scratch

Εισαγωγή στη δομή επιλογής στο προγραμματιστικό περιβάλλον SCRATCH.

Γενική περιγραφή περιεχομένου:

Το συγκεκριμένο σενάριο επιχειρεί να προσεγγίσει με παιγνιώδη και διαδραστικό τρόπο την έννοια της επιλογής στην αλγοριθμική. Αποτελεί μία εισαγωγική δραστηριότητα που απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου. Χρησιμοποιείται το περιβάλλον του Scratch με τη χρήση του οποίου επιχειρείται η ευχάριστη παρουσίαση της δομής επιλογής και η εμβάθυνση μέσα από τη δημιουργία κουίζ και παιχνιδιών (κρεμάλας).

 

Σκοπός: Δημιουργία απλού προγράμματος με χρήση της δομής
επιλογής.
 Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα το οποίο θα κάνει μια δική σας ερώτηση.
 Θα εμφανίζεται κατάλληλο μήνυμα αν δοθεί σωστή απάντηση.
 Θα εμφανίζεται κατάλληλο μήνυμα αν δοθεί λανθασμένη απάντηση.
 Αποθηκεύστε το πρόγραμμα.

 

Δημιουργώ quiz με χρήση της δομής επιλογής.

 Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα το οποίο θα υλοποιεί ένα quiz 8
ερωτήσεων. Η θεματολογία του είναι δική σας επιλογή.
 Σχεδιάστε μια κρεμάλα. Αυτή η κρεμάλα θα πρέπει να συντίθεται σε 8
διαδοχικές ενδυμασίες. Η πρώτη ενδυμασία θα περιλαμβάνει μόνο την
κρεμάλα, στη δεύτερη προστίθεται το κεφάλι, στην τρίτη σχεδιάζονται και
τα μάτια και καταλήγει στην όγδοη να έχει ολοκληρωθεί η φιγούρα του
κρεμασμένου.
 Αν η απάντηση που δίνεται σε μια ερώτηση είναι σωστή η κρεμάλα θα
παραμένει ίδια.
 Αν η απάντηση που δίνεται σε μια ερώτηση είναι λανθασμένη, θα
προστίθενται στοιχεία στην κρεμάλα.
 Προσθέστε την αλλαγή της ενδυμασίας στο κατάλληλο τμήμα εντολών
μέσα στη δομή επιλογής.
 Αποθηκεύστε το πρόγραμμα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση