Τα Νέα παρουσιάζουν μαμάδες μπλόγκερς:
Στην ηλεκτρονική διεύθυνση mamalydia.wordpress.com θα βρει κανείς το blog μιας μαμάς. Το υπογράφει η Λυδία Θεοχάρη, 31 ετών και μητέρα του Γιώργου.
Η κ. Νατάσσα Συλλιγνάκη εδώ και δύο χρόνια είναι η μαμά ετών 38 και παρουσιάζει τις σκέψεις της στο http: //natassaki.wordpress.com/, το όνομα του οποίου είναι συνδυασμός του δικού της και του γιου της Άκη.
Οι γονείς που μπλογκάρουν για να μοιραστούν την εμπειρία τους είναι πια θεσμός σε Αμερική και Ευρώπη και τώρα κάνουν την εμφάνισή τους στο Διαδίκτυο και οι Ελληνίδες μαμάδες. Ο αριθμός τους μάλιστα αυξάνεται με μεγάλη ταχύτητα. Δημιουργούν ψηφιακές κοινότητες και συζητούν για ένα από τα πιο σημαντικά θέματα που τις απασχολούν, τα παιδιά τους. Το μπλόγκινγκ λοιπόν αποδεικνύεται ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο γι΄ αυτές. Όπως άλλωστε σημειώνει η κ. Συλλιγνάκη: «Η πρώτη ανάγκη μας είναι το μοίρασμα της γνώσης και της απορίας. Το να είσαι μαμά είναι από τα πιο δύσκολα “επαγγέλματα”- και δυστυχώς, καμιά μας δεν βγάζει “σχολή” πριν το εξασκήσει».
Η κ. Θεοχάρη αποφάσισε να δημιουργήσει ένα διαδικτυακό ημερολόγιο για να μοιραστεί αυτά που η ίδια ανακαλύπτει καθημερινά μεγαλώνοντας ένα παιδί αλλά και για να έχει την ευκαιρία να μάθει από γυναίκες που έχουν βρεθεί στη θέση της πριν από αυτήν. «Από την αρχή της εγκυμοσύνης άρχισα το ψάξιμο στο Διαδίκτυο. Ήθελα να γνωρίζω όσα επρόκειτο να ζήσω στο εγγύς μέλλον, για να είμαι προετοιμασμένη. Όταν γέννησα, συνέχισα να αναζητώ πληροφορίες για θέματα που αφορούν τη μητρότητα. Όταν πια συνειδητοποίησα ότι είχα μαζέψει πολύ υλικό και πως υπήρχαν πολλές νέες μητέρες που έψαχναν στο Διαδίκτυο όπως εγώ, αποφάσισα να φτιάξω ένα ιστολόγιο ώστε να μοιραστώ το υλικό αυτό, ταυτόχρονα όμως να μάθω ίσως κι εγώ από τις παλαιότερες» λέει στα «ΝΕΑ».
…Στην Αμερική οι μαμάδες μπλόγκερς έχουν πλέον τόσο μεγάλη επιρροή που έχουν προκαλέσει το ενδιαφέρον μεγάλων επιχειρήσεων, οι οποίες προσφέρονται να τις χρηματοδοτήσουν. Η Ηeather Αrmstrong είναι η πιο διάσημη μαμά μπλόγκερ των ΗΠΑ. Χαρακτηρίζεται ως το μεγαλύτερο success story του χώρου, αφού από το 2005 κερδίζει τα προς το ζην γι΄ αυτήν και την οικογένειά της από τις διαφημίσεις που υπάρχουν στο μπλόγκ της και τα δύο βιβλία που έγραψε για το «γονικό μπλόγκινγκ».
Αλλά και στο Ηνωμένο Βασίλειο οι διαφημιστές και οι υπεύθυνοι δημοσίων σχέσεων διαφόρων εταιρειών πλησιάζουν τις μαμάδες μπλόγκερς προκειμένου να «πλασάρουν» τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα το ταξίδι μια εβδομάδας στην Disneyland με όλα τα έξοδα πληρωμένα. Το προσέφερε η Disney σε επτά μαμάδες μπλόγκερς, χωρίς τα παιδιά τους, προκειμένου να γράψουν για το διάσημο πάρκο στα ιστολόγιά τους.
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.