logo_turtle_1

Βασικές εντολές σχεδίασης στη γλώσσα προγραμματισμού Logo

Γενική περιγραφή περιεχομένου:

Στο μάθημα αυτό θα ασχοληθούμε με τον προγραμματισμό της Χελώνας στο περιβάλλον της MicroWorlds Pro. Πιο συγκεκριμένα, θα γνωρίσουμε τις βασικές εντολές της γλώσσας Logo που επιτρέπουν στη χελώνα να κινείται και να δημιουργεί γεωμετρικά σχήματα.

Η διδακτική ενότητα στηρίζεται στο παρακάτω φύλλο εργασίας



Λήψη αρχείου

Πηγή : http://aesop.iep.edu.gr/node/19718

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση