Πιστοποιητικό Αριστείας για τη συμμετοχή μας στο EU Code Week 4 All 2022 Challenge!!!

Φέτος συμμετείχαμε με το Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Αιγάνης και πολλά άλλα σχολεία σε Ελλάδα και Ευρώπη, στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα με την δραστηριότητα  Happy Birthday Code Week!!!

Με μεγάλη χαρά λάβαμε σήμερα το Πιστοποιητικό Αριστείας για τη συμμετοχή μας στο EU Code Week 4 All 2022 Challenge με το Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Αιγάνης!!!

Πολλά συγχαρητήρια στα αστεράκια μας που συμμετείχαν!!!

Code Week 2022

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023-2024

Στο νηπιαγωγείο εγγράφονται από 1-20 Μαρτίου 2023 υποχρεωτικά τα προνήπια που έχουν γεννηθεί το 2019. Η εγγραφή γίνεται ηλεκτρονικά: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ {με κωδικούς taxis net} Το Νηπιαγωγείο περιλαμβάνει: • Το Υποχρεωτικό Τμήμα που διαρκεί από 8:15 έως 13:00 • Το Προαιρετικό Ολοήμερο τμήμα που διαρκεί από 8:15 έως 16:00. Σε κάθε Νηπιαγωγείο εγγράφονται τα παιδιά που διαμένουν μόνιμα στην περιοχή του. Πριν έρθουν στο νηπιαγωγείο οι γονείς θα πρέπει να κάνουν τα εξής βήματα: 1. Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής Εγγραφή σε Νηπιαγωγείο https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του με χρήση κωδικών taxisnet. 2. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. (Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το τέκνο/τα τέκνα για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Αν για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα ως άνω στοιχεία του νηπίου/ προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή). Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα: α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας γ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα (8:15 έως 16:00). δ) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ε) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου». Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, ο χρήστης δηλώνει υπεύθυνα ότι ασκεί τη γονική επιμέλεια του τέκνου που αιτείται εγγραφή, σύμφωνα με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα. *Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει για την πορεία της αίτησης και τυχόν διορθώσεις. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή. Έγγραφα που πρέπει φέρετε στο νηπιαγωγείο, μετά την ηλεκτρονική εγγραφή και εντός της προθεσμίας (από 1 έως 20 Μαρτίου 2023): α) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή/τριας συμπληρωμένο και σφραγισμένο από παιδίατρο (θα το βρείτε στα έγγραφα παρακάτω ή και στο νηπιαγωγείο) β) Βιβλιάριο υγείας του μαθητή/τριας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια. Όχι φωτοτυπίες. γ) Γνωμάτευση από Κ.Ε.Σ.Υ ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. • Υπεύθυνη δήλωση συγκατάθεσης εγγραφής με υπογραφή και των δυο γονέων/κηδεμόνων (θα τη βρείτε στο νηπιαγωγείο) * Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο νηπιαγωγείο κατόπιν ραντεβού, αφού φέρουν μαζί τα παρακάτω έγγραφα: 1)Αποδεικτικό διεύθυνσης κατοικίας (Λογαριασμό ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ ή μισθωτήριο συμβόλαιο που να φαίνεται η διεύθυνση μόνιμης κατοικίας) 2)Πιστοποιητικό ή Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης (μεταφρασμένα στα ελληνικά αν πρόκειται για αλλοδαπούς μαθητές/τριες) 3)Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή/τριας συμπληρωμένο και σφραγισμένο από παιδίατρο 4)Βιβλιάριο υγείας του μαθητή/τριας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια. 5)Γνωμάτευση από Κ.Ε.Σ.Υ ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Για τα παιδιά που φοιτούν ήδη στο νηπιαγωγείο: Οι γονείς των νηπίων (2017) για την εγγραφή τους στο δημοτικό σχολείο θα παραλάβουν από το νηπιαγωγείο μια Βεβαίωση Φοίτησης για την εγγραφή τους στο Δημοτικό Σχολείο (εγγραφές και στο Δημοτικό Σχολείο από 1-20 Μαρτίου 2023) Οι γονείς των προνηπίων (2018), εγγράφονται αυτεπάγγελτα στο Β έτος φοίτησης στο νηπιαγωγείο. Δεν χρειάζεται κάποιο άλλο δικαιολογητικό.

Ασφάλεια στο δρόμο “Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ.”

318010640 2096018070582062 5354632301652787889 n

ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ 1. ΥΓΕΙΑ: Ασφάλεια στο δρόμο Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ.

Τα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» αποσκοπούν να καλλιεργήσουν σύγχρονες δεξιότητες στους μαθητές και στις μαθήτριες, προκειμένου να αξιοποιούν αποτελεσματικά τις σχολικές γνώσεις και ικανότητές τους ώστε να ανταποκρίνονται ευχερέστερα σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον. Κύριος σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος για την Οδική Κυκλοφορία και Ασφάλεια είναι να γνωρίσουν τα παιδιά τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας, τον τρόπο με τον οποίο κινούνται τα οχήματα και οι πεζοί, να κατανοήσουν τους κανόνες της οδικής συμπεριφοράς και να αναπτύξουν δεξιότητες ασφαλούς μετακίνησης, αντίληψης και αντιμετώπισης των κινδύνων του δρόμου.

Στο πλαίσιο του Εργαστηρίου δεξιοτήτων με θέμα την οδική ασφάλεια κάναμε πολλές πολλές δράσεις…

Μιλήσαμε για τα οχήματα και κάναμε διάφορες εργασίες

Ταξινομήσαμε αυτοκινητάκια με βάση το χρώμα και το μέγεθος…

1
2
278615394 432934238971243 2458605392930585246 n

Παίξαμε παιχνίδια με οχήματα

Φτιάξαμε κατασκευή με αυτοκίνητο, δρόμο και φανάρι

Την Ημέρα που γιόρταζε η Πολεμική μας Αεροπορία, στις 8 Νοεμβρίου, αφού μιλήσαμε για την γιορτή και την αεροπορία,

διαβάσαμε την ιστορία του Δαίδαλου και του Ίκαρου οι οποίοι σύμφωνα με την Ελληνική Μυθολογία ήταν οι πρώτοι άνθρωποι που “πέταξαν”

και τέλος φτιάξαμε τα δικά αεροπλάνα

Μιλήσαμε για τα σήματα και κάναμε εργασίες και παιχνίδια για να τα μάθουμε καλά

Φτιάξαμε σήματα

Διαβάσαμε την “Μικρή Κατόνη” και μάθαμε πως κυκλοφορούμε ως πεζοί

Μάθαμε τα φανάρια και το Φ,φ από το φανάρι

Μάθαμε για τον τροχονόμο

Παίξαμε με φανάρια και τροχονόμους

Φτιάξαμε μία μακέτα μιας πόλης και παίξαμε

Φτιάξαμε τα δικά μας σήματα που επινοήσαμε σύμφωνα με τους κανόνες της τάξης μας

Κάναμε διάφορα φύλλα εργασίας για να ελέγξουμε τι μάθαμε

Είδαμε βίντεο με τον “Φίλο μας τον Ποδηλατάκια” και φτιάξαμε τον δικό μας ποδηλατάκια

Παίξαμε πολλά παιχνίδια στον υπολογιστή

Εκμεταλλευτήκαμε την εκδρομή μας στους Γόννους και μελετήσαμε τα σήματα ακόμα και μέσα από το λεωφορείο

βρήκαμε και μία διάβαση πεζών

Μέσα στο λεωφορείο, ως σωστοί επιβάτες, φορέσαμε την ζώνη μας και καθόμασταν ήσυχα στη θέση μας

Κλείσαμε το πρόγραμμα μας με την επίσκεψη του Διοικητή του Αστυνομικού Τμήματος Τεμπών μαζί με την συνεργάτιδά του που μας μίλησαν για την οδική ασφάλεια και μας έδειξαν σχετικά βίντεο με αληθινά περιστατικά.

Μας έβαλαν και κάποιες εργασίες να δούνε τι γνωρίζουμε και μας βρήκαν…πολύ διαβασμένους!!!

Happy Birthday Code Week!!!

Φέτος συμμετέχουμε με το Νηπιαγωγείο Αιγάνης και πολλά άλλα σχολεία σε Ελλάδα και Ευρώπη, στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα με την δραστηριότητα  Happy Birthday Code Week!!!

Ετοιμάσαμε Χάρτη Γενεθλίων για την μελισσούλα Beebot όπου οι μαθητές προγραμματίζουν την Beebot να συλλέξει δώρα και να πάει στην τούρτα γενεθλίων της. Όσα σχολεία δεν έχουν το ρομποτάκι κάνουν την δραστηριότητα «unplugged» όπως λέμε στην ρομποτική και τον προγραμματισμό.

Όλα τα σχολεία θα πρέπει να «κρύψουν» ένα δώρο σε ένα τετράγωνο και να στείλουν τον κώδικα στα άλλα σχολεία εδώ ώστε να βρουν όλοι οι μαθητές «αποκωδικοποιώντας» που βρίσκεται το δώρο από κάθε σχολείο!

Στο Νηπιαγωγείο Αιγάνης, δυστυχώς, δεν υπάρχει ρομποτάκι, οπότε τα παιδιά αρχικά εξοικειώθηκαν με τις λειτουργίες της μελισσούλας Bee Bot με ασκησούλες on line εδώ.

Στη συνέχεια φτιάξαμε ένα “χαλί” όπως ακριβώς ο χάρτης για την Bee Bot.

και κάναμε με το σώμα μας την προσομοίωση.

290297153 2077219839335370 198623347186247938 n 309411497 1367696473758592 5190137486889041417 n 309619238 1510888459341816 8411694014709678869 n 310067102 619190949943457 2772684398892247132 n 310149240 433682422165232 470672499827897240 n 310559967 625476772401577 1372330040926049737 n 311010777 500545651972141 2011845974228313663 n 311142136 781047209789467 947856079771350890 n 311152034 1181975322404285 295528574544525863 n 311408628 3193576694305899 7695982157728150778 n 311422783 601145111798732 7275535213001732259 n 311426118 1839094319763567 356351445494956799 n 311444046 668020887939445 5425398980162789064 n 310737542 2442920939180039 3856881489812568606 n

Κάθε μαθητής/τρια έκανε τη δική του/της διαδρομή την οποία κατέγραφε η εκπαιδευτικός για να δούμε πως γίνεται η καταγραφή κώδικα. Όταν ολοκληρωνόταν η διαδρομή συζητούσαμε όλοι μαζί αν ο/η μαθητής/τρια μάζεψε όλα τα δώρα ή ξέχασε κάποιο.

Την επόμενη ημέρα βρήκαμε και σπάσαμε κώδικες από διάφορα σχολεία. Βρίσκαμε πρώτα το σχολείο στο χάρτη για να δούμε πόσο κοντά ή μακριά μας είναι και μετά γράφαμε τον κώδικα με τα δικά μας βελάκια στο δικό μας χάρτη-χαλί. Ένας/μία μαθητής/τρια «διάβαζε» τον κώδικα και ένας τον περπατούσε σαν το ρομπότ και άφηνε το δώρο στο τετράγωνο που βρίσκαμε.

Σπάσαμε τον κώδικα του 1ου και 2ου Νηπιαγωγείου Παλαιχώρας Χανίων

1ο και 2ο Νηπ Παλαιοχώρας Χανίων 21ο και 2ο Νηπ Παλαιοχώρας Χανίων 3 1ο και 2ο Νηπ Παλαιοχώρας Χανίων 1

του 1ου τμήματος του 4ου Νηπιαγωγείου Λιβαδειάς

4ο Λιβ4ο Νηπ Λιβαδιάς 1ο τμήμα 54ο Νηπ Λιβαδιάς 1ο τμήμα 6

του 2ου Νηπιαγωγείου Μοιρών

2ο Νηπ Μοιρών 1 2ο Νηπ Μοιρών 42ο Νηπ Μοιρών 3

του Νηπιαγωγείου Αγίου Πνέυματος Σερρών

Αγίου Πνέυματος Σερρών 2Αγίου Πνέυματος Σερρών 3Αγίου Πνέυματος Σερρών 1

του Νηπιαγωγείου Βροντούς

Βροντούς 3 Βροντούς 4Βροντούς 1

του KINDERGARDEN No25 BAIA MARE ROMANIA

1 23

και πολλών άλλων νηπιαγωγείων τις επόμενες ημέρες…

308296242 1783490452016015 1152067494735746138 n 311406526 555562069270211 8795187757748181173 n 311456425 632705185065990 1584094281790989795 n 311944911 1461251741021938 4415278059579485757 n 311962328 792784828666686 7197569884729102909 n 311977607 933279724313929 7210769450216105411 n 312117366 2432680203552063 8345598904110861281 n 312130661 670577164484838 395876254999425167 n

Τέλος, “κρύψαμε” το δώρο μας για την Bee Bot και στείλαμε τον κώδικα στα άλλα σχολεία να τον αποκωδικοποιήσουν…

Νηπιαγωγείου Αιγάνης 1 Νηπιαγωγείου Αιγάνης 2

1  2

…Κάποιοι μαθητές θέλησαν στο ελεύθερο παιχνίδι τους να “κρύψουν” το δικό τους δώρο..!

μαθητών 4 μαθητών 3

μαθητών 2μαθητών 1

 

 

 

 

Πιστοποιητικό Αριστείας για τη συμμετοχή μας στο EU Code Week 4 All 2021 Challenge

Certificate of Excellence in Coding Literacy

Με μεγάλη χαρά λάβαμε σήμερα το Πιστοποιητικό Αριστείας για τη συμμετοχή μας στο EU Code Week 4 All 2021 Challenge με το Ολοήμερο τμήμα του 1ου Νηπιαγωγείου Αγιάς!!!

Μπορεί το ολοήμερο τμήμα του 1ου Νηπιαγωγείου Αγιάς να μην λειτούργησε για μεγάλο διάστημα, οι δράσεις του όμως έχουν αφήσει τον στίγμα τους και αναγνωρίζονται ακόμα και σήμερα!!!

Certificate of Excellence in Coding Literacy

 

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού-1ο Νηπιαγωγείο Αγιάς (Ολοήμερο Τμήμα)

codeweek_badge_2019

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

Το Ολοήμερο Τμήμα του 1ου Νηπιαγωγείου Αγιάς συμμετέχει στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού-EU Code Week με την δραστηριότητα Crack the Code-Σπάσε τον Κώδικα.

Τα παιδιά που συμμετέχουν ζωγραφίζουν με μαύρο μαρκαδόρο μια εικόνα σε ένα πλέγμα και στη συνέχεια την κωδικοποιούμε χρησιμοποιώντας έναν κώδικα, κάτι σαν δυαδικό σύστημα. Για κάθε μαύρο τετράγωνο χρησιμοποιούμε τον αριθμό 1 και για κάθε λευκό, το 0. Έτσι, γράφουμε τον κώδικα κάθε σειράς.
Στη συνέχεια σε ένα άλλο κενό φύλλο, γράφουμε μόνο τον κώδικα της ζωγραφιάς μας και ανεβάζουμε τη δραστηριότητα στο padlet με τα έργα όλων των σχολείων που συμμετέχουν στην δραστηριότητα.
Κάθε σχολείο που συμμετέχει στην συγκεκριμένη δράση ανεβάζει μία σελίδα με τον κώδικα στο padlet  και τα υπόλοιπα σχολεία προσπαθούν να αποκωδικοποιήσουν τις ζωγραφιές, ανάλογα με τις οδηγίες.
Ακολουθούν στιγμιότυπα από την προσπάθεια των μαθητών του ολοήμερου τμήματος του 1ου Νηπιαγωγείου Αγιάς

Τα σχολεία που συμμετέχουν τη συμμαχία μας στο χάρτη

Τα σχολεία της περιοχής μας στο χάρτη

Καταφέραμε και σπάσαμε τον κώδικα-αποκωδικοποιήσαμε τις ζωγραφιές του 63 Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης

και της Milena Geordieva από την Βουλγαρία

Δημιουργήσαμε το δικό μας κώδικα

και περιμένουμε να να δούμε ποιος θα τον “σπάσει”!

Oδηγίες για τη διά ζώσης επαναλειτουργία των Νηπιαγωγείων όλης της χώρας από τη Δευτέρα 10 Μαΐου

Oι οδηγίες για τη διά ζώσης επαναλειτουργία των Νηπιαγωγείων, Δημοτικών σχολείων και Γυμνασίων όλης της χώρας από τη Δευτέρα 10 Μαΐου, ως προς την εφαρμογή του μέτρου του δωρεάν αυτοδιαγνωστικού ελέγχου για τον κορωνοϊό, ανακοινώνονται σε όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας μέσω της νέας Κοινής Υπουργικής Απόφασης, σε συνέχεια της έκδοσης σχετικών οδηγιών για την επαναλειτουργία των Λυκείων. Σχετική αναλυτική εγκύκλιος εστάλη σήμερα, Τετάρτη 5/5/2021, σε όλα τα σχολεία της χώρας. Επισημαίνεται ότι κανονικά από 10/5 θα λειτουργήσουν και τα ολοήμερα σχολεία, καθώς και όλων των τύπων τα Λύκεια.

Έχουν ήδη σταλεί αναλυτικές οδηγίες, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, σχετικά με τα κεντρικά σημεία της ύλης μαθημάτων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τα οποία είναι απαραίτητα για την ορθολογική διαχείριση της ύλης των τάξεων αυτών κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά καθώς και την επόμενη. Περαιτέρω, οι σχολικές μονάδες όλης της χώρας έχουν λάβει κατευθυντήριες γραμμές για την ψυχοκοινωνική προσαρμογή των μαθητών/μαθητριών στις παρούσες συνθήκες κατά την επιστροφή στη διά ζώσης διδασκαλία, που εκπονήθηκαν από επιστημονική ομάδα του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας του Τμήματος Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ, οδηγίες για τη διαπίστωση του βαθμού αφομοίωσης της ύλης από την πλευρά των μαθητών/μαθητριών, καθώς και προτάσεις και κατευθύνσεις για την εκπαιδευτική λειτουργία.

Τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητές, εκπαιδευτικοί, βοηθητικό και λοιπό προσωπικό καλούνται τη Δευτέρα 10 Μαΐου να προσέλθουν στα σχολεία έχοντας μαζί τους βεβαίωση αρνητικού τεστ (self-test, PCR ή rapid-test).

Υπενθυμίζεται ότι η χρήση του self-test δρα συμπληρωματικά στα ήδη ισχύοντα μέτρα, που περιλαμβάνουν υποχρεωτική χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, διαφορετικά διαλείμματα για ομάδες μαθητών, σταθερές ομάδες μαθητών σε αθλήματα και άλλες δραστηριότητες,  χρήση αντισηπτικών, σχολαστικούς καθαρισμούς χώρων, τακτικούς αερισμούς χώρων, ειδικότερα τώρα που και ο καλός καιρός βοηθά, εξειδικευμένα μέτρα για προσαρμοσμένη λειτουργία κυλικείων, εργαστηρίων πληροφορικής, χρήσης μουσικών οργάνων κ.ά.

Το αυτοδιαγωνιστικό τεστ κορωνοϊού παρέχεται δωρεάν και διενεργείται πριν την έναρξη των μαθημάτων της Δευτέρας και της Πέμπτης, από μαθητές/τριες εκπαιδευτικούς, μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), διοικητικό και λοιπό προσωπικό όλων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας. Ο έλεγχος διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις ώρες πριν την προσέλευση στην σχολική μονάδα.

Ως προς τις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, η διενέργεια self-test είναι υποχρεωτική για τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, ενώ υπάρχει ισχυρή σύσταση για τη διενέργεια του τεστ στους μαθητές.

Το self-testing είναι μία διαδικασία εύκολη και απλή, που χρησιμοποιείται και σε άλλες χώρες για τη λειτουργία των σχολείων και ήδη έχει βοηθήσει στον εντοπισμό σημαντικού αριθμού ασυμπτωματικών, ως επί το πλείστον, ασθενών, επομένως και στον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού στην κοινότητα. Τα βήματα είναι τα εξής:

Γονείς, κηδεμόνες, μαθητές και προσωπικό των σχολείων  παραλαμβάνουν δωρεάν το self-test, μαζί με ενημερωτικό υλικό από το φαρμακείο, χρησιμοποιώντας τον ΑΜΚΑ, τον προσωρινό ΑΜΚΑ (ΠΑΜΚΑ) ή τον Προσωρινό Αριθμό Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (ΠΑΑΥΠΑ). Το πρώτο τεστ μπορούν να το παραλάβουν όλοι από σήμερα, Τετάρτη 5 Μαΐου, σε όλη τη χώρα. Από τη Δευτέρα 10/5 θα μπορούν να παραλάβουν και το 2ο τεστ της ερχόμενης εβδομάδας.

Οι μαθητές/οι εκπαιδευτικοί κάνουν τα self-tests στο σπίτι τους. Οι μαθητές άνω των 13 ετών μπορούν να κάνουν το τεστ με την επίβλεψη ενηλίκου, ενώ στους κάτω των 13 ετών το τεστ θα διενεργείται από ενήλικο. Συστήνεται το τεστ να γίνεται το ίδιο πρωί ή το προηγούμενο βράδυ. Άρα το πρώτο τεστ μπορεί να γίνει την Κυριακή το βράδυ ή τη Δευτέρα το πρωί.

Γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί και λοιπό προσωπικό δηλώνουν το αποτέλεσμα του self-test μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr, στην οποία θα εισέρχονται με τους κωδικούς taxisnet, καταχωρώντας συγκεκριμένα στοιχεία, όπως πατρώνυμο, μητρώνυμο, ΑΜΚΑ και το αποτέλεσμα του self-test.

Αν το self-test είναι αρνητικό:

Για τους μαθητές, εκδίδεται σχολική κάρτα μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr. Οι μαθητές θα φέρουν τη σχολική κάρτα μαζί τους κάθε ημέρα και θα την επιδεικνύουν στους εκπαιδευτικούς την πρώτη ώρα της Δευτέρας και της Πέμπτης ή όποτε τους ζητηθεί.

Για τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, εκδίδεται η δήλωση αρνητικού αποτελέσματος μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr.

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει πρόσβαση σε εκτυπωτή, μπορεί να συμπληρώνεται χειρόγραφη δήλωση που θα περιέχει τα ίδια στοιχεία με τη σχολική κάρτα/τη δήλωση αρνητικού αποτελέσματος.

Αν το self-test είναι θετικό:

Εκδίδεται δήλωση θετικού αποτελέσματος μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr για τη διενέργεια δωρεάν επαναληπτικού rapid-test σε δημόσια δομή.

Η λίστα με τις δημόσιες δομές περιλαμβάνεται στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr.

Αν το επαναληπτικό τεστ είναι θετικό, ακολουθείται το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Αν το επαναληπτικό τεστ είναι αρνητικό, οι μαθητές/εκπαιδευτικοί λαμβάνουν σχετική βεβαίωση από το σημείο εξέτασης και επιστρέφουν στο σχολείο.

Η σχετική ΚΥΑ σε μορφή pdf

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

Τζότζο, ο μικρός σκαντζόχοιρος, ο λαγός και τα πασχαλινά αυγά, της Ειρήνης Πετρίδου

Διαβάσαμε το παραμύθι της Ειρήνης Πετρίδου “Τζότζο, ο μικρός σκαντζόχοιρος, ο λαγός και τα πασχαλινά αυγά”



Λήψη αρχείου

και καταγράψαμε την λίστα με τις παραγγελίες των φίλων του Τζότζο!

Τέλος, φτιάξαμε τον φίλο του Τζότζο, τον λαγό με την παλάμη μας.

Πασχαλινά αυγά-“Το ραγισμένο κόκκινο αυγό”

Ακούσαμε το παραμύθι “Το ραγισμένο κόκκινο αυγό”

και μιλήσαμε για τα πασχαλινά αυγά και το έθιμο.

Στη συνέχεια φτιάξαμε τα δικά μας πολύχρωμα πασχαλινά αυγά χρησιμοποιώντας τον τροχό της συναδέλφου Ειρήνης Πετρίδου.
Ειρήνη σ’ ευχαριστούμε πολύ για την ιδέα! Άρεσε πολύ στα παιδιά!