image.jpgΗ  Google ανακοίνωσε το Ετήσιο Zeitgeist της εταιρείας, το οποίο αποτελεί μία ματιά στο 2009 μέσα από τα μάτια όλου του κόσμου στο διαδίκτυο. Το Zeitgeist  2009 προσφέρει μια μοναδική προοπτική των σημαντικών γεγονότων του έτους, καθώς και των τελευταίων τάσεων, η οποία βασίζεται στις διαδικτυακές αναζητήσεις που πραγματοποιούνται μέσω της μηχανής αναζήτησης της Google παγκοσμίως.

Το εργαλείο Google Zeitgeist προσφέρει τη δυνατότητα να δει κανείς ποια θέματα είχαν ενδιαφέρον σε όλο τον πλανήτη. Οι πιο δημοφιλείς όροι αναζήτησης, σε πάνω από πενήντα χώρες, εμφανίζονται στην ιστοσελίδα της Google google.com/zeitgeist2009

Οι πιο δημοφιλείς όροι αναζητήσης στην Ελλάδα για το έτος 2009 είναι :
1. facebook
2. youtube
3. in
4. games
5. lyrics
6. google
7. yahoo
8. video
9. tube
10. msn

Οπως φαίνεται οι Έλληνες χρήστες αντιμετωπίζουν προβλήματα μνήμης με δημοφιλείς δικτυακούς τόπους…

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων