Οι μήνες του έους σε σταυρόλεξο με τα εργαλεία chatgpt και https://crosswordlabs.com

0

Συγγραφέας: ΤΖΗΚΑ ΘΩΜΑΗ | Κατηγορία Δ΄ τάξη 2022-2023 | , στις 20-02-2024

https://crosswordlabs.com/view/12-7385

Τα 7 θαύματα του κόσμου (δημιουργία παρουσίασης με gamna app)

0

Συγγραφέας: ΤΖΗΚΑ ΘΩΜΑΗ | Κατηγορία Δ΄ τάξη 2022-2023 | , στις 20-02-2024

Phges-Ananewsimhs-Energeias (2)

https://blogs.sch.gr/thomatzika/files/2024/02/Ta-7-8aymata-toy-Kosmoy.pptx



Λήψη αρχείου

Εβδομάδα κώδικα 2023 στο 2ο δημοτικό σχολείο Γρεβενών

0

Συγγραφέας: ΤΖΗΚΑ ΘΩΜΑΗ | Κατηγορία Δ΄ τάξη 2022-2023 | , στις 18-10-2023

 

2ο δημοτικό σχολείο Γρεβενών✨✨✨✨✨
Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΩΔΙΚΑ ξεκίνησε και με τους μαθητές μου σχεδιάσαμε τον “ΚΩΔΙΚΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ”. Τα παιδιά ακολούθησαν τον κώδικα χρωμάτων που τους δόθηκε… το αποτέλεσμα ΕΚΘΑΜΒΩΤΙΚΟ!!!!!



Λήψη αρχείου

FB IMG 1697653848041 FB IMG 1697653852082 FB IMG 1697653856069 FB IMG 1697653861010 FB IMG 1697653865397 FB IMG 1697653869708 FB IMG 1697653888520 FB IMG 1697653884564 FB IMG 1697653878213 FB IMG 1697653874084 FB IMG 1697653892810 FB IMG 1697653897480 FB IMG 1697653902019 FB IMG 1697653906977 FB IMG 1697653911292 FB IMG 1697653915496 FB IMG 1697653920380 FB IMG 1697653925527 1

Ο κώδικας της ειρήνης… από το 2ο δημοτικό σχολείο Γρεβενών

0

Συγγραφέας: ΤΖΗΚΑ ΘΩΜΑΗ | Κατηγορία Δ΄ τάξη 2022-2023 | , στις 17-10-2023

Screenshot 2023 10 17 09 20 12 224 com.facebook.katana Screenshot 2023 10 17 09 19 57 429 com.facebook.katana Screenshot 2023 10 17 09 20 35 316 com.facebook.katana

 

https://codeweek.eu/view/550260/o-kwdikas-tis-eirinis

Παρουσίαση του σχολείου και της τάξης μας (Δ΄) στο etwinning

0

Συγγραφέας: ΤΖΗΚΑ ΘΩΜΑΗ | Κατηγορία etwinning, Δ΄ τάξη 2022-2023 | , στις 28-04-2023

Πρωτεύουσες της Ευρώπης

0

Συγγραφέας: ΤΖΗΚΑ ΘΩΜΑΗ | Κατηγορία Δ΄ τάξη 2022-2023 | , στις 26-03-2023

https://kahoot.it/challenge/09052467?challenge-id=00271b28-e0f3-4751-ba6d-da2ee3c4e308_1679859548102

Κουκλο… ΠΑΙ-ΖΩΝΤΑΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ…

0

Συγγραφέας: ΤΖΗΚΑ ΘΩΜΑΗ | Κατηγορία etwinning | , στις 14-03-2023

H Δ΄ τάξη του 2ου δημοτικού σχολείου Γρεβενών τη σχολική χρονιά 2022 -2023 θα υλοποιήσει έργο με τίτλο: “Κουκλο… ΠΑΙ-ΖΩΝΤΑΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ…”

Σχετικά με το έργο:

Οι γενικότερες αρχές και η φιλοσοφία της σύγχρονης εκπαίδευσης, στοχεύουν σ’ ένα σχολείο ελεύθερο και δημοκρατικό, δίνοντας το προβάδισμα στην ενεργητική προσέγγιση του γνωστικού αντικειμένου από τους μαθητές και στην παράλληλη καλλιέργεια των νοητικών, ψυχικών, σωματικών δεξιοτήτων του παιδιού. Η στροφή προς τον βιωματικό τρόπο μάθησης, σε αντιδιαστολή με τις παραδοσιακές μορφές διδασκαλίας που δείχνουν αναποτελεσματικές στα νέα δεδομένα της πολυπολιτισμικής τάξης, οδηγεί στην αναζήτηση νέων εργαλείων και τεχνικών.

Ήδη από τη δεκαετία του ’80 έχει αποδειχτεί ότι η έννοια της μάθησης συμπορεύεται και ταυτόχρονα συνυπάρχει με την έμφυτη ανάγκη του παιδιού για παιχνίδι. (Alexander & Dewey, 1967) Το πόσο σημαντικό είναι να εμπλέκονται ενεργά οι μαθητές και οι μαθήτριες στην εκπαιδευτική διαδικασία όπως και το να ασχολούνται και να επιλύουν πραγματικά προβλήματα που αφορούν τους ίδιους καθώς και τη σχολική αλλά και την ευρύτερη τοπική κοινότητα είναι πλέον κοινώς παραδεκτό.

Η χρήση της κούκλας αποτελεί ένα άριστο μέσο για τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών (Δαράκη, 1992: 41) και στο προτεινόμενο διδακτικό σενάριο θα γίνει προσπάθεια εισαγωγής της κούκλας (με διάφορες μορφές) στην εκπαιδευτική διαδικασία και πρακτική. Η κούκλα ή η φιγούρα γίνεται ένας «νέος δάσκαλος» με πολύ μεγαλύτερη δύναμη, εξουσία, μαιευτική ικανότητα και επιρροή. Μπορεί ακόμα να διαπαιδαγωγεί τα παιδιά πολύ αποτελεσματικά σε θέματα που ο ίδιος ο δάσκαλος αντίστοιχα θα δυσκολευόταν (σεξουαλικές σχέσεις, έρωτας, γέννηση, σώμα, αγάπη). [Άλκηστις Κοντογιάννη, «Κουκλο-Θέατρο Σκιών», Αθήνα 1992]

Κι αν ο Τζιάνι Ροντάρι, μας επισημαίνει πως «τα παιδιά έλεγαν στην κούκλα ό, τι δεν θα μπορούσαν ποτέ να πουν στον δάσκαλο» εμείς θα συμπληρώναμε πως μέσα από την κούκλα τα παιδιά μπορούν, ίσως, να πουν πράγματα που δεν θα έλεγαν ούτε στους συμμαθητές τους, αλλά ούτε, ακόμα, και στον ίδιο τους τον εαυτό. Εμείς επιλέγουμε να προσεγγίσουμε το ζήτημα της έμφυλης ισότητας και των στερεότυπων, τόσο στην οικογένεια και το σχολείο, όσο και στην κοινωνία ευρύτερα προωθώντας τον 5ο από τους 17 Παγκόσμιους Στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης (Ισότητα των φύλων) και αξιοποιώντας τις αρχές της «Φεμινιστικής Παιδαγωγικής».

Η φεµινιστική παιδαγωγική «δίνει ιδιαίτερη σηµασία στη διαφορά, θέτει υπό αµφισβήτηση ισχυρισµούς για καθολικές αλήθειες και επιχειρεί να δηµιουργήσει κοινωνικό µετασχηµατισµό σε έναν κόσµο µεταβαλλόµενων και αβέβαιων νοηµάτων» (Weiler, 1994, 12).

Περισσότερα εδώ: https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/koyklo-pai-zontas-mathainoyme/twinspace

 

“Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου”

0

Συγγραφέας: ΤΖΗΚΑ ΘΩΜΑΗ | Κατηγορία Δ΄ τάξη 2022-2023 | , στις 10-03-2023

Υλικό για εκπαιδευτικούς

Υλικό για οικογένειες

Εκπαιδευτικό παιχνίδι Ίντερλαντ

Έτοιμες παρουσιάσεις για να διδάξετε μέσα στην τάξη το υλικό

Είμαστε κι εμείς υποστηρικτές της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2023

0

Συγγραφέας: ΤΖΗΚΑ ΘΩΜΑΗ | Κατηγορία etwinning | , στις 06-02-2023

12345 1

Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου προσφέρει την ευκαιρία να αναδείξουμε τις θετικές χρήσεις της τεχνολογίας και να διερευνήσουμε το ρόλο που όλοι διαδραματίζουμε συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας καλύτερης και ασφαλέστερης διαδικτυακής κοινότητας. Η Δ΄τάξη του 2ου δημοτικού σχολείου Γρεβενών συμμετέχει στις 7 Φεβρουαρίου στην ημέρα “ασφαλούς διαδικτύου” και δήλωσε υποστηρικτής αυτής της ημέρας.  Έτσι μαζί με άλλα σχολεία ενώνουμε  τις φωνές μας για ένα ασφαλέστερο και ποιοτικότερο διαδίκτυο για όλους μας. Την συμμετοχή μας μπορείτε να την δείτε στον χάρτη με τους υποστηρικτές της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου

sid1

Χρονική Αντικατάσταση Ρημάτων

0

Συγγραφέας: ΤΖΗΚΑ ΘΩΜΑΗ | Κατηγορία Δ΄ τάξη 2022-2023 | , στις 22-11-2022

https://quizizz.com/join/quiz/637cd15cced935001d4f742d/start

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση