ΑRΤ ΜΙSSIONS – PIETER BRUENGEL -4ο ΤΕΥΧΟΣ

Μόλις εκδόθηκε το 4ο τεύχος  του eΤwinning  περιοδικού μας! H 3η Αποστολή Τέχνης ολοκληρώθηκε και όλες οι δράσεις για τον Pieter Bruengel βρίσκονται μέσα στο τεύχος αυτό. Πατήστε εδώ και μπορείτε να τις απολαύσετε!

PIETER BRUEGEL ΕΞΩΦΥΛΛΟ

Κατηγορίες: Art Missions#skillslabs | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑRΤ ΜΙSSIONS – PIETER BRUENGEL -4ο ΤΕΥΧΟΣ

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ SAFERINTERNET4KIDS

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στον διαγωνισμό του Safer Internet4Kids με θέμα: ¨Η Ευγένεια στο διαδίκτυο- Δικαιώματα και υποχρεώσεις παιδιών και νέων στον ψηφιακό κόσμο”.

O σκοπός του διαγωνισμού ήταν πρωτίστως εκπαιδευτικός.

Οι στόχοι του διαγωνισμού για τους μαθητές και τις μαθήτριες ήταν:

  • Να μάθουν και να υιοθετήσουν ορθές συμπεριφορές διαδικτυακής χρήσης.
  • Να πληροφορηθούν για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους στον ψηφιακό κόσμο.
  • Να ενισχυθεί η πολυπολιτισμικότητα  και η αποδοχή του διαφορετικού.
  • Να αποκτήσουν κριτική ικανότητα  και ενσυναίσθηση στο διαδίκτυο.
  • Να αναπτύξουν στρατηγικές απόκρισης στη διαδικτυακή βία, συμπεριλαμβανομένης της
    αναφοράς της (report). 
  • Να καλλιεργήσουν δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας, υπευθυνότητα και κοινωνικές δεξιότητες.

Τα νήπια και τα προνήπιά μας ένωσαν τις φωνούλες τους και έστειλαν το δικό τους μήνυμα.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την συμμετοχή τους!

Το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου επαινεί το κάθε ένα παιδί ξεχωριστά!

Screenshot 10

 

Κατηγορίες: ΔΡΑΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ SAFERINTERNET4KIDS

3η Art mission (Αποστολή Tέχνης) – Pieter Bruengel

Η τρίτη Art Mission (Αποστολή Τέχνης) αφορά  τον  Pieter Bruengel.

Τις δράσεις  για την αποστολή αυτή,  ανέλαβε το Νηπιαγωγείο Αμισιανών σε συνεργασία  με το 4ο Νηπιαγωγείο Μεταμόρφωσης.

Η τρίτη αυτή αποστολή μας συνδυάζεται με τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων 
 
 Θεματικός κύκλος
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
 Υποθεματική
 “Ανθρώπινα Δικαιώματα” 
Τίτλος
“Χρώμα, δεν αλλάζουνε τα μάτια μόνο τρόπο να κοιτάνε”
Αρχικά, στην τηλεδιάσκεψη των εκπαιδευτικών, δόθηκαν επεξηγήσεις για τις δράσεις που οργάνωσαν τα υπεύθυνα σχολεία αυτής της αποστολής.Teachers Communication
Μαζί με τα παιδιά μάθαμε ότι στον  Pieter Bruengel αρέσει να ζωγραφίζει  σε μεγάλους πίνακες τοπία, αγροτικές σκηνές  και εικόνες της καθημερινής ζωής.
GeschichteTeil1bruegel lifo13 display image
Με αφορμή  τον πρώτο πίνακα  που έχει τίτλο  “Τα παιχνίδια των παιδιών”   εμπλέκουμε  τα δικαιώματα  των παιδιών στην αποστολή αυτή. 
Αλλά τι μπορεί να είναι τα δικαιώματα; 
-Μήπως είναι  όλα όσα  θέλουμε;
-Μήπως είναι οι ανάγκες μας;
-Μήπως είναι οι επιθυμίες μας;
Προσπαθούμε να καταλάβουμε  τις έννοιες αυτές.
Η Ελισάβετ  Κωνσταντοπούλου, νηπιαγωγός του 4ου Νηπιαγωγείου Μεταμόρφωσης, δημιούργησε την παρακάτω παρουσίαση για την καλύτερη διάκριση ανάμεσα στο δικαίωμα και την επιθυμία 
Μπορείτε  να τη δείτε ολόκληρη  κάνοντας κλικ εδώ
ΔΙΚΑΙΩΜΑ/ ΕΠΙΘΥΜΙΑ
Αφού είδαμε την παρουσίαση, συζητήσαμε, προβληματιστήκαμε και καταλήξαμε  στο συμπέρασμα ότι:
Δικαίωμα είναι αυτό που είναι ανάγκη  για να ζήσω και όχι μια απλή επιθυμία μου.
Όμως ποια είναι τα δικαιώματα του παιδιού;
Μέσα από διάφορους πίνακες ζωγραφικής εκείνης της εποχής ψάχνουμε  να βρούμε τα δικαιώματά μας!
ΣΠΙΤΙ                                                          ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Διαφάνεια2      Διαφάνεια3
                 ΝΕΡΟ                                                                  ΦΑΓΗΤΟ
Διαφάνεια4 Διαφάνεια5
                                    ΠΑΙΧΝΙΔΙ                                                           ΕΙΡΗΝΗ
Διαφάνεια6 Διαφάνεια7
                     ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ                                                    ΦΙΛΙΑ
Διαφάνεια8 1 Διαφάνεια9
                                  
ΑΓΑΠΗ                                                    ΥΓΕΙΑ
Διαφάνεια10 Διαφάνεια11
Στην κλήρωση που έγινε κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης των εκπαιδευτικών, ο πίνακας που κληρώθηκε στο νηπιαγωγείο μας ήταν ο πίνακας  που έχει τίτλο  “Τα παιχνίδια των παιδιών”.
Διαφάνεια6
Στην ολομέλεια της τάξης επεξεργαστήκαμε τον συγκεκριμένο πίνακα. Τα παιδιά παρατήρησαν,  έκαναν υποθέσεις και εξέφρασαν τις απόψεις τους  για  τον πίνακα αυτό. Έτσι  μέσα από τις ρουτίνες σκέψης “Βλέπω – Σκέφτομαι – Αναρωτιέμαι” (See-Think-Wonder) ενεργοποιήσαμε την αυθόρμητη σκέψη των παιδιών.
Οι ρουτίνες σκέψης είναι στρατηγικές που έχουν ως στόχο τη δραστηριοποίηση της αυθόρμητης σκέψης των παιδιών, τον εμπλουτισμό και την επέκτασή της. Ποιες σκέψεις αναδύονται όταν τα παιδιά παρατηρούν ένα έργο τέχνης , μια εικόνα ή μια φωτογραφία; Οι Ρουτίνες Σκέψης αναπτύχθηκαν από το Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ και εντάσσονται με τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων στο σχολικό γίγνεσθαι. Αξιοποιώντας λοιπόν  τη ρουτίνα σκέψης “Βλέπω – Σκέφτομαι – Αναρωτιέμαι”  με αφορμή τον πίνακα  ζωγραφικής  που τον σχετίσαμε  με το δικαίωμα  στην Εκπαίδευση καταγράφουμε  τις απόψεις των παιδιών.
                                                     8o Νηπιαγωγείο Ευόσμου
Screenshot 1
Όλα τα σχολεία – συνεργάτες  με τη συγκεκριμένη ρουτίνα σκέψης παρατήρησαν  τον πίνακα με το δικαίωμα που  ανέλαβαν και εξέφρασαν τις ιδέες και τις απόψεις τους, οι οποίες καταγράφηκαν και συγκεντρώθηκαν στον παρακάτω  εννοιολογικό χάρτη. 
Artful Thinking 1 1
Στη συνέχεια δημιουργήσαμε τον δικό μας πίνακα για το δικαίωμα  στην φιλία.
φιλία
και φτιάξαμε την αλυσίδα της Φιλίας 
ΦΙΛΙΑ 2
Όλες  οι δημιουργίες συγκεντρώθηκαν  σε ένα βιβλίο. Το βιβλίο των δικαιωμάτων μας, το οποίο μπορείτε να το δείτε κάνοντας κλικ στην παρακάτω εικόνα που είναι το εξώφυλλό του.
Πατήστε πάνω στην εικόνα για να δείτε το Βιβλίο των δικαιωμάτων.

Πατήστε πάνω στην εικόνα για να δείτε το Βιβλίο των δικαιωμάτων.

Συζητήσαμε, προβληματιστήκαμε και καταλήξαμε στο παρακάτω συμπέρασμα:
 
Όλα τα παιδιά του κόσμου για να αναπτυχθούν χρειάζονται  ένα σπίτι, μια οικογένεια, αγάπη, μόρφωση, καθαρό περιβάλλον, καθαρό νερό, υγεία, και φυσικά τα παιδιά χρειάζονται   ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!!!
Επόμενη αποστολή μας ήταν να δημιουργήσουμε όλοι μαζί την λέξη “goodmorning” (καλημέρα). Το δικό μας σχολείο ανέλαβε  να διακοσμήσει το γράμμα  “ο”. Συμφωνήσαμε να το διακοσμήσουμε με lego.
O
Και όλοι μαζί συνθέσαμε την λέξη “Goodmorning” (Καλημέρα)
Goodmorning
Όμως οι διαδικτυακοί φίλοι μας μιλούνε κι άλλες γλώσσες εκτός από τα Αγγλικά! Έτσι αποφασίσαμε να γράψουμε κι εμείς την “Καλημέρα” στα Ιταλικά! Αυτή τη φορά τα παιδιά επέλεξαν να δημιουργήσουν το “Buongiorno” με πλαστελίνη! Και ιδού το αποτέλεσμα!
buongiorno
Επόμενη αποστολή μας να επεξεργαστούμε τον πίνακα του P. Bruegel με τα παιχνίδια.
GeschichteTeil1
Παρατηρήσαμε προσεκτικά τον πίνακα και ανακαλύψαμε τα παιχνίδια που έπαιζαν παλιά, μικροί και μεγάλοι.
1 2
3 4
5 6
7 8
9 10
11 12
Κάποια από αυτά τα παίζουμε μέχρι και σήμερα!
Στην αποστολή αυτή χρειαζόμαστε την βοήθεια των γονέων.
“Ποιο ήταν το αγαπημένο σας παιχνίδι όταν ήσασταν κι εσείς παιδιά;”
Ζητήσαμε να βιντεοσκοπήσουν τον εαυτό  τους εξιστορώντας μας  το δικό τους αγαπημένο παιχνίδι. 
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΓΙΑ PIETER BRUEGEL
Είδαμε όλοι μαζί τις παρουσιάσεις που συγκεντρώσαμε και ψηφίσαμε στο παραβάν…
ΠΑΡΑΒΑΝ 1 ΠΑΡΑΒΑΝ ΠΑΡΑΒΑΝ2 ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ3
ρίξαμε την ψήφο μας στην Κάλπη
ΚΑΛΠΗ 2 ΚΑΛΠΗ 5 ΚΑΛΠΗ ΚΑΛΠΗ1
Καταμετρήσαμε τις ψήφους και αποφασίσαμε δημοκρατικά το πιο δημοφιλές παιχνίδι! 
Με 15 ψήφους αποφασίσαμε να στείλουμε στους εταίρους μας,  το “Κλέφτες και Αστυνόμοι”, παιχνίδι που μας παρουσίασε  ο μπαμπάς της Αναστασίας!  Το ίδιο έκαναν και όλα τα σχολεία  και δημιουργήσαμε έναν ψηφιακό πίνακα (padlet) στον οποίο αναρτήσαμε τη δημοφιλέστερη παρουσίαση από κάθε σχολείο. Δώσαμε το λινκ στους γονείς, για να δουν μαζί με τα παιδιά τους όλα τα παιχνίδια και να ψηφίζουν ποιο τους άρεσε περισσότερο.
Εδώ πρέπει να αναφέρουμε ότι οι γονείς ήταν  και σ’ αυτό το έργο συμπαραστάτες και συνοδοιπόροι, έχοντας ενεργητικό ρόλο και εμείς τους ευχαριστούμε ιδιαίτερα για τη συνεργασία αυτή
Screenshot 2 1
Μπορείτε να δείτε  τα παιχνίδια αυτά στον παρακάτω σύνδεσμο:
Οργανώσαμε τηλεδιάσκεψη με όλους τους εταίρους μας για να παίξουμε όλοι μαζί, να χορέψουμε και να ανακαλύψουμε μία κρυμμένη εικόνα, που είναι η παρακάτω:
Art Missions 3
Και η Αποστολή Τέχνης με τον Pieter Bruengel εμπλουτίστηκε με μία STREAM Αποστολή, που έχει τίτλο: “Fires in the land of paintings” (Φωτιά στη χώρα των ζωγράφων) και φυσικά συμμετείχαμε όλοι!
Το  STREAM είναι ακρωνύμιο των λέξεων  
Science (Φυσικές Επιστήμες)Technology (Τεχνολογία) , Reading,(Ανάγνωση) Engineering (Μηχανική)Arts (Τέχνη)Mathematics (Μαθηματικά).
Στιγμιότυπο οθόνης 2024 01 02 195842
Στην STREAM δραστηριότητα, δουλέψαμε συνεργατικά ανά δύο σχολεία  όπως  έχουμε κατανεμηθεί στις αρμοδιότητες  του έργου.  
Η δράση ξεκίνησε με τον προγραμματισμό. 
Σε μια διαδικτυακή συνάντηση με το συνεργαζόμενο σχολείο της Κύπρου, τα παιδιά τοποθέτησαν  βέλη, (εναλλάξ τα σχολεία) για να σχηματίσουν  την κατάλληλη διαδρομή μέχρι να φτάσουν  στον τερματισμό της «αποστολής».
Το κάθε ζευγάρι σχολείων ανέλαβε να προγραμματίσει μία συγκεκριμένη αποστολή, που όλες μαζί  ενωμένες  (είναι πέντε,  τόσες όσες και τα ζευγάρια σχολείων) εξιστορούν  την STREAM  αποστολή μας.
 Η υπόθεση αφορά τη φωτιά  που έπιασε  στο μουσείο τέχνης. Τα μικρά ανθρωπάκια  του Μιρό (που είχαμε δημιουργήσει στην προηγούμενη αποστολή τέχνης), χρειάζονται τη βοήθεια μας!
Το κάθε ζευγάρι σχολείων λοιπόν  ακούει το μήνυμα βοήθειας που ζητάνε τα μικρά ανθρωπάκια του Μιρό  και προγραμματίζουν την αποστολή.
Η 1η αποστολή αφορά τον τρόπο που  πρέπει να βρούμε  για να σβήσει η φωτιά. (Τechnology – Mathematics – Reading -Writing)
1η αποστολή
Η 2η αποστολή αφορά το πως μπορούμε να φτιάξουμε ένα μουσείο εφόσον το μουσείο των ζωγράφων κάηκε. (Engineering)
2η αποστολή
Η 3η αποστολή αφορά  τον τρόπο  που πρέπει να βρούμε  για να ανακαλύψουμε καθαρό νερό. (Science – Art).
3η αποστολή
Η 4η αποστολή αφορά τη δημιουργία ενός μονοπατιού με αριθμημένες πέτρες. Μια και οι ζωγράφοι δημιουργούν χρώματα με φυσικά υλικά, πρέπει να φτιάξουμε αυτό το μονοπάτι που θα μας οδηγήσει στο δάσος  για να συλλέξουμε και εμείς  φυσικά υλικά (Math – Art).
4η αποστολή
Τέλος η 5η αποστολή αφορά τη δημιουργία  χρωμάτων και τις μίξεις αυτών, για να δημιουργήσουμε εκ νέου πίνακες ζωγραφικής  που θα κοσμούν τους τείχους του νέου μας μουσείου! (Science – Art).
5η αποστολή 2

Αφού ολοκληρώσαμε τον προγραμματισμό δημιουργήσαμε συνεργατικά με την Κύπρο το μονοπάτι με τις 10 πέτρες που θα μας οδηγήσει στο δάσος  για να συλλέξουμε φυσικά υλικά.

Screenshot 7

 

 Μπορείτε να δείτε πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο όλη τη STREAM δράση μας. 
Και φυσικά μπορείτε να δείτε εδώ το πάντλετ  του έργου σχετικό με την 3η Art Mission.
Κατηγορίες: Art Missions#skillslabs, ETWINNING | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 3η Art mission (Αποστολή Tέχνης) – Pieter Bruengel

ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ARTMISSION#SKILLSLABS

Όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία του etwinning προγράμματος “Art mission#Skillslabs” έστειλαν τα πορτραίτα που ζωγράφισαν τα παιδιά και μέσα από αυτά σας εύχονται ολόψυχα: “ΕΙΡΗΝΗ”, “ΑΓΑΠΗ”, “ΦΙΛΙΑ”, “ΕΝΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΣΜΟ” και “ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2024”

Κατηγορίες: ΔΡΑΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ARTMISSION#SKILLSLABS

2η ΕΝΟΤΗΤΑ “Art missions#skillslabs”: 3ο ΤΕΥΧΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΜΑΣ

 Το τρίτο τεύχος του περιοδικού μας μόλις εκδόθηκε!

Μπορείτε  να πατήσετε εδώ ή πάνω στην εικόνα και να το ξεφυλλίσετε!

edition 3

Κατηγορίες: Art Missions#skillslabs | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 2η ΕΝΟΤΗΤΑ “Art missions#skillslabs”: 3ο ΤΕΥΧΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΜΑΣ

Συνεργατικό βίντεο με τα ανθρωπάκια του Miro από όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία

Οι ζωγραφιές του Miro Ζωντανεύουν

Κατηγορίες: ΔΡΑΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συνεργατικό βίντεο με τα ανθρωπάκια του Miro από όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία

2η Διαδικτυακή συνάντηση μαθητών “Playing with Kandinsky – Klee- Miro”

2nd Students meeting

Παίξαμε και χορέψαμε με τα σχήματα μαζί με τους διαδικτυακούς μας φίλους, 
ζωγραφίσαμε σαν τον Kandinsky και περάσαμε υπέροχα!
Ευχαριστούμε πολύ για την όμορφη παρέα!
Κατηγορίες: Art Missions#skillslabs | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 2η Διαδικτυακή συνάντηση μαθητών “Playing with Kandinsky – Klee- Miro”

2η ΕΝΟΤΗΤΑ: KANDINSKY, KLEE, MIRO

Η δεύτερη Art Mission (Αποστολή Τέχνης) αφορά 3 μοναδικούς ζωγράφους! Τον Wassily Kandinsky, τον Paul Klee και τον Joan Miro

Τις δράσεις για  την δεύτερη μας αποστολή ανέλαβαν  το  δικό μας Νηπιαγωγείο(8ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου) σε συνεργασία με το Α’ Κολοσσίου Δημόσιο Νηπιαγωγείο Κύπρου. 

Screenshot 2 1Αρχικά γνωρίσαμε τον Wassily Kandinsky και μάθαμε ότι  αγαπούσε να ζωγραφίζει ακούγοντας συγκεκριμένα μουσικά όργανα και σύνολα. Ήταν πρωτοπόρος της αφηρημένης ζωγραφικής. Ζωγράφιζε ιδιαίτερα, κύκλουςγραμμές ανακατεύοντας χρώματα και μεγέθη σχημάτων. Παρατηρήσαμε τους πίνακές του…

 

 

Στιγμιότυπο οθόνης 2023 11 11 134148 Στιγμιότυπο οθόνης 2023 11 11 134324Στιγμιότυπο οθόνης 2023 11 11 134211

Στιγμιότυπο οθόνης 2023 11 11 134105 Στιγμιότυπο οθόνης 2023 11 11 134255 Στιγμιότυπο οθόνης 2023 11 11 134235Ψάξαμε, ανακαλύψαμε και μετρήσαμε τα σχήματα που κρύβονται μέσα στους πίνακες του Kandinsky…

1 3 4 5 67891011

…και αποφασίσαμε να ζωγραφίσουμε κι εμείς σαν τον Kandinsky!

Αποστολή μας είναι να ζωγραφίσουμε ομόκεντρους κύκλους. Παίρνουμε τα λαδοπαστέλ χρώματα και ξεκινάμε. Χωριστήκαμε σε ομάδες και κάθε παιδί ανέλαβε να χρωματίσει έναν από τους ομόκεντρους κύκλους της ομάδας του. Επιλέγει το χρώμα της αρεσκείας του και ξεκινάμε!  Όλοι μαζί σε δράση!
20231019 123428 1 20231019 123553 1 20231019 123308 120231019 123502 1
IMG 215f427414f95b162ce4af6ef9ed2646 VIMG 6eda5b917b0f9ac1e12537e853f09ead V
Το αποτέλεσμα καταπληκτικό! Η αλήθεια είναι ότι δυσκολευτήκαμε να επιλέξουμε ποιο από όλα να επιλέξουμε για να στείλουμε προκειμένου να εκπροσωπήσει το νηπιαγωγείο μας! Τελικά αποφασίσαμε όλοι μαζί και στείλαμε το παρακάτω:

20231019 133531 1 1

Το ίδιο έκαναν και τα άλλα συνεργαζόμενα σχολεία και όλοι μαζί ενώθηκαν και έγιναν ένα υπέροχο δέντρο! Σαν αυτό που έκανε και ο Kandinsky! 
to dentro  To Δέντρο του Kandinsky
Μόνο που το δικό μας είναι και Συνεργατικό αλλά και Διαδραστικό, γιατί αν το εξερευνήσετε θα βρείτε πολλά διασκεδαστικά παιχνίδια με πίνακες Kandinsky! Πατήστε στην παρακάτω εικόνα  για να παίξετε!
Screenshot 2

Πάτησε πάνω στην εικόνα για να εξερευνήσεις το δικό μας δέντρο!

Καλή διασκέδαση!
Επόμενη αποστολή μας είναι να ζωγραφίσουμε σε έναν on line πίνακα ζωγραφικής όλα τα σχολεία, γραμμές…ala Kandinsky!
20231030 152408 20231030 152421
…και τα καταφέραμε μια χαρά! Σας παρουσιάζουμε τον συνεργατικό on line  πίνακα ζωγραφικής  μας  με  τις διάφορες γραμμές που δημιουργήσαμε όλα μαζί τα συνεργαζόμενα σχολεία!
Στιγμιότυπο οθόνης 2023 11 12 194331
Εμείς ζωγραφίσαμε  το  ουράνιο τόξο, όπως  δείχνει το κόκκινο βελάκι  στην παραπάνω φωτογραφία.

PAUL KLEE ΦΩΤΟΣειρά έχει ο Paul Klee
και μάθαμε γι΄ αυτόν ότι αγαπούσε να ζωγραφίζει σχήματα αλλά και ζώα, ιδιαίτερα ψάρια, γάτες και πουλιά, χρησιμοποιώντας χρώματα πολλά.
2 3 415
Παρατηρούμε τους πίνακές του και ψάχνουμε να βρούμε τα σχήματα και τα ζωάκια που κρύβονται μέσα στους πίνακές του!
MIRO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΤέλος μαθαίνουμε  για τον Ισπανό ζωγράφο Joan Miro, ο οποίος με καθαρά χρώματα ζωγραφίζει αφηρημένα σχήματα και βιομορφικές μορφές, έχοντας πάντα μια παιδική αίσθηση. 

 

 

 

6  7 8   9

και αφού παρατηρήσαμε τους πίνακές του, παίξαμε το παιχνίδι «Roll a Miro»

yoxpcgzf

Σύμφωνα με τις οδηγίες του παραπάνω πίνακα τα παιδιά ρίχνουν το ζάρι και ζωγραφίζουν κεφάλι, σώμα, μάτια, μύτη, χέρια, πόδια, για να φτιάξουν το δικό τους ανθρωπάκι. 

Τα παιδιά συνεργάστηκαν και δημιούργησαν την φιγούρα του Νηπιαγωγείου μας!

Roll a Miro

Καμαρώστε το ανθρωπάκι  μας ….ala Miro!

miro1

Όμως κάτι παράξενο συμβαίνει! Το ανθρωπάκι μας ζωντάνεψε!

(με τη βοήθεια της τεχνολογίας)

 

Όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία δημιούργησαν την δική τους κινούμενη φιγούρα και όλες μαζί συγκεντρώθηκαν στο παρακάτω βίντεο.

Απολαύστε το!

 CODE  WEEK

 EΒΔΟΜΑΔΑ ΚΩΔΙΚΑ 

Και βέβαια το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στην Εβδομάδα Κώδικα με μία δραστηριότητα που αφορά τους τρεις ζωγράφους που ασχολούμαστε αυτό το διάστημα με το etwinning έργο μας: “Art missions#skillslabs”.

Screenshot 3 Screenshot 4

Screenshot 5

“Οι τρεις ζωγράφοι έχασαν κομμάτια από τους πίνακές τους! “

Τα παιδιά βάζουν την Beebot στον χάρτη με αφετηρία έναν από τους τρεις ζωγράφους. Υπάρχουν τρεις αφετηρίες! Κάθε ζωγράφος είναι μία αφετηρία! Οδηγούν την Beebot σε ένα από τα κομμάτια του ζωγράφου που διάλεξαν, δίνοντάς της τις κατάλληλες οδηγίες.

Art Mission:  Κάθε σχολείο βρίσκει   ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙ  και το ενώνει με γραμμή με τον ζωγράφο στον οποίο ανήκει. Μετά γράφει τον κώδικα στα κουτάκια κάτω και στον σωστό ζωγράφο.

Στόχος: Να δημιουργηθεί  με τα κομμάτια αυτά ένας νέος συνεργατικός πίνακας!

20231020 142833 1 20231020 143922 IMG 9ab29d5e3d8d12f326d85f601b6b2595 V IMG ea3404c2733befcd315addd6b5f9ae6b V

Και πράγματι με τα κομμάτια που βρήκαν όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία δημιουργήθηκε ένας υπέροχος συνεργατικός πίνακας που θα ζήλευαν και οι τρεις Ζωγράφοι! 

Θαυμάστε τον!

code week 7

Στο τέλος πήραμε και Πιστοποιητικό Συμμετοχής!

Screenshot 8Screenshot 7 1

1ο τμημα

Και βέβαια ολοκληρώνοντας την 2η ενότητα δώσαμε ραντεβού με όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία  σε μια τηλεδιάσκεψη για να παίξουμε μαζί με τους διαδικτυακούς φίλους μας και να γίνουμε κι εμείς ζωγράφοι, σαν τον Kandinsky, τον  Klee και τον  Miro. Αρχικά βρήκαμε τα σχήματα μέσα στην τάξη μας, μετά χορέψαμε με τα σχήματα, και στο τέλος ζωγραφήσαμε ακούγοντας την ανάλογη μουσική , όπως έκανε και ο Kandinsky!

2nd Students meeting 1

 

Όλες οι ζωγραφιές που δημιουργήθηκαν από όλα τα παιδιά των συνεργαζόμενων σχολείων , ενώθηκαν και έγιναν ένας νέος, υπέροχος, συνεργατικός πίνακας.

Θαυμάστε τον!

synergatiki zografia teliki

Είμαστε πολύ περήφανοι για τους μικρούς αλλά σπουδαίους καλλιτέχνες μας!

Εντός ολίγου θα εκδοθεί και το τρίτο τεύχος του μηνιαίου περιοδικού μας  του οποίου την έκδοση έχει αναλάβει το Νηπιαγωγείο μας με το Νηπιαγωγείο της Κύπρου!!!

Κατηγορίες: Art Missions#skillslabs | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 2η ΕΝΟΤΗΤΑ: KANDINSKY, KLEE, MIRO

10η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Με αφορμή την 10η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2023 , η οποία φέτος εορτάζεται την Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2023, στο πλαίσιο εναρμόνισής της με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, τα νηπιάκια μας συμμετείχαν σε αθλητικές δραστηριότητες,  Γνώρισαν διάφορα αθλήματα, δοκίμασαν τις ικανότητές τους σ’ αυτά,και έπαιξαν ομαδικά παιχνίδια καλλιεργώντας το ομαδικό πνεύμα και την ευγενή άμιλλα! Στο τέλος άξια τους απονεμήθηκαν τα μετάλλια συμμετοχής!

370317888 665400272368108 8951300505213453353 n 386892233 290800009957379 5835229260320232218 n

Συγχαρητήρια μικροί μας αθλητές!

Κατηγορίες: ΔΡΑΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 10η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

1η ΕΝΟΤΗΤΑ: KEITH HARING

Ο πρώτος ζωγράφος με τον οποίο ασχολούμαστε είναι ο  Keith Haring. Το Νηπιαγωγείο Ασπροβάλτας και η Ελληνοαγγλική Σχολή αναλαμβάνουν να οργανώσουν τις δράσεις  μας για τον ζωγράφο αυτόν. Είναι γνωστός για τα πολύχρωμα έργα του και τα εμβληματικά του μοτίβα. Του αρέσει να ζωγραφίζει φιγούρες μονόχρωμες.

KEITH HARING

Παρατηρούμε τα έργα του και συζητάμε  για αυτά. 

ΠΙΝΑΚΑΣ 1 ΠΙΝΑΚΑΣ 2 ΠΙΝΑΚΑΣ 4 ΠΙΝΑΚΑΣ 5 ΠΙΝΑΚΑΣ 6 ΠΙΝΑΚΑΣ 7

ΠΙΝΑΚΑΣ 3 1

Ανακαλύπτουμε τα μηνύματα που θέλει να μας δώσει ο ζωγράφος μέσα από τα έργα του και αναπαριστούμε όπως μπορούμε τους πίνακές του.

2 1 3 8

 

Κατηγορίες: Art Missions#skillslabs | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 1η ΕΝΟΤΗΤΑ: KEITH HARING