Πρωτοβουλία της Universal Μusic Group, το Vevo βγήκε στις ψηφιακές λεωφόρους την περασμένη εβδομάδα και αποτελεί την αντεπίθεση των μουσικών εταιρειών εναντίον του Google. Συγκεντρώνοντας τα βιντεοκλίπ της Universal και της Sony Μusic Εntertainment σε μια κοινή πλατφόρμα, ξεκινάει με τη σιγουριά των 400-450 εκατομμυρίων «προβολών» τον μήνα (έναντι 1 δισεκατομμυρίου βιντεοκλίπ που παρακολουθούνται κάθε μήνα στο ΥouΤube). Το Vevo βασίζεται στην τεχνολογία του ΥouΤube αλλά ακολουθεί τη δική του, ανεξάρτητη πορεία. Η ιδιοφυής κίνηση του Νταγκ Μόρις, διευθύνοντος συμβούλου της Universal και εμπνευστή του νέου σχήματος, έγκειται στο γεγονός ότι με τον τρόπο αυτόν οι μεγάλες μουσικές εταιρείες αποσπούν το δικαίωμα είσπραξης των διαφημιστικών εσόδων από το Google, υποχρεούμενες απλώς να καταβάλλουν στον ιδιοκτήτη του Υou Τube ένα μικρό ποσοστό.
|
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.