Τα σχολεία άνοιξαν, σαν να φθινοπώριασε και όλοι φυλάμε καραούλι μπας και εμφανιστεί ο ιός της νέας γρίπης!
Για τον «ντουβρουτζά» που έρχεται στα σχολεία και επί των κεφαλών ημών, τηρείται σιγή ιχθύος! Φυσικά και μιλάμε για τον ψηφιακό φορητό υπολογιστή που θα δοθεί στα πρωτάκια! Την ψηφιακή τάξη, τις νέες τεχνολογίες που γεράσανε μαζί μας… Σας παρακαλούμε λοιπόν να επιστρέψετε πάραυτα από τις … «διακοπές»! Έχουμε μαλλί να ξάνουμε!
Οι SineTerrae πήρανε το «βελονάκι» τους και σχολιάζουν το φλέγον ζήτημα! Αναρωτιούνται ποιοι θα τραβήξουν πάλι το κουπί στη γαλέρα. Βέβαια, άκρη δεν έβγαλαν και παραμένουν με τις απορίες τους. Ποιος ξέρει; Μπορεί και να τα καταφέρουμε!
Χλωμό….
Εύγε κορίτσια μέσα σε 8 λεπτά τα είπατε όλα για το μέλλον της δράσης ψηφιακή τάξη.
Να προσθέσω μία λεπτομέρεια: ο/η εκπαιδευτικός που θα πάρει τη γενναία απόφαση να χρησιμοποιήσει το ψηφιακό υλικό, θα πρέπει να καλύψει το 30% της διδακτέας ύλης με χρήση ΤΠΕ.
Ερώτημα βέβαια προς στιγμή άλυτο: στην ιστοσελίδα των ψηφιακών ενισχύσεων υπάρχουν 4 φάκελλοι χωρίς όνομα απλώς με την ένδειξη “αρχείο 1..2..3..4” τους οποίους μετά από πολλές ώρες μπορεί να εγκαταστήσει κανείς στον υπολογιστή του στα τυφλά χωρίς να ξέρει -εννοώ- ποιος φάκελος περιέχει το υλικό της ειδικότητάς του.
Έκκληση λοιπόν θερμή στους Δον Κιχώτες των ΤΠΕ, αν βρήκε κανείς μια άκρη με αυτό το θέμα, ας κάνει τον κόπο να διαφωτίσει και τους υπόλοιπους.
Όσο για τη ρητορική ερώτηση ποια είναι η απάντηση σε αυτό το θέμα από την εταιρεία που έχει αναλάβει το θέμα: δεν απαντούν σε τηλεφωνικές ερωτήσεις και όσο για την ηλεκτρονική επικοινωνία…..αναμένουουουμε!
Terra, το καινούριο επεισόδιο πέρα από τους παιδαγωγικούς προβληματισμούς θα έλεγα ότι είχε και ψυχοθεραπευτικό χαρακτήρα. Αλήθεια, μετά, αν βλέπετε τα video, κάνετε κάποιου είδους ψυχολογικό feedback ; (με άλλο στόχο ξεκίνησε το σχόλιο, αλλά μου βγήκε ο ψυχολογικός προβληματισμός). Επίσης, στο video είχατε και παιδαγωγικές αναφορές σε γνωστούς παιδαγωγούς και τις θεωρίες τους. Το επίπεδο ανεβαίνει εξακολουθητικά.
Πάντως σήμερα η διεύθυνση στο σχολείο μου μας ενημέρωσε ότι έχουν έρθει τα κουπόνια στη δευτεροβάθμια και πρέπει να τα παραλάβουν τα σχολεία. Σε γνωστή αλυσίδα που ρώτησα μου είπαν ότι οι υπολογιστές θα διατίθενται από 1ης Οκτωβρίου.
Σίγουρα πάντως δεν βλέπω να προχωράει η διδασκαλία αυτού του είδους καταρχάς για τεχνικούς λόγους. Η μνήμη των λαπιτοπιών δεν μπορεί να σηκώσει τα συγκεκριμένα λογισμικά, ιδιαίτερα αφού δεν θα είναι λάπτοπ αλλά netbook 10.1′, που ήδη έχουν λιγότερες δυνατότητες από τα λάπτοπ.
Εμείς άραγε που έχουμε β’ επίπεδο και δεν πήραμε το μάθημα του γυμνασίου, δεν θα έπρεπε ανεξαρτήτως γυμνασίου ή λυκείου να πάρουμε ένα λαπιτόπι; (αφού έτσι και αλλιώς θα πουλήσουν το stock τους, δεν τους στοιχίζει κάτι).
Κλείνοντας να σας πω ότι η γενική που είπατε των 450 ευρωπούλων ήταν εξαιρετική. Τι λογοπαίγνιο !
Υ.Γ. Το σχόλιό μου σήμερα στερείται δομής, ακολουθώ τον ελεύθερο συνειρμό (πάλι η ψυχολογία, μα τι θα γίνει σήμερα!).
Δεν το βρίσκω πολύ καλή ιδέα. Ετσι και η εγκύκλιος πρόσκλησης επιμορφούμενων περιλάμβανε αυτό το καρότο θα μαζεύονταν όλοι οι “γκατζετάκηδες” που δεν θα είχαν το παραμικρό ενδιαφέρον για την επιμόρφωση παρά για το κουπόνι.
Οπως δεν μας επιδοτούν για να αγοράσουμε μολύβια και γόμες με τον ίδιο τρόπο νομίζω ότι μπορούμε να αντέξουμε ένα κόστος της τάξης των 500 ευρώ. Μπορεί να ακούγομαι σαν Μαρία Αντουανέτα ενώ τρέχουν οι λογαριασμοί και οι δόσεις αλλά το κουπόνι σίγουρα δεν είναι η λύση.