Η ιστορία του marketing των Δημοσίων Σχέσεων και του ελέγχου των σκέψεων των μαζών σε όλα τα επίπεδα και όλους τους τομείς από τότε που άρχισε με τον ανιψιό του Sigmund Freud, τον Edward Bernays μέχρι τις μεθόδους που χρησιμοποίησαν οι Clinton και Blair στις προεκλογικές τους εκστρατείες. Πώς οι θεωρίες του Σίγκμουντ Φρόιντ χρησιμοποιήθηκαν για τον έλεγχο των λαών, τα δάνεια και την κατανάλωση.

Ένα μοναδικό ντοκιμαντέρ που εξηγεί την πρόσφατη οικονομική κρίση και τη σημερινή κατάσταση στο κόσμο.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Century_Of_The_Self 

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων