημένα τους πρόσωπα δείχνοντας για άλλη μια φορά τις δυνατότητες που έχουν παρά την μικρή τους ηλικία φτάνει εμείς οι μεγάλοι να τους δίνουμε την ευκαιρία.
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗΣ ΓΙΟΡΤΟΥΛΑΣ ΜΑΣ
ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΙΟΡΤΟΥΛΑ ΜΑΣ