1457.jpgΠανεπιστήµιο Μπικόκα του Μιλάνου, στο µάθηµα της Ανοσολογίας. Ο καθηγητής ζητεί από τους φοιτητές του τον ορισµό του ιδιότυπου. Η αντίδραση είναι διαφορετική απ’ ό,τι συνήθως: κανένας δεν πετάγεται σηκώνοντας το χέρι και κανένας δεν σκύβει το κεφάλι προσπαθώντας να αποφύγει την απάντηση.

Οι φοιτητές κρατούν στο χέρι τους ένα τηλεχειριστήριο και πατούν ένα πλήκτρο ανάλογα µε την απάντηση που θέλουν να δώσουν. Αµέσως µετά, βλέπουν σε µια οθόνη το αποτέλεσµα της απόφασής τους. Αυτή η µέθοδος διδασκαλίας που θυµίζει περισσότερο κάποιο τηλεπαιχνίδι, όπως το «Ποιος θέλει να γίνει εκατοµµυριούχος;», ονοµάζεται student response system και εφαρµόζεται πειραµατικά στο ιταλικό πανεπιστήµιο. Στην ουσία πρόκειται για ένα σύστηµα πολλαπλών επιλογών, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον καθηγητή να διαπιστώνει αµέσως µέσω ενός γραφήµατος τα ποσοστά των σωστών και των λανθασµένων απαντήσεων. Ο βασικός σκοπός ωστόσο είναι διαφορετικός: για τους καθηγητές, το student response system είναι ένας τρόπος να κρατούν «ξύπνιους» τους φοιτητές τους, να προκαλούν την προσοχή τους και να τους παρακινούν να αποµνηµονεύουν τύπους και δεδοµένα. Τους βοηθάει επίσης να διαπιστώσουν τον βαθµό κατανόησης του µαθήµατος.

TA NEA

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων