Η ενσωμάτωση του προγραμματισμού, του μαστορέματος, της ρομποτικής και της μικροηλεκτρονικής στο σχολικό πρόγραμμα ως εργαλείων διδασκαλίας και μάθησης είναι το κλειδί για την εκπαίδευση του 21ου αιώνα.
Η χρήση του μαστορέματος και της ρομποτικής στα σχολεία προσφέρει πολλά οφέλη στους μαθητές, καθώς βοηθάει στην ανάπτυξη κρίσιμων δεξιοτήτων, όπως είναι η επίλυση προβλημάτων, η ομαδική εργασία και η συνεργασία. Επίσης, τονώνει τη δημιουργικότητα και την αυτοπεποίθηση των μαθητών και μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν την επιμονή και την αποφασιστικότητά τους απέναντι σε προκλήσεις. Η ρομποτική είναι επίσης ένα πεδίο το οποίο προάγει τον μη αποκλεισμό, καθώς είναι εύκολα προσβάσιμη για ευρύ φάσμα μαθητών με διάφορα ταλέντα και δεξιότητες (τόσο αγόρια όσο και κορίτσια) και έχει θετική επίδραση στους μαθητές στο φάσμα του αυτισμού.