Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού (EU Code Week) από την Δ΄ τάξη του 2ου δημ. σχολ. Γρεβενών – “Ρομποτική και μαστορέματα στην τάξη

0

Συγγραφέας: ΤΖΗΚΑ ΘΩΜΑΗ | Κατηγορία etwinning, Δ΄ τάξη 2022-2023 | , στις 21-10-2022

Ολοκληρώθηκε σήμερα η συμμετοχή της Δ΄ τάξης του 2ου δημοτικού σχολείου Γρεβενών  στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού (EU Code Week) από τις 14/10/2022 μέχρι στις 21/10/2022 με τίτλο “ρομποτική και μαστορέματα στην τάξη”. Αφού πρώτα παρακολουθήσαμε ένα βίντεο και παίξαμε ένα παιχνίδι (Παιχνίδι κώδικα – ΚωδικοΜαϊμού), στη συνέχεια κατασκευάσαμε ένα μηχανικό χέρι από χαρτόνι, καλαμάκια και λαστιχάκια. Το αποτέλεσμα ήταν καταπληκτικό, οι μαθητές ενθουσιάστηκαν…
ΚΩΔΙΚΟΣ CODE WEEK 4 ALL   cw22-npkoX
Capture 2022 10 24 11 15 27 2

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού (EU Code Week) από την Δ΄ τάξη του 2ου δημ. σχολ. Γρεβενών

0

Συγγραφέας: ΤΖΗΚΑ ΘΩΜΑΗ | Κατηγορία etwinning, Δ΄ τάξη 2022-2023 | , στις 12-10-2022

123
Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

Η ενσωμάτωση του προγραμματισμού, του μαστορέματος, της ρομποτικής και της μικροηλεκτρονικής στο σχολικό πρόγραμμα ως εργαλείων διδασκαλίας και μάθησης είναι το κλειδί για την εκπαίδευση του 21ου αιώνα.

Η χρήση του μαστορέματος και της ρομποτικής στα σχολεία προσφέρει πολλά οφέλη στους μαθητές, καθώς βοηθάει στην ανάπτυξη κρίσιμων δεξιοτήτων, όπως είναι η επίλυση προβλημάτων, η ομαδική εργασία και η συνεργασία. Επίσης, τονώνει τη δημιουργικότητα και την αυτοπεποίθηση των μαθητών και μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν την επιμονή και την αποφασιστικότητά τους απέναντι σε προκλήσεις. Η ρομποτική είναι επίσης ένα πεδίο το οποίο προάγει τον μη αποκλεισμό, καθώς είναι εύκολα προσβάσιμη για ευρύ φάσμα μαθητών με διάφορα ταλέντα και δεξιότητες (τόσο αγόρια όσο και κορίτσια) και έχει θετική επίδραση στους μαθητές στο φάσμα του αυτισμού.

Η Δ΄ τάξη του 2ου δημ. σχολ. Γρεβενών συμμετέχει στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού (EU Code Week) από τις 14/10/2022 μέχρι στις 21/10/2022 με τις παρακάτω δράσεις:

cw22-npkoX

12345

 

9η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

0

Συγγραφέας: ΤΖΗΚΑ ΘΩΜΑΗ | Κατηγορία Δ΄ τάξη 2022-2023 | , στις 04-10-2022

ΓΙΟΡΤΆΖΟΥΜΕ????????????9η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 30/9/2022- Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2022????Δ’ ταξη 2ου Δημ. Σχ. Γρεβενών.

310133089 1505524073254411 5133016068515231250 n 310114835 1505524463254372 4914701013875211720 n 309779943 1505523843254434 4351398589293598379 n 309693007 1505524529921032 4776137503206723096 n 309591094 1505523976587754 5496807626951548873 n 309552158 1505524359921049 4878709594794213861 n 309513555 1505524153254403 5390550526721774220 n 309415382 1505524263254392 1153785949366175985 n 1 309415382 1505524263254392 1153785949366175985 n

Το ωρολόγιο πρόγραμμα της Δ΄ τάξης 2022 – 2023

0

Συγγραφέας: ΤΖΗΚΑ ΘΩΜΑΗ | Κατηγορία Δ΄ τάξη 2022-2023 | , στις 13-09-2022



Λήψη αρχείου

Φέτος “κολυμπάμε” στα βαθιά και είμαστε τεταρτάκια! Καλή σχολική χρονιά!

0

Συγγραφέας: ΤΖΗΚΑ ΘΩΜΑΗ | Κατηγορία Δ΄ τάξη 2022-2023 | , στις 12-09-2022



Λήψη αρχείου

Τα πέτρινα γεφύρια των Γρεβενών

0

Συγγραφέας: ΤΖΗΚΑ ΘΩΜΑΗ | Κατηγορία Δ΄ τάξη 2022-2023 | , στις 16-12-2021

070d9c5773a1ea43279362018611b3fa

Τα πέτρινα γεφύρια των Γρεβενών

 

Μετάβαση στο padlet.com

Τα πέτρινα γεφύρια των Γρεβενών

0

Συγγραφέας: ΤΖΗΚΑ ΘΩΜΑΗ | Κατηγορία Δ΄ τάξη 2022-2023 | , στις 16-12-2021

9153945

Πέτρινα γεφύρια Γρεβενών

 

«Τα σχολεία χτίζουν γέφυρες φιλίας»

0

Συγγραφέας: ΤΖΗΚΑ ΘΩΜΑΗ | Κατηγορία Δ΄ τάξη 2022-2023 | , στις 08-12-2021

S8_ex_ΘΩΜΑΗ_ΤΖΗΚΑ

«Τα σχολεία χτίζουν γέφυρες φιλίας»

Η Γ΄ τάξη του 2ου δημοτικού σχολείου Γρεβενών στα πλαίσια του προγράμματος eTwinning (ηλεκτρονικής αδερφοποίησης) υλοποιεί το σχολικό έτος 2021-2022 έργο με τίτλο: «Τα σχολεία χτίζουν γέφυρες φιλίας» https://twinspace.etwinning.net/192366/home

Σχετικά με το έργο

Οι άνθρωποι από πολύ παλιά έχτιζαν γέφυρες για να επικοινωνούν με τους γείτονές τους. Το ίδιο κάνουν και σήμερα. Παλιά οι γέφυρες ήταν από ξύλο και πέτρα. Σήμερα οι γέφυρες φτιάχνονται από μπετόν, σίδερο και άλλα υλικά. Σήμερα υπάρχουν χιλιάδες γέφυρες σε όλο τον κόσμο, άλλες παλιές και άλλες σύγχρονες. Τη λέξη γέφυρα όμως τη χρησιμοποιούμε πολλές φορές και μεταφορικά, όταν θέλουμε να μιλήσουμε για φιλία, συνεργασία, αλληλεγγύη, κατανόηση.

ΣΤΟΧΟΙ

Θα ερευνήσουμε και θα γνωρίσουμε τα παλιά πέτρινα γεφύρια αλλά και τα νέα σύγχρονα γεφύρια της περιοχής μας. Θα μελετήσουμε την ιστορία, τον τρόπο κατασκευής και την προσφορά των παλιών πέτρινων γεφυριών, αλλά και των σύγχρονων γεφυρών. Θα μελετήσουμε τον τρόπο κατασκευής μέσα από τα μαθηματικά και τη φυσική (STEM). Θα μάθουμε γιατί οι άνθρωποι χτίζουν γέφυρες όταν έχουμε ειρήνη και γιατί τις γκρεμίζουν κατά τη διάρκεια του πολέμου. Επίσης, θα μάθουμε για το ρόλο των γεφυρών στις μεταφορές και την επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων και την ανάπτυξη του πολιτισμού σε μια περιοχή. Θα καταγράψουμε όλες αυτές τις πληροφορίες και θα τις μοιραστούμε με τα συνεργαζόμενα σχολεία. Στόχος μας είναι να κάνουμε ηλεκτρονικές γέφυρες φιλίας μεταξύ των σχολείων που συμμετέχουν στο έργο.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Το έργο θα πραγματοποιηθεί με την συμμετοχή όλων των σχολείων – εταίρων. Το χρονοδιάγραμμα του έργου έχει ως εξής:

Οκτώβριος-Νοέμβριος

Επικοινωνία και γνωριμία των συνεργαζόμενων σχολείων.
Θα ερευνήσουμε και θα γνωρίσουμε τις παλιές πέτρινες γέφυρες, αλλά και τις νέες σύγχρονες γέφυρες της περιοχής μας.

Δεκέμβριος-Ιανουάριος

Θα μελετήσουμε την ιστορία, τον τρόπο κατασκευής και την προσφορά των παλιών πέτρινων αλλά και των σύγχρονων γεφυρών. Θα μελετήσουμε τον τρόπο κατασκευής μέσα από την Επιστήμη, την Τεχνολογία, τη Μηχανική και τα Μαθηματικά (STEM). Θα σχεδιάσουμε γέφυρες στο χαρτί (ζωγραφική) και θα «χτίσουμε» γέφυρες από πηλό και άλλα υλικά (χειροτεχνία).

Ιανουάριος – Φεβρουάριος

Θα μάθουμε για το ρόλο που παίζουν οι γέφυρες στις μεταφορές και την επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων και την ανάπτυξη του πολιτισμού στην περιοχή. Θα μάθουμε γιατί οι άνθρωποι χτίζουν γέφυρες σε περιόδους ειρήνης, ενώ κατά τη διάρκεια του πολέμου τις γκρεμίζουν. Θα ακούσουμε τραγούδια που έχουν γραφτεί για τις γέφυρες και θα γράψουμε ποιήματα για τις γέφυρες κυριολεκτικά και μεταφορικά.

Μάρτιος-Απρίλιος
Θα καταγράψουμε όλες αυτές τις πληροφορίες και θα τις μοιραστούμε με τα συνεργαζόμενα σχολεία. Στόχος μας είναι να «χτίσουμε» ηλεκτρονικές γέφυρες φιλίας μεταξύ των σχολείων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Στις 14 Απριλίου συντονιζόμαστε και ενώνουμε τις δυνάμεις μας με  σχολεία από όλη την Ευρώπη και “χτίζουμε” το γεφύρι του Πασά. (Στις 14 Απριλίου 1941 “το γεφύρι του Πασά” στην Κοκκινιά Γρεβενών  ανατινάχτηκε από  Βρετανούς και Νεοζηλανδούς στρατιώτες  για να διακόψουν την γερμανική προέλαση. Στις 14 Απριλίου 2022 σχολεία από όλη την Ευρώπη ενώνουμε τις δυνάμεις και το “ξαναχτίζουμε”. Την ημέρα αυτή η Γ΄  τάξη  του 2ου δημοτικού σχολείου Γρεβενών   διοργανώνει εκδήλωση  με θέμα: “Χτίζουμε το γεφύρι του Πασά και το μετονομάζουμε σε γεφύρι της φιλίας και συνεργασίας των λαών”. Όσα σχολεία από όλη την Ευρώπη δηλώσουν  συμμετοχή την ημέρα αυτή θα ζωγραφίσουν ή θα κάνουν μία χειροτεχνία σχετική με το θέμα και θα την ανεβάσουν σε ένα padlet (https://padlet.com/karaliolio/1ee595mde9ln).  Σκοπός αυτής της εκδήλωσης είναι να ενώσουμε τις δυνάμεις όλοι και να ζητήσουμε από τις κυβερνήσεις των κρατών της Γερμανίας, της Μεγάλης Βρετανίας και της Νέας Ζηλανδίας, καθώς και από άλλους διεθνείς οργανισμούς να συνδράμουν οικονομικά στην ανακατασκευή του γεφυριού του Πασά (όπως έγινε και με το γεφύρι του Μόσταρ). 

Μάιος-Ιούνιος

Αξιολόγηση του έργου και προβολή των αποτελεσμάτων στην τοπική κοινότητα.

ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Οι μαθητές θα γνωρίσουν την ιστορία των γεφυρών στην περιοχή τους, τον ρόλο που έπαιξαν στο να βοηθήσουν τους ανθρώπους, τη σημασία που έχουν στον πολιτισμό γενικά, στην ειρήνη και στον πόλεμο.
Να διευρύνουν οι μαθητές τις γνώσεις τους στην Επιστήμη, την Τεχνολογία, τη Μηχανική και τα Μαθηματικά (STEM), την πληροφορική και τις ξένες γλώσσες.

Να καταπολεμήσουμε τον ρατσισμό, την ξενοφοβία, τον σχολικό εκφοβισμό, δυναμώνοντας την κατανόηση, την αλληλεγγύη, την ενσυναίσθηση, τη φιλία και την αδελφοσύνη.

Να ευαισθητοποιήσουμε, να ενώσουμε τις δυνάμεις όλοι και να ζητήσουμε από τις κυβερνήσεις των κρατών της Γερμανίας, της Μεγάλης Βρετανίας και της Νέας Ζηλανδίας, καθώς και από άλλους διεθνείς οργανισμούς να συνδράμουν οικονομικά στην ανακατασκευή του γεφυριού του Πασά.

Οι μαθητές να κάνουν μια ηλεκτρονική γέφυρα ειρήνης και φιλίας μεταξύ των σχολείων που συμμετέχουν.

Οι μαθητές των σχολείων που συμμετέχουν θα μοιραστούν και θα ανταλλάξουν όλες τις νέες γνώσεις και πληροφορίες.
Οι μαθητές θα συνεχίσουν δραστηριότητες που βασίζονται στη συνεργασία, την αλληλοκατανόηση και τη φιλία.

ΙΣΤΟΡΙΑ

0

Συγγραφέας: ΤΖΗΚΑ ΘΩΜΑΗ | Κατηγορία Δ΄ τάξη 2022-2023 | , στις 21-04-2018

Δείτε το στο slideshare.net

S5_ws_ΤΖΗΚΑ_ΘΩΜΑΗ.doc

0

Συγγραφέας: ΤΖΗΚΑ ΘΩΜΑΗ | Κατηγορία Δ΄ τάξη 2022-2023 | , στις 23-03-2018

S5_ws_ΤΖΗΚΑ_ΘΩΜΑΗ

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση